Jump to content

Cateva intrebari


ALEKS
 Share

Postare recomandată

la pompa vine fixat si plutitorul de benzina sau ala vine scos separat de pompa?si in afara cblajului ce vine la pompa mai e si altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

plutitoru ii impreuna cu pompa, is fixate cu acle inel de plastic infiletat pe rezervor, iar in plus de desfacut mai ai si cele doua furtune de tur si retur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor, Am un golf 4 an 2001 , 1.6 16 V si la un moment dat in mers pe la 100 km/h am simtit cum si a pierdit puterea (simteam ca nu mai trage cu toate ca turatia motorului nu a scazut deloc, cel putin asa arata turometrul) pt un moment dupa care si a revenit printr un mic sut si a revenit la mersul normal, nu stiu ce poate sa aibe, mentionez ca motorul este AZD.

Va multumesc!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

La ce interval de km, sau timp, sau in urma caror simptome se schimba filtrul de motorina.

am masina din noiembrie '10 si ma bate gandul sa-l schimb...just in case...

cu respect!

Modificat de Konfabulator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de obicei filtrele se schimba la primu schimb de ulei( dupa ce la-icumparat cat de curand),mai ales daca nu cunosti fostul proprietar

si dupa asta la 20 mii km e bine sal schimbi,dar asta iti pot spune baietii care-s pe motorina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun, atunci trebuie sa ma apuc de treaba :P

si apoi, cum se procedeaza?...o data pe an?...cand se ineaca?... tot a doua primavara? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la fiecare al doilea schimb de ulei,dar depinde si de calitatea motorinei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa il schimbi si la fiecare schimb de ulei sau de 2 ori pe an indiferent de nr de Km pe care ii faci (primavara si toamna)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu le schimb pe la 15.000-20.000 km.... toate filtrele deodata... desigur, eu sunt si benzinar, dar nu cred ca ar conta.

Depinde de unde alimentezi, depinde daca masina vede numai drum de tara sau asfalt... etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms mult baieti, mi-am facut o idee despre ce si cum! :cool:

Acum o alta chestie. De cateva zile am schimbat IC-ul; la cel vechi functionand doar vitezometrul.

Temperatura motorului e in jur de 70

Modificat de Konfabulator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot fi 4 cauze :

1 Acul indicator din bord nu pleaca de la zero si este pozitionat mai jos. Rezolvare ...il duci pe maxim si il fortezi putin ca sa-l decalezi astfal incat cand revine sa fie la prima linie

2 sonda de temperatura defecta ( e situata pe cotul de plastic din stanga sau dreapta cum privesti din fata , chiuloasei in partea din fata )

3 Termostatul , daca temperatura are variatii in mers (creste , scade )

4 Daca ai si alte probleme cu IC-ul , se poate ca acesta sa nu fie compatibil cu masina ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine ma ajunta si pe mine cu cateva informatii despre bucsele de pe puntea spate pentru berlina, am gasit ceva bucse pe autokarma dar nu sunt sigur ca alea sunt. am fost la un service imi cerea 600 de lei bucsele cu tot cu manopera, iar daca duc eu bucsele e 100 de lei montatu. puteti sa imi dati eventual vreun link sau codu de la bucse sau chiar vreo poza sa vad daca seamana....si daca stiti cumva si dimensiunile exacte ale bucsei va dau o lada de bere la vara pe malu unei ape ceva :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suna-i pe baietii de la volksparts... chiar daca sunt din bucuresti, te pot ajuta prin telefon.

Eu i-am intrebat acu vro 1 luna pt mine, si pt break-ul meu costau 150 ron bucsele pt puntea spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine ma poate ajuta cu o informatie? Valabil pentru cei cu kilometraj electronic.

Va rog sa va uitati pe cutia de viteze unde este senzorul de viteza (se vede intre motor si cutie), la mufa lui cu 3 pini.

Vreau sa stiu culorile firelor.

Eu am verificat la o instalatie si erau MARO, NEGRU, VERDE+MARO.

Am nevoie de o confirmare sa stiu daca sa iau aceasta instalatie.

