Jump to content

Motor TDI fara toba esapament


andREI
 Share

Postare recomandată

sapt asta am renuntat si eu la catalizator, intermediara si finala, pe masina din semnatura, fiind inlocuite cu teava de inox de 60. problema este ca daca o calc dupa 2000rpm in sarcina se aude foarte tare, parca e dragster:).

imi poate recomanda cineva ce sa pun pt atenuarea zgomotului in acea situatie? variantele sunt:

1.sa pun catalizatorul inapoi

2. finala sport

3. intermediara sport

4. tips...desi am inteles ca modifica sunetul insesizabil fara aparate de masura :blah_:

Modificat de dj-alexz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 111
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • andREI

    14

  • hangyouridols

    11

  • marius1982.11

    7

  • ady_mircea

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

MasinaPoporului

Din cate am vazut/auzit la un prieten care are un Golf V 1.9 TDI 105 CP si si-a facut evacuarea la firma PILOT din Bucuresti pe langa teava i-a mai pus si un "filtru/toba/camera de rezonanta" pentru a nu se auzi chiar asa tare .Citeste si aici cate ceva : http://auto-tehnica.ro/blog/?p=28

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baga o toba finala mare dar cu trecere libera...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am rezolvat problema pana la urma cu o intermediara sport. acum se aude frumos, nu mai e sunetul de tractor:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Din experienta celor care au dat jos si catalizatorul . Cam care este sunetul daca la golf 4 motor axr dau jos si catalizatorul ( nu exista toba intermediara ) , avand in vedere ca toba finala am inlocuito cu o teava de 60 mm . Afecteaza turbina ?

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Tot aici pe forum am citit ca suna cam nasol fara nimic, poti da jos cat-ul dar va trebui sa pui o toba intermadiara.

Acum eu te intreb pe tine, e diferenta la sunet daca dai jos finala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna!

Vreti sa spuneti ca daca scot miezul catalizatorului de A4 meu din '96 , nu o sa am probleme la ITP, adica gazele vor iesi ok? Normal, daca nu sunt probleme la injectie. Ca daca e asa pun flexul pe el, ca am impresia de ceva vreme ca incepe sa se gatuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Vezi sa nu ai galeria de admisie infundata si(sau)catalizatorul;eu azi am dat jos galeria care era infundata pe gurile cilindrilor 2 si 3 in special,acum e la murat intr-un amestec motorina si benzina,maine scost si catalizatorul.Revin cu info dupa scoaterea acestuia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Galeria am curatat-o acum vreo 2 luni. Ma gandeam si eu la scoaterea miezului de la cat. ,dar imi era teama ca voi avea probleme cu ITP. Sa-mi spui cum se comporta fara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ marius1982.11 sunetul este mult mai frumos ( nu poti scoate mult de la un diesel ) , am un filmulet dar este foarte scurt . Am sa fac zilele astea ( probabil maine unul ) si am sa pun link-ul . Eu as vrea sa scot catalizatorul doar de proba , sa vad cum suna si daca se transforma prea in tractor sa il pun la loc , singura grija e sa nu afecteze altceva . Uite pe link-ul acesta este filmuletul scurt ( nu prea poti sa iti dai seama mare lucru) : http://vw-forum.blogspot.com/2009/04/intal...m-22042009.html e ultimul dintre poze . Am sa fac si un filmulet in mers ca sa iti poti da seama cam cum se aude cand treci pe langa cineva :D

Modificat de bufu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols
Galeria am curatat-o acum vreo 2 luni. Ma gandeam si eu la scoaterea miezului de la cat. ,dar imi era teama ca voi avea probleme cu ITP. Sa-mi spui cum se comporta fara.

Azi am spart catalizatorul,care la aproape 280k km nu era deloc infundat,mai mergea mult si bine;din pacate inca mai am multe de montat pe masina(galeria de admisie,turbina,catalizatorul).Sper ca luni sa termin sa cad cum se aude si sa fac niste teste cu wag-ul sa vad ce prsesiune baga turbina acum. Bufu,imi place cum s aude la tine.

