Jump to content

Martorii ABS si ESP nu se sting


adici
 Share

Postare recomandată

cum se poate masura in mers viteza fiecarei roti la modulul ABS si ce trebuie masurat pt lipsa de comunicare intre module.Ce trebuie de stiut este ca am pus masina pe stand de frine si tin toate la fel totusi mie mi se pare pedala elastica , iar ca test suplimentar la rulare cu masina pe pietris am tras doar frina de mina si din nou se aprind becurile de frina si esp, iar lipsa comunicare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valorile pot fi vizualizate cu ajutorul vag-com, separat pe fiecare roata in parte. De asemenea toata diagnosticarea problemei ar fi trebuit sa inceapa tot cu vag-com si la tine si la colegul ce a postat inaintea ta. Completeaza-ti profilul cu locatia si sigur vei gasi un coleg care sa te ajute.

N-are nici o treaba testul de frane cu modulul de ABS sau senzorii de ABS de la fiecare roata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit-o si eu. Intr-o zi, pur si simplu s-au aprins martorii ABS si ESP pe bord. Am mers la tester si mi-a spus ca e ars senzorul dreapta fata. Am facut o programare la service pentru ziua urmatoare si... 120 de lei mai tarziu toate mergeau struna. :vaidecapulmeu:

Pentru cei care au probleme cu Golfurile... mergeti pana la service cu masina si faceti o scanare si aflati exact problema si care ar fi rezolvarea la ea.

Toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am si eu o problema asemanatoare. Am cumparat 2 anvelope noi pirelli aceiasi dimensiune, le-am echilibrat, rotile de pe fata le-am pus pe spate iar cele noi pe fata. Dupa ce am iesit din service, la vreo 2 km s-a aprins martorul de la esp. Dupa ce am oprit motorul s-a stins dar iar a aparut in mers. A facut asa vreo 2 zile dupa care sta numai aprins. In ultimul timp am avut probleme si cu bateria care este cam dusa. Nu mi-a pornit de vreo 3 ori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Schimba bateria acumulator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Sunt nou pe acest forum dar mi se pare extrem de util. Am si eu Un VW Golf IV, 1,4 16V pe benzina. De curand s-a aprins pe bord avertizarea de ESP. Am fost la un service, au facut o scanare, n-am idee cu ce, si mi-a dat urmatoarea eroare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va rog, imi poate raspunde si mie cineva!? sa fie oare definitiv abandonat acest subiect sau statutul meu de novice pe acest forum nu merita atentie!? multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are absolut nici o legatura senzorul de acceleratie laterala cu unghiul cu care rotesti tu volanul in curbe. Sunt absolut sigur ca este doar o senzatie de-a ta. Ce bucse la rotile din fata ti-au schimbat ? Oricum nici schimbul acelor bucse n-are nici o legatura cu unghiul cu care rotesti tu volanul.

In alta ordine de idei, te-au mintit in legatura cu senzorul de acceleratie laterala. Se gaseste ca piesa separata si se poate comanda dupa cod la orice magazin care comercializeaza piese auto de import. E drept ca e foarte scump intrucat vine cu tot cu infasurare.

Si tot in alta ordine de idei, eroarea aia...........defect defect dar ce anume e defect ? Circuit intrerupt, short to ground, intermitent...............

Incearca o scanare cu vag-com.

LE. Vezi ca bumpurile pe ariile tehnice sunt interzise de regulament.

Modificat de Inginerul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are absolut nici o legatura senzorul de acceleratie laterala cu unghiul cu care rotesti tu volanul in curbe. Sunt absolut sigur ca este doar o senzatie de-a ta. Ce bucse la rotile din fata ti-au schimbat ? Oricum nici schimbul acelor bucse n-are nici o legatura cu unghiul cu care rotesti tu volanul.

In alta ordine de idei, te-au mintit in legatura cu senzorul de acceleratie laterala. Se gaseste ca piesa separata si se poate comanda dupa cod la orice magazin care comercializeaza piese auto de import. E drept ca e foarte scump intrucat vine cu tot cu infasurare.

Si tot in alta ordine de idei, eroarea aia...........defect defect dar ce anume e defect ? Circuit intrerupt, short to ground, intermitent...............

Incearca o scanare cu vag-com.

LE. Vezi ca bumpurile pe ariile tehnice sunt interzise de regulament.

imi cer scuze ca am fost insistent dar aveam nevoie de un raspuns urgent. mi-au schimbat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

absolutep0wer
Salutare,

Ieri am pornit masina si constat ca cei 2 martori nu se sting. Am facut cateva drumiri scurte prin oras si cam dupa a patra pornire s-a stins ESP-ul apoi la a cincea s-a stins si ABS -ul. Am facut apoi un drum de cam 300 km fara sa se mai aprinda nici unul din martori.

Dar azi dimineata au ramas aprinsi din nou, am oprit pornit motorul de cateva ori la intervale de cam 30 sec dar nu s-au mai stins.

Mentionez ca in urma cam cu o luna am schimbat lichidul de frana(la service).

Ce credeti ca ar fi problema si eventual ce teste ar trebui sa fac?

