Jump to content

Mercedes ML, VW Touareg, BMW X5


tudor_ionutz
 Share

Postare recomandată

Minusuri: - suspensia Airmatic cu probleme - mi-ai luat vorba din gura :P

Hai sa-ti zic cu X5-ul. Eu nu i-am inteles menirea pe acest pamant pana am condus unul. Are probleme, multe, electrice etc.. dar sa stii ca face fata usor unor drumuri forestiere si chiar si mai mult de atat. Nu am inteles asta pana nu am condus-o. Si pe X5 si pe X3. Am fost pe circuitul de motocross de la campina. Am mers si onroad si offroad, cu roti suspendate...tot tacamul. Masina stie. Si contrar celor afirmate, are si un sistem foaarte destept de 4x4. Singurul minus este acela ca e mai jos decat Touareg-ul dar asta se vede pe strada. Cine-si ia X5 sau ML va merge mult pe strada si putin forestier, offroad nivel mic spre mediu sa zicem. Aici Touaregul va face mai multe pt ca e ceva mai inalt.

Iar despre ML- ca achizitie, eu zic sa te gandesti mai bine, chiar foarte bine. Foarte multe probleme are masina, la fel si X5-ul. Prea multa inteligenta artificiala in ele...

Modificat de godoroja
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • tudor_ionutz

    9

  • c6t9

    5

  • xht20

    5

  • Calin78

    3

Eu pot spune ca dupa 8 luni de mers cu X5 3.0d 218 ca ma declar multumit de masina offroad. Merg zilnic cu ia cam 2 km numai pe pamant arat si plin de gropi/damburi/noroaie si desi am avut doar cauciucuri de vara nu am ramas niciodata blocat cu el. Comportamentul pe sosea al masinii e net superior A6-lui ce l-am avut inainte(am scapat de caracterul subvirator) iar suspensia face toti banii. Daca mergi cu masina 5-10% offroad merita un X5 (dar doar cel vechi pt ca cel nou numai are treaba cu offroadul). Daca mergi mai mult de 10% orice alt SUV/SAV mentionat nu are rost si mai bien te uiti la Toyota Land Cruiser/Nissan Patrol/ Mitsubishi Pajero etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine zis baracudo :P Multi nu stiu pana nu merg cu ea si aici ma includ si eu, nu-i vedeam rostul pana cand am mers ceva mai mult timp cu un X5 3,0 d

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers cu Touareg R5(manual)si 3.0V6 TDI , ML 500 2008 si BMW X5 3.0.

Mercedesul m-a dezamagit la interior.Saracaios cu toate ca avea "de toate";schimbatorul de viteze mi se pare enervant;Acceleratia insa era extraordinara.In schimb in curbe cu care intram cu Touaregul cu 170 cu ML franam pana la ~100 ca sa nu ies pe contrasens.Deci la stabilitate e zero.De asemenea iti muta pieterele de la rinichi de n-ai treaba.

BMW e superb la interior cam banal la exterior mai ales in spate.Motorul mi s-a parut destul de sprinten cutia promta dar la offroad nu prea are cu ce se lauda.In schimb e banal la mine in oras toti ce vor sa demonstreze ceva si-au luat bemveu X5,sunt peste tot :P

Toauregul de 2.5 e puturos.Si daca nu are navi si suspensie pneumatica (bord cu iluminare alba+ BC color) e banal/plicitsitor.Suspensia pneumatica si reductorul m-au lasat f. placut impresionat pe off-road.Iar pe sosea motorul de 3.0TDI este "perfect" pt Romania. Stabilitatea este incredibila peste ML cu mult comparabila cu cea de la X5.

Acum gandindu-ma la pret/calitate/fiabilitate/comfort/stabilitate as alege TOUAREG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din punctul meu de vedere e clar ca Toareg are mai multe functii pt offroad insa daca compar motoarul 3.0 TDI cu 3.0d de la BMW, Bmw-ul iese mereu primul(mai are mult V6-le sa ajunga din urma rafinamentul celui de 6 in linie, daca il va ajunge vreodata :)).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am fost la un eveniment off-road (drum cu sleauri, plin de noroi, pe denivelari mari) organizat de BMW. Motivul evenimentului pleca de la faptul ca lumea crede ca X5 sau X3 nu sunt bune pentru off-road. Sa stiti ca am fost impresionat de cum s-au miscat masinile. Si ma repet, off-road nu insemna drum cu pietre.

