Jump to content

Martorii ABS si ESP nu se sting


adici
 Share

Postare recomandată

Salut. Am avut o problema cu esp-ul (eroare : esp defective). Intre timp am dat din greseala pe tester abs system test (eroare 01486). Acest test nu se poate termina daca esp-ul este nefunctional. Asadar, am schimbat senzorul de esp si tot nu pot sa termin testul ( am vazut filmuletul de pe youtube unde exemplifica) ca sa se stinga martorul abs. Aveti vreo idee sau vreo procedura diferita fata de a celor din filmulet? Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa se stinga , nu faci corect manevrele , iti trebuie spatiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat intr-o parcare foarte mare in toate felurile insa fara rezultat. Apas pe frana, incepe sa pulseze esp-ul si dupa aproximativ 1 minut se stinge esp-ul. ABS-ul este tot aprins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vlad.

Uita te bine la procedura, apesi pedala pana se aprinde martorul/te pui in miscare/apoi virezi stanga/apoi dreapta(nu mai stiu exact cat dreapta cat stanga)apoi ti se stinge martorul dar...iti ramane o eroare care trebuie stearsa cu vdcs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In filmulet spune stanga SAU dreapta maxim 180 grade. Cateodata imi spune pe tester "system test activated - intermittent"

 

Apropo, butonul de ESP nu actioneaza, nu imi apare/dispare martorul din bord la apasarea lui. Care ar putea fi problema? Mentionez ca, ESP-ul functioneaza pe gheata si este codul original.

Modificat de Vlad11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa virezi stanga SI dreapta, deci virezi stanga si apoi dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, voi incerca si asa. Voi reveni cu un post. Multumesc de raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

sal.am cumparat si eu  azi un vw bora 1.4 si pe drum dinspre Ploiesti spre buzau sa aprins martorul de la esp cred...si anume un triunghi cu un semnul exclamari in el si un cerc care il inconjoara.cat am mers cu masina in proba nu sa aprins nimic si pe drum sa aprins si nu sa mai stins am apasat butonul de esp  din bord dar nu sa schimbat nimic am oprit motorul si la fel nu sa schimbat nimic.din ce cauza sar fi putut aprinde si de ce nu se mai stinge.daca ma puteti ajuta v.as fi recunoscator.merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact in acelelasi conditii mi s-a aprins si mie(tot cand a fost adusa). La mine problema era esp duosensorul defect si a trebuit schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai de unde stii pana nu faci o diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari am problema cu senzorul de abs si esp nu se mai sting

am facut scanare cu vag com si mi zice ca am probleme cu pompa abs.

am mai avut aceasi probl si a fost un senzor de la roata.

zice ti va rog unde intru in vagcom cand merg cu masina sa mi arate viteza pe fiecare roata

data trecuta un senzor indica zero l am inlocuit si gata probl cu abs si esp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in 03 ABS.... 08 - blocuri de masura....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut cu respect!

De curand am schimbat franele si placutele cu unele noi la un golf 4 1.6 16v. Primii 200 km de la schimbare au fost foarte okay, iar apoi pe autostrada imi frana pe partea dreapta si imi clipocea ESP-ul, ca apoi sa ramana aprins (indicand o eroare). Se poate sa fie doar din cauza discurilor noi? sa fie destul o curatare pt rezolvarea problemei? mentionez ca nu intotdeauna patesc asa... doar dupa ce fac peste 75 - 100 km.

Salut, am fix aceiași problemă, electricianul mi-a zis sa schimb senzorul G200. Problema e ca nu îl prea găsesc. Tu ai rezolvat între timp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna.....o intrebare am si eu.....am un passat 2007 capacitate 2000tdi.....acum cateva luni iam facut sckimb de ulei...si am plecat in vacanta la atena....la intoarcere pe la bulgari cand mai aveam  undeva la 1000 de kilometri pina acasa...sa aprins martorul la ulei....am mers pina in primul peco si iam facut skimbul la ulei.....ajuns acasa dupa alti 2 3 mii de kilometri iam verificat ulei si nu imi dadea nimic pe joja....am lasato pe un loc uscat si nu am vazut nici o pata de ulei pe asfalt in parcare...fum pe teava de esapament nu scoate decit daca plec cu ea ca schumacher.. :))....dar aiai e motorina nearsa cred... :)...intrebarea mea este.....unde s duce uleiu????...poate cineva are aceiasi problema....de mentionat este ca masina merge in parametri normali...va multumesc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc frumos florin 

ne esti de mare ajutor

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Va salut cu respect!

