Jump to content

Martorii ABS si ESP nu se sting


adici
 Share

Postare recomandată

Salut Baieti,

Eu am motorizare AXR (daca la asta se refera).

Maine o duc la VW in sibiu, sa vedem ce spun specialistii. Revin cu informatii ptr eventualii doritori.

oricum tot mai rau merge masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca ceva...

am dat acum o tura cu ea, si se pare ca nu mai trepideaza cand motorul este cald. Cred ca este vre-un senzor, care nu funcioneaza cand e motorul rece.

Cineva ii intrerupe alimentarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut revin cu noi informatii.

Am fost azi la VW in Sibiu, si intradevar era oxidata mufa de la cilindrul nr 1. a trebuit s-o curete.

Cei de la VW mi-au recomandat sa schimb toate cele 4 mufe, dar am ales s-o curat. Nu am platit asa de mult. Sa vedem cum se comporta.

Sper sa tina mult si bine.

Interesant lucru ca problema asta apare doar cand motorul este rece.

Va salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

mi-am scanat si eu cu vag-com-ul comp la masina pt ca imi apare senzorul la ESP aprins si am gasit urmatoarele erori. dintre ele ma ingrijoreaza cel mai tare prima, cea de la motor. ma poate ajuta cineva cu niste explicatii ? ms

dupa ce am scanat computerul, am sters erorile, am pornit motorul 2 minute, si am scanat din nou pozitia 01 Engine, si mi-a aparut aceeasi eroare. ai mentionez ca si esp-ul a ramas in continuare aprins desi am sters erorile :D

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No: 036 906 034 AM

Component: MARELLI 4LV 3290

Coding: 00031

Shop #: WSC 01317

2 Faults Found:

16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High

P0118 - 35-10 - - - Intermittent

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 1010 0101

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 1C0-907-37x-ESP-F.lbl

Part No: 1C0 907 379

Component: ESP 20 CAN V005

Coding: 10241

Shop #: WSC 01317

2 Faults Found:

01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200)

57-00 - Electric Circuit Failure

01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC Labels: 3Bx-907-044.lbl

Part No: 3B1 907 044 C

Component: CLIMATRONIC C 0.7.0

Coding: 01000

Shop #: WSC 01317

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl

Part No: 6Q0 909 605 A

Component: 02 AIRBAG VW5 0004

Coding: 12338

Shop #: WSC 01317

1 Fault Found:

01217 - Side Airbag Igniter; Driver Side (N199)

32-10 - Resistance too High - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: 1J0-920-xx0-17.lbl

Part No: 1J0 920 822 A

Component: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V28

Coding: 01143

Shop #: WSC 00000

Part No: Ident

Component: Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0Y1719810

Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0Y1719810

2 Faults Found:

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

01176 - Key

07-10 - Signal too Low - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.lbl

Part No: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 01317

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv. Labels: 1J0-959-799.lbl

Part No: 1J0 959 799 AH

Component: 4H Zentral-SG Komf. 0001

Coding: 00257

Shop #: WSC 01317

Part No: 1J1959801C

Component: 4H T

Modificat de sorinel`
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,sant posesorul unui golf 4 1.6 16v si am urmatoarea problema,se aprinde esp-ul in mers brusc chiar daca merg normal,ramane aprins,opresc masina si o pornesc din nou si el e tot aprins,in mers se aprinde si dupa cativa km se stinge sau ramane aprins cateva zile,se pricepe cineva sa imi zica ce sa ii fac?sa ii dau cu sprey de contacte pe unde este el pozitionat,poate face figuri de la un fir ceva??unde sa ma uit la masina?unde este pozitionat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SORINEL'...iti fac o invitatie sambata la intalnirea vwforum din parcarea de la Chimie(CLUB MASTER) si vedem acolo si cu ceilalti baieti,ce si cum.Pe mine m'ar ingriora mai degraba airbagurile.G62 e termocupla(avea din cate stiu eu MasinaPoporului-mester nota10).Iar cealalta eroare e de la chipul din cheie.Mai ai si switchul din portiera sofer bulit(daca nu se aude buzzerul).Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zebrocksky, ms pt raspuns :))

