Jump to content

Cateva intrebari


ALEKS
 Share

Postare recomandată

cauta pe forum ca sunt o gramada de informatii pe tema asta daca pe mine nu ma crezi .

maneta + cabluri + activare , atat si nimic mai mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te cred ... nu ii problema de asta eu numa intrebam sa stiu ce sa iau de pe masina donatoare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma poate informa si pe mine cineva ... este ceva model de proiectoare care suporta reglas pe inaltime sau stanga dreapta ... si daca da cu se pot scoate din locasu lor (pe dinafara sau trebuie ceva ajutor din interior ???)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ale mele, cele vechi se reglau pe inaltime, insa manual, in sensul ca nu aveau ca la faruri motoras de reglare! Astea de acum, nush cum sunt!

Asa ca ma gandesc ca si la B4 e cam la fel! Iar de scos, in mod normal se scot prin exterior!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi zice careva ....este la b4 senzor la pedala de ambreiaj....adica in sensu daca il tii un pic calcat ambreiaju tremura....cum ar fi cva sa nu stai cu el calcat ....sa simti ca tremura?.....sau e pe duca ambreiaju?.....la fratemio la passat 2006...exista asa cva....ma intreb daca si la b4 este sau e altceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine tremura putin pedala daca o apas pe o cursa de 3-4 cm , sigur e un mic defect in nici un caz nu e o avertizare, face asa de cand am luat-o si am facut 40 mii km

Mi-e greu sa cred ca B6 are o asa avertizare .

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutam

intrbare: pana la ca temperatura se incalzeste la voi apa iarna? dar vara?

la mine: 70 iarna si 90 vara(cand se merge bara la bara)

senq

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este...la b6 stiu sigur ca este...doare l-am condus de atatea ori...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutam

intrbare: pana la ca temperatura se incalzeste la voi apa iarna? dar vara?

la mine: 70 iarna si 90 vara(cand se merge bara la bara)

senq

Ala e sigur termostatul ..fie iarna fie vara ,apa trebuie sa ajunga la 90. Modificat de mabial
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este...la b6 stiu sigur ca este...doare l-am condus de atatea ori...

Cred ca si masina fratelui tau are o problema la ambreiaj .

Am muscat-o , m-ai facut sa citesc tot topicul de la B6 cu ambreiajul , macar spune ca e parerea ta si nu ca si cum ar fi scrisa in cartea tehnica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutam

@mabial, multumesc pentru raspuns

am fost azi la service, la vw, si i-am zis de apa ca nu se incalzeste la 90 si m-a intrebat: baga caldura? da. atunci e un senzor de temperatura care nu functioneaza, care nu indica asa cum ar trebui.

deci maine mqa duc la alt service sa intreb, ca nu strica

cu respect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie exact la fel imi face! mai mult de 80 grade, nu s-a ridicat acul. La benzinara, statea la 90-95 de grade, la asta, nici vorba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare... Sunt fericitul proprietar al unui Passat 1.9 TDI, 90CP 1Z, din 1995. Am fost foarte multumit de masina, dar din pacate ea discuta cu mine doar in sute/mii de euro. Dupa ce am schimbat la timp distributia, consumabile, ulei, baterie etc, zilele trecute am avut "norocul" de a se rupe vibrochenul pe la capat(catre fulia de la alternator), fapt ce a mirat toti mecanicii carora le-am spuns intamplarea. As dori sa intreb, care ar putea fi cauza unei astfel de intamplari, avand in vedere motorul trainic foarte laudat pe care il are aceasta masina si se solutii am in momentul de fata?

Cumpar vibrochenul si fac reparatii la tot motorul(a sarit distributia) sau pot sa-mi caut motor(unde sa incerc?, de unde am garantia ca nu cumpar un motor terminat)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am auzit sa pice vibrochenul precum ai descris tu mai sus, eu cred ca este un caz izolat.

Ai de ales intre a-l repara si a schimba motorul cu unul "nou". Vezi costurile si apoi cred ca poti decide si singur. Eu tind catre un motor "nou" printr-o achizitie de masina "noua".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mabial, multumesc pentru raspuns

am fost azi la service, la vw, si i-am zis de apa ca nu se incalzeste la 90 si m-a intrebat: baga caldura? da. atunci e un senzor de temperatura care nu functioneaza, care nu indica asa cum ar trebui.

Tu nu ai precizat ca baga caldura :),cand ai intrebat care ar fi cauza .