Multumesc,

ALEKS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-79082-0-55094400-1301463122_thumb.jSalut,as avea nevoie de niste informatii referitor la pozitionarea termostatului,fiinca vreau sal schimb,si alta cgestie ,daca termostatul de la golf IV este bun la passat b4 1,6 i AEK. vas ruga sa-mi faceti un semn pe poza (daca e vizibil poza)unde se afla termostatul.mersi si daca pot sa fiu nesimtit posibil cat mai repede posibil,pt ca termost.de golf IV il am la mine si sal pot schimba daca nu e bun.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu prea se vede din poza ta... termostatul e sub alternator :)

Se acceseaza de dedesubt, eu cand l-am schimbat am urcat masina pe rampa.

Trebuie sa demontezi pompa de servodirectie. Nu trebuie demontata total, poti sa lasi furtunul cuplat. E deajuns sa o scoti din suport, şi să o at

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai aici 2 poze, poate te dumeresti

thermostatpartial.jpg

thermostatfull.jpg

si daca sti germana click aici

cu respect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi mult si de idei si de poze

dar termosul de la golf4 e bun oare?

ca de nu amu ma duc la magazinu cela de piese :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa incerci... daca codul motorului e acelasi banuiesc ca e bun, dar nu stiu... nu te lua dupa mine :screwy:

spor la treaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

domnilor va anunt ca termostatul de la golf 4 e bun si pt passat b4,dar daca aveti de schimbat un termostat si nu prea vat baga singuri la schimbat (cum am procedat si eu si mam dus la servis) cautativa un foarte bun prieten ,ca,banditii astia te fura fara sa zica nimic in plus decat pretul de manopera de la schimbul de termostat 50lei+25 lei termostatul :blink: :huh: .toate astea la un servis din satu mare (rusine,chit ca si mecanicii trebuie sasi castige banu,dar nu si sefu de garaj de pe mine si mecanic).

scuze dar toate astea trebuia sa le scriu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o treaba de copii aproape (daca te pricepi cu sculele)...

Sunt 4 sau 5 suruburi de demontat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de schimbat termostatu la b4 ai de desfacut 5 suruburi cu tot cu pompa servo, si nu ai nevoie de nustiu ce schule profesionale sa il poti schimba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce reprezinta MFA 2 la computerul de bord? MFA 1 am observat ca se auto-reseteaza dupa o pauza de cateva zeci de minute / ore dupa oprirea motorului, pe cand MFA 2 ramane in memorie pana la comanda Reset.

Poate detalia cineva ?

ALEKS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am impresia ca are treaba cu cipul din cheie, si cum il recunoaste calculatorul .... dar nu mai stiu exact.

In alta ordine de idei: Mie mi s-a ars becul de la consola centrala, din dreptul comenzilor pt scrumiera si aerul conditionat.

Am umblat acolo, dar el este prins intr-un "ansamblu" de plastic verde si transparent.. si nu iese decat cu totul... becul in sine este foarte foarte mic. Nu prea vreau sa trag tare de bec, pt ca il pot apuca doar cu un patent subtire, direct de sticla.

Are idee cineva cum se inlocuieste acel bec, si, mai ales, unde gasesc inlocuitor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te referi la becul care ilumineaza comenzile de la AC, trebuie sa tragi de butonul din mijloc (cel care regleaza temperatura), scoti suportul verde de plastic, tragi de bec (trebuie sa iasa relativ usor). iti trebuie un bec mic 12V3W daca nu ma insel.

Daca te referi la becul care ilumineaza scrumiera, trebuie sa scoti toate 3 butoanele de la AC pentru a scoate capacul de plastic din jurul acestora. Cu o surubelnita subtire actionezi in lateralul capacului, tragand-ul afara.

Bun, acum trebuie sa vezi o chestie lunga de plastic transparent si plastic verde transparent. In partea dreapta, deasupra brichetei, e un surub pe care il desfaci, trabi de suport in jos din locasul lui si scoti mufa'.

Cum scoti becul?

Pai eu am luat un ac mic de cusut si am incercat sa il imping afara. Acul fiind subtire iti permite sa ajungi in spatele becului, cat mai aproape de dulie unde are un gat.

o sa vina afara relativ usor. becul e lafel ca si cel de sus 12V3W (s-ar putea sa gresesc, nu tin minte exact, dar scrie pe bec), poti cauta la un magazin mai decent de piese auto din zona, sigur gasesti.

Daca ai nevoie de poze anunta-ma

cu respect!

Modificat de Konfabulator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!