Jump to content

Cateva intrebari


ALEKS
 Share

Postare recomandată

Apa poate a ajuns la filtrul de polen,se poate si de-acolo mirosul,sau pe undeva sa nu iti intre apa sub tapiterie ,ma refer la tapiteria covor.Altceva nu stiu ce ar putea fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu stiu varianta corecta, dar eu asa am incercat (sfatuit de prieteni cu motorizare identica)...in vit a 3-a la 3000-3200 rot/min mergi citiva km (peste 5km), eu asa am facut si a dat rezultate.

... eu am aplicat alta varianta testata de un amic care lucreaza in service: mergi cu a 4-a la 120 Km/h (deci cam la 3200 de ture sau ceva mai mult - la mine merge cam 3400) dar tre' sa mergi constant vreo 30 de Km.(de ex. intre Buzau si Ramnicu Sarat ca e drumul bun si ai si 2 benzi pe sens). In felul asta se curata si catalizatorul. Daca faci treaba asta vara pe canicula e cel mai bine pt. ca cica turbina ajunge pe la vreo 500 de grade C si atunci se curata de toate mizeriile si catalizatorul la fel. La mine a dat rezultate. Aud acum "vajaitul" turbinei deja de pe la 1800 de ture si cand o calc se duce frumos....

Bafta!

Gabi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar fiindca vorbim de apa, am gasit dupa o ploaie foarte puternica, cateva picaturi de apa acolo. Cum ar fi putut ajunge acea apa pe tabla aia de sub bancheta din spate? Ori sa fi fost condens? Sau e posibil sa-mi fi plouat pe la antena fiindca acea garnitura de sub antena, din cauciuc, s-a mancat de la timp? Evident, am sters apa imediat si am inspectat periodic sa vad daca si in ce conditii mai apare dar n-am mai observat. Oricum simt un miros de inchis in masina de la acea ploaie de atunci.

Vreo idee?

Multumesc,

ALEKS

apa poate sa iti ajunga acolo in spate ori pe la antena...daca zici ca o ai dar atunci stau si ma gandesc cum de nu sa patat plafonul...

sau mai poate fi pe langa chederele de la usa unde apa ca sa ajunga acolo trebuie doar sa intre prin locasul ala mic de la centura care se fixeaza sub bancheta spate....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

baieti, cum sa fac sa izolez termic masinuta putin?!...cu vata minerala merge?! Si daca merge, unde sa o plasez?!

iarna trecuta, la 50km/h, baga rece in masina, cu rotita la maxim pe rosu! ma rog, nu era ca cel de afara aerul, insa era ..rece!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

caloriferul era nou la vremea respectiva! Cand stataem pe loc, nu aveam probleme, faceam sera in masina, insa cum se deplasa putin, cu viteza, se simtea aerul rece!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai verificat termstat ??? Temperatura la apa it ramane aceeas si in timpul mersului ... Nu are tendinta de sacadere ???? Daca are atuci trebuie sa te gandesti sa schimbi termostatul. Daca nu atunci verficadaca clapeta care dirijeaza aerul prin fata calorferului iti etannseaza perfect. Daca nu etanseaza perfect aerul iti fugr prin spatele caloriferului si nu se ma incalzeste, iar cel ce trece prin fata lui nu ii destul sa faca fata sa iti incaozeasaca masina foarte bine in tmpul mersului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baieti, stiu ca suna aiurea, altundeva nu am gasit unde sa intreb, ca sa nu fie offtopic,dar...cum se scot flacarile pe esapament?! :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e una dintre cele mai tari intrebari pe care le-am auzit vreo data :)))))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:( am vazut la un moment-dat un Vento VR6, ce scotea flacari pe esapament la accelerare..nu mai stiu unde..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eram foarte curios! nu vreau sa imi distrug fusta spate in nici un caz! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mare ti-e gradina Doamne !

Si mai mult , sunt si la vanzare asa ceva

http://www.insomniaracing.org/forum/index.php?showtopic=1185

http://www.thehoffmangroup.com/autoloc/pro...nc=flamethrower

In principiu cred ca e o pompa de benzina , un injector , o bujie si o bobina de inductie ( bobina si pompa o poti folosi pe cea de pe masina sau sunt bujii cu bobina inclusa )

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer nu vad la ce ar fi folositor pe masina lui Balta... :)

intelegeam daca era un VR6 tunat rau...atunci poate mai mergea dar asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o intrebare de incepator in mecanica :nivelul de ulei din rezervorul de servodirectie ,se verifica cu seservo pornit (cu motorul pornit )sau oprit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare :vaidecapulmeu: masina mea a luat-o razna deci : masina oprita cu cheia in contact ,ventilatia lasata la 2 de exemplu nu conteaza pun faza lunga porneste ventilatia :blink: Ce poate sa aibe ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verica partea electrica a contactului ... ii posibil sa nu functioneze cum trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eo o curiozitate.....de ce sa pornesti faza lunga cand e masina oprita? si daca tot e vb de anomali dinastea si la mine am observat ca daca e masina oprita si apas pedala de frana mi se aprind stopurile ceea ce nu mi se pare prea normal...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba da sa ti se aprinda becurile de farana cand apesi pedala fara ca motoru sa fie pornit sau macar contactu pui ii un lucru foarte normal, asa o facut producatoru instalatia electrica....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine este la fel...daca am motorul oprit si apas pedala de frana se aprind stopurile...

dar parerea mea este ca asa trebuie sa fie...si asa este la orice masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e ok oricum nu ma deranja si aveam eu o idee ca asa e gandita instalatia pentru ca are si functia de "parking" fara ca sa aiba buton presetat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai functia de parking este cand lasi maneta de la semnalizare stanga sau dreapta...

si atunci iti ramane pozitia aprinsa pe partea respectiva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!