Jump to content

Martorii ABS si ESP nu se sting


adici
 Share

Postare recomandată

Care o fi legatura dintre G85 si senzor roata nu stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noutati in ceea ce priveste ABS SI ESP,martorii sau stins de vreo 3 zile,si astazi pe zapada asta am vazut ca imi functioneaza normal si ABS si ESP,duminica la scanare imi iesise senzoru abs roata stinga fata.Intrebare...daca sau stins martorii si functioneaza corect mai este nev sa schimb senzoru?Ma gindesc ca sia revenit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie mi-a dat eroarea asta

Control Module Part Number: 1J0 907 379 AB

Component and/or Version: ESP 20 CAN V005

Software Coding: 00214

Work Shop Code: WSC 31414

1 Fault Found:

01279 - Longitudinal Acceleration Sensor (G251)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

de vreo 2 saptamani ma streseaza si pe mine, ba merge, ba nu merge....ieri si alalataieri a fost ok, azi cand am intrat in parcare...s-au aprins din nou....

Modificat de Marius
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar pute sa ai un contac oxidat pe la sezor si din cauza asta cand merge cand nu merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau lipituri reci pe placa senzorului, la fel ca la G200.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Gata am rezolvat problema,am schimbat senzoru,abs,lam scos pe cel vechi fara sal stric,si lam pus pe cel nou,si erorile miau disparut(martorii care erau aprinsi).Acum trebuie neaparat sa le sterg din tester?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

De curand intampin si eu niste probleme cu sistemul de ABS/ESP la un Golf 4 2.0i si anume: Cand dau la cheie, nu mi se mai aprinde becul de ABS deloc si nici nici sistemul propriu-zis nu mai functioneaza. Am fost cu ea in service, si cand a pus-o pe tester a aparut doar urmatoarea eroare:

00290 - ABS Wheel Speed Sensor Rear Left (G46): Open Circuit in Wiring

Cei de la service spun ca trebuie sa verifice cablul electric sa nu cumva sa fie intrerupt pe traseu.

Eroarea apare dar martorul din bord nu se aprinde deloc (parca ar fi ars) si in plus nici ESP-ul nu merge. Din cauza la eroarea asta sa nu mai mearga tot sistemul ABS plus ESP? Mentionez ca am verificat si sigurantele din panou + de pe baterie si sunt ok. Poate fii de la switch-ul de frana?(mi se aprind toate stopurile pe spate)

Orice informatie e de mare ajutor!!

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E clar, senzorul unei roti este scos din circuit, deci abs-ul nu poate functiona rezultand de aici si dezactivarea esp-ului. Curios ca nu se aprinde nimic in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns.....dupa constatare revin cu detalii. O dilema ramane acel martor in bord care nu se aprinde deloc. Se ard asa usor becurile din bord?

Daca ar fi sa fie sa zicem "mermelit", ce cablu trebuie sa tai ca sa nu se mai aprinda in bord sau cum poti ascunde o astfel de problema?Acum 2 ani am cumparat aceasta masina dar din cauza ca merg foarte rar cu ea d-aia nici nu mi-am dat seama de treaba asta. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martorii din bord se aprind cand pui contactul si se sting pe masura ce senzorii/echipamentele raspund verificarii. Probabil din cauza acelei intreruperi, cel care a vadut masina a ales sa ascunda defectul in loc sa il remedieze. Cand ai luat masina se aprindeau la punerea contactului? Da un search, s-a mai discutat parca despre martori anulati in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anularea martorlui de face prin scoaterea ledului de pe placa, degeaba tai fire ca nu ai cum. Trebuie desfacut bordul si lipit acel led la loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am revenit cu info...au gasit pe portiunea cablului (care duce la senzorul de ABS roata stanga spate) aripa - punte spate un fir impuscat. L-au remediat si a ABS-ul a inceput sa functioneze. :)

Dar la punerea contactului tot nu mi se aprinde becul de ABS ceea ce ma face sa ma duc sa dau bordul jos si sa vad daca led-ul este ars.

