Jump to content

BYG GTI by REVO Technik


48BYG

Postare recomandată

laszlo 1 la mana chiar nu trebuie sa ma scuz in fata ta 2 la mana parerea ta chiar nu ne intereseaza .

si eu zic sa terminam cu off .

ON : maine sper sa pun noile anvelope :icon_cool: si sa comand suspensia :blah_:

Link către comentariu
  • Replies 372
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 48BYG

    67

  • Bogdan_wrc

    38

  • nadir@boosted.ro

    31

  • B.o.g.d.a.n

    17

Fiatul are 1310KG, Golful 1355kg. Diferenta de greutate este nesemnificativa, cred ca ar fi trebuit sa il depaseasca cu mult pe cei 400m. Nu stiu ce probleme are Golful, asta a fost de fapt si motivul pentru care am intrebat daca are sau nu ceva probleme, la puterea declarata de 380CP distanta intre cele doua ar fi trebuit sa fie net in favoarea Golfului. Mai mult decat atat, cutia de viteze de pe Golf este mult mai performanta, unde mai pui ca fiatul are si volan pe dreapta...

Sunt convins ca Dragos, proprietarul fiatului va accepta cu placere revansa.

Da, sunt fostul proprietar al Ibizei maro.

P.S. Nu am facut decat sa-mi exprim nelamurirea la faptul ca o masina care a fost declarata cu o putere net superioara fiatului sa ajunga sa fie intrecuta atat de clar. GTI-ul BYG este o masina respectabila, doar ca la Tulcea nu a aratat ca ar avea puterea aia.

laszlo 1 la mana chiar nu trebuie sa ma scuz in fata ta 2 la mana parerea ta chiar nu ne intereseaza .

si eu zic sa terminam cu off .

ON : maine sper sa pun noile anvelope :) si sa comand suspensia ;)

Nu ti-am cerut sa te scuzi, nu ai de ce. Bafta cu masina in continuare, la mai multi cai...!

Modificat de laszlo
Link către comentariu
ca idee sa stii si tu golf gti dsg are peste 1400 kg

Posibil, eu am folosit ca sursa carfolio.com Inseamna ca si astia mint.

Link către comentariu

hmm..daca GTIul lui george are sub 1400 de kg, eu slabesc 14 de kg ! :ceuameni:

are si trapa, DSG, scaune normale (nu scoica precum marys)....

ps: ibiza cum statea cu fiatul? pana sa o vinzi.

dreadfull..ai idee cum poate pleca un RWD fata de un FWD si cat conteaza asta pe 400m? ca idee, E36 a avut prima plecare cu slickuri si le-a dat jos dupa aia, tot pt ca erau uzate si nu avea timp/loc sa le incalzeasca....desi e mai usor sa faci burn cu un BMW decat cu un GTI, mai ales cu DSG...

Link către comentariu

Laszlo, puterea GTI-ului nu a fost declarata, a fost masurata pe dyno. Din cate tin minte am postat la vremea respectiva graficul (chiar pe acest topic). Oricum ca sa-ti faci o idee, am reusit sa inregistram in ungaria cu un Mk5 GTI DSG, care avea hardware si setup similar cu GTI-ul lui BYG, un timp de 12.4 sec pe sfetul de mila, devenind cea mai rapida masina FWD din romania si cel mai rapid Mk5 GTI DSG din lume. Sunt ferm convins ca si BYG poate scoate un timp similar cu o plecare buna, spun asta deoarece cunosc foarte bine ambele masini cat si pe soferii lor.

Mai mult, la Tulcea a fost un Revo STG 2+ Audi S3 (muu) care are acelasi putere/setup ca si BYG, fiind invins cu putin in finala de un Porsche 997 Turbo modificat.

Link către comentariu

Ziceti ca a fost BYG-ul in zi slaba si gata :D. masina e ff misto si sigur cu niste cauciucuri noi va scoate alti timpi.

Link către comentariu
Mai mult, la Tulcea a fost un Revo STG 2+ Audi S3 (muu) care are acelasi putere/setup ca si BYG, fiind invins cu putin in finala de un Porsche 997 Turbo modificat.

Cu putin??? Adrian, hai sa fim seriosi! Doar nu crezi ca Audi S3 a reprezentat cumva pentru Porsche un pericol. O secunda pe 400m stii cam cat inseamna, da?

