Jump to content

Martorii ABS si ESP nu se sting


adici
 Share

Postare recomandată

Diagnoza te scapa de o mare cheltuiala de bani , daca e bine facuta si interpretata corect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si eu probleme cu abs-ul si esp-ul. La inceput mi s-a aprins esp,apoi dupa vreo 1000km mi s-a aprins si abs.am iprit la peco si cand am plecat s-a aprins abs si de atunci am perioade cand se stinge abs si ramane esp sau se stinge esp si ramane abs sau dispar amandoua.la diagnoza a iesit senzor ABS roata spate stanga si senzor ESP accelerare laterala.ma puteti ajuta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul G200 se poate repara. ce erori sunt la senzorul de la roata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,inainte sa va intreb si eu ceva care nu are legatura cu subiectul de aici,insa nu stiu unde sa scriu,vreau sa precizez ca rezolvarea problemei mele referitoare la abs s'a rezolvat cu schimbarea lui,acesta fiind terminat la propriu,de ce s'a ajuns la asa ceva nu stiu! In fine...1200 euro si s'a rezolvat problema! Insa am si eu o intrebare referitoare la un schimb de ECU de pe o alta Cupra 2008 cu soft Apr de 310 hp la Cupra mea 2009,aveti idee daca se poate schimba unitatea si fara sa mai fie nevoie de inca o resoftare si daca merg schimbate intre ele unitatile?Ms mult!

Modificat de george_cupra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ne faci sa fim offtopic .

Merge - dar cu adaptare sau off !

Nu mai continua intrebarile aici - cauta un topic despre ECU

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,inainte sa va intreb si eu ceva care nu are legatura cu subiectul de aici,insa nu stiu unde sa scriu,vreau sa precizez ca rezolvarea problemei mele referitoare la abs s'a rezolvat cu schimbarea lui,acesta fiind terminat la propriu,de ce s'a ajuns la asa ceva nu stiu! In fine...1200 euro si s'a rezolvat problema! Insa am si eu o intrebare referitoare la un schimb de ECU de pe o alta Cupra 2008 cu soft Apr de 310 hp la Cupra mea 2009,aveti idee daca se poate schimba unitatea si fara sa mai fie nevoie de inca o resoftare si daca merg schimbate intre ele unitatile?Ms mult!

1200 euro? Cand un modul SH este 200-250 euro.?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,inainte sa va intreb si eu ceva care nu are legatura cu subiectul de aici,insa nu stiu unde sa scriu,vreau sa precizez ca rezolvarea problemei mele referitoare la abs s'a rezolvat cu schimbarea lui,acesta fiind terminat la propriu,de ce s'a ajuns la asa ceva nu stiu! In fine...1200 euro si s'a rezolvat problema! Insa am si eu o intrebare referitoare la un schimb de ECU de pe o alta Cupra 2008 cu soft Apr de 310 hp la Cupra mea 2009,aveti idee daca se poate schimba unitatea si fara sa mai fie nevoie de inca o resoftare si daca merg schimbate intre ele unitatile?Ms mult!

1200 euro? Cand un modul SH este 200-250 euro.?
O fi eu nu zic ca nu,eu sunt in Spania si am dus masina la Seat pentru a vedea exact daca e sau nu din abs...fiind o masina care mie imi place si pe care o ingrijesc cum stiu eu mai bine am preferat sa.l pun nou,nu sa pun un sh,am mers pe ideea ca daca al meu s.a stricat dupa 4 ani fiind cel din fabrica,ce garantie am ca unul sh nu se poate strica intr.o luna!? Asa ca am pus nou(pretul e cu tot cu manopera) Modificat de george_cupra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ok ca ai pus si piesa noua la ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

theilandreass

Buna ziua ! Am si eu problema cu martori ESP/ABS permanent aprinis+martorul de la frana de mana aprinduse interemitent, mie mii sa spus ca e un senzor de stabilitate care se afla sub volan ? se poate sa fie asa ceva ? Va rog ajutatima !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca era vb de senzorul G200 nu avea de ce sase aprinda martorul de frana de mana.

Lichidul este la nivel ?

O diagnoza ai facut sa vezi ce erori apar pe modulul ABS ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

theilandreass

Da, lichidul este la nivel ! Am facut o diagnoza adica a facut un mecanic si a zis ca senzor de stabilitate aflat undeva sub volan ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina este 4Motion sau normala ?

 

fa o scanare - faptul ca sta aprins si martorul franei de mana - posibil sa imi mai si piuie de 3 ori, e de la o problema a pompei de ABS, comunicatie, etc.

 

sub volan avem senzorii G200 si G202 - chiar si cu lipsa totala a acestora, nu se manifesta asa - ar sta doar martorii ABS/ESP aprinsi......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acea piesa e buna la tine doar daca masina ta e din 2002 incoace.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

theilandreass

Masina e din 2001 si e normala, atunci nu e buna piesa accea ? Imi puteti arata un model de piesa care ar putea sa imi fie buna ?


Ai dreptate F L O R I N ! Piuie de 3 ori martorul de la frana de mana, e posibil sa fie pompa de abs dusa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai sigur te-am putea ajuta daca l-ai suna pe mecanic si sa ii spui sa iti trimita daca mai are salvat codul erorii care a aparut pe masina:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

theilandreass

Ok. O sa pun erorile saptamana vitoare luni sper sa fie de ajutor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru masina ta din 2001 senzorii sunt separat, nu combiduo senzor, dar fiind in discutie si frana demana aprinsa si mai ales ca piuie, nu e nici-o legatura cu senzorii g200 si g202.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

theilandreass

Aia ce inseamna senzorii g200 si g202 ? Aia fiind un senzor pt abs si unul pentru esp ?


Nu inteleg ce e cu g200 si g202 


Si atunci de la ce ar putea sa piuie frana de mana cand pornesc motorul piuie de 3 ori si sta becul palpaie incontinu !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat nivelul la lichidul de frana?  Cand martorul frana de mana e rosu inseamna ca e frana de mana trasa, daca e coborata, si becul e galben si tiuie, daca nu ma insel semnalizeaza nivel scazut la lichidul de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

theilandreass

Deci frana de mana e lasata jos si becul este rosu si piuie de 3 ori pe urma ramane rosu intermitent mereu !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica nivelul lichidului de frana si fa o diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

theilandreass

Ok, mersi ! Revin cand o sa fac o diagnoza !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut eu o confuzie, (galben/rosu e la ulei) daca se aprinde rosu cu frana de mana lasata si da trei beep-uri vezi nivelul la lichidul de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

theilandreass

M-am uitat la nivel e plin, poate sa fie si altceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!