Jump to content

Martorii ABS si ESP nu se sting


adici
 Share

Postare recomandată

Salut,

Suna al dracului de asemanator cu ce-am patit eu, numai ca la mine era aleator dupa care a devenit permanent.

Spuneai insa ca apare doar la franare brusca... atunci cum nu reusesti sa ii citesti parametrii ABS cand masina stationeaza si de-abia ai pornit motorul???

In fine... asigura-te te rog ca ai verificat si magistrala CAN intre senzorul G85 si bord... la mine asta a fost problema, un cablu din magistrala avea rezistenta f. mare. Da' macar eu am reusit sa "vorbesc" cu ABS-ul...

Apropooooooooo... vezi ca dupa 40km/h computerul ABS nu mai "vorbeste" cu mufa OBD, cel putin asa mi-au spus cei din service-ul unde am rezolvat eu problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da nu pot verifica modulul ABS atunci cind martori stau aprinsi dupa o frinare brusca chiar dc stau pe loc , dc iau contactul totul se reseteaza si pot intra in modulul ABS dar nu am nici o eroare si problema se repeta la alta frina brusca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

modulul ABS n-ar trebui sa se reseteze, a.i. sa isi piarda logurile. nu stiu exact cum functioneaza el, dar... oare daca i se taie alimentarea, nu cumva isi pierde si memoria? ai verificat sigurantele, inclusiv cele de pe baterie? contactele de pe mufa computerului ABS le-ai curatat? E ca si cum s-ar pune in scurt ceva la franarea brusca...

Daca vrei da-mi un PM cu adresa ta de mail / mess sa-ti dau manualul pe partea electrica si de franare de la skoda mea, poate te mai luminezi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc , am si eu manual , am verificat cablajul sigurantele de linga baterie degeaba , inca in plus am schimbat si motorul de la pompa abs si tot degeaba , nimic la frina brusca exact aceeasi problema de parca ar cadea curentul atunci , doar dc iau contactul se reseteaza , am fost la un amic la reprezentanta si cu Vas 5052 nimic cind am martorii aprinsi la bord nu poate sa citeasca nimic, a spus ca trebuie sa fie la cablaj problema, ce nu am verificat este la bord am 2 fire can deoparte si mai am inca 2 fire can primele dintre ele fac legatura intre bord-calc motor-ABS celelalte 2 nu stiu unde tre sa ajunga,....

astept sugestii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la scanare si mi-a gasit ca fiind defecta pompa de abs.Ce mi se pare ciudat e faptu ca la prima scanare n-au gasit nimic si dupa ce le-am zis ca se aprinde dupa 20 de km/h au focut un log in mers si asa au gasit eroarea.e posibil sa fie de la vreun senzor de abs ca pompa costa 36 de mil

post-35579-1245914104_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba lichidul de frana , pote ai sanse sa scapi cu atata , eu am avut norocul asta, vezi sa-ti aeriseasca si ambreiajul daca e hidraulic, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar normal nu trebuia sa stea aprins tot timpul martorul daca e dusa pompa?la mine se aprinde cand pun contactul sta putin 2 sec si se stinge si se aprinde iara dupa ce depasesc 20 de km/h.si daca ar fi dusa pompa cel mai ieftin cu cat gasesc una?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@faqstervw: esti sigur ca nu e vorba de cele doua fire de care iti povesteam eu, senzorul de rotatie al volanului, G85?

@birba: ti-au explicat cumva si care e legatura intre viteza de deplasare si semnalul in afara limitelor de toleranta la pompa? sau si-au dat cu presupusul??? De obicei e sindromul standard al service-urilor romanesti, iti baga pe gat cea mai scumpa componenta si iti repara cablajul in banii aia :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MS. RaduVoicu ...

la mine s-a rezolvat.

senzorul abs era intrerup, din pacate l-am schimbat in service, pt ca nu am avut conditii sa il schimb eu.

senzor +manopera -200lei .

bine ca nu m-am apucat sa il dau jos ca astateam 2zile cu masina pe cric, nu a iesit din gaura decit dupa ce l-a facut bucati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am nevoie si eu de un cod original pt cablu de la senzor ABS la calculatorul masinii de pe partea ST fata (ala care e si cu senzorul de placuta frana) Am fost azi la service de am pus calculatorul pe masina si mi-a spus ca sunt probleme cu senzor abs st fata. Am masurat senzorul si e ok, dar se pare ca e cablul intrerupt pe undeva si cei de la reprezentanta il aduc la 215lei(mie mi se pare ca e cam scump)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici un fel de explicatii privind viteza si semnal - au o singura rezolvare in mintea lor inlocuirea calculatorului, as avea nevoie de un pic de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit un amic care are acelasi fel de pompa ABS si ma lasa sa o montez la mine de proba sa vad daca merge si trebuie sa fac recodarea stie cineva cum se face cu Vag-com

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma am rezolvat cu abs-u si cu eroarea 01276(ABS Hydraulic Pump-V64).nu facea contact bine o siguranta dupa baterie.acuma imi merge si mie abs-ul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit-o si eu azi.