Ziceti ca a fost BYG-ul in zi slaba si gata :D. masina e ff misto si sigur cu niste cauciucuri noi va scoate alti timpi.

Asta am intrebat si eu initial, daca au fost ceva probleme cu BYG-ul ca sincer ma asteptam la mult mai mult. Chiar imi faceam probleme pentru colegul meu cu fiatul. Vad doar ca nelamurirea mea fata de evolutia de la Tulcea a GTI-ului deranjeaza. Oricum, concluzia la care am ajuns este clara: daca masuratoarea pe Dyno reflecta puterea reala a masinii, atunci aceasta are nevoie de alt sofer. Cu asta am terminat, nu vreau sa stric afacerile nimanui.

Link către comentariu

Avand in vedere ca este un S3 cu turbo si injectoare stock, care a stat pana in treapta a 3-a in fata unui supercar modificat, nu mi se pare ceva nesemnificativ. Dar din cate am inteles Dragos are planuri mari pentru 2010, vrea sa stea in fata acum :-)

p.s. GTI-ul nu are nevoie de alt sofer, are nevoie doar de alte cauciucuri. Vezi GTI-ul nostru de 12.4 secunde.

Modificat de Adrian@revo
Link către comentariu
Avand in vedere ca este un S3 cu turbo si injectoare stock, care a stat pana in treapta a 3-a in fata unui supercar modificat, nu mi se pare ceva nesemnificativ. Dar din cate am inteles Dragos are planuri mari pentru 2010, vrea sa stea in fata acum :-)

Ma faci sa rad, zau! Tu chiar crezi tot ce ti se spune? Proprietarul Porsche-lui a tratat cursa asta ca fiind una de zero interes. Pentru ce sa-si forteze masina?? Pentru un Audi S3 REVO STG2+?? Nu avea nici-un motiv sa plece in forta, tine cont ca 997 are 3,7 sec pana la suta. Pacat ca pe forumul asta nu pot pune filmarea dintre ei, ai fi vazut ca a plecat relaxat stiind ca nu are de ce sa-si faca griji. Spun asta nu ca si spectator, sunt prieten cu proprietarul Porsche-ului, chiar inainte de cursa a spus ca vrea sa-l lase sa plece in fata. Voi ce Dumnezeu ati facut, chiar ati crezut ca ati reusit sa faceti un S3 sa mearga aproape cat un Porsche??

Link către comentariu

Nu, nu am spus asta. Asta spui tu. Cum si ce a facut proprietarul 997-ului il priveste. Noi stim ca am facut S3-uri de low 12 secunde cronometrate profesional in ungaria si asta cu turbo si injectoare stock. Mai mult am facut si GTI de mid 12 sec, tot cu K04. Faptul ca ajung in finale cu supercaruri unde se descurca onorabil ne scuteste de orice explicatie vizavii de putere si performante.

Mai mult aici nu este "procesul etapei" de la Tulcea. Ai intrebat ce a fost cu BYG si ti s-a raspuns. Ce mai vrei ?

Link către comentariu
Ai intrebat ce a fost cu BYG si ti s-a raspuns. Ce mai vrei ?

Asa este, mi-ai raspuns imediat dupa ce am intrebat. Apoi nu am mai facut decat sa raspund intrebarilor venite din partea voastra, si stiu ca nu este frumos sa nu raspunzi la o intrebare. Nu-i asa? Sa vede ca esti iritat, stai calm. Ar trebui sa incerci sa fii mai convingator intr-un mod diplomatic, acest "ce mai vrei?" depaseste pragul unei discutii civilizate. In alta ordine de idei, chiar eram interesat ca la masina pe care o am in pregatire pentru drag-racing (un seat 1.8T) sa-i fac soft Revo crezand ca ar fi cea mai buna alegere prin prizma rezultatelor(de pe fisa dyno) BYG-ului. Acum mi-a trecut.

Link către comentariu

Sa-mi fie cu iertare, dar ultimele tale mesaje numai diplomate nu au fost.

