Jump to content

Martorii ABS si ESP nu se sting


adici
 Share

Postare recomandată

sincer, nu am intalnit senzori de abs care sa fie prosti - adica sa faca probleme, dupa ce ii pui.

Am avut oameni care au venit si cu Febi, etc... daca e sa alegi intre OEM si Bosch - si te intereseaza pretul mai mic, poti cumpara linistit Bosch-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multa lume mi'a zis ca e normal sa apara erori cand ai rulmentul bulit,tu imi zici ca nu,ideea e ca oricum o sa'l schimb,astia de la Seat mi'au cerut 230 de euro:)) plus mana de lucru 70,o sa fac comanda in Germania ca e mult mai ieftin,tot OEM si apoi sa vedem daca e vreo schimbare!Ms oricum si vin cu detalii dupa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pot sa-ti zic ca am avut rulmentul dus,si mai stiu cateva persoane care au avut rulmenti praf si nu se aprindea nimic.Dar pentru multumirea ta sufleteasca poti incerca sa-l schimbi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si nici nu stocheaza erorile care le ai tu.

un rulment uzat, uruie....si atat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bad post

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am inlocuit senzorul ABS stanga spate cu unul swag(ca era mai eftin) si se pare ca martorii de ABS si ESP din bord s-au stins momentan(sper sa nu mai recidiveze).Deci pentru cine mai are problema mea sa ia in considerare si senzorii de abs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dimineata au licarit de 2 ori martorii esp + abs .

Semnifica ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca au licarit cand ai dat la automat atunci e bateria de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam asta este... mai ales ca a venit frigul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie imi palpaie cateodata (cand ii mai frig) scurt..becul de abs si esp, doar cand pornesc a2a zi dimineata, peste zi daca e sa-i mai dau cheie, desigur, nu apare. Ar merge pusa bateria la incarcat ? Sau risc iarna asta sa nu mai pornesc dimineata .. ? Totusi inca invarte bine cu toate ca se aprind martorii..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma indoiesc.

Daca se descarca, o poti pune la incarcat. Altfel, nu are rost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si a mea invarte foarte bine. Sper sa nu ma lase ca asta mai lipseste iarna asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine se aprinde cel de abs cand dau la automat si mai ales dimineata sau la prima pornire dupa o stationare mai lunga, am schimbat 3 baterii de 74 Ah, 1 noua si alte doua de maxim 1 an, toate 3 varta blue dinamic, acum am pe masina una rombat pilot de 100 Ah si cu asta la fel face, am schimbat si borna de minus ca mi se parea mai dubios, dar la fel face, am schimbat periile si bucsele la electromotor de 2 ori, la fel face,nu mai am ce sa ii fac, nu ma deranjeaza dc din moment ce a pornit masina se stinge imediat si nu ramane aprins

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi mai spunea cineva legat de acei martori si pornirea la rece ca ar fi de la pompa de injectie. Intr-adevar bateria ce legatura are cu ei ? Dar si pompa de injectie ce legatura are ? Se poate sa fie de la ea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu am auzit sa aiba vreo legatura pompa de injectie cu martorii abs si esp.Cei care au PD li se aprinde martorii daca ai problema cu vreun injector?In schimb daca ai probleme cu acumulatorul,senzorii abs,sau senzorul de acceleratie laterala(cred ca asa se numeste) atunci aceste probleme au legatura directa cu martorii de ABS,ESP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, la PD-uri (mai ales prima generatie), cand au problema electrica la injectoare - injector - aprind si ESP-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu am auzit sa aiba vreo legatura pompa de injectie cu martorii abs si esp.Cei care au PD li se aprinde martorii daca ai problema cu vreun injector?.

Uite ca auzi acum despre acest lucru.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu am auzit sa aiba vreo legatura pompa de injectie cu martorii abs si esp.Cei care au PD li se aprinde martorii daca ai problema cu vreun injector?.

Uite ca auzi acum despre acest lucru.

Sent from my  using Tapatalk.

Ok,va cred pe cuvant.Il credeam pe cuvant si pe florin,cu un post mai sus.

Modificat de neag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal..in aceasta seara am pus o frana mai brusc si mi sau aprins martori de la abs si esp si au ramas asa...cand am ajuns aksa am bagat vag-comu pe ea si mia dat : Control Module Part Number: 1C0 907 379 M

Component and/or Version: ESP FRONT MK60 0102

Software Coding: 0019458

Work Shop Code: WSC 01266

1 Fault Found:

01276 - ABS Hydraulic Pump (V64)

014 - Defective – Intermittent

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 019 AT

Component: 1,9l R4 EDC G000SG 1513

Coding: 00002

Shop #: WSC 01266

WVWZZZ1JZ3W120860 VWZ6Z0B0210012

1 Fault Found:

16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal

P0571 - 35-10 - - - Intermittent ..si tot in seara asta am obs k lichidul de frana era pe minim ...am completat q lichid dot 4...am scanat iar dar nmk erorile au ramas... de la ce s fie ? :-s multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand, incearca sa scrii romaneste.....

sa revenim acum - probleme la partea hidraulica a ABS-ului - trebuie verificati conectorii, cablajul, etc.

switch-ul de la pedala de frana = trebuie inlocuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica siguranta de la ABS , cea de pe baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa rezolvat .. era de la sigurantele de pe baterie :D..nu erau arsse doar k nu mai faceau contact cred...i-am dat q spray de contact si a 2 a zi dim am obs k merge :D va multumesc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://vwforum.vwfor...p...t&p=1203085

Incearca o calibrare a senzorului, vezi daca e bine fixat in suport, caurata contactele electrice ale mufei, vezi in blocurile de masura ce indica senzorul la acea viteza:

01279 - Longitudinal Acceleration Sensor (G251)

01279 - Longitudinal Acceleration Sensor (G251): Implausible Signal

Possible Symptoms

Malfunction Indicator Lamp (MIL) active

Possible Causes

Longitudinal Acceleration Sensor (G251) Calibration not performed

Wiring/Connectors from/to Longitudinal Acceleration Sensor (G251) faulty

Possible Solutions

Check Longitudinal Acceleration Sensor (G251)

Use Measuring Value Blocks (MVB) to check Sensor Signal for plausibility

Check Installation Position of Longitudinal Acceleration Sensor (G251)

Perform Longitudinal Acceleration Sensor (G251) Calibration

See Vehicle specific Diagnostic Procedures

Check Wiring/Connectors from/to Longitudinal Acceleration Sensor (G251)

tot la 4motion imi aare si mie: 01279 - Longitudinal Acceleration Sensor (G251)

27-00 - Implausible Signal

Ceva idee, sfat? vroiam sa incep cu verificarea contactelor, a unei eventuale imperfectiuni... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O setare de baza ai facut? Cat e valoarea masurata a acceleratiei de catre senzor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!