Jump to content

Restaurare T3


SamuraiJerk
 Share

Postare recomandată

  • 1 month later...

VW Transporter T3 complet RESTAURAT caroserie sablata,antifonata exterior,interior cu Dyna Star SUA,chedere usi,geamuri noi originale,interior total retapitat tapiterie vw model 2012, scaune fata VW SHARAN care se rotesc 360 grade, scaune spate VW T4 retapitate profesional, bord imbracat in piele,directie integral noua, telescoapeF+S noi,motor 1.9 D refacut integral ,jante noi+capace cromate noi,cauciucuri noi talon Alb SUA Polar Trax,interior integral mochetat cu mocheta caucuicata,cutie in 5 rapoarte,faruri bi-xenon,halogene,volan piele,bari recromate,stopuri faruri reconditionate,tapiterie integrala velur originala VW-AUDI, masina este complet noua.ACCEPT VARIANTE DE SCHIMB plus diferenta.Urmeza sa postez poze.Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze nu am vrut sa ofensez pe nimeni prin postul meu dar imi este greu sa explic celor de pe site-urile de vinzari clasice de ce cer pe o masina din "80 suma de 6000 EU, aici fiind un forum al cunoscatorilor care apreciaza sper eu o asemenea munca care a durat aprox 2 ani.Multumesc!Scuze inca o data dar nu am intentionat nici sa transform acest site in bazar nici sa fiu of topic doar ca imi pare rau de masina ca nu am un garaj unde sa o tin si timpul va degrada banii multi investiti in ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare dragi prieteni! :icon_cheesygrin: Revin cu noutati despre restaurarea Syncro-ului meu! Am avut o surpriza destul de neplacuta cand m-am bagat sub masina. Am observat ca lipseste distributia care duce pe puntea fata. Ulterior am descoperit ca motorul a fost schimbat cu multi ani in urma si tot atunci s-a renuntat la modul 4X4. Acum trage numai spatele. Cam pe viitor as vrea sa o refac 4x4 (cand vor exista si bani).

Acum am rezolvat in mare parte probleme care erau legate de mecanica: am schimbat doua bucse de la bara de torsiune fata, am schimbat multe furtunuri pentru ca pierdeam foarte multa motorina si ulei, am sudat toba de esapament care era gaurita mai peste tot. Acum mai trebuie sa schimb cureaua de la servodirectie care este destul de uzata si "chiuie" cand virez maxim stanga/dreapta. Am pregratit-o pentru iarna: i-am gasit la second o pereche de cauciucuri de iarna :frigbaitata: si am bagat antigel in instalatie (in jur de 9 litri am bagat).

Am mai incercat sa rezolv veche problema cu cablul de la vitezometru. Mi-am cumparat un cablu nou (m-a costat vreo 50 de lei cu tot cu transport) am bagat frumos in ceas si cand sa conectez la roata observ ca lipseste un surub special care tine cablul in butuc, dar o sa-i dau de cap pana la urma...

Am reusit sa fac rost de bancheta de la randul din mijloc, am gasit la dezmembrari si m-a costat in jur de 50 de lei :icon_thumright:

In rest sunt foarte multumit de microbuz. Cam prin primavara/vara anului viitor este programata pentru o revopsire, iar iarna asta cred ca o sa vina Mosul cu o pereche de Bixenoane :santa:

Am sa mai revin cu mai multe detalii despre restaurarea T3-ului meu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

