Jump to content

Martorii ABS si ESP nu se sting


adici
 Share

Postare recomandată

Eu zic ca mirosea a placute incinse....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu am idee , acum nu mai miroase dar dupa cateva frane foarte puternice groaznic mirosea ! Zici ca am facut un foc ! :huh: Sa se fi incins tare placutele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ei na, nu are 7.5 tone incat sa miroase a incins cand franezi :D

placutele originale au o folie pe spate care trebuie scoasa cand se pune pe masina, poate aia e

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ei na, nu are 7.5 tone incat sa miroase a incins cand franezi :D

placutele originale au o folie pe spate care trebuie scoasa cand se pune pe masina, poate aia e

Stiu ca nu are dar eu cred ca a fi dat pe la vas afara , pentru ca D`l mecanic cand a impins pistoanele etrierelor nu a mai scos din lichidul de frana si a crescut peste MAX nivelul (inainte de schimb era pe MAX nivelul)...si cred ca l-a prelins afara , s-a prelins de evacurare, iar cum era incins miroasea foarte puternic...si asta doar prima data la prima tura...acuma nu am mai obs asta...

PS: Placute TRW am cumparat alea oare au asa ceva ? Si stiu sigur ca nu a luat de pe ele nimic ca la toata operatiunea am asistat...oare sa aibia sau nu ?

Modificat de C_R_I_S_T_I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ei na, nu are 7.5 tone incat sa miroase a incins cand franezi :D

placutele originale au o folie pe spate care trebuie scoasa cand se pune pe masina, poate aia e

La franari puternice si repetate, masina in cox, placutele pot degaja miros.....nu la mers batraneste. S-a mai discutat si aici

Sa nu exageram, dar unii pot scoate untul din frane

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca mai am putina problema sau asa face la toate... ca am si uitat cum se stingeau dupa punerea contactiului dupa atata timp cat era aprins si ABS si ESP . Uitati cum sta treaba si sa imi ziceti daca e normal ce face . Daca pun contactul si astept sa se stinga toti marotrii , si dau la automat totul e ok (ABS si ESP se sting ceva mai devreme fata de altii martorii asta nu cont prea mult) Dar cand dau dircet la automat fara sa ast sa se stinga nici un martor atunci este neclaritatea , dupa ce dau la automat direct ei raman aprinsi inca 2 sec dupa ce porneste motorul dar fara sa se stinga vreun pic . Am mai precizat ca daca astept sa se stinga toti nu raman aprinsi dupa pornirea motorului . E ceva normal asta ? Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca astepti 2 secunde, cu contactul pus, se sting toti si ABS si ESP.

Daca nu astepti si pornesti direct, ABS si ESP se sting dupa 2 secunde.

Ce concluzie tragem ?....... pai, ABS si ESP se sting dupa 2 secunde (ma rog, mai mult sau mai putin) dupa ce pui contactul- pana isi face sistemul toate verificarile.

E normal ? - la noi, DA, cam atat dureaza.

Cristi, lasa ABS-ul in pace....ca te-a zapacit deja..... :lol:

P.S. 0 uite un clip la intamplare - asa se sting si la tine ?

. Daca da, e ok. Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da cand pun conctactul exact in acel moment se sting amandoi ! ;) Si dau la automat si numai se aprind ! Daca dau direct doar ei impreuna cu Airbag-ul mai raman dar dupa 2 sec se sting . Deci fix ca in video e . Deci inseamna ca e OK . Mersi mult :icon_thumright: .

PS : Bine ca acuma merge si numai am "franele de dacie" :biggrin: . Dar acum trec la discuri ca din cauza la strungar iara imi papa din n ou nervii si nu e bine ca iarasi o sa am probleme si o sa imi manance aiurea placutele . Pacat de ele ca inca sunt noi . :( . Am sa fac o poza sa va arat daca se poate sa le mai rectific inca odata si sa vedeti cat mai au pe ele :( .

Modificat de C_R_I_S_T_I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din poza nu o sa se vad nimic. Masoara daca ai sub 18 mm grosime si bataia cu un ceas comparator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din poza nu o sa se vad nimic. Masoara daca ai sub 18 mm grosime si bataia cu un ceas comparator.

