Jump to content

Motor TDI fara toba esapament


andREI
 Share

Postare recomandată

marius1982.11

Numai daca nu e infundat de la bucatele de rugina de pe interiorul tevii, atunci da, nu mai ai ce-i face, corect. Acuma de pinde si cat de cronica e situatia. Ai mers cu ea mult prin oras?

Poate eu nu sunt taticul lor, dar pe a mea am transpirat si am desfacut-o singur si am vazut ce e p-acolo. Am si curatat-o pana la metal fara sa pun smirghelul pe ea.

Fiecare are grija de masina lui in functie de cat vrea sa o tina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 111
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • andREI

    14

  • hangyouridols

    11

  • marius1982.11

    7

  • ady_mircea

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Marius, si eu am desfacut singur turbina si nu numai, de 3 (trei) ori pana in clipa de fata, in mai putin de 4000km. Dar e vb. si de nr. de Km ai masinii si sunt convins ca a ta are jumate din nr. de kilometrii ai masinii mele.La peste 280.000 km nu te miri ca te mai lasa o piesa, se mai infunda cataliz., etc.Azi am montat turbina, curatat actuatorul si maine sparg catalizatorul; daca apuc sa fac si o proba de drum, va anunt ce am rezolvat.

QUOTE inutil

QUOTE / REPLAY (citatul) ajuta cand se doreste citarea unui pasaj din alt post. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, in caz contrar este inutil si interzis de regulament.

Foloseste te rog butoanele ADDREPLY sau FASTREPLY.

Multumesc!

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Ady Mircea si a mea are tot aproape 280k km si catalizatorul nu era deloc infundat,dar in schimb ce-am gasit in galeria de admisie...pe gurile cilindrilor 2 si 3 era obturat in proportie de 70%,practic aerul intra in motor doar pe gurile cilindrilor 1 si 4!Daca tot scoti catalizatorul,anuleaza si EGR-ul,ai sa ai o surpriza placuta!Trust me :cool:

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

cel mai bine e din soft...sau scoti furutu de vacum si pui un surub in el ca sa nu mai piarda vacum........ dar dc?....

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ...am si eu un golf 4 variant 2001 AXR 101 cp la care de ceva timp i`am scos toba finala , pe care am inlocuito cu teava si un tips la capat ..se aude frumos si la schimbare de viteze dupa 2000 rpm se aude k blow-off`ul ...daca scot catalizatoru afecteaza cu ceva motorul????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ITP-ul cum stai ? Crezi ca-l mai treci fara toba finala ? Am inteles ca nu prea se mai trece ITP-ul asa usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

itp`ul l`am facut fara toba dar nu a fost problema ...a trebuit sa`i dau si omului de acolo ceva pt k nu se mai vedea seria dupa blocu motor ruginise partea aia si nu se mai citea seria ..a pus si sonda dar nu mi`a zis nimic de noxe doar k la 2000 rpm se facea rezonanta mare pe evacuare si rasuna in statia itp cam tare =))...cel mai rau ma ingrijoreaza daca dau cat jos sa nu afecteze motoru atat tot ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intradevar nu se prea aplica chestia asta la benzinare...si sincer nu cred ca se aplica nici la diesel.

am o masina turbo pe benzina si i-am scos doar toba finala...face ca o fadroma !

1.9TDI fiind de capacitate cilindrica apropiata ma gandesc ca va fi zgomotos...cel mai bine e sa retii evacuarea de fabrica daca vrei sa conduci linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau sa schimbi finala cu una sport ca nu e chiar atat de scumpa. Modificarile astea home-made nu cred ca sunt de bun augur. Daca pleci la drum lung te capiaza de cap zgomotul, asa la finala sport poti sa montezi un silencer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am un audi a6 2.5 TDI 140 cp si la o turatie mai mare 3500 4000 scoate un fum negru de nu se mai vede.Inainte am introdus in rezervor un flacon de Duralube pt curatat injectoare si alte chestii.De atunci nu mai merge masina cum trebuie.Daca puteti sa ma ajutati va rog sa o faceti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

De curand am constatat ca am pierdut o bucata din teava de esapament dintre toba din mijloc si finala, asa ca le-am scos pe amandoua sa nu le pierd si pe ele, dar trebuie sa fac ceva ca e prea afumata pe dedesupt.

Stiti pe unde sunt ateliere in Buc. unde se ocupa de sudat tobe ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi de forum,

Am si eu o mare si o insuportabila problema. Probabil mi s-au ars sitele din toba intermediara, sau cel putin asa am fost informat de la un service. Masina a fos ridicata pe elevator si "cercetata" acolo, in jurul tobei de mijloc, pentru ca initial s-a crezut ca atinge in caroserie, ca ar fi de la un tompon sau ceva de genul, dar nu e mi s-a spus ca trebuie toba intermediara inlocuita.

Ideea este ca, face o galagie mare, mare, un troncanit asa, si inauntru si afara. M-am interesat si cea mai ieftina ar fi pe la 700 ron.

Are ceva daca pun teava? A mai pus cineva? Nu vreau sa schimb finala, sau in cel mai rau caz am sa pun un tips. Nu vreau sa sune a nimic, vreau doar sa arate bine daca se poate, si in acelasi timp sa fie cat de cat silentioasa.

