Jump to content

Cateva intrebari


ALEKS
 Share

Postare recomandată

O intrebare :vaidecapulmeu: masina mea a luat-o razna deci : masina oprita cu cheia in contact ,ventilatia lasata la 2 de exemplu nu conteaza pun faza lunga porneste ventilatia :blink: Ce poate sa aibe ?

'mirceatm' tu ai descoperit singur o "smecherie" a instalatiei electrice. Daca nu ai chei si vrei sa ridici geamul sau sa inchizi trapa , pui ventilatia pe 2 si dai flash de doua ori ,a doua oara tii apasat si poti face operatiile de mai sus.Uite sunt explicate aici cateva chestii pt corado ,dar unele merg si la B3 B4

Stai linistit , e foarte buna masina.

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

interesante smecheri ale instalatiei.. ;)

"fericiti voi care aveti MFA" :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

la motorul tdi afn,turatia vs.viteza cat trebuie sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca 2500 la 130 km/h treapta 5-a

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rectific 120 la 2500 in tr a5a

Am verificat azi cu gps si bordul pus sa indice turatia digital

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze daca nu postez unde trebuie...stie cineva unde gasesc informatii despre volkswagen vento(ce motorizari are,ce consum pt fiecare motorizare, ce dotari etc)...cam totul despre acest model(..!! si daca stie careva ce dimensiuni au difuzoarele din fabrica pe usile din fatza!!...va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai rapid raspuns o sa il gasesti in aria golf 3....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

pare o intebare banala, dar :) eu pornesc stergatorul de parbriz din spate la fel cum il si pornesc doar ca fac de 3 ori. aceasta este singura modalitate? multumesc

ps inca mai caut ghid de utilizare passat b4 si nu manual de reparatii passat b4

Modificat de saced_Pharaoh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in mod normal stergatoru de pe luneta spate se porneste inpingand maneta de la stergatoare inspre bord, asa ai temporizare, iar daca vrei sa pornesti sa il speli ti maneta impinsa (ii trebuie ceva timp pana ajunge lichidu pana la parbriz 2 - 4 sec) iar oprirea se face prim impingand inca o data maneta spre bord (din starea de temporizare)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa ai problema ce am avut-o si eu mai demult.Cand dadeam pentru fata imi pornea si pentru spate (nu intotdeauna).Am dat jos volanul am scos tot sistemul jos si l-am curatat .Era plin de praf si uns.Dupa ce l-am curatat l-am dat cu un spray de contacte.A disparut problema si imi pornea spatele exact cum spune DjMc mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine proneste stergatorul de pe luneata cand tin apasat mai mult de 4-5 sec pt a spala geamurile fata...

se mai intampla cand dau jeturi succesive de apa pe parbriz sa porneasca stergatorul de pe luneta...

eu sincer cred ca as este normal sa faca...

Modificat de bogdan.tuta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am o problema si eu....am un senzor.....adica asta care indiferent daca este la loc...sau e scos....motoru merge la fel...as vrea sa imi spuneti si mie ce rol are

post-81998-0-04018300-1293623370_thumb.j

Modificat de VasiVw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acel senzor ori ii de presiune sau de oxigen (masoara cantitatea de oxigen di aerul ce intra in motor), daca ii de presiune la relanti nu observi nici o modifica, doar la turatii ridicate ccand lucreaza turboul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul merge si fara acel senzor dar cred ca fara el ai un consum de benzinar undeva la 13-14%..

acel senzor nu este nici de presiune...nici de oxigen...

ala este senzorul de temperatura...care iti indica temperatura apei si cred ca iti si regleaza turatia motorului...implicit consumul de combustibil

codul piesei respetive este 028 906 081 in cazul in care vrei sa iti cumperi alta sonda...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poi turatia motorului nu cred ....dar sincer ...era iesit...si cand l-am vazut ca e iesit l-am pus la loc....si nici o schimbare.....de asta am intrebat.....ca si cu el si fara el la relanti tot asa merge motoru ....sincer acuma nu l-am luat jos si sa fac 2-3 km sa vad daca la turatii se simte cva....da o sa incerc si o sa revin....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand ai timp fa o poza sa vad cum sta sau cum statea sonda respectiva...

daca era iesita doar putin in exterior atunici nu are nimic...dar sunt tare curios sa vad daca merge la fel de bine masina si fara ea..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E senzor de temperatura aer !! topic => http://vwforum.ro/topic/1237-motorul-tdi-pe-scurt-semnale-si-comenzi/

este folosit pentru ajustarea presiunii de supraalimentare astfel incat sa fie compensata scaderea densitatii datorate cresterii temperaturii si respectiv continutului mai scazut de oxigen din aceiasi unitate de volum. In cazul defectarii senzorului este folosita o valoare fixa care poate duce la scaderea performantelor/mai mult fum.
Modificat de mabial
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebare.cine stie daca bateriile de la b3-b4 au protectie invelite in captuseala ceva de genu contra socurilor.la mine nu am nimic.in 2 ani am schimbat 2 baterii.la amandoua a fost verificata masina(daca incarca alternatorul.daca nu scapa curent prin alta parte etc).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

captusala aia nu este contra socurilor ci e pt a mentine bateria calda , unele au o rezistenta electrica pt incalzire ...parerea mea

Bateria se duce de regula cand este solicitata prea mult (porniri grele , incarcari cu curent prea mare ).Daca totul functionaza corect pe masina bateria trebuie sa tina minim 3 ani si maxim 6 ani

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

stie careva unde se afla pompa de vacum pt instalatia de Cruise Control la B4 ??? (sau se poate lega pe instalatia de vacum de la motor ???)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul TDI nu are nevoie de pompa de vacum si altele pt tempomat , totul e in calculator trebuie doar sa pui maneta de tempomat si sa tragi niste fire plus activare cu vag-com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebam ca imi ofera cine inst de tempomat si nu stiam cum ii ca pe schema electrica care o detin apare si pompa de vacum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia e pt benzinare si tu ai TDI , repet tie iti trebuie maneta , fire si activare a functiei cu vag-com . Eu am pus doua butoane pe maneta de semnalizare si am tras firele din bord ,activarea mi-a facut-o un prieten ...cost vreo 10 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, si atunci nu mai ai nevoi de unitatea de ce ii fixara de consola centrala (in spatele scrumierei??)???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!