Jump to content

Martorii ABS si ESP nu se sting


adici
 Share

Postare recomandată

stiu ca nu este zona unde ar trebui sa intreba asa ceva dar poate stie careva si ma poate ajutaam un golf 4 1,4 16 v din 2002

Address 01: Engine Labels: 036-906-032-AXP.lbl

Control Module Part Number: 036 906 032 L

Component and/or Version: ME7.5.10 3869

Software Coding: 00031

Work Shop Code: WSC 00000

Additional Info: WVWZZZ1JZ2W330838 VWZ6Z0A3340984

VCID: 193DC957AB59

6 Faults Found:

16645 - Fuel Injector #1 (N30): Short to Ground

P0261 - 35-10 - - - Intermittent

16651 - Fuel Injector #3 (N32): Short to Ground

P0267 - 35-10 - - - Intermittent

16654 - Fuel Injector #4 (N33): Short to Ground

P0270 - 35-10 - - - Intermittent

16648 - Fuel Injector #2 (N31): Short to Ground

P0264 - 35-10 - - - Intermittent

17833 - EVAP Purge Valve (N80): Short to Ground

P1425 - 35-10 - - - Intermittent

17525 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating Circuit: B1 S2: Short to Ground

P1117 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

asta este diagnoza,

mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica cablajul... sa speram ca nu e vb de ECU

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut

va rog sa ma ajutati in urmatoarea problema. Simbata trecuta masina nu a pornit, am luat bateria de pe cealata masina a mea si a pornit dupa care am spalat masina si m-am deplasat in oras sa cumpar o nou baterie pe care am montato pe loc la magazin.Duminica am curatat mufa senzorului de temperatura si luni dimineata cind am plecat la servici am observat ca cei doi martori de abs si esp nu sa mai sting. Azi am scanat cu vag908 si am o eroare senzor fata stinga circuit intrerupt, l-am resetat dar eroarea nu dispare.Am demontat roata si am curata pilitira cit am putu, fara rezultat, ar trebui sal demontez de tot sal curat ? cum pot sal verific?cei doi martori se sting automat dupa remediere, curatire sau inlocuire sau trebuie resetat din nou cu vagul?vreuna din actiunile mele de simbata si duminica putea sa cauzeze aceasta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica rezistenta senzorului, trebuie sa fie de 1,4kohmi si daca e ok, verifica contiunuitatea firelor de la mufa la modulul de ABS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am verificat azi senzorul si arata 52 de mega ohmi dupa care sare aparatul pe zero, e klar defect?si mai spunemi te rog dupa ce schimb senzorul martorii de abs si esp se sting sau trebuie facut din nou rest cu vagul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzor defect. Daca il inlocuiesti nu trebuie stearsa eroarea.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut din nou

Am mai facut un test cu senzorul abs si anume am scos mufa si am conectata in mufa microfonul unei casti de calculator care are 950 de ohmi si la punerea contactului martorul esp sa stins a ramas doar martorul abs. In concluzie esp-ul se stinge cind simte o valoare rezistiva oarecare dar martorul abs are nevoie de valoarea de 1.4 ohmi pe care me-a sugerato Al Bundy, pentru a se stinge.Acum sunt convins ca senzorul abs este defect. Spuneti-mi va rog sa ma risc cu un senzor after market sau sa iau oem?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti recomand OEM , sa nu ai probleme iarasi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e obligatoriu.... merg si cele AM, dar sa nu fie no-name... alegi marci cunoscute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Am schimbat senzoru ABS ,am dat o tura cu masina si sa tins martoru dar la o rescanare cu VAG a aparut iara eroarea .Trebuie sa-i dau clear DTCS sa dispara ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu ai sters eroarea dupa ce ai montat senzorul? Daca nu, sterge-o si vezi daca apare iar, dar nu cred, daca zici ca s-a stins martorul.

Modificat de Robotelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sters din clear , intrebarea mea este daca trebuie sters din clear dtcs ca sa dispara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut din nou!

