Jump to content

Martorii ABS si ESP nu se sting


adici
 Share

Postare recomandată

am verificat mufa era bagata,oricum am scoso si am bagato la loc...aceeasi eroare.o sa i dau o scanare sa vad

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca nu ai postat unde trebuie - cel mai posibil e mufa de sub scaun. Vezi sa fie bine bagata eventual curata-i contactele, sterge eroarea si cam asta e.

Daca bagi o scanare, o sa vezi care mufa face figuri.

Legat de G202 - pe el sa il desfaca sau pe G200 ?

Da. Nu am bagat de seama ca e 202, dar tinand cont de problema de la g200 cred ca e la fel si la 202.

In romana este senzor de rotatie axiala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul G202 se afla sub volan adica verifica unghiul de viraj nu ? asta e rolul lui sa verifica in ce parte vireaza automobilul nu ? Si daca este vreo problema cu el sunt dezlipite piciorusele lui nu ? Mersi

Modificat de C_R_I_S_T_I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, ala e g85 situat in spira de airbag imediat sub volan.

G200 e pe coloana de volan deasuprs pedalei de frana si este senzor de acceleratie laterala

G202 e langa g200 si e senzor de acceleratie laterala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oops...inseamna ca mi totul val vartej in cap...ca eu la G202 am eroare si credeam ca ala e pentru directia la viraj...Si deci 2 senzori de aceelereatie laterala sunt...Si ESP , senzor principal mai are unul ? Adica ceva senzor axial la mijlocul masinii ?

Modificat de C_R_I_S_T_I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi daca reusesti sa repari senzorul G202 (tu sau mecanicul) sa postezi si aici.

Deci atunci G202 nu este sub bancheta ci langa G200?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am eroare la senzorul ABS roata spate dreapta si G202...Maine dimineata la 8 ma trezesc si merg la service la un mecanic ca is programtat si apoi dupa ce vin va zic cum sta treaba... ;)

PS: Cine mi-a facut scanarea a zis ca G202 are eroare din cauza la G44...ramane de vazut pe maine... ;)

Modificat de C_R_I_S_T_I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi daca reusesti sa repari senzorul G202 (tu sau mecanicul) sa postezi si aici.

Deci atunci G202 nu este sub bancheta ci langa G200?

LA golf g201 e langa g200, la passat e un singur senzor combinat care include ambii senzori si e sub bancheta din spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu pt airbag nu am decat o mufa galbena sub scaun,nu am nici una verde,galbenu e singura mufa de sub scaun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai mufa verde pt ca nu ai incalzire in scaune. Problema e la mufa de airbag - galbena.

Legat de G202 - nu am desfacut niciunul pana acum.....si nici nu am gasit nimic legat de asta. Oricum, asta nu inseamna ca nu se poate, trebuie doar sa gasim unul "de sacrificiu". Daca iese bine, rezulta si un DIY folositor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E mai scump G202 decat un banal G44 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu pt airbag nu am decat o mufa galbena sub scaun,nu am nici una verde,galbenu e singura mufa de sub scaun

Asa, si, care e legatura cu titlul topicului ?

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa, si, care e legatura cu titlul topicului ?

Daca am facut umpic de OFF TOPIC e asa mare crima ? Altul care vine cu o problema diferita la 360 de grade fata de titlul nu are nimic ? Cred ca sunt si exemple pe aici . ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea de OFF tOPIC era pentru Zek si airbagul lui, nu pentru tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok...

Modificat de C_R_I_S_T_I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Astazi in sfarsit am rezolvat masina :biggrin: ...dar nu e chiar de ras ca am ajuns cu totul la 600 de ron...Initial m-am dus sa repar problema cu ABS si ESP , si cu discurile , dar cand a dat toate rotiile jos si a vazut placutele...erau varza...trebuiau toate schimbate...Uitati inventarul meu ... placute frane TRW spate si fata a costat 210 RON (spate 85 lei fata 115lei) , senzorul ABS spate roata dreapta 120 RON , rectificatul tuturor discurilor 120ron (30 pe bucata) , manopera cu totul 150 ron...Acuma numai bate la franare deloc volanul iar am scapat de "franele de Dacie" . :) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok si cu G202 ce ai facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca nu a mai dat eroare deloc...ciudat rau :lol:

PS: Umpic poate de OFF TOPIC ... am obs ca pe la 60km/h daca franez lin , observ ca parca imi merge in valuri...e ceva normal pana se rodeaza discurile cu placute si invers ? Ma cam nelinisteste...

Modificat de C_R_I_S_T_I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu.....probabil tot nu a reusit sa le scoata ca noi....si au ramas un pic ovalizate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu.....probabil tot nu a reusit sa le scoata ca noi....si au ramas un pic ovalizate.

Deci numai exista sansa sa se refaca ? Repet ca la franare usoara asa merge usor zici ca ai lua si pune din nou picioru de pe frana repede si foarte rapid si fin...merge asa...cum sa zic foarte lin si in valuri...intelegi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, discuri ovalizate. CAnd le-a rectificat, le-a facut [pe ambele parti odata sau le-a demontat si prins iara in strung ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, discuri ovalizate. CAnd le-a rectificat, le-a facut [pe ambele parti odata sau le-a demontat si prins iara in strung ?

Credema ca toate 4 le-am lasat lasat la strung... si dupa 2 ore le-am luat ... oare sa nu fie egale pe ambele parti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu alte info in legtura cu "valurile"...Se simte intre vitezele 50km/h si cam 20 cam asa la frana usaora si destul de usor...la viteza mai mare sau la frana puternica nici urma...acuma le voi lasa asa...nu le mai fac nimic... nu cred ca putin de val afecteaza ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PS : Am omis ceva...dupa ce a coborat-o de pe elevator , a zis sa merg o tura cu ea sa vad daca mai bat discurile etc in fine cu asta...am facut franari bruste si mult si la unn momt dat s-a simtit un miros puternic de ars zici ca ar fi ambreiaj ars dar nu era ambreiaj (si nu din compartimentul motor venea :sly: )...oare mi-a aruncat pe la vasul de la lichidul de frana afara (pt ca nu a scos din vas , cand a impis pistoanele , inainte de schimb era la MAX lichidul) , s-a prelins pe toba iar cum era incinsa , l-a ars si mirosea asa ? Sau am facut altceva ... :grrrrrr:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!