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 1C0 907 379 M

Component: ESP FRONT MK60 0102

Coding: 0019458

Shop #: WSC 01266

1 Fault Found:

00283 - Front Left ABS Wheel Speed Sensor (G47)

012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent

Idei cineva ? In afara de mufa pe care o s-o verific maine. Am sters eroarea, s-au stins becurile in bord. Dupa ce-am scos interfata, am aprins farurile si iar s-au aprins.

Modificat de Inginerul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa precizez ca ieri mi s-a spart un furtun de motorina si a stropit fix pe partea aia. Ma indoiesc sa nu fie legata aceasta problema de cea cu furtunul. Cine-mi poate spune unde este calculatorul de ABS sau de la fuzeta pe unde trece traseul firelor care vin de la senzor.

Astazi eroarea s-a schimbat in electrical fault.

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Inginerul

Control Module Part Number: 1C0 907 379 M

Component and/or Version: ESP FRONT MK60 0102

Software Coding: 0019458

Work Shop Code: WSC 01266

1 Fault Found:

00283 - Front Left ABS Wheel Speed Sensor (G47)

012 - Electrical Fault in Circuit

Modificat de Inginerul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Vad ca eroarea este la senzorul de ABS de la roata stanga fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, front left. Pai furtunul care s-a spart stropea fix pe partea aia. De-asta intreb care e traseul cablurilor incepand de la fuzeta pana la calculatorul de ABS. Am aruncat azi un ochi pe-acolo si n-am vazut mare lucru. Cred ca trebuie sa demontez filtrul de aer. Am dat si roata jos azi, am scos mufa, e ok, nu are mizerie in ea si nu e oxidata. Am dat totusi cu putin spray de curatat just in case.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles ca la aerisirea sistemelor de frinare ABS cu ESP trebuie folosit Vag-com stie cineva cum trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In fereastra principala apesi pe Select, apoi in grupul Common te duci la 03- ABS Brakes si mai apoi in dreapta jos ai Output tests. Apesi pe start si urmezi instructiunile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@birba: cand ti-am zis eu sa nu te repezi la schimbat pompe si alte alea... nu m-ai crezut :)

@inginerul: ai facut pasii astia?

-Masori rezistenta ambilor senzori ABS fata - la mine toti patru aveau 1kohm

-Daca amandoi au rezistenta de 1kohm, inseamna ca e o problema cu firele - ca sa masori firele, e mai simplu sa pui contactul si sa masori voltajul de pe mufa - la mine aveau la mufa tensiunea de 2.38Vcc

@fastervw: in afara de ce scrie in manual... nu stiu ce sa-ti spun :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masurat doar la roata din stanga, cea cu problema si rezistenta senzorului era infinita, deci era intrerupt circuitul. In mufa, voltajul era de 2,4117 daca bine mi-aduc aminte, deci cablajul este ok. Am rotit si butucul si-am masurat in senzor, dadea semnal, dar precum am zis rezistenta era infinita.

O sa cumpar azi un senzor nou si sper c-am rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am terminat de schimbat senzorul. Cel vechi s-a lasat cam greu convins si-a trebuit sa-l distrug ca sa-l pot scoate, iar cel nou l-am ajustat putin cu hartie abraziva. Problema s-a rezolvat, martorul de ESP s-a stins imediat, iar cel de ABS la cateva secunde de la plecarea de pe loc. Am facut si log in mers cu masurarea vitezei fiecarei roti in parte, vitezele coincid :o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@inginerul: ...deci sa te sun cand vin prin Brasov, ai de dat o bere ca nu te-am lasat sa desfaci mufa de la controllerul ABS si tot ce implica sa ajungi la ea :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am probleme cu martorul pentru esp care imi sta tot timpul aprins! Acum nu-mi mai functioneaza esp-ul. Poate fi vorba de senzor? S-ar putea sa fie dus? Ce sa verific mai intai? Multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!