Jump to content

BYG GTI by REVO Technik


48BYG

Postare recomandată

sal! frumoasa masina; sa ai parte de ea si fara incidente!

de unde si kt te-a costat intercooler si twincooler?

thx!

Link către comentariu
  • Replies 372
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 48BYG

    67

  • Bogdan_wrc

    38

  • nadir@boosted.ro

    31

  • B.o.g.d.a.n

    17

dreadfull, noi vorbeam de masina cum trebuie sa fie din fabrica. daca a ta e mai particulara...asta e.

dar totusi cred ca putem pastra un ton decent..mai viteji sau nu...

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

fiu a trecut o zi si s-au scris inca 2 pagini :P

Cezar nu fi copil si intelege sunt mai multi cu DSG aici si toti stiu ca dsg`ul in treapta a 1a unde da mult in gol si in a 2a schimba peste 6800 7000 dar dupa ce deja esti in a 4-a a5-a si tot asa masina incepe sa schimbe chiar si sub 6400

dar asta deja nu mai conteaza o sa vezi masina daca esti curios si o sa te convingi

in seara asta pe la 21:30 o sa trecem pe la casa poporului ca vrea si ovidiu si inca cativa posesori de dsg sa vada bestia

in alta ordine de idei da asa e deja am ajuns sa facem drumul buc-cluj-oradea in mai putin de 7 ore si da ne este deajuns un plin pt dus si la fel pt intors :)

masina lui maris face aproape 100k km decand are peste 330hp si cu totii stim ca dsg`ul lui este foarte special are doar P si S

Link către comentariu

deci stii ca asta micu si negru (care nu respira greu decat cand accelereaza in S masina) vrea softul asta mult de tot da?

punem ban langa ban sa i-l luam ? :P

Link către comentariu

Un alt avantaj al softului pt DSG este eliminarea lag-ului de la launch control. BYG-ule pune un filmulet cu niste schimbari rapide :)

Link către comentariu

Am condus acum citeva minute masina lui Byg-ul. Dar intai sa va spun inainte de a o conduce la ce ma gandeam:

"Probabil ca acum cutia schimba mai repede, dar oare retrogradeaza la fel de repede? Pe de alta parte Nadir era super incintat si eu il stiu pe el. Nu i-ar placea lui o automata nici in 100 de ani. E hai ca vad eu acum ce si cum."

M-am suit la volan, am pus maneta in M si am accelerat. Senzatiile sunt incredibile. Cutia schimba absolut demential, foarte, foarte repede. Evident la fel de repede si retrogradeaza. Nu cred ca exagerez, daca spun ca probabil schimba la fel de repede ca si o cutie de concurs.

Si retineti un lucru. DSG-ul din fabrica schimba foarte repede, fata de alte cutii.

Eu nu prea ma entuziasmez foarte des. Dar de data asta am ramas :beerchug:

Da, o sa pun si eu soft-ul asta.

Merci frumos Byg-ule ca m-ai lasat sa-ti conduc masina, care apropo fuge foarte fain. :soothe[1]:

Link către comentariu

Uau, am ratat "the mean machine" de data asta.

George vezi ca sunt pe lista acolo - pe data viitoare cand ne vedem.

Falicitari tie si baietilor de la Revo pentru efort. :lol:

Link către comentariu
ooo felicitari George ptr softul la DSG , stiu ca demult iti doreai sa faci upgrade la softul de la DSG (ca si mine de asemenea :D , nu mai dorm noaptea decand mi-ai povestit :) ) .

George te astept la Ploiesti sa iti "rodez" si eu cauciucurile de iarna :D.

Multumesc domnu Marian :D am sa trec zilele astea prin ploiesti ca trebuie sa schimb si placutele

P.S: romanul abia asteapta sa-i moara capra vecinului, bine ca sunteti voi mai viteji !

Cum am mai primit un PM pe alt forum (prietenii stiu care) in care mi se arata ce prost e TCM turbo (de parca am cerut parerea cuiva) - e masina mea si fac ce vreau cu ea, cine a mers cu ea a fost incantat. Si, nu e masina de liniute, e masina mea de zi cu zi. Ca dovada, "investitiile" in performanta au fost minime pana acum si am spus ca la motor nu ma bag.

Nu vad de ce te-ai aprins asa. Nu te-a intrebat nimeni ce soft ai , nu intereseaza pe nimeni ce face capra ta , tu singur te-ai bagat in seama.

Probabil ai singurul DSG care schimba in toate treptele la 7300 din LUME . Felicitari.