felicitari pentru masina,ce anume iti lipseste pentru tractiunea fata?bixenoanele parerea mea este sa le lasi in pace daca ai totul pus la punct pe parte de instalatie electrica ai lumina de drum foarte buna si cu farurile care le ai inclusiv cu becurile h4 care este dotata.impresia mea este ca masina a avut montat pe ea de fabrica motor pe benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cardanul lipseste mai exact :| .... Dar am vazut pe mai multe site-uri si costa undeva la 500 de euro :tuktuk: dar mai inatai s-o pun la punct din punct de vedere mecanic si estetic :) Ma enerveaza luminile de intalnire(nu vad mai nimic cu ele) si na, de aia m-am gandit la xenoane...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ei, nu o sa dai 500 de euro pe cardan stai linistit,la faruri fa un reglaj cu aparatul de reglat faruri si daca nu esti multumit masoara tensiune de alimentare a becurilor de far cu farurile aprinse si motorul mergand,si dupaceea masoara si tensiunea pe baterie sa vezi diferenta.pentru cotiere ar trebui sa gasesti raspunsul aici .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,sunt posesorul unui T3 an 1987,1,6 TD.sunt fff multumit de ea ca masina.am carat cu ea si balastru si lemne.de o luna a intrat intr-un RK sa zic asa.masina a avut turbo dar nu mai avea ax,probleme la plecarea de pe loc,trepida,pierdea ulei si apa,fire dezlipite si rupte.am cumparat din Tgv un motor de Golf 3 de 1,6 TD ,motorul fara alternator si fara electromotor,in rest complet,inclusiv vas de expansiune,motorul fiind pus pe o Dacie break.am luat turbina ,am curatat-o, am modificat conductele de la boost-er,din cauza ca turbina originala era tip KKK si cea cumparata era Garrett,probleme la turbina cu conductele de ulei,cea de presiune nu mai avea,am luat una de golf 3 de la dezmembrari,modificata doar f putin,in schimb cea de joasa presiune,de scurgere m-am folosit de partea cu prindere de turbina si am anexat un furtun special de presiune si temperatura,cu cap cu tot.precizez ca modificarea am facut-o la un atelier in Tgv care se ocupa cu conducte.la montarea ei am fost nevoit sa fac pe strung un niplu .am dat cutia jos,precizez ca singur, doar am ridicat masina pe butuci,am schimbat discul si placa.cutia de viteze fiind veche si din aluminiu am curatat-o exterior si am dat un strat de grund.am dat jos planetarele,au fost curatate,da-te cu grund,burdufuri noi,vaselina la greu.am desfacut rotile spate complet,cu rulmenti cu tot,totul curatat bine cu perie de sarma pusa pe flex,grunduit,cilindri noi de frana,vaselina la rulmenti.precizez ca rulmenti nu i-am schimbat,erau buni, si stupoare sunt doi rulmenti,unul cilindric si celalalt tip 6207, rulment folositi la Dacie dpe fata.am schimbat pompa de apa de recirculare si racire ulei,motoarele TD au o pompa de apa care racesc uleiul,daca apa se ridica la mai mult de 105grade,pompa fiind luata tot de la dezmembrari,una de T4,care s-a potrivit perfect.a urmat instalatia electrica,toate firele din habitaclu motor le-am schimbat,inclusiv papuci,sonde noi si separate pt ceas temperatura,releu bujii si pt pompa .firele au fost prinse in papuci stranse si cositorite,izolate cu camasi de cauciuc.am desfacut electromotorul,am schimbat bucsele,platoul de carbuni,curatat,grund pe carcasa,vaselina la reductor.am avut un pic de furca la el intrucat original era cu ax direct pe rotor de 0,8Kw,iar cel de pe masina este cu reductor de 1,2Kw.am dat jos alternatorul,curatat, rulmenti noi,releu cu carbuni noi,la montarea acestuia am pus pe el o semicarcasa din tabla pt protectie.rezervorul a fost la fel dat jos,curatat,dat cu grund,modificat din cauza ca vasele de expansiune s-au spart fiind nevoit sa montez o conducta pt scoaterea aerului din el.mai am putin de lucru la partea din spate, la timonerie,T-ul fiind din antimoniu s-a uzat si crapat,am cautat la toate dezmembrariele din DB si nic,o sa il fac din teava neagra la cotele piesei originale.aseara am pornit motorul,fara pierderi de ulei,apa,totul merge ok,turbina se invarte.termin spatele dupa care o sa trec la partea din fata,vaselina,reglaje caseta,bucse caseta si tot ce mai este de schimbat si reparat.precizez ca toate le-am facut pe baza studiului amanuntit al manualului, si am fost nevoit sa iau cateva scule noi inclusiv cheie dinamometrica,toate suruburile fiind stranse la cota.pana acum am bagat in piese,ulei,filtre mai bine de 2000 ron. pt cei interesati am tot manualul de T3,normal,syncro, carburatie,injectie,diesel, inclusiv vanagon,cu tot ce include reparatie,reglaje,cote in engleza. piesele noi au fost comandate pe coduri originale Vw.

cine stie sau cine are ma intereseaza o cutie de viteze in 5 trepte tip 094.

Modificat de euronics77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Referitor la faruri, cel mai probabil nu sunt reglate si/sau becuri proaste. Am aceleasi faruri ca tine si nu am nici o problema cu luminile de intalnire. Am facut multi km noaptea fara deranj prea mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna, in urma cu 3 ani mi-am cumparat un T3 pentru restaurat. Masina era intr-o stare critica. De trei ani tot am lucrat la ea, acuma sunt in stadiul de vopsit (in sfarsit), dupa multe nopti de lucru. Am ajuns la o problema din care se pare ca nici cum nu am gasit rezolvarea( nici in magazine de piese nici pe internet). Doua chiedere de pe partea staga la geamusi au fost taiate de fostul proprietar pt a schimba geamul si eu le-am aruncat in momentul cand am desfacut masina. Nu gasesc nicaieri chiederele alea si nu stie nimeni ce as putea face. Va rog daca cumva stiti o solutie sa ma ajutati si pe mine. Geamul este simplu, nu culisant.