Cu ce sa masor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu sublerul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Cine ma poate ajuta sa fac o alegere Hoffer sau Swag? Pentru un senzor ABS.Vreau sa il schimb si am de ales intre firmele astea 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Swag :blah: .

Modificat de C_R_I_S_T_I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se aprinde martorul de ABS cand pun contactul,se stinge dupa 2 sec, iar cand pornesc se aprinde din nou pentru 2 secunde dupa care se stinge.E normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa fie bateria slaba se aprinde cand dai la automat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.Bateria oricum e cam slaba si am in plan sa o schimb luna asta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

cine ma poate ajuta

Address 03: ABS Brakes Labels: 1C0-907-37x-ESP-F.lbl

Part No: 1C0 907 379 M

Component: ESP FRONT MK60 0102

Coding: 0019458

Shop #: WSC 01266 785 00200

VCID: 346C1E8E686179BC

1 Fault Found

00283 - ABS Wheel Speed Sensor; Front Left (G47)

012 - Electrical Fault in Circuit

-------------------------------------------------------------------------------

asta e eroarea

masina a stat in garaj 2 saptamani si cand am pornit-o au aparut martorii abs si esp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am nevoie de niste sfaturi

Masina din semnatura, trebuie sa ii schimb modulul ABS , il am (din dezmem) doar ca nu stiu sigur daca am nevoie de codare (pe cel "nou") Daca am nevoie de codare iau codul din cel vechi (de pe masina ) si il bag cu vag com pe cel inlocuit---ma refer la "soft coding--13404" din poza atasata

Daca este asa cum am descris eu...stie cineva sa imi zica daca am nevoie de cod de login si care ar fi acela?

Modificat de Alexandru P
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alex_mecanicu2007

Am patit o si eu... era dus un senzor de abs de pe spate...40 de lei senzorul si s a rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am nevoie de niste sfaturi

LA g0lf nu ai nevoie de login. DAr de ce trebuie schimbat, ca nu mai stiu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eroare 01276, apare apropape zilnic, de doua luni.

01276 - ABS Hydraulic Pump (V64)

16-00 - Signal Outside Specifications

Modulul abs cu tot cu pompa il am , controlerul are cod compatibil cu masina mea (conform unui om de la reprezentanta care m-a cautat dupa VIN)

Inteleg ca dupa ce il montez trebuie sa ii bag soft codingul de pe abs-ul original?

Legat de partea mecanica...este cumva necesar sa o umplu cu lichid de frana pe la gaurile de cuplaj conducte sau e deajuns sa am vasul full (vasul de lichid de frana)

Stiu ca trebuie facuta operatiunea de aerisire u vag com (il am original unde lucrez) dar nu stiu daca pompa isi trage singura din vas sau trebuie ajutata.

Am dedus din ELSA ca ABS-ul nou ar veni cu ceva lichid de frana il el...de aici nedumerirea mea

@al_bundy--am incercat sa te sun ieri dar era inchis telefonul, mai vroiam sa te intreb chestii neinteresante pt colegii forumisti

Modificat de Alexandru P
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la serviciu ieri.

Unitatea de abs vine cu ceva lichid, se mionteaza pe masina, se face aerisirea clasica, se face cea cu VCDS, se face iar cea clasica, se urmareste ca lichidul de frana sa nu scada sub minim, se completeaza de cate ori este nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi s-a aprins si mie acum martorul abs in bord.Am schimbat telescoapele fata/spate si am deconectat mufele abs si le-am montat inapoi si acum mi s-a aprins martorul in bord.Care ar fi problema?

PS:la un senzor am rupt plasticul ala de la mufa ce e pe etrier si l-am lipit cu picatura.Intrebarea ar fi urmatoarea, se poate sa fi lipit eu plasticul invers si sa fi bagat mufa de la abs invers si lucrul asta sa duca la martorul in bord?Sau ca am pus contactu sa iau de volan cu mufa de la abs scoasa si a ramas erarea in bord si trebuie stearsa?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiti cumva cat lichid intra in instalatia de golf 4 tdi fara esp, vreau sa il schimb, dupa ce il scot pe cel din masina vreau sa bag curat si sa mai las din cel curat sa iasa pt a curata cat mai bine.

Eventual recomanda-ti-mi un brand bun pt dot4 inafara de oem, eu ma gandeam la TRW

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!