SI chiar nu ne intereseaza pentru ce e masina ta si nici cat ai investit in ea.

Bafta!

sal! frumoasa masina; sa ai parte de ea si fara incidente!

de unde si kt te-a costat intercooler si twincooler?

thx!

ms . intercoolerul l-am cumparat de la audi si twincoolerul de la forge. nu mai stiu preturile exact .

Am condus acum citeva minute masina lui Byg-ul. Dar intai sa va spun inainte de a o conduce la ce ma gandeam:

"Probabil ca acum cutia schimba mai repede, dar oare retrogradeaza la fel de repede? Pe de alta parte Nadir era super incintat si eu il stiu pe el. Nu i-ar placea lui o automata nici in 100 de ani. E hai ca vad eu acum ce si cum."

M-am suit la volan, am pus maneta in M si am accelerat. Senzatiile sunt incredibile. Cutia schimba absolut demential, foarte, foarte repede. Evident la fel de repede si retrogradeaza. Nu cred ca exagerez, daca spun ca probabil schimba la fel de repede ca si o cutie de concurs.

Si retineti un lucru. DSG-ul din fabrica schimba foarte repede, fata de alte cutii.

Eu nu prea ma entuziasmez foarte des. Dar de data asta am ramas :o

Da, o sa pun si eu soft-ul asta.

Merci frumos Byg-ule ca m-ai lasat sa-ti conduc masina, care apropo fuge foarte fain.

Cu placere. Chiar vroiam sa vad parerea altui posesor de DSG sa vad daca sunt eu nebun sau chiar acum e muuult mai rapida acum :icon_thumright:

Uau, am ratat "the mean machine" de data asta.

George vezi ca sunt pe lista acolo - pe data viitoare cand ne vedem.

Falicitari tie si baietilor de la Revo pentru efort.

Exact acum ai lipsit :D) lasa ca se mai opresc ploile si iesim mai des

Link către comentariu

george...vezi ca nu doar pe el tre sa-l suni cand ajungi prin PL...

sa-ti spuna grecu & nadir ce foame ti se face stand la cardinal..:icon_thumright:

Link către comentariu

Care a fost ultimul timp scos de tine pe 402m?si care crezi ca este acum dupa resoftare la dsg? :icon_thumright:

Link către comentariu

De cand am k04 pe masina nu am ajuns sa vad timpul pe 400m asa ca am sa vad doar timpul cu resoftare la DSG :()

Link către comentariu

salut

am vazut masina pe maniu,la cora,te-am flashuit de 2 ori si ai raspuns cu avarii(aveam un g5 cu kitt gti)

felicitari,mi se pare o supermasina,cam asa as vrea sa arate si viitorul meu gti :D

cheers

b.

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

k03 a scos 13.5 ungaria martie 2009

iar cu k04 cu tot cu timp de reactie 13.06 Tulcea mai 2009

estimam un timp de sub 13 dar inca nu am apucat sa il cronometram ca pe cel din ungaria cu k03

Link către comentariu
380.7 Cp la motor

307.2 Cp la roti

519.9 Nm la motor

si trofeul de BEST ENGINE cadrul evenimentului Cluj Street Team Tuning Event 2009!

Am vazut masina la Tulcea. Arata bine, nimic de zis. Dar...puterea din fisa dyno mi se pare departe de realitate. Foarte departe, mai ales ca intre timp am inteles ca s-au mai facut si alte modificari la motor si la soft. Ce s-a intamplat cu ea? Are ceva probleme?

Link către comentariu

Masina este Ok din punct de vedere mecanic (chiar am testat-o persoal saptamana trecuta, iar Nadir a testat-o inainte de ziua de concurs), iar datorita DSG software-ului si posibilitatii de a fi turata pana la 7.500 rpm dezvoltand chiar mai multa putere acum.

In schimb la Tulcea problema a fost alegerea neinspirata a pneurilor, iar aici ma refer la gradul de uzura al lor. Ca sa-l citez pe Nadir care a fost la fata locului "cand BYG facea burn-out, scotea fum din roti dar scotea si scantei". Si dupa cum probabil stii si tu, cand vine vorba de drag racing, poti sa ai toti caii din lume, daca nu reusesti sa-i pui jos, mai ales la o masina FWD de o asemenea putere, este egal cu zero.

Well, vor mai fi curse, BYG va fi prezent (probabil in Ungaria la primavara) si sunt ferm convins ca vom avea si un al doilea Revo Mk5 GTI de mid 12 sec. Potential exista, tot ce trebuie sunt niste anvelope corecte.