Ti s-a raspuns cat se poate de clar, problema a fost tractiunea la BYG. Ti-am dat si exemple cu masini in configuartie similara facute de noi care au reusit timpi mult mai buni, lucru datorat exclusiv tractiunii superioare. Iar daca spui ca esti pasionat de Drag Racing ar trebui sa stii cat de mult conteaza plecarea la o masina FWD de mare putere. Dar nu stii, iar lucrul acesta imi este confirmat de modul in care incerci sa justifici timpul de 402m doar prin prisma cailor putere excluzand alte elemente cruciale.

Link către comentariu

SA revenim ON topic :icon_thumright: .

Pentru mine deplasarea la Tulcea a fost un lucru constructiv.

Am vazut ca am muult mai multa putere decat pana acum dar am vazut si ca nu mai pot pleca de pe loc . Asa ca mi-a grabit interesul de a-mi achizitiona una bucata suspensie kw clubsport una bucata diferential si 2 bucati toyo r888 noi si :D

Link către comentariu

Clubsport-urile sunt marfa din cate am auzit, parca era chiar in setup-ul masinilor de inchiriat de pe N-Ring.

Dar oare nu iti va fi un pic mai dificil sa rulezi zilnic cu ea, tinand cont ca e racomandata exclusiv pentru track?

In alta ordine de idei, buna alegere cu LSD-ul! :ceuameni: (pentru DSG face doar Quaife din ce stiu eu).

Bafta.

Link către comentariu

Ai comandat Clubsport? Respect! Vei avea cea mai smechera suspensie de pe aici si GTI-ul tau va deveni complet.

Modificat de OvidiuV
Link către comentariu

GTI-ul de pe NRing cu clubsport statea uimitor pe sosea. Dar atentie pentru ca nu are certificare TUV, asa ca, teoretic, e nevoie de aprobarea RAR.

Bafta la modificari.

Modificat de rex
Link către comentariu

vezi..orice sut in spate..e un pas inainte :beerchug:

oricum, de cand mi-a zis ca a pierdut mi-am dat seama ca masina nu a dat tot ce poate. stiu cum fuge in zilele bune.

pana la urma nu e timpul trecut si BYGul va arata ce poate.

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu

pentru necunoscatori, gti-ul dsg cu trapa si tot ce se poate pune pe ea (ca optionale) are ~1450 kg, cum a spus si george (peste 1400kg)

laszlo, nu inteleg de ce pui totul la indoiala, nu trebuie sa-ti dea nimeni explicatii, daca vrei sa crezi bine daca nu nu. Ai venit sa faci investigatii aici ? Timpul din Ungaria spune multe.

Din propria experienta spun ca plecarile cu launch control nu ies identic de fiecare data, indiferent cat de sofer esti. Nu mai zic ca acum cu noul soft trebuie sa reinvete sa plece :beerchug:

Sunt destui aici pe forum care au vazut masina in actiune (chiar posesori de GTI cu 300+ cai, si aici nu ma numar si pe mine), descrierea lor spune totul.

+ ca scopul topicului e cu totul altul, deci, sa revenim.

@George: bafta cu diferentialul, sper sa nu-l rupi prea curand :Driver:

Dupa lsd si suspensii ce mai ai in plan ?

Modificat de Dreadfull
Link către comentariu
bine bogdan, o sa citetsc doar ce vreau.

:beerchug: opa...cineva vrea sa fie moderator? :Driver:

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu

Fratilor, ce ati spune sa o lasati mai moale cu laszlo, pe bune. Eu doar am citit ce s-a scris si mi se pare ca omul s-a exprimat foarte simplu fiind indignat (deoarece stia masina) de cele intamplate si nu stia ce si cum. Sincer acum, cunosc majoritatea celor care au intrat in discutie, am tot respectul si se stie acest lucru, dar pe de alta parte ar fi si normal sa stau in spatele lor si sa fac acelasi lucru... dar nu pentru ca cineva e ofuscat sau ar trebui sa fie. Pana la urma cel care s-a prezentat cel mai onorabil a fost... BYG-u' care a trecut peste aceasta discutie primul (cu mici intepaturi, dar e normal, pana la urma e masina lui/munca lui/banii lui). Nu vreau sa continue discutia, cel putin nu din partea mea si e bine ca se ia ce e bun de aici (cine poate).

Ura!

Link către comentariu

daca iti achizitionezi anvelope pana la pitesti , fiatul o sa fie prezent la start.poate de data asta o sa reusesti sa pui toti cei 380cp pe asfalt!!!sunt curios de rezultat. :)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!