Jump to content

Martorii ABS si ESP nu se sting


adici
 Share

Postare recomandată

Exact ca si la colegul -

@ bundy : in blocurile de masura de pe abs, cat indica presiune cand nu ai pedala apasata si cat indica atunci cand e apasata ?

Pentru 01130:

Check Fuse(s)

Check Vehicle for Modifications/Retrofits

Temporarily remove Modifications/Retrofits (including Wiring)

Check Wiring from/to Brake Electronics Control Module (J104)

Check Brake Electronics Control Module (J104)

Special Notes

This Fault Code can only be cleared after performing a Test Drive above 20 km/h (13 mph).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar chestia este ca nu mi se aprinde mereu cand opresc si pornec se stinge si iar dupa un timp iar se aprinde si inainte sebaprindea vand lpam de volan dreapta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia pune tu ambele erori aici .

Exact asa cum le da vcds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

65535 sistem ok.(if fault still evident check control unit end assoceated wiring.

00778 steering angel senzor

No communation

Permanent

01130 ABS sistem distrubed external interference.

Faulty signal

Intermittent

00778 steering angel sensor

Faulty signal

Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU stiu cu ce ai scanat, dar nu asa apar erorile pe VCDS,.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

variante....

 

ori scanezi cu un VCDS, ca sa te putem ajuta exact.

 

ori inlocuiesti G85-ul  - macar cu unul de proba, sa vezi daca dispare eroarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da... acela este.

 

oricum, trebuie vazut cu exactitate unde este problema la tine... ca sa nu mergi pe bajbaite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o intrebare, mi se aprinde becul de la esp, opresc si pornesc motorul, dispare, pana saptamana trecuta cand s-a aprins si spirala(bujia) de la bord, merg la meserias, pune calculatorul si spune ca senzorul de presiune g 201 defect si intrerupatorul de la frane, dar poti sa circului, hai peste 2 zile.Plec la 30 km de oras si se stinge spirala, iar a doua zi nu se mai aprinde nici becul de la esp. merg iar la meserias dupa 4 zile, si spuna ca nu mai apre eroarea si ca data viitoare trbuie schimbat g201 care costa cam 700 ron doar piesa. Aveti vreo idee ce s-a intamplat? mentionez ca masina este un golf de 1.9;7.4 kw;101 cai si cu ceva timp ianainte am schimbat becul de la frana pozitie pe dreapta spate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba intai switch-ul de la pedala de frana. Cumpara unul original - costa in jurul la 55 lei.

 

dupa aceea, vedem daca iti mai apare eroarea .... sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

00778 steering angel senzor (g85)

Am schimbat senzorul g85si tot dageaba tot eroarea imi aparenu stiu ce sa mai fac dar am vazut ca daca se incalzeste motorul se ma stinge abs esp si frana de mana la m calibrat tot si nimica de la ce mai poate fi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate, ai postat doar o frantura din eroare....

 

eroarea mai departe, poate sa zica faulty, semnal implauzibil, defectiune tehnica sau setare de baza pierduta.... deci, vreo 4 probleme, la prima strigare.

 

asa ca, astept sa postezi toata eroarea, ca sa iti zic exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

 

Cand tin volanu' drept, masina trage putin spre dreapta. Cand rotile sunt drepte, volanu' sta inclinat cam la 15 grade spre stanga. Am intrat pe adresa ABS cu VCDS si in momentu' cand volanu' e drept, G85-ul imi arata 0 grade (rotile nu sunt drepte). Cand indrept rotile, volanu' e inclinat spre stanga, iar G85-ul imi indica in jur de 15-20 de grade. Chestia asta se rezolva cu o geometrie sau volanu' trebuie pus cum trebuie?

 

PS: nu am probleme cu martorii, nu am nicio eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus vcds iar si mia zis ca e modulu de abs ca abs nu comunica cu nimca nici cu motoru si am auzit ca se repara modulul ca are lipituri rupte stie cine ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa desfaci si sa vezi cum arata , din cauza vibratiilor apar probleme la firele trecute prin gel. Reusita este de 1 din 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi plac maxim chestiile "romanesti" dasfa, refa lipituri....mai ales la chestii de siguranta.

sunt de acord ca pe forum se ajuta, dar nu e corect.  nu toti stiu ce fac si mai ales cat tine pana devine o problema pt el sau participantii la trafic.

