Jump to content

Cateva intrebari


ALEKS
 Share

Postare recomandată

ETKA arată că este un "regulator de temperatura"

Este poziţionat pe spatele fuliei, langa furtunul care face legatura cu filtrul de aer.

La ce foloseste... nu stiu sa iti spun :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate cineva sa imi zica ce bani se vinde in dezmembrari sau la mana a 2-a un cap hidraulic de la pompa de injectie motorina la un tdi 1z? Am o pompa cu partea electronica defecta(a fost la mine pe masina), iar ce mecanica mi-a zis baiatul de mi-a schimbat origurile la pompa noua sh, ca are capul hidraulic tipla(fara nici o uzura), si am pe cineva care are nevoie in principiu de capul ala hidraulic si nu stiu cat sa ii cer sa nu ma pacalesc nici eu, dar nici sa il pacalesc.

Ms frumos si astept un raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine imi poate spune cum se numeste furtunul pentru gazele nearse?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate te ajuta poza atasata

post-62254-0-41038700-1360432262_thumb.j

Modificat de DjMc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Auras nu prea vinde nimeni separat capul hidraulic de la pompa...si daca il vinde il da scump mi-e mi-a cerut unu de la dezmembrari 100euro....si pompa era 150euro intreaga

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DjMc e pozitia 20, care nu apare in legenda acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci...am ajuns si eu intr-un final sa va povestesc despre problema cu scartaitu...deci nu era nici de la alternator nici de la distributie era de la fulia de la arborele cotit (de la vilbrochen parca ii spune) care intre partea ce se fixeaza pe "motor" si partea pe care e asezata cureaua se afla o bucata ce cauciuc care s-a uzat si a inceput sa faca un joc si din cauza aia aparea scartaitu. si fulia respectiva a fost 300 de lei.

 

acum o noua intrebare pentru cei care au trapa, eu nu am incercat nici o data sa deschid trapa pana azi. adica am incercat sa o deschid de la butoane si se aude cate un tzacanit cand apas pe butoane dar trapa nu se misca. si azi mi-am adus eu aminte ca parca am citit undeva ca pe mijlocu consolei de pe plafon ar fi un loc de unde se blocheaza trapa la mine era foarte usor de intentificat pt ca locu respectiv era decupat...si am luat imbusu si am invartit si surpriza mi se deschide trapa (manual)...dar electric nu....ce ar trebui sa verific pe partea electrica ca sa vad de unde e problema? tin sa mentionez ca la apasarea pe butoane...se aude un tzac ca si cum da comanda doar ca motorasu sau ce e...nu face nimica...tzacanitu ala se aude oare din motoras?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce este incercuit cu rosu' e furtunul de care zic, iar cu verde e zona pe unde scapa gaze. Acum nu stiu exact ce e dus, mansonul in forma de palnie sau furtunul in sine.

 

post-96608-0-10900000-1360443540_thumb.p



@alinelu e posibil sa fie de la motoros. Verifica si siguranta, desi cred ca e aceeasi cu cea de la geamurile electrice. Iar ticaitul poate sa fie din buton, asta nu si inseamnca ca si functioneaza. Incearca sa vezi atunci cand apesi butonul daca trece curent de el. Daca si siguranta si butonul e bun, cel mai posibil sa fie dus motorasul sau unitatea de comanda din el, cea care ii spune in ce directie sa invarta motorasul.

Modificat de Ronald
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu ca, tzacanitu de la buton e unu si se mai aude unu pe langa el, asa banuiesc si eu ca ar fi dus motorasu din moment ce respectivu a facut gaura in consola centrala sa aibe acces la locasu respectiv sa o poata deschide manual....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci cred ca motorasul ar fi problema. Dar totusi verifica sa vezi daca intra curet in motoras. 

Modificat de Ronald
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok...vreo idee cum pot sa ajung la motoras? fara sa ma chinui prea mult?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorasul este pozitionat exact sub butoanele de comanda. Daca dai jos plafoniera ar trebui sa ajungi la el. Uitate in poza si orienteazate. 

post-96608-0-78061100-1360445839_thumb.j

 

Sub plasticul asta e.

 

post-96608-0-75374500-1360445984_thumb.j

 

 

Normal ar trebui sa ai asa ceva la trapa, cand desfaci plasticul ala. Un imbus pentru ca sa deschizi manual in caz de defectiune.

 

1660180D-orig.jpg

Modificat de Ronald
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce este incercuit cu rosu' e furtunul de care zic, iar cu verde e zona pe unde scapa gaze. Acum nu stiu exact ce e dus, mansonul in forma de palnie sau furtunul in sine.

 

 

ala nu e furtunul de la epurator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta e ca nu stiu. Duce in compartimentul ala de deasura motorului in care intra si un furtun din conducta filtrului de aer. Eu zic ca e cel de la gazele nearse pentru ca e negru in jur pe unde e defect si asa mi-au mai zis si altii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aham, eu nu am chiar modelu asta de masca de plastic...asta cred ca e de pe passat-u pana in 93...si am mai incercat o data sa dau plasticu ala jos dar am renuntat dupa primele 10 minute ca nu gaseam gaseam cum se desface...si sigur are vreun surub sau vreo "shmecherie" ca sa se poata desface...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ai dreptate acel capac e de la B3, dar principiul e la fel. Ma gandesc ca inainte ca sa il poti da jos trebuie sa dai plafoniera jos, cred ca aia incurca desfacerea plasticului respectiv. Cred ca acel plastic nu e prins in suruburi ci in cleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am tras de el...dar nu s-a desprins nici cum...o sa inecerc cand se mai incalzeste putin sa vad ce se intampla acolo...oricum mersi de info...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru putin! Sa ne tii si pe noi la curent cu ceea ce ai facut.

Modificat de Ronald
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alinelu2006  ai  de scos plafoniera, dupa aceea ai de desfacut 2 surubuiri care tin capacull de la motor. Acesti pasi trebuie executati ca sa ai acces la motor si reductorul de la trapa

 

 

@Roland am atasat o poza cu pozitia 20

post-62254-0-31000400-1360498885_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DJMC, poti sa afisezi si pe cea cu pozitia 16? Cred ca ala e defapt furtunul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am o problema la masina din semnatura. A fost tatal meu pe la tara cu ea si cand sa plece de acolo nu mai statea pornita masina. Pornea, dar dupa 3-5 secunde murea. S-a uitat taicamiu pe la sigurante, le-a probat sa vada daca is toate bagate bine, apoi a miscat un  pic de bobina de inductie, nimic, tot nu pornea. A zis sa scoata borna de la baterie ca sa dea un restart la computer. Dupa ce a pus borna inapoi a pornit fara nici o problema. Care ar putea fi problema? Precizez ca pompa de benzina intra in functiune (si-a dat seama dupa tipicum bazait cand punea contactul). Va rog sa imi dati o idee, ce ar putea fi de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca cu cheia de rezerva posibil sa faca figuri cipul din cheia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!