PS : mi-a ramas un cheder de parbriz de rezeeva, oare ar merge daca se tai din lungimea lui si se lipeste pe urma ? Iar daca da, nu e problema la colturi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am nevoie de periile intre care urca si coboara geamurile de la portiere. Sunt distruse si fluiera ingrozitor de la 60 km/h in sus. Nu mai mentionez faptul ca e curent in masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu am incercat pentru ca nu am cont si nici nu vorbesc limba germana. Dar, e o idee foarte buna. Am un prieten care a mai cumparat diferite lucruri si o sa-l rog pe el sa caute. Multumesc! Numai ca nu stiu care e denumirea exacta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca astea sunt, nu ?   Numele lor e in titlul licitatiei - textul anuntului sugereaza ca se potrivesc de la mai multe modele VW.  Poate gasesti cautand asa in magazine la noi.

http://www.ebay.de/itm/Fensterschachtdichtung-2er-Satz-fur-VW-Golf-1-Jetta-1-Bus-T3-Caddy-1-/251314814104?pt=DE_Autoteile&fits=Make%3AVW&hash=item3a8387bc98

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, baieti! Haideti sa ma prezint. Numele meu este Adrian, sunt din Bucuresti si am o problema. Nu ma pot abtine sa investesc timp si bani in fiare.

Momentan conduc o dubita mica mica SUBARU, iar de cateva zile mi-am luat si un VW Transporter.

De ce? Nu stiu. Pentru ca e mult prea tare! De mic copil am vrut sa am unul. Acum am prins o oportunitate si am profitat de ea. Vorbim de o frumusete de T3 alb cu motor 1.6D, 4 viteze, cica 8+1, dar are 2 scaune si o bancheta, jante aliaj Mercedes Cobra, portbagaje pe acoperis, proiectoare deasupra(care nu merg), praguri treapta, carlig remorca, etc.

 

Masina am luat-o ca proiect, a trecut prin mai multe maini, maini care au facut si lucruri bune, si lucruri mai putin bune. Caroseria arata superb, a fost la un moment dat revopsita, este dreapta, nu are rugina(decat ffff putina). Practic asta m-a facut sa o vreau. Faptul ca tabla e super ok. Nu prea gasesti asa ceva la masini de 200 de ani.

Motorul merge bine, este cel original, se zice ca ar avea uneva intre 150-200k Km la bord. Diverse componente schimbate de unul din fostii proprietari(mecanic de meserie). O sa revin cu lista acestor componente.

 

Acum partea nasoala:

Interirorul este praf. E capitonat cu o pasla gri foarte urata, material tipic Daciilor din anii '90-2000. In fata sunt 2 scaune(original avea bancheta), iar in spate am decat ultima bancheta(defecta). Miroase ingrozitor inauntru. Geamurile au avut folii, fostul proprietar le-a dezlipit, nu am apucat nici pana astazi sa curat lipiciul. 

Partea electrica a fost "macelarita" de cel putin doua persoane inaintea mea. Cand am vazut-o prima data, avea panou de bord de Oltcit, ceasuri de camion si tot felul de prostii d-astea, Dup-aia, a mai umblat si frati-miu la fire, nu stiu ce le-a mai facut(dar o sa aflu). 

Aeroterma nu functioneaza(a fost data jos).

Masina a stat peste iarna cu apa in instalatia de racire. Fostul proprietar spune ca era si antigel, dar nu stiu ce sa zic. Abia astept sa o dezgrop de sub zapada, sa o aduc acasa si sa vad cum se mai prezinta.

Schimbatul vitezelor e o reala aventura. Mecanismul de la schimbator cred ca e terminat, lucru care am inteles ca se intampla la T3-urile cu peste 150k Km la bord. Am gasit componenta de schimb pe e-bay, daca e cineva care stie de unde se poate lua de la noi mai ieftin, va rog, PM.

Astept sfaturi, urari, comentarii, etc. Numai bine!

Pun si cateva poze cu masina. 

 

post-132608-0-60973900-1392114954_thumb.post-132608-0-13651700-1392114955_thumb.post-132608-0-64520900-1392114955_thumb.post-132608-0-23688200-1392114956_thumb.post-132608-0-76529900-1392114956_thumb.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Yup.

