Jump to content

Cateva intrebari


ALEKS
 Share

Postare recomandată

baieti! asa din senin, in dimineata asta, pornesc masinuta, dupa ce am tinut`o in curte pentru reparatii la caroserie, ma duc cu ea cca 300m, si incepe sa palpaie beculetul de la ulei si sa porneasca buzz-erul! Nivelul la ulei e OK, am facut cu el cca 1400-1500 km, o luna de zile! ce naiba sa fie?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica cablu de la bulbu de ulei (ii firu care merge de la suportu pt filtru de ulei in masina) undeva ii sectionat sau intrerupt.

daca ai bord computer la suportu filtrului de ulei mai ai inca un fir unu ii de la senzoru de temperatura a uleuilui (cel din partea dreapta a masinii stanga ta cum te uiti la combpartimentul motor) si celalatlt ii de la senzoru de presiune ului care iti da semnal la led. culorile firelor nu le stiu din cap

Modificat de DjMc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un test , cand pornesti masina incearca sa nu depasesti 1500rpm daca nu ti se aprinde becu inseamna ca ii dus senzoru de pe filtru de ulei si ai sa vezi cand depasesti 2000-2400rpd incepe sa se aprinda si piuie. Ii vreo 25 de lei un senzor :vaidecapulmeu:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era rupt firul, de fapt, papucul din capatul firului! l-am schimbat ala si nu mai face!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alte probleme: accelerez, si cand las acceleratia, incepe sa trepideze, adica smucceste asa...la relantiu nu`mi sta deloc, oscileaza rau de tot, insa dupa ce se incalzeste putin motorul, nu mai face; daca apas acceleratia, incepe iar sa faca!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

cam aceeasi problema. Cand incerc sa bag piciorul in ea imi da in nas nu trage si nu pot sa merg mai mult de 120km/h.Cateodata parca merge in trei pistoane pana se incalzeste.Iar daca sta la relanti si am clima pornita imi creste apa ff mult (odata mi s-a aprins becul la apa) .

Un mecanic mi-a zis ca e debitmertu si sa schimb bujiile.

Intreb daca a patit cineva asa ceva si daca are idee cat e un debitmetru.

Am pus-o pe calculator si a aratat o eroare la injectoare dar mi-a zis sa incerc cu schimbul pieselor de mai sus.

O reparatie sau ceva la injectoare cat ar necesita?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Stiti cum se poate da jos nuca schimbatorului si mansonul? M`am uitat, sub manson exista un "colier" de plastic care fixeaza mansonul de nuca sa nu se miste. L-am dat jos, mansonul s`a desprins, dar atat. Nuca nu reusesc nicicum s`o dau jos.

app. Passat B3 '93

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai nuca originala atunci ea se desface prin rasucire are filet normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam aceeasi problema. Cand incerc sa bag piciorul in ea imi da in nas nu trage si nu pot sa merg mai mult de 120km/h.Cateodata parca merge in trei pistoane pana se incalzeste.Iar daca sta la relanti si am clima pornita imi creste apa ff mult (odata mi s-a aprins becul la apa) .

Un mecanic mi-a zis ca e debitmertu si sa schimb bujiile.

Intreb daca a patit cineva asa ceva si daca are idee cat e un debitmetru.

Am pus-o pe calculator si a aratat o eroare la injectoare dar mi-a zis sa incerc cu schimbul pieselor de mai sus.

O reparatie sau ceva la injectoare cat ar necesita?

Multumesc!

Roaga pe cineva cu tipul tau de motor sa-ti de-a debitmetrul sa verifici ,sa nu dai banii degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai nuca originala atunci ea se desface prin rasucire are filet normal

Am incercat prin rasucire si nimic

post-51709-1282479352_thumb.jpg

post-51709-1282479425_thumb.jpg

post-51709-1282479508_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai nevoie de asa forta bruta. pune inapoi sguranta care tine pielea, ti cu o mana de inelu de plastic de pe piele de sub nuca si incepi sa rasucesti nuca. prima data cedeaza mai greu dar insista ca porneste ea. are filet normal pe dreapta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de data am tras mai cu forta si a iesit. Nu puteam fara mops pt. ca ii rupt maneru si se intoarce pe plastic(d`aia vreau sa`l schimb).

Ms. DjMc pt raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper ca ti-au fost de folos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, buzzerul acela care avertizeaza nivelul uleiului, este dotare standard pentru B3 ? :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, insa nu cred ca e la nivelul de ulei! e pentru presiune!...am mers su ea mult si bine sub nivel, anul trecut, nu am auzit nimic, iar acum, de vreo luna, s-a bulit un fir de la un senzor si a inceput sa piuie, ca toti dracii, desi uleiul era STAS!..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acel buzer te anunta in caz ca firul de la ulei ii rupt sau intrerupt pe undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DjMc my man! :)) fi atent, se potrivesc bucatile din poza pe B3-ul meu?!...sunt de B4

la blocul de lumini stiu c nu, dar zic sa schimb toata partea aia de la ceasuri!

blablablatc.jpg

Modificat de Balta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

plasticu de la aeratoare din stanga si cel din centru is unite prin bucata de deasupra ceasurilor, cel din dreapta ii singur, cel ce tine butoanele ii pe toata consola centrala de sub aeratoare pana deasupra scrumierei, daca il schimbi pe ala tre sa schimbi si butoanele. dar daca ai posibilitatea schimba tot bordu de pe b4 pe b3 numa ai de facut cateva modificari la instalatia electrica din bord (la blocu de lumini si la firele ce vin la butoane, veizi ca la b4 intrupatoru pt becurile de ceata is integrate in blocu de lumini nu ii separat cum ii la b3, iar dezaburirea la luneta cred ca ii la fel(nu bag mana in foc ca nu am schema de la instalatia electrica de la b3)) sper ca ti-am fost de folos cu informatiile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DjMc my man! :D fi atent, se potrivesc bucatile din poza pe B3-ul meu?!...sunt de B4

la blocul de lumini stiu c nu, dar zic sa schimb toata partea aia de la ceasuri!

blablablatc.jpg

meseriasule...vezi ca din ce ai bifat tu in poza...doar gura de ventilatie dreapta se potriveste pe B3...in rest mai nimic...

dupa cum iti zicea di DjMc cea din stanga e impreuna cu rama ceasurilor...

iar rama de la consola centrala care tine butoanele si CD-playerul este diferita fata de modelul care il ai tu pe B3...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva care ii debitu de ulei care il are pompa servo la noi ???? ma intereseaza in l/min sau l/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut, sunt si eu proaspat posesor de passat din 97 motor AHL 1.6 benzina 101 cai.vreau sa stiu si eu ce tip de passat este, pe hartiile de la rar scrie 3B. este acelasi lucru cu B3?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e acelas lucru...B3(35i) sa fabricat din 88-93 iar 3B(B5) incepand din 1996-2000...

dar ca sa fiu mai explicit...atasez 2 poza sa vezi diferenta... :)

post-46846-1285773519_thumb.jpg

post-46846-1285773530_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masoara dimensiunile plafonului, si imbraca-l in vinilin! E stricat si materialul pe care era lipita panza?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!