Jump to content

BYG GTI by REVO Technik


48BYG

Postare recomandată

  • Replies 372
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 48BYG

    67

  • Bogdan_wrc

    38

  • nadir@boosted.ro

    31

  • B.o.g.d.a.n

    17

Frumoasa, sa o stapanesti sanatos!

Am si eu cateva intrebari:

care ar fi diferenta de zgomot la exacuarea milltek fata de cea stoc? ma intereseaza si la viteza mare gen 200,la 80-100 si la mers normal 130-140.

cum te descurci cu buza din fata? eu nu aveam lama de carbon si tot era zgariata toata.

Link către comentariu

eu am pe masina milltek non resonated si totusi nu mi se pare ca suna f tare . nu iti sparge urechile :blink: suna numai bine

lama nu e de cabron .se poate comanda carbon look ,eu asa am comandat-o dar a venit normala . e mai bine cu ea e mult mai rezistenta fata de buza.:icon_cool:

Link către comentariu
nickydobreanu

Felicitari BYG, foarte tare masina! Felicitari pentru realizari si succes pentru planurile de viitor legate de performance tuning.

Ceea ce voiam eu sa clarific, erau urmatoarele lucruri:

1. Revo Stage 2+ ai tu pe masina (Revo Stage 3 abia a fost lansat - 20 Aprilie 2009 si pentru Stage 3 ai nevoie de inca niste jucarioare (de pe 4.2 TFSI), care te vor duce inspre aprox. 425CP si 490Nm). Problema e pretul mult prea mare al accesoriilor respective. Dar, cine stie :D

2. Puterea masinii tale cu Stage 2+ cred ca este intr-adevar cea prezentata aici (sau la expozitie), 350+CP, daca am citit eu bine (asta pentru ca ai schimbat multe repere cu repere de S3). Si legat de putere si cuplu (ca tot intreba cineva mai devreme), ceea ce ti-au confirmat tie cei din strainatate cu DSG care rezista pana la 400CP este acoperitor si pentru cuplu. Si asta pentru ca puterea (CP sau kW) este direct proportionala atat cu turatia motorului (RPM) cat si cu Cuplul (Nm) acestuia.

Pentru cei care vor sa vada forumulele si baza afirmatiei mele, va rog sa vizitati http://en.wikipedia.org/wiki/Torque

Eu nu sunt de acord ca Puterea si Cuplul au o comportare liniara, dar cred ca forumulele respective aproximeaza destul de bine relatia dintre acestea.

Bottom line, daca DSG rezista pana la 400CP, calc-o linistit, nu are ce sa ti se intample. Succes in continuare si tine-ne la curent, atat cu texte, cat si cu poze.

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

nickydobreanu

salut

ai habar dar nu esti pe trasa corecta

pe 20 aprilie s-a lansat stage 3 pt k04(ed 30/ cupra / s3) el are stage 3 pt k03 .... stage 3 pt k03 cuprinde o turbina de la fratele mai mare adica de la ed30/s3

deci clarificand ce are clientu meu pe masina este stage 3 pt golf 5 gti de 200 cai cu k03 la baza (k03 si k04 sunt codurile de la turbine)

Link către comentariu

Felicitari BYG. Ai o masina f frumoasa, de mult timp nu am patit sa stau asa cum stateam ieri in beniznaria de la petrom si ma uitam la ea cu admiratie. Se simte difrenta acum cu noua turbina la care ai si reusit sa-i faci rodajul?

Link către comentariu
Mai George dar ce rapid ai fost ai si intrat pe forum sa raspunzi cum ai ajuns acasa. Super "fain" drumul de azi dinspre mare iar masinuta se aude incredibil de tare si de frumos. Erati ca 2 MIG 21 tu cu Marian pe drum.

Eram ajuns de mult si ma plictiseam acasa :))) hahahah

cunosc feelingul...intorc capate astia 2..pe unde umbla !

