Jump to content

Martorii ABS si ESP nu se sting


adici
 Share

Postare recomandată

Vin cu precizari: acum ceva timp am schimbat si semibieleta directie pe partea dreapta. Mi s-a deplasat putin volanul. Acum dupa schimbarea pivotului mi s-a mai deplasat putin. Probabil ca daca refac unghiul de fuga ar trebui sa-si revina si martorul din bord. Mufa de la roata arata bine e curata deci nu s-a deranjat nimic acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu ca tine, mi-au umblat la pivot si a trebuit sa sterg eroarea si sa recalibrez senzorul de pe volan cu vag-com.

Ca prim pas da o scanare si vezi daca nu cumva e vreo problema de conectivitate/oxidare la mufa de pe roata cu pricina, daca totul e ok, refa-ti unghiurile si pe urma citeste instructiunile de aici: http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/steeringangle.html .

Modificat de raz3k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Astazi mi sa aprins becul de esp in bord,daca opresc masina si o pornesc,nu mai sta aprins,se aprinde din nou la prima frana mai serioasa.

Care sa fie problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golfix, dar lampile de frana cum se comporta? raman aprinse cumva? oricum, fa o scanare si vei vedea care e treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAca era de la switch de frana sau lampi avea si amrtor ABS aprins in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prezint problema mai pe larg:

Azi dimineata,pornesc, dau cateva pedale..pac se aprinde ESP in bord...stopurile pe frana nu functioneaza. opresc motoru,la primele pedale se aprind si stopurile,se aprinde apoi martorul esp,iar stopurile nu mai functioneaza. Am scos senzoru de la pedala,am miscat unpic firele si si-a revenit. NU am mai pus capacu acela de deasupra pedalelor,in mers cand nu mi se aprind stopurile,misc cu mana de mufa si de fire si merge pentru putin timp.

Deci sigur e de la senzorul de frana, acum nu stiu ce sa fac,sa il schimb sau sa dau cu putin spray contact in mufa,sau poate nu mai face vreun fir contact cum trebuie?

golfix.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma indoiesc ca e de la contacte. De obicei se rupe o ureche (parghie) mica, in interiorul lui. In curand nu o sa iti mai mearga deloc.....si nu e mare bucurie sa nu se aprinda lampile, cand franezi - un switch e mai ieftin decat un spoiler (in cel mai fericit caz).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma indoiesc ca e de la contacte. De obicei se rupe o ureche (parghie) mica, in interiorul lui. In curand nu o sa iti mai mearga deloc.....si nu e mare bucurie sa nu se aprinda lampile, cand franezi - un switch e mai ieftin decat un spoiler (in cel mai fericit caz).

Da ai dreptate,am vbit la volksparts,60 lei e swticheru. o sa trec astazi sa il cumpar. Mersi mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut....am si eu o problema cu un golf 4, 1.4 din 2001; de cand mi-am schimbat placutele de frana martorul esp se aprinde si se stinge dupa bunul lui plac, am auzit variante cum ca e posibil ca la mufa de racordare sa fi intrat ceva mizerie ori umezela si din cauza aia se aprinde, sau cauciucurile cand sunt uzate se aprinde esp-ul (cei drept ca ale mele nu sunt din cele mai noi dar dupa parerea mea ma vor tine iarna asta), mentionez ca inainte nu am avut probleme de genu....masina o am de 6 luni ....daca cineva ma poate ajuta cu un sfat as fi tare recunoscator....va multumesc de interes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se aprinde doar ESP fara ABS nu e de la senzorii de la roti. Fa o diagnoza sa vezi de la ce e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Imi cer scuze dar nu stiu la ce post sa scrii ptr problema mea.

Din cand in cand, se aprinde becul de la ESP (acel triunghi cu o sageata de intoarcere), si masina zguduie. Trebuie ineaparat sa opresc motorul, si apoi dupa aceea deobicei nu mai face asa!

Aveti idee de ce?