Mersi

am avut aceeasi problema cu abs-ul,nu stiam ce are,nici la service nu stiau,pana la urma am observat ca nu erau mufele introduse corect la baterie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In alta ordine de idei, te-au mintit in legatura cu senzorul de acceleratie laterala. Se gaseste ca piesa separata si se poate comanda dupa cod la orice magazin care comercializeaza piese auto de import. E drept ca e foarte scump intrucat vine cu tot cu infasurare.

Care e legatura intre G200 si spira de la volan? Sau ce ai vrut sa spui aici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

My mistake Al Bundy. M-am grabit. N-are nici o legatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut.

Am o intrebare pentru cei care au mai avut probleme cu ABS-ul. Am un VW Bora 4motion, 1.9 TDI. Masina din semnatura. In momentul in care depasesc o anumita viteza, de obicei 80-90 km/h mi se aprinde martorul in bord si implicit abs-ul nu mai lucreaza. Daca opresc so pornesc iar motorul abs-ul se stinge si se aprinde iar in momentul in care depasesc viteza mentionata mai inainte. La o scanare VAG eroarea nu ramane memorata (G251 - longitudinal acceleration sensor - 01279). Mentionez ca volanul este putin spre dreapta, fata de cum ar trebui sa fie in mod normal. Cel la care mi-a facut scanarea mi-a zis ca trebuie schimbat acest senzor (pretul lui este de aprox. 2500 ron :D ). Alte persoane pe care am intrebat au zis ca e posibil sa fie din cauza volanului(a unghiului de fuga). Voi ce pareri aveti?

Multumesc anticipat, si sper sa fi postat unde trebuia.

Scuzele de rigoare daca "am calcat pe bec"! :(

O zi buna!

Modificat de Pho3n!X
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...t&p=1203085

Incearca o calibrare a senzorului, vezi daca e bine fixat in suport, caurata contactele electrice ale mufei, vezi in blocurile de masura ce indica senzorul la acea viteza:

01279 - Longitudinal Acceleration Sensor (G251)

01279 - Longitudinal Acceleration Sensor (G251): Implausible Signal

Possible Symptoms

Malfunction Indicator Lamp (MIL) active

Possible Causes

Longitudinal Acceleration Sensor (G251) Calibration not performed

Wiring/Connectors from/to Longitudinal Acceleration Sensor (G251) faulty

Possible Solutions

Check Longitudinal Acceleration Sensor (G251)

Use Measuring Value Blocks (MVB) to check Sensor Signal for plausibility

Check Installation Position of Longitudinal Acceleration Sensor (G251)

Perform Longitudinal Acceleration Sensor (G251) Calibration

See Vehicle specific Diagnostic Procedures

Check Wiring/Connectors from/to Longitudinal Acceleration Sensor (G251)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,mie mi se aprinde esp si abs,dar inainte sa mi se aprinda,simt un trepidat usor in pedala de acceleratie,dupa care mi se aprind martorii.....dar inainte sa se aprinda de cite ori pun frina,aproap[e de fiecare data intra abs in functiune,chiar daca e drumul uscat...se aude zgomotu specific cind se aude atunci cind e gheata pe drum....daca opresc motorul si il repornesc se sting martorii....din cite am citit pe forum nu se poate face scanare ecit atunci cind sint martorii aprinsi...asa ca astept explicatii de la cei care sau confrutat cu problema asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o scanare sa vezi ce erori ai, daca se aprind martori apare si o eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa fac si scanare,dar pina atunci masi astept parerile voastre...martorii nu se aprind mereu....dar am constatat ca imi intra abs la viteze f mici atunci cind frinez

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ABS intra in momentul cad drumul e alunecos nu conteaza ce viteza ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai aia e problema ca imi intra pe drum uscat nu alunecos de aia sint ingrijorat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

discuri ovalizate :icon_thumright: nu sunt foarte scumpe .

asta ar una dintre variante

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi explica si mie cineva ce leg aui discurile ovalizate cu aprinderea celor doi martori?si cum arata un astfel de disc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SALUT. Cu aceeasi problema ma confrunt si eu. La viteze foarte mici si mai exact in momentul dinaintea opriri imi intra abs-ul. Mentionez ca discurile de frana sant aproape noi cred ca am vreo 10000 de km cu ele, si nu se aprinde martorul abs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Trebuie curatat sau inlocuit senzorul ABS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca problema ta este unul dintre senzorii de la roti, Sfatul meu este sa faci o scanare cu vag-com-ul si sa incerci sa urmaresti viteza pe care o citeste fiecare senzor de roata in parte(asa o sa poti localiza senzorul de la roata care iti face problemesi poate scapi numai cu o curatare a acestuia). O alta posibila cauza poate fi "desprinderea" senzorului (senzorilor) de la esp. Daca crezi ca te ajuta una dintre aceste eventuale "explicatii" da-mi un mesaj si o sa incerc sa intru in legatura cu tine pentru eventuale completari.........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema am avut si eu si azi in urma scanarii mia iesit de vina senzoru abs la roata din fata dreapta...acelasi senzor lam schimbat acum un an ...am dat atunci pe el 60 lei,si exact de 60 lei ma tinut....din cauza acestui senzor imi aparea o eroare si la g85 ...daca schimb senzoru se rezolva si problema lui g85

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!