Modificat de mabial
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am auzit sa se rupa vibrochenu numa ca nu la masina ci la un tractor U650 doar ca la tractor is alte forte ce se gasesc in motor, iar de rupt sa rupt in 2 pe la mijlocintre cilintru 2 si 3 numarat de la distributie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutam

am fost la alt service si mi-au spus ca si la golf 3 si la passaturile ca acesta, pe care le-a vazut pana acum, asa sta apa, la 70-80 grade. a schimbat si senzor si termostat si degeaba...

deci daca imi baga caldura s-o las asa.

eu m-am sesizat cu probleme asta cu apa pentru ca mergea ventilatorul fara putere, dar era de la filtrul de polen, pe care dupa ce l-am scuturat, jetul de aer a devenit mai vesel.

oricum, maine schimb filtrele si de aer si de polen, pt ca dupa parearea mea costa prea putin pt a le "reconditiona", si la praful care e la noi, mai ales dupa sezonul rece...

cu respect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sa revin si cu imagini in curand, sper sa pot posta, doar ca, imi mentin intrebarea, achizitionez un alt motor(la ce tre sa fiu atent, sa nu fac o afacere proasta)sau fac reparatii la cel vechi? Rog doar cei ce sunt in cunostinta de cauza sa-si dea cu parerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Danix, inainte de a avea Golf-ul am avut o sumedenie de masini intre care si 3 Passat-uri din care 1 exact modelul pe care il ai tu. Daca crezi ca am postat doar pentru ca ma plictisesc la servici atunci gresesti.

Ai facut vreo evaluare a pieselor distruse?

Ai cunostiinta despre pretul pieselor necesare?

Daca ai pus intrebarea la general tind sa cred ca vrei ca noi sa-ti rezolvam problema,ceea ce am putea daca ne-ai fi furnizat mai multe date, care este maximul la care poti sa te intinzi? Inteleg ca vrei sa iesi cat mai ieftin insa cred ca nici tu nu esti decis ce anume doresti.

Am propus achizitia unei "noi" masini pentru ca ai posibilitatea de a-l conduce, vezi cum se comporta, etc. Retii piesele de care ai nevoie, cele care le vinzi ulterior ( airbag, cutie, injectie, etc.) si apoi restul la Remat ca fier vechi.

Edit: inca mai am ceva piese moka, vezi sectiunea dedicata.

Modificat de janos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in legatura cu vibrochenul parerea mea este k o sa iesi mai ieftin dk cumperi un alt motor. Costurile de reparatie sunt destul de mari la motorul care il ai tu defect. Mai ales k ai zis k a sarit si distributia..

in legatura cu vibrochenul parerea mea este k o sa iesi mai ieftin dk cumperi un alt motor. Costurile de reparatie sunt destul de mari la motorul care il ai tu defect. Mai ales k ai zis k a sarit si distributia..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

candva pe forum avertizam colegii de aspectul "surubului de la vilbrochen" care tine pinionul de la distributie.motoarele 1z au o problema acolo,in momentul in care fulia de accesorii incepe sa oscileze trebuie obligatoriu masina trasa pe dreapta si remediat problema.aceasta consta in refacerea canalului de pe vilbrochen,schimbarea pinionului distributiei si a surubului.surubul este unul special,cu intindere,deci refolosirea lui este interzisa(strangerea se face la 90nm+90 de grade).

danix,tu trebuie sa desfaci motorul si sa vezi cat de mare e distrugerea,de obicei cel putin 4tacheti,4 supape,4 ghiduri.de urmarit pistoanele si posibil o indoire de biela.apoi vibrochenul trebuie refacut acolo unde se prinde pinionul+scoaterea parti de surub care a ramas infiletat.dupa ce ai vazut toate defectele poti sa faci un calcul in bani si vezi ce e mai bine sa faci.

iti povestesc din experienta si eu avand aceeasi problema.motorul cu pricina zace de 3 ani in garaj.avarii:4supape,4tach si capatul de la vilbrochen.nu am avut timp sa il repar si imi pare rau,era un motor bun.nu are nici-un fel de uzura la cilindri.

atentie la motorul pe care il vei cumpara(daca nu-l mai repari pe actualul),neaparat sa-l vezi mergand,pentru a nu lua o noua teapa.bafta!

nu stiu de unde mi-a iesit chestia cu "vilbrochenul" pentru ca nu ma lasa nici sa modific.scuze!

Modificat de ionut b
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutam

am gasit pe manualeauto.ro :MANUAL DE INTRETINERE SI REPARATII AUTO IN LIMBA ROMANA, de H.R.Etzold, 65lei

recomandati? merita de cumparat?

cu respect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daka nu ai ce face cu banii sau dk vrei sa te invete acel manual cum sa schimbi uleiul nu ai decat sa il cumper

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am hotarat sa-mi cumpar un alt motor, reparatiile la cel vechi fiind mult mai mari(mecanicul deja mi-a dat o lista: vilbrochen, set cuzineti, simering palier, simering distributie, garnitura baie, garnitura pompa ulei + cand desface motorul, supape indoite si ce mai poate fi pe-acolo + manopera). Am si gasit 2 motoare, 300 de Euro fiecare, din care unul e pe masina, celalalt nu(este la dezmembrari). Dupa ce sa ma uit, ce sa fie/nu fie la un motor? Ce parere aveti, dupa schimbul de motor(in cazul in care motorul "nou" e ok) este tendinta sa tot apara probleme?

@ionut b masina a mers perfect pana cand s-a rupt vibrochenul, nu am auzit nicio bataie/zgomot nu aveam cum sa-mi dau seama...

Multumesc si astept cu nerabdare lamuriri

PS: Si apropo, tot mai mult ma atrage domeniul mecanica(macar cat sa nu fiu inselat), @bogdan.tuta pot sa primesc si eu niste manuale pentru modelul meu de masina?

Modificat de danix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!