 

sunt de parere ca pe forum nu ar trebui incurajate chestii de genul: refa lipiturile  si se rezolva, pune o rezistenta in loc de centura sau airbagul defect ca sa stingi becul din bord, etc.

 

sunt de acord cu reparatiile fecute in service autorizat care si raspunde pt ce a facut, nu sunt adeptul inlocuirilor de piese pe multi bani dar hai a fim un pic fair play si sa nu ne jucam cu siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mai am o parere...de acord cu cei care cer pareri pt a nu fi tepuiti in service de un "priceput" ,DAR daca nu te pricepi sa si aplici ce sfaturi primesti lasa pe unul care stie.

nici eu nu sunt progamator IT si nici nu ma pasioneaza, dar daca vreau un site intreb in mai multe locuri cat costa sa nu dau banii la prima oferta.

 

am avut o gramada de clienti care erau patiti si m-am simtit prost cand se uitau la mine de parca ii furam, si apoi mi-au spus ce au patit in alte parti cand i-am intrebat de ce reactioneaza asa. intr-un fel i-am intales dar...

 

eu intaleg ca ne ajutam dar haideti sa ne rezumam a sfaturi si nu la indemnuri de a desface si a umbla unde nu ne fierbe oala.

 

deja am vazut destule usi si tot ce e pe acolo distruse de aplicarea sfaturilor, la un banal golf4, de catre propietar care a incercat sa schimbe el macaraua de geam (problema binecunoscuta la golf4) fara sculele potrivite si fara cunostine despre auto. si e doar un exemplu banal...nu are rost sa intru in detalii despre chestii mai serioase.

 

e bine ca ne ajutam intre noi ca si comunitate dar ar trebui sa existe o limita...nici eu nu le stiu pe toate, in domeniul auto ma refer, dar am bunul simt sa recunosc asta si sa nu ma bag unde nu stiu. eu merg regulat la cursuri despre ce nu stiu si incerc sa ma specializez, dar tot nu le stiu pe toate.

 

doar parerea mea, recunosc OFFTOPIC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dan

 

am vrut sa-ti scriu PM..dar nu pot..si ora e prea tarzie sa t sun...daca vrei porneste tu o conversatie cu mine..vreau sa schimb butucul stanga spate de la masina din semnatura..crezi ca putem vorbi ?

Modificat de s3r61u
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa ma suni...0726364681

 

imi cer scuze dar nu pot sa dau PM, nu stiu de ce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi plac maxim chestiile "romanesti" dasfa, refa lipituri....mai ales la chestii de siguranta.

sunt de acord ca pe forum se ajuta, dar nu e corect.  nu toti stiu ce fac si mai ales cat tine pana devine o problema pt el sau participantii la trafic.

 

PAi atunci nu are decat sa ia un modul de ABS nou, care este vreo 6500 lei, adica 1/2 din valoarea masinii lui, NU?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Al

danubius, se referea la faptul sa nu umble proprietarul..la chestii lipituri, carpeli..etc..si sa faca mai rau..iar apoi sa mearga in service cu masina mai varza :)) ..cel putin asta am intele eu ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici o problema, exista si dezmembrari, la alti bani...dar putem sa circulam si cu bombe pe roti, e doar o chestiune de timp pana face bum nu?

 

prietene, nu iti permiti sa repari masina nu circuli.o masina insemna mai mult decat combustibil, asigurare RCA( daca isi fac) si eventual rovigneta. e doar de bun simt...am zis mai sus...reparam daca stim ce facem, daca nu repara cine stie si raspunde.

 

nu ii spune la om cum sa repare cand el nu e de meserie...fa-i tu reparatia sau daca nu poti/stii trimite-l la cine stie.

 

si rumentii care au zgomot se mai pot unge sa mai mearga o tura nu? nu conteaza ca se pot bloca si duce la accident...

 

 

GATA, am terminat cu offtopicul ca nu e frumos.

Modificat de danubius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva g85 trebuie sa aiba acelasi cod ca ala dupa masina daca il schimbi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci trebuie sa aiba acelasi cod ? Eu am schimbat g 85 si nu e acelasi cod dar am putut sa il calibrez dar imi face acelasi probleme ca ala vechi daia am zis ca e modulu abs adica dupa fe am pus g 85 a mers o zi si a doua zi dimineata iar sa aprins abs si esp si licare frana de mana si imi da pe tester eroare si ca nu comunica cu nimica abs

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!