Jump to content

Martorii ABS si ESP nu se sting


adici
 Share

Postare recomandată

salut. de cand a venit caldura asta imi raman aprinsi senzorii de abs si esp. asta dupa ce la s masina in parcarea de la munca 9 ore in soare. dar dupa ce merg vreo 300-400 metri opresc si la pornire se sting nemaiaprinzandu-se deloc. dimineata cand plec la munca nu e nicio problema dar la plecare acelasi lucru. e posibil de la caldura sau soaare sau e doar o inchipuire de-a mea. multumesc mult. precizez ca am schimbat discurile de frana fata. dar senzorii imi raman aprinsi dupa 1saptamana de la schimbare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu problema si intrebare. martorii abs di esp imi raman aprinsi numai dupa ce lasamasina nepornita mai mult de 5 ore. si asta numai la primul contact dupa aceea se sting si numai apar. la o scanare cu vag com nu mi-a apaarut nicio eroare. ma puteti ajuta cu cauza acestui lucru? multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce o lasi alea 5 ore, ia un multimetru si masoara bateria. Daca ai sub 12,5 V e gata bateria si asta e motivul aprinderii bateriei. In timpul pornirii pune pe cineva sa masoare pana la cati volti coboara curentul la pornire. Daca e sub 9 volti bateria e pe duca chiar daca ea arata 12,5 V dupa ce sta. Dupa ce o pornesti masoara si incarcarea. Trebuie sa fie undeva pe la 14 V daca nu e, ai probleme la incarcare si tu defapt rulezi pe baterie.

Cam astea ar fi motivele aprinderii becurilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce o lasi alea 5 ore, ia un multimetru si masoara bateria. Daca ai sub 12,5 V e gata bateria si asta e motivul aprinderii bateriei. In timpul pornirii pune pe cineva sa masoare pana la cati volti coboara curentul la pornire. Daca e sub 9 volti bateria e pe duca chiar daca ea arata 12,5 V dupa ce sta. Dupa ce o pornesti masoara si incarcarea. Trebuie sa fie undeva pe la 14 V daca nu e, ai probleme la incarcare si tu defapt rulezi pe baterie.

Cam astea ar fi motivele aprinderii becurilor.

am inteles. multumesc mult. dar nu mi se aprinde senzorul de baterie ca nu mai incarca alternatorul. cateodata senzorii se mai aprind si in timpul mersului si dispar dupa oprire si punerea de mai multe ori a contactului. dispar pe rand primul esp si dupa 500 metri de mers cu masna si cel de abs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi s-a aprins beculetul de la esp iar dupa o mica scanare am obs urmatoarele erori:

01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200)

012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

003 - Mechanical Failure

imi poate spune cineva ce inseamna fiecare eroare?

va multumesc!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. dupa ce am facut o diagnoza pentru senzorii de abs si esp aprinsi. mi-ai aparut urmatoarele erori

Address 46: Central Conv. Labels: 1J0-959-799.lbl

Part No: 1J0 959 799 Q

Component: 2H Zentral-SG Komf. 0001

Coding: 04097

Shop #: WSC 01317

Part No: 1J1959801C

Component: 2H T

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu problema cu ABS si ESP aprinsi in bord saptamana asta.

Dupa o scanare cu VagCom a rezultat o eroare la un senzor de viteza din spate/dreapta.

Am cumparat unul,am inlocuit senzorul si acuma nu se mai aprinde nici un bec in bord,sistemele ABS si ESP sunt acum functionabile.

Pentru motor de 1598 cmc codul senzorului este: 1J0 927 807B,Producator: HANS PRIES Topran Germany.

Pe spate ambii senzori sunt identici...pe fata senzorii sunt diferiti ca si cod.