Imi plac mult treburile astea, d-aia am si luat-o. Si SUBARU cand l-am luat era nefunctional, l-am reconditionat eu. Este o masinuta fantastica, buna la toate: cari oameni(5+1), cari marfa, cari la oras, cari la tara(4WD selectabil), cari vara, cari iarna(din nou, 4WD selectabil).

Fiabila, usor de condus, de intretinut, de parcat. Nu doare nici la portofel, consuma putin, taxe mici, asigurare mica(pentru cei care au peste 30 de ani, pe mine ma indoaie, dar din cauza asiguratorilor, nu din cauza ei).

Desi mi-ar fi tare greu(mi-e incredibil de draga(e prima masina pe care am facut-o si pe care am condus-o, am o multime de amintiri placute legate de ea), e posibil sa o pun la vanzare sa raman doar cu T3-ul. 

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am o intrebare care ma macina, poate vreunul din voi stie raspunsul.

La T3-ul pe care doresc sa-l reconditionez(1.6D aspirat 1982) nu am deloc panou de bord. Pe masina erau instalate intrumente de Oltcit si de camion(doar de efect, nu erau conectate.

 

Mai am un panou de T3 desfacut si facut bucati, panou care vine cu ceas analogic pe partea dreapta. 

Mie intotdeauna mi s-a parut de-a dreptul cretin sa pui ceas pe bord la masina, asa ca vreau sa imi pun un turometru. Preferabil d-asta: http://nsa19.casimages.com/img/2010/09/06/mini_100906091519861616.jpg

Din cercetarile mele a reiesit faptul ca e cam greu sa faci treaba asta, sunt facute pentru anume modele. In special cele pe benzina aveau turometru d-asta colorat(preferatul meu). Cica s-ar putea modifica totusi sa fie folosite la Diesel, dar necesita niste electronica, la care nu ma pricep. 

 

Daca nu, cica se poate inlocui tot panoul de bord cu unul de Golf II, Jetta II Diesel care au si turometru, dar e un model mai simplu, fara indicatiile colorate pentru plaja de turatii unde motorul are cuplu maxim.

 

A mai incercat cineva sa monteze astfel de turometre la masini care nu aveau din fabrica?

Stie cineva de unde pot face rost de un turometru colorat pentru Diesel>?

Mentionez ca am mai montat turometru la masini cu motoare pe benzina, nu mi-e frica sa ma iau de fire, dar la Diesel nu am mai incercat. Oricum trebuie sa ii iau un panou de bord nou, ar fi frumos sa pot aduce si o imbunatatire masinii, un turometru frumos si util.

Astept raspunsuri! Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, sa revenim.

Am trecut pe la masina duminica, in ideea ca o pregatesc pentru a o trage pana acasa(cateva statii de autobuz).

Am petrecut vreo doua ore facand curat inauntru, adunand tot felul de piese, plastice, suruburi, etc. si montand la loc coloana de directie lasata atarnand de binevoitorul meu frate(de la care am luat masina).

Mi-a luat o gramada sa imi dau seama cum sa fac sa o montez, dat fiind faptul ca nu am mai lucrat pe acest tip de masina, dar pana la urma am reusit.

Nu am putut sa o aduc acasa, dar in schimb, am pregatit-o, poate reusesc sa o iau saptamana asta.

Ideea e ca e mult tare de munca, multi nervi presimt ca imi vor veni, la fel si multe injuraturi presimt ca vor pleca(in toate directiile), dar hei... asta ne si place la masinile vechi, nu?.

Instalatia electrica este desfacuta si e un lucru care ma framanta pe mine: In afara de cablurile care merg spre dreapta la motorasul stergatoarelor de parbriz, mai toate firele sunt facute ghem in stanga. Stie cineva, asa e normal? Sau trebuie sa le desfac si sa le trag si in alte parti?

In alta ordine de idei, faptul ca masina are bordul dat jos este oarecum bun. Am posibilitatea sa curat praful adunat in cei 32 de ani de viata ai masinii.

Totodata, am avut ocazia sa inspectez si rama parbrizului. Am gasit putina rugina, voi trata zona cu Kelfos, dupa care voi baga niste silicon pentru etansare suplimentara.

Sunt optimist, sper sa iasa cat mai bine, prevad multe drumetii si multe aminitiri placute legate de masina asta, la fel cum am legate si de dubita mea SUBARU, prima masina pe care am reconditionat-o si care imi este credincioasa si in ziua de azi.

Va salut! Poate data viitoare vin si cu niste poze. Sper ca masina sa fie la mine in fata blocului pana atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!