Multumesc si astept un raspuns daca se poate.

O zi buna.

Modificat de vw_roby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune teava, mai castigi ceva putere, nu mult, dar e ceva in plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Sal,

La masina din semnatura as vrea sa-i fac modificarea asta din link-ul de mai jos :

http://www.nvt.ro/component/rokin/?unit=al...361275042602193

Pentru ca am fusta spate de la R-Line cu evacuare dubla St + Dr .

Ce parere aveti ?

Ce probleme pot intampina dupa efectuarea modificarii ?

Multumesc,

Astept parerile voastre .

O zii buna .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca este un DIY al lui Cosminwon in aria b5 pe aceasta tema. El a facut dubla evacuare, fara sa renunte la toba finala. Arunca un ochi acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte interesanta topicul asta,lam citit tot,dar multi sunt foarte rezervati in privinta in care aceste modificari ar putea duce la unele probleme cu motorul si mai ales cu turbina,pt un sunet mai placut as renunta si eu la toba finala pt o teava cu un tips,la cati dintre cei care ati facut acesta modificare

a aparut acel sunet specific unui blow-off valve,si mai exact care sunt riscurile pt turbina pt ca a mea e noua (3000 km) si nu as vrea surprize.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cornel4575

Sal,

Am citit topicul lui " Cosminwon " dar pe mine nu ma intereseaza cum sa fac modificarea ci daca intampin vreo problema de ordin tehnic dupa ce o fac .

Adica daca scot toba finala si pun teava ce se poate intampla ?

Cade turbo, etc .

Acum :

Ce a facut " Cosminwon " chiar nu-mi place .

Eu la B6 nu am cum sa fac asa ceva deoarece la mine trebuie sa schimb prelungirea spate (pe care o am) si ar arata urat cu o iesire din toba OEM si cealalata doar teava moarta + ca nu stiu daca prelungirea cea noua care vine cu decupaje ST + DR pentru o singura teava pe fiecare parte se potriveste pe toba care are 2 iesiri dar doar pe ST .

O zii buna .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Nu-ti cade turbina daca lasi evacuarea libera(catalizator+toba),de altfel turbina se incarca mai usor si tine presiunea mai usor;o problema ar putea fi spike-urile.Daca lasi catalizatorul si scoti numai toba,mare lucru nu se intampla,doar la nivel de zgomot care e ceva mai pronuntat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Pe topicul NVT am urcat imagini noi, chiar cu un passat 3c cu evacuare modificata st/dr ! Ca sa nu transformam topicul intr-unul comercial, eventualele discutii propun sa le continuam acolo : http://vwforum.ro/index.php?showto...p;#entry1322156

Stima !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mcornel

Poti detalia ce sunt alea spike-uri ?

Eu nu vreu sa miodific decat partea de evacuare de dupa toba (mijloc) intermediara, iar de undeva de la puntea spate sa tai teava si sa scot toba finala iar in locul ei sa despart traseul in doua St + Dr .

Cam ce vreau eu sa fac poti vedea in link-ul atasat in postul 91 doar ca eu am Passat B6 si acolo este un Passat CC .

O zii buna .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Spike-cand ai dai blana brusc,turbina se incarca cu mai multa presiune decat cere ECU,de obicei e pe termen scurt,ECU regland presiunea prin intermediul valvei de presiune(asta se intampla scotand catalizatorul,daca scoti tobele nu ai treaba,catalizatorul fiind principala restrictie in calea gazelor evacuate).La ce vrei sa faci tu,singurul "beneficiu" va fi zgomotul suplimentar(unora le place,altora nu,depinde de "gusturile" auditive). :))

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O dubitza 2.5 tdi 150cai exact ca a mea :beerchug: doar pentru sunetu asta sunt dispus sa imi schimb toata evacuarea si sa o las libera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am citit topicul acum cateva zile, am vazut filmuletele pe youtube... ieri am pus in practica, pe masina din semnatura, vineri ma duc sa-mi iau toba de inox de la un nenea. Pana iau ''toba''(teava), vreau sa va spun ca nu-i nici un sunet WAAA!!! Se aude cel mai pronuntat la schimbarea treptei 1 in a 2a pe la 2200-2400 rot/min si in rest sunt ''tot eu''. Nenea la care imi fac toba, se ocupa cu INOX'ul si face cam tot ce se poate din el. Vreau sa mentionez ca produce tobe pentru o firma de motociclete din Belgia si multe altele ''bazate''..

Am taiat toba finala exact de unde incepe teava, dupa final inspre catalizator. Teava este groasa de 5,3 cm, de acolo pleaca cu teava de 5,5, bucsata 5 cm pt. prinderea colierului, cca 40 cm, iar de acolo cele 2 tipsuri, normal sudate pe teava, de 5,5 interior, iar deasupra cu teava de 6,0, pt aspect.

Va spun sincer ca nu ma astept la mare lucru! Daca nu-mi place cum suna, imbrac teava care vine pana la tipsuri, cu o ''toba'' tot inox, in care am sa bag span sau ceva de genu' si poate atunci.. va fi atunci!!!

Va tin la ''curent''! :icon_thumright:

Modificat de DanuAL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!