din pacate tot week-end-ul acesta voi fi plecat din oras deci nu am cum sa ajung la intalnire :P oricum, tinem legatura poate ne intalnim inainte/dupa. toate cele bune !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut baietii am si eu o problema ,imi apare in bord martorii abs si esp,inainte nu imi aparea dar dp ce am schimbat placutele de frana mi,au aparut in bord,am bagat testul vag pe ea mi,a spus ca e ceva la roata stanga pe fata, acum nu stiu cum sa dau senzorul jos sa,l curat,care ma poate ajuta??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut, am si eu o problema cu masina din semnatura. in seara asta cand sa pornesc masina si sa plec spre casa mi sa aprins martorul de la ABS, martorul de la ulei imi licarea si martorul de ma airbag imi sta aprins. cand am parcat masina era totul in regula, iar peste vro 2 ore ma pomenesc cu cei 3 martori aprinsi in bord. in final, dupa cateva opriri si porniri mi sa stins ABS si uleiul, dar sta aprins martorul de la airbag. ma poate ajutas si pe mine cineva cu cateva lamuriri va rog mult?

precizez ca aveam bateria moarta de cateva zile si pornea mai greu, dimienata am luat curent de la un vecin si am fost si am schimbat bateria, inainte aveam VARTA de 44 amperi, iar acum am luat POWERBLOCK de 60 amperi cu 570(nu stiu ce sunt) la pornire(am luat o baterie mai mare cu gandul sa tina mai mult).

chiar m-am speriat cand m-am pomenit cu senzori aprinsi in bord. ma ajuta si pe mine cineva va rog mult, cateva ideii, cam de la ce ar fi.

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-i o scanare cu vag com-ul. In mod sigur erorile sunt/ au fost generate de bateria slaba. Sterge erorile si vezi cum se comporta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar tocmai ca erorile nu le-am avut cu bateria slaba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erorile au ramas stocate in ECU. Sterge-le, eventual s-ar putea sa fie nevoie de o calibrare a senzorilor (asa sau asa).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma duc maine dimineata la prima ora la un service, dar treaba cu calibrarea ... e greu de facut in slatina! la toate service-urile decat sterg erorile si atat, restu e prea complicat pt ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu si eu aici din pacate, cu probleme de ABS si ESP. De ceva vreme a inceput sa mi se aprinda cei 2 martori (ABS si ESP) si martorul de la frana de mana, dar acesta intermitent. N-am sesizat daca are vreo legatura cu viteza sau cu franele mai bruste (din ceea ce am citit in acest thread), deocamdata este total aleatoriu. Mi s-a aprins si la 2 zile, si la 2 minute dupa pornirea motorului. Daca iau contactul, si pornesc din nou motorul, isi revine, dar nu stiu pentru cat timp. Am pus testerul (de fapt un laptop cu mufa) si a iesit un singur cod de eroare, din pacate nu mai tin minte numarul codului, in orice caz era vorba de pompa centrala de ABS.

Acesta ar fi inceputul sfarsitului, trebuie schimbata, sau se mai poate face ceva (gen curatat mufe, refacut lipituri etc.) Ma poate ajuta cineva in Brasov cu un tester competitiv?

Orice informatie sau sfat este binevenit.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza eroare,nu te arunca sa schimbi pompa de ABS, curata mufa care intra in pompa de ABS cu sprei de contact, verifica sigurantele de pe baterie, in final poti sa schimbi lichidul de frana , bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un Golf 4 SDI din 2001 .

Am becurile ABS si ESP aprinse .

Uneori la rece se repara singur defectul .

Cand franez usor in conditii de aderenta buna intra ABS-ul fara sa fie cazul si apoi se aprind iar becurile ABS si ESP si raman aprinse.

La viteze de peste 80Km/h daca iau si pun contactul becurile ABS si ESP se sting si raman stinse .

adica la viteze foarte mari defectul se repara daca iau si pun contactul .

Diagnoza imi arata senzorul ABS fata dreapta .( am fost la doua serice-uri diferitesi ambele au aratat acelasi defact senzor roata dreapta fata )

L-am masurat avea 1 Kohm ca si ceilalti 3 senzori Apoi ca si fiu sigur ca nu are scurt intre spire :

L-am schimbat cu unul nou .aprox 65 RON de la Domar de pe Aurel Vlaicu / Brasov .( SEnzorul vechi nu se poate scote fara a fi distrus intrucat este inconjurat de rugina care l-a blocat in locas ).