Oricum multumesc pentru ajutor. 10x :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, am si eu un golf 4 tdi si din cand in cand mi se aprinde in bord un bec care arata o masina si o cheie sub ea( am inteles ca ii spune imobilizator electronic), cand pun contactul si becul asta plalpaie, motorul se opreste imediat dupa ce il pornesc. Daca scot cheia din contact si o repet din nou operatiunea becul se stinge si motorul porneste. Nu se intampla foarte des chestia asta, dar daca ar putea cineva sa ma lamureasca i-as fi foarte multumitor. :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi post-ul tau e cam off topic, incerc sa-ti raspund. ;)

Da, imobilizator electronic ii spune la martorul ala. El are rolul de a opri functionarea motorului(mai bine zis, nu-l lasa sa porneasca) atunci cand se incearca pornirea masinii cu o alta cheie in afara de cele ale masinii(astea au un chip in ele, cu ajutorul caruia sunt recunoscute de imobilizator). Cand martorul clipeste, cheia nu este recunoscuta; daca incerci sa pornesti masina, motorul functioneaza 1-2 secunde si apoi se opreste(am inteles ca i se taie alimentarea :)) ).

Mi s-a intamplat si mie treaba asta de vreo 2 ori(culmea, de fiecare data plecam de la cate o nunta :D ); cauza exacta nu o stiu, dar banuiesc ca au fost ceva bruiaje la citirea chip-ului cauzate de telefon, pe care il aveam in sertaras. E doar o banuiala, poate sunt altii care cunosc mai multe detalii. :D Sunt destul de sigur ca era un topic dedicat la treaba asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
cristi_eftimie

salut!azi mi-a ramas martorul ABS aprins in bord cand am pornit masina,am mers vreo 500 de metri,am oprit-o si cand am pornit nu a mai ramas aprins,dupa vreo 20 de km s-a aprins iar si a ramas aprins

stiti ce ar fi putut cauza aceasta problema?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica cele 3 sigurante de pe baterie sa nu fie oxidate (cele de 30A) si mufa care pleaca de la ele, din cauza vaporilor de la baterie se oxideaza, am patit-o recent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

ori bateria acumulator da semne de oboseala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi_eftimie

bateria este din decembrie cumparata,asa ca nu are de ce sa dea semne de oboseala,sa verific si sigurantele de pe baterie sa vad ce e si cu ele

ma gandeam sa scot fiecare senzor de la roti sa-l curat si sa-l pun la loc,poate nu mai face contact bine pe la vreo roata,are ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine faci o scanare si vezi ce eroare iti gaseste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi s-au aprins intr-o zi ABS-ul si ESP-ul . Dupa cateva opriri/porniri s-au stans, intai ESP-ul si apoi ABS-ul. La fel s-a intampla si in urmatoarele cateva zile. Se aprindeau, se stingea. Pana intr-o zi cand nu s-a mai stins. De saptamana trecuta sunt aprinse. Am fost azi la mecanic, am pus masina pe tester si mi-a dat Roata dreapta spate - Senzor turatie - Intrerupere. A dat mecanicul roata jos, a facut niste masuratori in mufa cu un aparat de masura si mi-a zis ca senzorul e stricat, la o roata ii dadea 1,1 parca, si la asta cu probleme 7,0 . Nu stiu ce a masurat, ca nu ma pricep la electronica, dar asta a fost modul lui de a testa senzorul. E relevant? Se poate scoate senzorul si sufla cu aer , sau doar mufa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi_eftimie

salutare, exista vreun coleg de pe forum care locuieste prin sectorul 4 sa ma ajute si pe mine cu o diagnoza VAG-COM ca a ramas martorul ABS aprins tot timpul,si km cat costa diagnoza?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi_eftimie

intrebam cat ma costa diagnoza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Noroc la toti. Azi am facut si eu o scanare la masina si mi-a aparut urmatoarea eroare:

Address 03: ABS Brakes Labels: 1C0-907-37x-ESP-F.lbl

Part No: 1C0 907 379 E

Component: ESP FRONT MK60 0103

Coding: 0011266

Shop #: WSC 00046 615 1234567

1 Fault Found

01435 - Brake Pressure Sensor 1 (G201)

008 - Implausible Signal - Intermittent

Care-i senzorul cu probleme? Trebuie schimbat? Nu am aprins nici un martor in bord.(multumesc pentru raspunsuri)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca sub pompa de frana ai o mufa ce intra intr-un senzor. Eroarea e intermitenta deci banui ca nu face bine contact. Scoate mufa cu grija ca ai niste cleme si se pot rupe (asta am patit eu) da cu spray de contacte si bag-o la loc. Sterge eroarea, eventual fa-i si o adaptare, ar trebui sa scapi de problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!