Link către comentariu

am fost cu BYGu pana la tulcea. masina este senzatie. fuge ff tare, cu 2 persoane deci > 200 de kg in plus , masina te baga in scaun, chiar de la viteze uluitoare, interzise de exprimat.

iat DSG asta nou, ma face sa-l vad ca o alegere mai inspirata decat manuala..in orice conditii, lucru care nu era valabil pt DSG stock.

din pacate, masina nu a dat tot ce stie la TL.

multi de acolo au vazut ca slickurile aveau sarma la vedere si masina pleca destul de slab. plus ca slickurile reci sunt egale cu zero. se statea mult (cred si 30 de min) la coada pt start si nu aveai unde sa le incalzesti.

da, cand s-a incercat incalzirea lor la start, au scos si ceva scantei :)) si pe drum ni s-a spus ca in curbe se vede ca sarmele ating asfaltul. bine, nu era asa grav pt mers pe strada, ca atingeau doar in curbe, fiind vizile pe marginea gumei..dar la start..trebuia guma 100% buna.

oricum, cei care stim masina, stim ca nu a aratat ce stie.

Link către comentariu

Sfatul meu este sa va potoliti cu prostiile "pe drum ni s-a spus ca in curbe se vede ca sarmele ating asfaltul. bine, nu era asa grav pt mers pe strada, ca atingeau doar in curbe, fiind vizile pe marginea gumei".

Felicitari pentru masina dar mare grija ca e pacat.

Drive safe (si cu cauciucuri bune)

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

lol sa mananci bataie cu doar o masina de la masina lui Ionut NSL =)) glumesti - 325 turbo

toti au ramas :) cand au vazut

oricum nu stiu cine s-a calificat dar cel care l-a descalificat pe george a iesit pe locul 3 =))

Modificat de nadir@superchips
Link către comentariu

ionut NSL adica IF-01-NSL adica pisica neagra E36 ?

450 cai ... 1 masina ? ceva nu-i bine ..

tot respectul pt BYG .. dar ceva nu-i bine :)

nu-i nevoie sa mai zic felicitari

Modificat de Dreadfull
Link către comentariu
laszlo ai vazut cine m-a descalificat pe mine ??????

deci cum ti-ai dat seama ?????

Am vazut cum ti-ai luat-o de la un Fiat Coupe cu o putere estimata undeva la 300-320cp si cu greutatea apropiata celei a masinii tale. Diferenta am vazut-o mai ales la faptul ca tu nu recuperai nicicum handicapul startului. Start care de fapt si fiatul l-a avut slab, tinand cont ca anvelopele lui sunt net inferioare celor mai proaste semislik-uri.

Asta am vazut, asa mi-am dat seama.

Link către comentariu
Sfatul meu este sa va potoliti cu prostiile "pe drum ni s-a spus ca in curbe se vede ca sarmele ating asfaltul. bine, nu era asa grav pt mers pe strada, ca atingeau doar in curbe, fiind vizile pe marginea gumei".

hai mai dane, ca m-am exprimat eu deficitar. ma cunosti si poate iti dai seama ca nu era chiar asa cum suna, cand citesti prima data.

Am vazut cum ti-ai luat-o de la un Fiat Coupe cu o putere estimata undeva la 300-320cp si cu greutatea apropiata celei a masinii tale.

serios? cum poti sa zici greutate apropiata? asa se numesc 200 de kg in minus?

http://www.honestjohn.co.uk/carbycar/index.htm?md=103

weihgning 1,250kg to 1,320kg.

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=40865

Kerb weight 1280 kg

sau tu crezi ca bancheta spate la GTI are 250 de kg?

si cu Pisica turbo..ce poti face cand masina e RWD, pleaca bomba, e mai usoara, mai puternica...

ce-mi place mie ..cum lovesc toti cand e unu jos. a avut si masina o zi proasta...si gata..toti sar si lovesc in putere, in sofer..in de toate. daca nu ai masina 100% gata, nu mai trebuie sa incerci nimic ca vor fi 100 de "prieteni" care iti vor arunca vorbe.

am curaj sa cred ca BYGul mai vrea sa incerce su FIATul o data.

btw, tu ai ibiza aurie sau esti fostul proprietar? esti cel care s-a plimbat si cu marys atunci? acum BYGul il bate pe marys. ibiza ta ce facea cu FIATUL?

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!