Distanta pana la disc este OK , discul cu fante este curat .

Tensiunile masurate la toti senzorii cu mufele scoase de la roti aprox 2.5 Volti DC . La toate rotile aceeasi tensiune .

Am scos cupla mare de la pompa ABS acolo era totul ca nou , am dat cu spray de contact german .

Acum face la fel : la rece uneori se repara singur defectul in rest ABS si ESP aprinse .

La viteze foarte mari daca iau si pun contactul defectul se repara .Ca si cum nu ar ajunge tensiune suficiejta de la senzor la computer .

Cand scad viteza sub 70 Km/h becurile ABS si ESP se aprind din nou .

Mi-a zis cineva ca cei de la service-ul Labell din Brasov baga un lemn intre mufa/computerul pompei ABS si un punct fix ca sa deformeze permanent placa cu circuite si lasa lemnul acolo .

Am tras eu concluzica ca acolo este un cablaj cu ceva lipituri reci pe placa cu circuite .

Stie cineva de asa ceva ?

Ma poate indruma cineva cum se reapra /cum se demonteaza placa cu circuite si cum se repara pompa ABS ?

Sau cine o poate repara in Brasov ?

Multumesc Adrian / Brasov . ( Adi VW )

Modificat de Adi VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Al Bundy: Multumesc pentru link, interesant, intrebarea este daca pe G4 modulul ABS este la fel cu cel de pe Passat, pentru ca desi am incercat sa-l identific la prima vedere, nu-mi dau seama decat daca scot cutia filtrului de aer afara.

A mai facut cineva operatia asta?

Daca este un fir intrerupt (sau o conexiune), de ce nu am permanent eroarea (respectiv martorii ABS si ESP aprinsi in permanenta)? De ce daca iau contactul si pun din nou contactul in secunda urmatoare se sting becurile? N-ar trebui sa ramana martorii aprinsi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Una dintre explicatii ar fi ca ai contact imperfect, nu intrerupt in totalitate. Cand face contact, cand nu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

impartasesc cu voi o chestie observata pe masina mea...acum cateva luni mi s-a aprins in mers becul de abs+asr...dupa o repornire se stingeau si iar apareau dupa ceva vreme, am curatat mufa cu spray contact...dar degeaba. Am observat ca exista o gaura in contra aripa pe unde trece conducta de lichid de frana, acolo gaura este acoperita cu un soi de garnitura care are o mica taietura pe mijloc, aceasta in timp disparuse din cauza vremii, varstei si pe acolo intra apa ce ajungea cateodata chiar pe cablajul de la ABS, am facut un petec dintr-o camera de dacie, l-am lipit cu mastic, de atunci nu am mai avut eroarea intermitenta. Poate a fost o coincidenta dar sunt convins ca umezeala nu face bine oricarui contact electric.

Ca fapt divers , aceeasi gaura este si pe dr .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai bine vezi ce da pe tester.... curatand nu rezolvi lucruri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la ce am descris doua posturi mai sus imi dadea aceasta erroare

01276 - ABS Hydraulic Pump (V64): Signal Outside Specifications

intermitent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la ce am descris doua posturi mai sus imi dadea aceasta erroare

01276 - ABS Hydraulic Pump (V64): Signal Outside Specifications

intermitent

pai daca e asa... ori sunt firele sa sigurantele care vin de la baterie...ori motorul de la pompa care a fost si la mine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva ce rezistenta (cati ohmi) are un senzor ABS (speed sensor) pentru un Golf IV ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti, dupa cate am citit pe acest topic se pare ca aste sunt simptomele cand unu senzor de ABS este dus.de o saptamana imi sta aprins si mie martorii de ABS si ESP ,dar nu tot timpul odata functioneaza ,odata nu,azi am cumparat senzorul cu 65 lei si urmez sa-l schimb, sper ca am rezolvat problema cu asta,mentionez ca l-am scanat cu Vag-com si imi da eroare speed senzor left front, fault in circuit,sau ceva de genu.

Revin cu impresii dupa ce-l schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!