Faptul ca toti posesorii de X5 merg cu el numai pe asfalt, asta nu inseamna ca masinile nu pot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am testat, pot sa zic ca ML-ul cu arcuri (fara AirMatic) este mai "moale" pe roti decat Touareg-ul cu suspensie pneumatica. Si e logic. Prietenii stiu de ce :icon_thumright:

La fel, am verificat ML-ul pe un drum cunoscut si nu am observat sa nu aiba stabilitate.

Dupa cum am spus, X5-ul poate fi cel mai ok dintre toate tinand cont ca este folosit 99% pe sosea. Dar, personal nu-mi place culoarea portocalie a bordului si faptul ca este prea rigid pentru drumurile noastre minunate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.....BMW e superb la interior cam banal la exterior mai ales in spate.Motorul mi s-a parut destul de sprinten cutia promta dar la offroad nu prea are cu ce se lauda.In schimb e banal la mine in oras toti ce vor sa demonstreze ceva si-au luat bemveu X5,sunt peste tot :icon_thumright:

....

tipic romanesc, va grabiti sa catalogati omul dupa masina pe care o conduce; din cate observ, cei care doresc sa epateze in societate isi cumpara "bemveu" X5. Nu?

Si X5, si Touareg, si ML, si Q7 si X3 si tot ce vreti voi din categoria SUV/SAV sunt pistol cu apa pe langa Range Rover Sport. Pe asfalt masina are o tinuta de drum excelenta, suspensia pe perna de aer isi face treaba nemaipomenit, iar la off-road...jos palaria. Poti selecta 5 module diferite de tractiune: Desert, Munte, Drum f. accidentat (cu pietre mari pe el), Drum noroios, Autostrada.

Dar probabil ca stiati toate astea :beerchug: (am simtit nevoie sa le mai zic si eu:D). Asa ca..din punctul meu de vedere RRS este varianta nr. 1 cand vrei sa-ti achizionezi o masina cu un comportament excelent indiferent de conditiile de drum

Modificat de TEFF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt curios cine nu catalogheaza la prima vedere un om dupa masina pe care o conduce.Nu cred ca are vreo legatura cu "Romanismele".

Varianta alesa de tine (Range Rover) este varinta ideala.Pot sa spun am mers cu RRS diesel si nu m-a impresionat cutia,deloc.Greoaie,smucea la accelerari bruste iar instrumentul cluster zici ca are 18 ani. De asemenea butoanele mi se par chiar nasoale iar pielea dupa 80.000km era crapata si "lucioasa".Intr-adevar Range Rover (Vogue bineinteles) pt. mine e superior SUV-urilor despre care vorbim aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde cu ce motorizare ai mers. Era V6-le de 2.7? Eu am mers cu V8 3.6 pe motorina si am fost chiar placut impresionat de prezenta cuplului inca de la o turatie mica, doar e bi-turbo ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era motorina de 2.7 si sincer nu m-a impresionat,oricum nu merita 80.000 E cat l-a costat pe respectivul cu tot cu leasing.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e prea slab 2.7 pentru gabaritul masinii. V8-ul pe motorina este extraordinar. Thrust me ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Daca imi aduc aminte bine. initiatorul a mentionat motorizari pina in 3000 cc ori RRS de care tu vb are 3.8... iar din punctul meu de vedere RRS are un bord foarte apropiat de bordul camioanelor (adica este cam retro, cam "batranesc"...). Cum am mai zis sfatul meu este Toaureg 3.0 TDi ptr. raportul bun pret/calitate dar eu, momentan sunt in tratative cu un ML 320 CDI 2006... Depinde ce ti se pare mai pe gustul tau... un ex bun ai dat tu mai devreme... tie iti palce RRS iar eu il gasesc prea retro si conservator... btw stiai ca aici in tara vecina (Irlanda) se vb destul de mult de faptul ca RRS ar avea piese facute sub licenta prin India... si la articolol fiabilitate nu sta prea bine.... dar cum am spus este o chestiune de gust...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!