Jump to content

BYG GTI by REVO Technik


48BYG

Postare recomandată

Pai ar trebui sa fie aprox ca si la mine. Adica nu exagerat de mare, chiar decent. In oras eu am reusit sa scot 13% mers 85% cuminte.

Link către comentariu
  • Replies 372
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 48BYG

    67

  • Bogdan_wrc

    38

  • nadir@boosted.ro

    31

  • B.o.g.d.a.n

    17

nu cred ca mai conteaza consumul....

BYG-ule vi pe 1 august in ungaria ?

Link către comentariu
nu cred ca mai conteaza consumul....

tot asa consuma si a mea :P

BYG-ule vi pe 1 august in ungaria ?

daaaa . :D sper sa nu intervina ceva si sa nu pot :angry:

btw vlad ...astept sa iti spuna adrian ce face revo pe masina mea cand e pe dyno :P

Pai ar trebui sa fie aprox ca si la mine. Adica nu exagerat de mare, chiar decent. In oras eu am reusit sa scot 13% mers 85% cuminte.

tot asa consuma si la mine

dar .... :lol: ne mai gandim noi la consum ???? :angry:

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

felicitari :))

m-ai lasat fara cuvinte!

oricum astept pe 01 august sa scoatem niste timpi de invidiat :)

Link către comentariu

ai puso pe dyno?daca da te rog spune si tu rezultatul.si succes cu masina.poate reuseti un filmulet ceva sa pui

Link către comentariu

It did the Full Bananna, 380 cp si 519 :-)

Masina a fost masurata pe un Dyno Superflow apartinand celor de la SPD ZOOM din Cluj Napoca. Diseara cand voi ajunge acasa am sa postez fisa dyno, momentan fiind si eu la Cluj.

Link către comentariu

oho..pai e ff bine :vaidecapulmeu:

d-abia astept timpii din ungaria. ce nasol, cand stau si ma gandesc,...noi n-avem unde sa masuram asa cum trebuie..nu tu circuit (macar de drag), nu tu cronometre sigure (pana acum doar la Baia Mare a fost timp corect..in ultmii ani..).....

Link către comentariu

380.7 Cp la motor

307.2 Cp la roti

519.9 Nm la motor

si trofeul de BEST ENGINE cadrul evenimentului Cluj Street Team Tuning Event 2009!

post-8096-1246864053_thumb.jpg

Link către comentariu

Nu mi-a venit sa cred cand mi-a zis Fusco de 380 CP.

Felicitari pentru efortul depus. :icon_cool:

Link către comentariu

Felicitari pentur masina 380CP si 519NM OAU :). Totusi am o intrebare cum se descurca dsg-ul cu atata cuplu ati modificat ceva la el pe langa softul superchips?

Link către comentariu

MESERIE!!!

Totusi semnalez 2 problemute:

- cat de fiabil va fi totul in timp...la puterea asta, normal

- cum pui pe asfalt ce ai sub capota, mai ales ca lipseste LSD-ul? Eu, la 330cp, cand o calc se simte clar nevoia unui diferential, tu cum te descurci?

Modificat de qdonline
Link către comentariu

felicitari pt masina :) dar fara suparare parca tot imi vine in minte replica unui prieten : OMU`i nebuuuuuuuuuuuun :))

380cp? :) multi inainte

Link către comentariu

gdonline, lsd-ul cred ca e urmatorul pas ;) la cum il cunosc pe antrenorul principal, nadirescu, nu-l lasa sa scape fara echipament complet...

Link către comentariu

Tare sunt curios cum va fi cu lsd vs acum, mai ales la ce cuplu are.

NU e vb de nebunie ci pasiune, hobby, etc. Am avut de ex clienti care au dat si 11.000 euro pe un pc (eu sunt versiunea lui nadir , dar la pc-uri).

Si pe mine ma roade rau un upgrade la 380-385, dar pana nu pun lsd consider ca nu are sens...iar cum anu asta ma terminat bugetu, il astept cu MARE interes pe BYG sa-si puna unu.

ps: nicku e cu q nu g - qdonline ;). Se face des confuzie din cauza modului in care sunt afisate caracterele la nick ...enervant . Se poate schimba nicku?

Link către comentariu

scuze qdonline :icon_thumright: dau mielul cu prima ocazie.

nickul il poti schimba, e un topic special in partea de jos a paginii..dar parca e pacat. acum ca ne-am obsinuit :rolleyes:

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

avand in vedere ca masina este in configuratia asta de mai bine de 9000 km si toti facuti in regim sport :)

curanv va venii si diferentialul si suspensia

dar pe rand :lol:

oricum va mai veni ceva:D

Link către comentariu

mamaaaaaaaaaa ce de cai !!!

eu am vazut ce inseamna 290 cai pe a mea, cu revo trial ..

m-a plimbat un nenea cu stage 1 de 310 ... dar cat ai tu .. pff, no comment

ai grija de ea si va avea si ea grija de tine.

spor la modificari.

Modificat de Dreadfull
Link către comentariu

ms baieti :P

nadirescule MARE dreptate ai . astept miercuri sa ne intalnim sa facem ce ne place noua .....comenzi :P)))

Link către comentariu

si totusi la cutie ce i-ai facut, cum de suporta cuplul asta enorm?

Link către comentariu

uauuu asa ceva rar vezi....poti sa ne spui in mare cat a costat tot ce ai facut la aceast TNT??

Link către comentariu

Dupa cum am mai spus in repetate randuri, faptul ca cutia DSG rezista la maxim 350 Nm este un mit. Mit busted, case closed :-)

Momentan cutia DSG este 100% stock, iar in viitorul apropiat va primi un Revo DSG Performance software.

Some new pics with the FULL BANANNA :-)

post-8096-1246915706_thumb.jpg

post-8096-1246915750_thumb.jpg

post-8096-1246915781_thumb.jpg

post-8096-1246915796_thumb.jpg

post-8096-1246915805_thumb.jpg

post-8096-1246915818_thumb.jpg

post-8096-1246915829_thumb.jpg

post-8096-1246915845_thumb.jpg

post-8096-1246915860_thumb.jpg

Link către comentariu

jantele ce dimensiune au? Am vazut ca ai pus OZ-uri, parca inainte aveai altceva.

Se simte diferenta? (ca-s mai usoare)

Modificat de qdonline
Link către comentariu

aceleasi jante ca si mine.buna alegere si felicitari pt rezultatul de pe dyno!!!

Link către comentariu

ca diferenta nu pot sa spun decat ..... "I LOVE OZ" :D

ca dimensiune sunt tot pe 18 doar ca sunt 8x nu 8.5x . :)

naka66 - ai dreptate una dintre cele mai bune alegeri de cand am masina ....pe unu ramane tot REVO :)

adrian -ms pt poze ;) . nice bananna GIRLS :D)

Modificat de 48BYG
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!