BYGule, ca si tu esti ca marys, globe trotter cati km ai facut de miercuri pana luni ?:) ai facut 2000?

cam aia sunt km :)))

Link către comentariu

Cu bielele ce se aude colega ?

Link către comentariu

bielele sunt la locul lor datorita tie , ms inca odata fusco :icon_cool:

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Cum a fost la Tulcea? am vazut ceva poze cu BYG-ul de pe acolo :)

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

byg`u a fost in forma maxima dar nah s-au incurcat putin si au amestecat semifinala cu finala si big a iesit pe 3 in loc sa iasa pe 2

dar nui nimic am fost sa ne distram

cu tot cu timpu de reactie am reusit sa scoatem un timp de 13.06 ceeace ne face foarte fericiti

Link către comentariu

a fost o zi superba poate putin prea cald pentru curse dar daca aveam sezlongurile la noi era perfect ! :)

pacat de incurcatura .in primii 8 se dau 1-8 2-7 3-6 4-5 si in semifinale 1-4 2-3 nu 1-2 si 3-4 cum au facut ei .

asta e poate data viitoare vor fi mai atenti .

nadir vezi ca ziua de ieri nu s-a terminat , mai avem ceva de facut . astept !!! :offtopic:))))

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

ok george asa cum ti-am promis o sa iti ofer ce mi-ai cerut pentru ca esti un elev foarte constiincios

cat despre locul 1 2 sau 3 chiar nu conteaza tu iti stii bine locul :)

oricum un timp de 13.06 cu tot cu timp de reactie este un timp de invidiat pe un GTI cu tractiune fata.

vom vedea la unguri pe 31 un timp demn pentru un campion ca tine!

ah vroiam sa iti multumesc ca mi-ai facut pe plac :D si ca singura masina care te-a batut toata ziua ai invinso Fix acolo unde trebuia in semifinala ;))

Link către comentariu

stii ca eu ma concentrez unde trebuie . nu are rost sa dau totul de la inceput pastrez ce e mai bun pentru sfarsit .

la fel cum am facut si la unguri . :)

nu stiu daca reusim sa luam restul pieselor pana pe 31 dar daca nu acum la urmatoarea deplasare in ungaria sigur vom avea tot ce ne trebuie :D

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

eu am vazut procedura si am vazut si timpii

timpi au fost calculati cu echipamente cu care se face treaba si in raliul romaniei

consola centrala cu timp

toata lumea pleaca la 00 si la finis sunt 2 celule care zic exact cand cineva trece pe langa ele

daca ala cu m3 crede ca a scos timp de 12 sec se inseala poate s-a uitat in alta parte

restul timpilor nu sunt egali de la o cursa la alta pt ca sunt cu tot cu timp de reactie

deci degeaba intr-o cursa ai plecat mai tare si nu ai ratat nici o viteza daca ai plecat la mult dupa ce cronomentrul din mijloc s-a facut 00, deci ce pot sa spun este ca timpi sunt buni si cine are curajul sa ii conteste sa se gandeasca de 2 ori inainte

cat despre ibitza aia maro brao fugea ff frumos .... daca avea si bygu kg de ibitza sau macar sa fie usurat nu cu tot interioru in masina era mult mai bine

Va rog sa incercam sa nu mai fim offtopic totusi este topicul dedicat masinii lui Byg pentru orice alte masini si nelamuriri folositi PM`urile :)

Link către comentariu
Adrian@revo

Felicitari pentru rezultat BYG. Trebuie oficializat cat de curand acel 12.xx in vecini :-)

Link către comentariu

Ms Adrian si ia sa iti arat ce minciuna era inainte :lol:)))

post-44494-1242925582_thumb.jpg

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

o masina care sfideaza legile gravitatiei :D)

byg_195.jpg

Link către comentariu

Foarte frumoasa si potenta masinuta asta... Cum a fost pe Kogalniceanu? Nu ma refer la vreme :offtopic:

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!