Azi am inlocuit senzorul de turatie si pot sa va spun ca nu a a iesit decit spart, senzorul nou a trebuit sal slefuiesc putin cu smirglu pentru a intra in locas. Dupa inlocuire am pornit motorul si martorul esp sa stins dar martorul abs nu. Am miscat inainte si inapoi masina in curte dar nu sa stins. Dupa care am iesit afar si dupa vreo 80 de metri de mers in viteza sa stins. Cind am ajuns acasa si m-am oprit pe loc cu masina, cu motorul in mers, sa aprins alternativ martorul abs si esp, a bipuit o data dupa care sau stins.Sper sa fie rezolvata problema.

Multumesc celor care au avut amabilitatea de a ma ajuta cu sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut ..am si eu o problema cu martoru de esp si abs.stiu care e problema .intrebarea mea cat ar fi sa schimb tot firul pana in pompa de abs?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

firul a fost rupt.lam reparat cositorit etc.dar tot face probleme.deaceea vreau sa il schimb tot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e reparat cum trebuie nu face probleme. Posibil sa ai probleme cu contactele din locasul unde intra sigurantele de pe baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut baieti,am si eu o problema asemanatoare celor de pe aici in sensul ca am un Seat Leon Cupra din 2009 si printr'o intamplare nefericita am lovit o vulpe pe la 140km/h in drum spre Spania.Nimic interesant pana aici numai ca in timpul franarii mi s'au aprins martorii de ABS+ESP+Frana de mana,am oprit motorul si l'am pornit din nou acestia stingandu'se,dar dupa vreo cateva sute de metri sesisez un huruit pe dreapta fata atat in linie dreapta cat mai ales cand virez stanga. Ajuns in Spania si inca vreo 2-3 aprinderi de genul asta,am deci sa ma duc la cei de la Seat,mi'au confirmat ca huruitul este de la rulment,au pus'o pe tester si mi'au zis ca e posibil sa fie calculatorul de ABS(1200 Euro),aici aveti erorile date de VAG(16352;01130;01309),eu totusi insistand cu intrebarea daca nu cumva aceste erori sunt rezultatul acestui huruit chiar daca rulmentul nu are un joc sesizabil,acestia zicandu'mi ca nu e de la el si ca mai pot merge inca 5-10.000km cu el fara probleme! Nesatisfacut de raspunsul lor,mai ales ca nu ma asteptam la un asa raspuns din partea unui mecanic de reprezentanta m'am decis totusi sa'l schimb dar in acelasi timp sa cer si o parere din partea celor care au mai patit asa ceva sau a celor care cunosc ceva mecanica! Ms si astept un raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au verificat cablajele, sigurantele, etc ?

E bine sa faci o scanare - daca ai posibilitatea si sa postezi erorile, in intregimea lor - asa cum apar, nu numai codurile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16352-UC AVARIAT SPORADIC

01130-ABS ACTIVAT,FARA SEMNAL,SPORADIC

01309-UNITATE DE CONTROL DIRECTIE ASISTATA-J500,FARA SEMNAL,STATIC

Am facut scanare,asta e tot ce mi'au dat!!!

Modificat de george_cupra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ce dracu au facut-o, ca mi-e greu sa inteleg ce defectiuni ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot ce am postat aici e facut la Seat in Spania,nu la vreun atelier de mana a 2'a,habar nu am daca au verificat firele,sigurantele,eu stiu ca ca eu le'am verificat si par in regula atat cat ma pricep,ideea si intrebarea mea e daca nu cumva aceste erori pot aparea totusi din acel huruit de rulment?!?Ms ptr interes oricum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU, nu are cum sa apara de la un huruit de rulment.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca sunt offtopic sau nu.Am si eu o probleme la senzor ABS stanga spate.Se tot aprinde si se tot sting martorii de abs si esp din bord.Am eroarea 00290-ABS Wheel Speed Senzor,Rear Left(G46).

012-ElectricalFault Circuit.

Am scos mufa de la senzor,am dat cu sray de contacte ,nici o schimbare.As vrea sa schimb senzorul si nu stiu ce marca sa aleg.Unul OEM e 364 lei(cam multisor),unul bosch(de la unix) cam 250 de lei.Ce alta marca mai recomandati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!