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

De ce ti-ai pus catalizatorul inapoi?In postul 43 parca afirmi ca prin punerea catalizatorului ai mai mult fum;mi se pare un non sens.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Ieri am montat tot si revin cu primele impresii:nu am zgomote suplimentare,turbina parca intra acum la 1700rpm(inainte la 1900rpm),forta gazelor evacuate pe teava de esapament e mai mare,toba finala scoate un usor suierat detactabil daca apropii urechea de toba,cand accelerez la wot scuipa funinginea acumulata in timp de pe teava de esapament,turbina se infierbanta la ralanti,inainte doar se incalzea putin(sa-i fi crescut viteza la ralanti prin scoaterea catalizatorului si pt ca backprassure e mai mica?),e o idee mai fasneata(trebuie sa-ti cunosti masina f bine ca sa-ti dai seama,la un condus normal nu se simte nici o diferenta).A meritat scoaterea catalizatorului?Sincer,mai bine il lasam la locul lui.Am sa fac test in mers cu wag-ul sa vad exact cum stau cu presiunea in turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Eu am spus ca dupa punerea catalizatorului a inceput sa scoata fum pentru ca fara catalizator fumul este dat constant afara, cand e catalizatorul pus fumul trece cam greu de el, se aduna, si cand dai pedala il da afara de o data. Si plus de asta masian mea e resoftata, baga mai multa motorina si de asta scoate fum. NU stiu cat de binde e facuta resoftarea.Asteptam filmulete cu sunetul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Pai la mine sunetul a ramas la fel,nu e nici o diferenta intre cu si fara catalizator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Ai si finala...ia scoate finala..si vezi cum se aude... :icon_thumright:

P.S: ce ai pus in loc de catalizator?Teava? Ai dat cumva galeria de langa turbo ca sa sudezi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Nici nu ma gandesc sa scot finala,troncane dieselul si asa destul de tare,nu vreau zgomote suplimentare;s-a decupat "boalfa" in care e situat catalizatorul,s-a spart si scos acesta,s-a sudat inapoi si gata,am montat teava goala inapoi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mcornel,zi-mi te rog cum ai demontat catalizatorul, caci partea din spate mi se pare tare ascunsa. Azi am dat turbina jos si vreau sa dau si catalizatorul sa-i scot miezul, il consider responsabil ptr. infundarea turbinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

De ce ar fi responsabil ,ca doar e dupa turbina. Nu? Eu zic ca clar cine e, poate stii si tu :D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca catalizatorul e partial infundat, nu mai au pe unde se evacua gazele rapid ca sa invarta turbina=> presiune mica pe admisie => o gramada de motorina nearsa in turbina => funingine (sau cum naiba-i zice)=> turbina blocata (de data asta 3 vane blocate de tot). Daca gresesc va rog corectati-ma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Daca chiar ajungi in halul ala in care ajungi tu mai degraba trage ca naiba motorul. Daca ii dai o forja, motorul are destula putere sa il "curete".

Mai trebuia sa o scoti si tu la un drum mai lung sa se arda ce e p-acolo, si mai arata-i cine-i sefu din cand in cand ;).

Trebuie specificat si cum ai facut tu datile trecute curatirea? daca ai bagat smirghel...ii clar. Trebuie insistat si pe la inelul acela mobil, ala e cel pacatos deobicei si sa dai si cu antigripant rezitent la temp inalta pe baza de pulbere aluminiu si grafit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols
Mcornel,zi-mi te rog cum ai demontat catalizatorul, caci partea din spate mi se pare tare ascunsa. Azi am dat turbina jos si vreau sa dau si catalizatorul sa-i scot miezul, il consider responsabil ptr. infundarea turbinei.

Am scos catalizatorul cu tot cu teava de esapament mediana pt ca suruburile erau pur si simplu sudate din cauza temp mari care sunt acolo;pe urma am taiat cu flexul suruburile si am pus altele;ca sa le pot da jos impreuna am dat si un suport teava de esapament jos(asa e la audi a4 b5).Per total sunt multumit,prin scoaterea catalizatorului si anularea EGR-ului masina trage mai bine de la turatii mai joase si fum nu este deloc in plus,plus ca turbina fluiera mai frumos ca inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mcornel, mersi mult m-am gandit azi dand tarcoale masinii ca trebuie sa desfac de mai in spate caci chiar nu am loc suficient, mai laes daca trebuie sa ma incord ;) .

Marius1982.11, consider ca n-ai dreptate, motorul nu are suficienta putere sa desfunde catalizatorul (totusi nu e compresor de aer), iar in ceea ce priveste curatarea turbinei, m-am luat dupa sfaturile lui Cipos in mare parte care dupa parerea mea e taticul turbinelor , iar la mine au fost blocate vanele, care le-am putut misca doar dupa ce am desfacut suruburile geometriei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Ady,eu am scos turbina cu tot cu galeria de evacuare si catalizatorul cu teava de esapament mediana le-am scos pe sus,pe la motor,asa am avut loc suficient;parerea mea e ca daca catalizatorul e infundat,nu prea mai ai ce-i face,ori il inlocuiesti,ori il scoti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!