Jump to content

Martorii ABS si ESP nu se sting


adici
 Share

Postare recomandată

am si eu o problema cu senzorul g202 ,,se aprind becurile de la esp si abs atunci cand trec peste denivelarii de incetinire cei din sibiu stiu ..a umplut la intrate pe varianta ..pe acolo merg acasa zilnic ..si asa si problema mea ,,,la scanarea cu vag com ..iasa yaw rate senzor g202 fault intermitent ..am curatat odata mufele desi nu erau muldare dar am dat cu spray cateva zile nu a mai facut..acum iarasi ..ceva sfaturi ??/imi puteti spune cum se scot pinii din mufa senzorului as vrea sa le strang putin dar nu stiu sa le scot ..la passat senzorul e sub scaun in spate atasez si o poza sa va dati seama de cum e mufa ...ms post-81666-0-62078500-1308345195_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@enrico

Am citit cu ceva timp in urma ca senzorul ABS are 1 - 1,2Kohmi. Din pacate atunci cand mi-am schimbat unul dintre senzorii ABS, l-am masurat numai pe cel defect, care era intrerupt, si pentru ca eram nerabdator sa rezolv mai repede problema am uitat sa il mai masor pe cel nou. Initial insa (pana sa il schimb) in locul senzorului defect am pus o rezistenta de 1,5Kohmi, si eroarea de senzor defect nu putea fi stearsa, si apoi am pus o bobina de la un invertor LCD care are cam 1,2Kohmi si in felul asta am putut sterge eroarea cu VAG COM-ul, si in felul asta m-am convins ca era numai senzorul intrerupt (el este o simpla bobina cu un miez magnetic) si nu firele care merg de la senzor la calculatorul ABS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam 1,24 k pana in 1,3 k trebuie sa aiba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Imi zice si mie cineva care e rolul senzorului G202 si ce legatura are cu ABS-ul si ESP-ul? mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzor acceleratie lateralae, si acesta simte cand masina derapeaza si nu mai e pe traiectorie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am la golf nu ? Imi poti zice unde il gasesc :D ? Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai ESP, ai G202. Uite aici o poza sa te orientezi unde il gasesti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am ESP...Din cauza lui se pot aprinde amandoi martorii si ABS si ESP?

Florine, trebuie sa desfac ceva ca sa ajung la el nu? oare daca ma bag mai pot pune la loc ? e complicat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da - ESP ul lucreaza cu "ajutorul" ABS-ului. Daca ai VagCom, scaneaza si posteaza ce eroare a stocat. Eventual poti incerca sa ii faci o revenire la setarile de baza.

Nu e complicat sa ajungi la el. Desfaci plasticele de sub bord.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca de o luna sunt aprinse vag nam si n-am facut nici un scan...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce pot sa zic - cauta si tu pe cineva pe langa tine, care are Vag. Vezi cand sunt intalniri, ceva....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar primu lucru chiar daca nu apuc la vag chiar momentan desfac sa vad senzorul G202 tot pe forum am citi ca poate mufa nu face contact bun sau e oxidat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema nu e la mufa lui, ci la piciorusele integratului din senzor, picioruse care nu mai sunt lipite de placa de baza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pff...nu cred ca ma bag atunci ca nu am chef sa fac o buba mai mare ... hmm... :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai oricum nu trebuie sa te hazardezi cu desfacutul. Mai intai fa o scanare, e sfat general pe forum. :lol:

Modificat de dizy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O fi sfat dar peste noapte nu fac magie sa-mi apara o interfata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAr poate in orasul tau sau in zona sunt colegi care au interfata de diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi m-am uitat pe dedesupt unde is switch-urile si cred si din partea aia se poate ajunge la el cred ca bine am ajuns la el ( e demontat plasticu ala de la pedale ) ...sunt 2 arce de la reglare de la volan iar in partea stanga cum te uiti pe dedesupt se vede ca un fel de cutie neagra si e conectata la doua mufe ? aia e ? sau am dat peste altceva ? (daca aia e zic ca am scos mufele tot le-am bagat dar fara rezultat :)) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ala e modulul confort, nu are legatura. Cauta mai la stanga de el....intre el si coloana volan.

Uite, ti-am scos documentatia, ca sa il demontezi

Removing G202.pdf

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci e mai sus spre volan (priviind de jos ) ... e intr-o mufa conectat sau cum ?

:offtopic: Imi raspunzi si la intrebarea de la PM te rog ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu informatii suplimentare (vesti proaste):

Afara ploua...deci e umed drumul...ies cu masina pana undeva si brusc s-au stins si ABS si ESP martorii...am zis hai sa incerc sa vad merg sistemele astea...pun frana...pauza ca sania merge toate rotile s-au blocat deci ABS=0...accelerez sa vad daca se arpinde martorul (pt ca at cand cupleaza ESP se aprinde in bord) nici ala nu merge...

Oare ce are ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi intrebare: o diagnoza ce zice ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Sper sa ajung sapt asta la un friend...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu informatii ,astazi dupa masa am ajuns la un prieten pentru scan...a facut un scan si a dat eroare la senzorul ABS G44 (error code : 00287) roata spate dreapta si la senzorul de la volan G202 (error code: 01542)...doar aici a dat eroare...a sters oerorile a mai intrat odata si la ESP numai arata erori doar la ABS aceea cu G44...Mi-a zis ca G202 e aprins din cauza lui G44 si s-ar putea sa fie contactul senzorului imperfect pentru ca uitati ce am observat...de vreo 3 sapt is aprinsi martorii...acuma de 2 zile s-au stins si mergea si ABS si ESP dar dupa urmatoare pornire iarasi se aprind...sambata o sa dau roata jos si sa misc contactul...

Oare ce credeti e doar contactul ?Sau e dus senzorul...?

Modificat de C_R_I_S_T_I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sambata o sa incerc sa misc mufa sper sa aiba efect pentru ca altfel dupa logica mea nu s-ar tot stinge si aprinde cateodata (gandul meu zboara spre un contact imperfect)...Senzorul G44 am inteles dupa cum am zis ca daca e defect ii da si la G202 eroare deci daca remediez G44 remediez G202 ...Daca tre sa-l schimb imi arata vreo schita ceva sau imi zice careva cum sa actionez?Am inteles ca atunci cand e dus senzorul se duce din cauza ca se topeste la ceva intamplat si atunci e foarte greu de schimbat...si trebuie curatat locul...Va rog careva este care sa ma ajute cu schimbatul daca e nevoie ?

PS:Dupa ce remediez problema cu senzorii mai e nevoie de VAG pentru stergerea de erori sa nu mai apara in bord martorii?Sau se sting ei dupa ce se remediaza problema...Mersi

Modificat de C_R_I_S_T_I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!