De curand am schimbat franele si placutele cu unele noi la un golf 4 1.6 16v. Primii 200 km de la schimbare au fost foarte okay, iar apoi pe autostrada imi frana pe partea dreapta si imi clipocea ESP-ul, ca apoi sa ramana aprins (indicand o eroare). Se poate sa fie doar din cauza discurilor noi? sa fie destul o curatare pt rezolvarea problemei? mentionez ca nu intotdeauna patesc asa... doar dupa ce fac peste 75 - 100 km.

Salut, am fix aceiași problemă, electricianul mi-a zis sa schimb senzorul G200. Problema e ca nu îl prea găsesc. Tu ai rezolvat între timp?

 

 

G200-le se poate repara, nu necesita inlocuire.

 

buna.....o intrebare am si eu.....am un passat 2007 capacitate 2000tdi.....acum cateva luni iam facut sckimb de ulei...si am plecat in vacanta la atena....la intoarcere pe la bulgari cand mai aveam  undeva la 1000 de kilometri pina acasa...sa aprins martorul la ulei....am mers pina in primul peco si iam facut skimbul la ulei.....ajuns acasa dupa alti 2 3 mii de kilometri iam verificat ulei si nu imi dadea nimic pe joja....am lasato pe un loc uscat si nu am vazut nici o pata de ulei pe asfalt in parcare...fum pe teava de esapament nu scoate decit daca plec cu ea ca schumacher.. :))....dar aiai e motorina nearsa cred... :)...intrebarea mea este.....unde s duce uleiu????...poate cineva are aceiasi problema....de mentionat este ca masina merge in parametri normali...va multumesc....

 

 

nu are legatura cu topicul.... dar pe semne, mananca uleiul.... 

 

multumesc frumos florin 

ne esti de mare ajutor

 

ai gasit blocuri de masura respective ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.... cam multe.

 

la ABS, din pacate nu prea ai ce sa-i faci... doar sa inlocuiesti pompa ABS. Verifici intai cablajul, daca e ok.... alta pompa.

 

schimba senzorul G62 - temp lichid racire - curata-i mufa intai, daca eroarea persista, alt senzor - cumpara Hella

 

climatronic - servomotorul V71 defect - trebuie inlocuit. Da-l jos si vezi daca se mai poate repara.

 

ceasuri - refa lipiturile la pinii 2 si 17 din mufa verde, de pe placa de baza

 

yala sofer -  trebuie data jos, refacut lipiturile.... sa ii cureti si colectorul la motoras, sa ii schimbi si switch-ul

 

radio - iti merg ok, boxele pe fata ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a încercat repararea, a eșuat. Senzorul nu se găsește decât pe original si costa intre 2200 și 2800 lei, asa mi-au zis 2 magazine de piese....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da merg boxele pe fata

unde este servomotorul si ce pot face la el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA v71 doar inlocuit. NU prea ai ce repara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a încercat repararea, a eșuat. Senzorul nu se găsește decât pe original si costa intre 2200 și 2800 lei, asa mi-au zis 2 magazine de piese....

 

din pacate, daca nu este lucrat cu delicatete si atentie, se poate deteriora.... altfel, nu avea ce sa nu reuseasca la el....

 

cumperi unul SH.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema rezolvata cu senzorii de abs si esp

verificati sigurantele de pe baterie cele verzi

la mine nu facea bine contact

le am scos si le am bagat mai bine si s au stins martorii abs si esp

am pus testerul si nu mai am nici o preoblema

am cumparat senzor temperatura pe original cel verde si acum temp mi se ridica mai repede

senzorul era de vina

mai am probleme cu usa sa schimb si switc-ul si so curat , dar cand se mai incalzeste

mltumesc tuturor pt ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!