Pret senzor viteza spate: 100 Lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Vezi ca sub pompa de frana ai o mufa ce intra intr-un senzor. Eroarea e intermitenta deci banui ca nu face bine contact. Scoate mufa cu grija ca ai niste cleme si se pot rupe (asta am patit eu) da cu spray de contacte si bag-o la loc. Sterge eroarea, eventual fa-i si o adaptare, ar trebui sa scapi de problema.

Ai avut dreptate. Am scos mufa, am dat cu wd-40, sters eroarea si nu mai apare. Problema rezolvata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua

Am desfacut si eu G200, l-am decapsulat si nu pot sa scot placuta de integrat afara din cutiuta de plastic. intrebare pentru cei care au mai desfacut senzorul: placuta trebuie sa iasa afara din cutiuta sau se vad piciorusele dezlipite fara a mai scoate afara placuta? Indrumati-ma va rog mai departe cei care stiu.

Mersi mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Placuta nu se scoate, se da la o parte acel mastic sau ce o fi acolo si se refac lipiturile de la pinii de la mufa, 3 la numar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor,la mine problema este in felul urmator:pun contactul,toti senzorii se sting in afara de ABS si ESP care raman aprinsi permanent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o scanare si pune rezultatul aici. Posibil sa ai o problema cu ABS-ul (senzorul unei roti, pompa...) ceea ce scoate din functiune/dezactiveaza si ESP-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut

vreau sa va intreb daca a mai patit cineva ceea ce urmeaza: mergeam spre casa , 40km/h, ac-ul pornit pe 3 cu recirculare si deodata imi pare ca aud acel zgomot specific ASR-ului , ca atunci cand una din roti e pe gheata si cealalta pe uscat si accelerezi, am luat piciorul de pe acceleratie si am franat usor, moment in care simteam pedala cum vibreaza ca atunci cand intra ABS-ul (cred ca intrase in funtiune de fapt), in urmatorii metri am repetat franarea usoara si facea in continuu acel zgomot, zig eu si atunci cand frana nu era apasata...dupa ce am luat dr sa intru in parcare la kaufland nu a mai facut....nici ulterior dupa continuarea drumului. Mentionez ca nu mi s-a aprins nici un bec in bord si am verificat cu vag-comul, nici o eroare, toti senzorii de ABS citesc sincron, inca de la viteza mica, sub 10km/h. Daca are cineva vreo idee...la ce sa fiu atent....ma astept sa mai imi faca....

Masina este un Golf 4 din 2000 , motor AJM, cutie DRW , o cunosc de noua,nu a avut uniatea de abs schimbata doar un contact imperfect la un moment dat aprindea becul in bord...acum 70.000 km (are 209.000 acum)

Multumesc anticipiat celor care imi dau un sfat,parere, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nefiind gheata si ASR -ul intrand "ca atunci cand una din roti e pe gheata si cealalta pe uscat " si apoi cand ai vrut sa franezi simteai "pedala cum vibreaza ca atunci cand intra ABS-ul " ma fac sa cred ca unul din senzorii de ABS de la rotile din fata raporta ceva gresit in acel moment. In ambele cazuri intrarea ASR si/sau ABS se face pe baza diferentei intre vitezele de rotatie ale rotilor (fata pt ASR/ toate ABS) cea ce restrange aria de cautare doar la senzorii rotilor din fata. Posibil sa fi intrat ceva metalic intre senzor si rotorul care il "excita" ?!?

Modificat de dic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Placuta nu se scoate, se da la o parte acel mastic sau ce o fi acolo si se refac lipiturile de la pinii de la mufa, 3 la numar.

