Jump to content

Interpretare valori ITP


Tracto
 Share

Postare recomandată

salutare...am o problma cu masina in sensul ca nu prea are putere si consumul s-a marit iar la relanti imi tremura volanul(turometrul nu fluctueaza)

Am fost la un prieten cu o statie ITP si am facut un test de noxe.

Nu ies gazele in paramatrii. Mi-a spus ceva de hidrocarburi marite si amestec bogat. Care ar putea fi cauza? Mentionez ca nu am vreun martor aprins in bord evacuarea este perfect etansa. Atasez o poza cu rezultatul testului poate ma ajutati sa-mi dau seama care e cauza.

post-22767-0-00693500-1352965666_thumb.j

Modificat de bgy23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil una din sonde imbatranita...sa te astepti in orice moment la check engine aprins daca ai valori mari la noxe. Cam cati km are masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are 180 mii dar nu stiu daca au fost sau nu schimbate sondele. Ideea este ca valoarei sondei lambda este buna in acel test. Ar putea fi catalizatorul?

Sa fie infundat si de aici lipsa de putere si hidorcarburile mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna ziua, am fost sa fac itp-ul la masina din semnatura si nu mi-au iesit hidrocarburile, domnul de acolo mi-a spus ca e din cauza de la benzina sau de la vreo supapa. Mi-a spus sa incerc sa schimb benzina si sa revin pentru un nou test. Vreo idee de la ce mai poate sa fie? Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

poate ai rezolvat deja, dar bujiile in ce stare sunt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt schimbate de 15k km, am schimbat benzina intre timp. Parca trage altfel, acum sa nu fie doar placebo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut,

 

am fost si eu la ITP azi si nu mi-au iesit noxele!!!

In prelalabil am schimbat ulei / filtru de ulei / filtrude aer / filtru de polen / filtru de benzina + bujii

Au zis de ceva Indicator ca ar trebui sa fie 0.2 si este 0.7 - cred ca se refereau la CO

Datele noxelor sunt:
HC : 147 ppm
CO : 0.87 %
CO2 : 14.58 %
O2: 0.04 %
CO Corr: 0.84 % Vol
Lambda: 0.971
NO     -- ppm
Temp ulei: 19 C
RPM: 682 rpm

 

HC : 26 ppm
CO : 0.63 %
CO2 : 14.70 %
O2: 0.03 %
CO Corr: 0.61 % Vol
Lambda: 0.982
Temp ulei: 19 C
RPM: 2459 rpm

Am facut diagnoza VAG si totul este fara eroare.

 

ceva opinii/pareri ce sa verific/testez?



 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare de curand am achizitionat o masina Suzuki Wagon r+ din 98 euro2 motor de 996cm3 injectie multipunct 4 cilindri 16v cu 152000 km  si trebuie sa o imatriculez in Romania.Masina merge exceptional si am un consum de 4,2% mixt. Atunci pt. linistea mea inainte sa ajung la RAR am facut o verificare ITP la noxe ,in urma verificarii am primit un bon pe care sunt trecute ceva valori , cei de la itp au spus ca sunt bune ,dar as vrea sa stiu si eu mai exact ce inseamna aceste valori si cum se interpreteaza.

 Atasat am pus o poza a acestor valori. 

 Multumesc.

post-47136-0-87629300-1378332102_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!