Jump to content

demontat timonerie


B0BBY
 Share

Postare recomandată

am si eu o problema: vreau sa schimb nuca de la levier (aia incercuita) si nu stiu cum se scoate

post-17363-1239549059_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai te bagi sub masina si demontezi timoneria cu tot cu suport si porma poti scoate schimbatoru de acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha, am inteles, multumesc pentru ajutor :lol:

Modificat de B0BBY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat ieri sa fac operatiunea asta dar am constatat ca trebuie scoasa evacuarea, scutul si apoi probabil se ajunge si la timonerie... asa ca am lasat pe altadata :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma poate ajuta si pe mine cineva cu un kit de reparatie pt timonerie (daca exista asa ceva) cred ca trebuie schimbate numai bucsele si ceva cauciucuri

mersi mult

PS e primul meu post asa ca YUPPIIIII!!!!!! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

seara buna! Eu la golful meu am dat singur jos timoneria in vreo ora jumate in spatele blocului (am 18 ani, prima mea masina :rolleyes: , experienta aproape de 0), m-am dus la maracineni (am o casa unde tatal meu are o gramada de piese stranse inclusiv de la un golf din 82 pe care l-am avut in copilarie) si am incercat sa repar singur pe cat am putut. aveam joc asa de mare incat nu imi intra in treptele I si II decat dk ma rugam la Dumnezeu, faceam 7 matanii in masina si ii promiteam plinul cand ne vom intoarce acasa. am inlocuit 2 bucse cu un furtun de colo pana dincolo (la mk1 e o piesa triunghiulara, cine da jos timoneria o vede) si a fost cam de ajuns. asta e solutia DIY pentru cine e interesat. nu stiu cat de clar am fost, nici poze nu am dar dk vrea cineva detalii, n-are decat sa intrebe si fac. sper sa fi fost de folos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat ieri sa fac operatiunea asta dar am constatat ca trebuie scoasa evacuarea, scutul si apoi probabil se ajunge si la timonerie... asa ca am lasat pe altadata :lol:

pai nu e asa greu daca ai un canal.sau si daca nu,poti sa-ti faci o "mini-rampa" ... si asta este.Daca ridici doar masina pe o parte din krik,no sa te ajute foarte mult.

oricum,poti sa desfaci evacuarea doar de la saxofon,si din spate "cedeaza" atata.

iar jos la timonerie,trebuie sa ai o tubulara lunga de 13' ca sa poti scoate cele 4 suruburi.In rest,timp si rabdare.Salut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai aia e problema ca nu am rampa, oricum am mai schimbat piesa aia mare in forma de T cu o bila mare de plastic, si acum merge mult mai bine, aproape ca nu ma mai deranjaza jocul din nuca, aia veche era atat de uzata incat bila ajunsese un cilindru :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!