Mersi mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil o problema a motorului care influenteaza si ESP-ul, o diagnoza lamureste lucrurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil o problema a motorului care influenteaza si ESP-ul, o diagnoza lamureste lucrurile.

poate sa fie si de la filtru de motorina? in cartea tehnica ultima schimbare a filtrului a fost acum 99 000 km. Nu stiu de ce vechiul proprietar nu a schimbat filtrul!

la cati km se schimba filtrul de motorina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul de motorina se schimba la10.000 de km, maxim 15.000,dar filtru de motorina sa aiba legatura cu aprinderea martorului ESP mi se pare cam ciudat.Eventual daca motorul nu se alimenteaza corespunzator, masina zgaltaie, si din cauza zgaltaitului sa nu faca contact ceva pe linia de ESP, Dar alta legatura chear nu vad.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform manualului filtrul de motorina se schimba la 60kkm, dar recomand schimbarea la 30kkm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform manualului filtrul de motorina se schimba la 60kkm, dar recomand schimbarea la 30kkm.

Salut baieti, Mersi de raspunsuri.

Revin cu noi informatii: ieri am schimbat filtrul de motorina, am sperat ca asta era problema, insa azi dimineata in timp ce mergeam spre servici din nou parca s-a inecat masina.

Daca merg prin oras cu 50 km/h, cu a III-ea, mai ales dimineata, parca simt ca nu ii vine motorina tot timpul, cateodata masina se ineaca tare rau ( ca si cand nu ii mai vine motorina), incepe sa faca urat motorul , apoi dupa 30 sec se aprinde martorul ESP.

Daca o scot din viteza si o las in pace fara sa accelerez, isi revine.

Nu stiu ce sa mai cred.

De mentionat ca am scos motorina din filtru, si am turnat-o intr-o sticla, si pe fund se vedea bule de apa.

Aveti idee ce mai poate fii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi tu domnule moderator omul are apa in filtrul, si sant perfect de acord, comform manualului la 60 kkm dar cu motorina noastra... trebuie sa prevenim neplacerile si asta se poate numai schimband mai des filtrul, e clar ca nu se alimenteaza si se pare ca ai o cantitate considerabila de apa in rezervor.Daca ai pus filtru nou si dupa putin timp ai apa din nou in filtru, e clar. Si ai raspunsul la: de ce nu merge motorul!Vezi tu colega motoarele diesel sant facute sa mearga cu motorina nu cu... apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kari, mersi de raspuns.

Totusi nu cred ca este devina apa din motorina. Nu cred ca este asa de multa.....

Cred ca este ceva de la alimentare, un senzor, etc nu ma pricep. Trebuie s-o duc la VW.

si s-a zicem ca trebuie sa golesc rezervorul!

Cum se poate face asta?

Exista vre-un dop pe undeva pe sub rezervor?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut experienta cu 1 filtru de motorina pe cealalta octavie lasat de la 30 la 90 k km si l-am taiat sa vad cum arata inauntru. Foarte curat. motorina doar de la Rompetrol. dar acum fiecare face ce vrea, omul a intrebat eu i-am raspuns ce recomanda constructorul.

Si nu ma lua cu chestii de astea "TU DOMNULE MODERATOR", ai grija pe viitor la limbaj.

Rezervorul nu are buson de golire, se scoate pompa si pe acolo se scoate toata motorina si apa din el.

O diagnoza ai facut sa vezi ce erori sunt pe masina ? CA asa batem campii aiurea.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy, mutumesc ptr interes.

Nu am facut nici-o diagnoza, defapt nu stiu ce este aia! in vara am fost la WV si am facut un test, pe aparatul lor. (am avut o siguranta arasa), dar nu mi-au spus nimic altceva!

Asta este diagnoza? sau trebuie sa merg la un service specializat?

apropo, pompa se scoate greu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nu ma lua cu chestii de astea "TU DOMNULE MODERATOR", ai grija pe viitor la limbaj.

Scuze, chear nu stiu ce mi-a venit.

David Ungurean daca ai motorizare ALH nici nu ai pompa de alimentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, acela e un test, dar trebuia sa-ti dea o foaie cu rezultatele testului. Cauta pe cuneva din zona ta care face diagnoze http://vwforum.ro/index.php?showtopic=38318 si vezi exact ce are.

Chiar daca ALH nu are pompa in rezervor, are sonda de combustibil, iar pompa ar fi fost montata in interiorul acestei sonde. Se da bancheta jos, se da mocheta la o parte, se da si capacul de plastic si o sa vezi o chestie in care intra 2 furtune si fire. Asta e fixata cu o puiulita mare. se scoate aia, se scot furtunele si mufa cu fire si se scoate sorbul cu sonda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!