Am facut o scanare si a dat senzorul ABS stinga fata.Am fost la service si a verificat cu aparatul de masura si senzorul este OK.Am crezut ca este cablul..am cumparat si am montat alt cablu dar becurile raman aprinse in continuare.Oare ar trebui sa dau jos senzorul?Am verificat si bateria si este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am reusit sa lipesc ce era de lipit pe placuta, dar tot ca inainte imi face... Adica mi se aprinde cateodata si nu stiu de ce. Nu este o regula in modul de a se aprinde. Se poate sa fie de la directie (ungi de cadere, etc.) sau ca este poate pe terminate acumulatorul? Poate sa fie din cauzele astea? Sau ce sa mai verific? Specific ca se aprinde doar cateodata, din mers si mi se stinge doar cand opresc motorul. Uneori (foarte rar imi ramane aprins si dupa ce pornesc motorul). Si nu mi se aprinde intotdeauna. Eroarea este:

01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

. Credeti-ma ca am citit posturile si de 2-3 ori si nu numai de pe acest forum, dar de vreun an am problema si nu stiu ce sa mai incerc, decat sa iau un nou senzor, dar ideal ar fi sa incerc cateva drumuri cu un altul care sigur este bun (ca sa nu fie de la altceva problema si sa iau senzorul degeaba)

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Astazi m-i sau aprins si mie martorii ABS siESP din senin.Am citit de la inceputul topicului de ma dor ochii.Nu am reusit sa parcurg tot.Am inteles ca o scanare cu vag com ar fi foarte utila, cauze ar putea fi multiple.In consecinta, voi solicita de la colegii din tg mures o scanare la urmatoarea intalnire daca se poate.Intrebarea este daca pot circula asa 4-5 zile in relativa siguranta.Mentionez ca am frane bune; acu abs-ul nu l-am testat dar o voi face.Masina adusa din germania in 2008 si de atunci nu sa umblat la frane de nici un fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

De doaua saptamini :( chear nimeni un reply?...Cu ajutorul colegilor Mureseni am localizat problema ,ar fi la roata dr spate,senzorul numarator de rotatii.Acum am desfacut pe acolo roata si senzorul cu imbus de 5 dar nu a clintit.Intrebare: daca dau jos butucul de pe rulmentii (ala cu discul de frana)voi putea scoate senzorul mai usor? si cum se poate verifica starea unui astfel de senzor.

La mufa conectoare nu cred a fie probleme merge brici si nu se vede oxidat inauntru e ca lacrima.Poate no mai dura 2 weks sa ma bage cineva in seama :-h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu dispera poti astepta si mai mult.

Legat de demontarea senzorului ai sanse de 90% sa il spargi la demontare si 10% sa il scoti intreg deoarece la cata mizerie se aduna pe acolo e cam intepenit.

Incearca mai intai sa cureti inelul de metal care se roteste(vezi daca nu cumva are canalele pline cu mizerie) si daca eroarea persista atunci schimba senzorul.

Ce fel de eroare este temporara sau permanenta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mizerie chear nu mi sa parut sa fie...dar oricum e intepenit daca trageam de el si nimic.Daca dau jos butucul nu cumva pot sa-l ciocanesc din interior cu o scula adecvata? Si ca sa dau jos butucul de pe rulmenti este necesar vreo presa..iese usor?Si inca ceva ;la rulmenti este curat ca lacrima dar vaselina cam putina mi sa parut ,locasul de sub dop trebuie sa fie plin de vaselina sau ajunge asa putin?Martorii abs si esp sau stins de vreo3-4 zile si vad ca nu se mai aprind ...dar oare pana cand?A-si vrea totusi sa ma lamuresc de unde a fost alarma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am schimbat ieri pivotul din fata dreapta. Dupa 50 km de mers s-a aprins martorul de ESP in bord si nu pot sa-l activez/dezactivez de la buton. Ce ar putea fi ? Scuze dar nu am citit toate posturile !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai umblat in dreapta,vezi firele de la abs.Scoate intain borna de la baterie,apoi bagata'te pe langa roata(sau da'o jos) si vezi ce nu face contact.E posibil sa le fi "deranjat".La altceva nu ma gandesc de vreme ce inainte nu ai avut problema asta.Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca mai inteles. Problema a aparut din senin.Doar dupa acea am inceput sa caut cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!