Jump to content

Probleme compresie


Cristian
 Share

Postare recomandată

In urma cu o luna am fost cu o prietena la un service autorizat Seat din Bucuresti, pentru ca masina ei, o Ibiza 1.2 12v 70 CP din 2007 mergea neregulat si avea martorul check engine aprins. Avand in vedere experienta mea cu masina din semnatura, am suspectat bobina de inductie de la unul din cilindri. Cei de la service au facut o scanare cu VAS, au descoperit missfire pe cilindrul 3. Au schimbat intre ele bobinele de inductie de pe cilindrii 2 si 3, pentru a vedea daca e bobina de inductie dusa, erorile apareau in continuare pe acelasi cilindru 3, drept pentru care s-au scos bobinele si bujiile si s-a facut un test de compresie.

Cilindrii 1 si 2 aveau compresie normala, adica 9 (nu stiu unitatea de masura), iar cilindrul 3 avea compresia 6. Au spus ca problema sunt supapele de pe acel cilindru, cele de pe admisie sau cele de pe evacuare.

Au sters eroarea si au zis sa schimbam benzina, fiind posibil ca sa-si revina compresia.

Astazi, dupa o luna, s-a facut din nou un test de compresie, de data asta la un service autorizat Skoda, odata cu efectuarea reviziei. S-a descoperit ca problema persista, compresie mica pe cilindrul 3. Martorul check engine nu s-a mai aprins de atunci. Cei de la service au propus ca rezolvare a problemei schimbarea chiulasei, operatiune care presupune un cost aproximativ de 5500 RON.

Va intreb daca nu cumva a fost vorba de un defect de fabricatie, avand in vedere ca motorul se comporta ciudat incepand cu 10.000 km. In acest moment masina are 48.000 km si a iesit din garantie de 2 luni.

Problema nu se rezolva doar cu inlocuirea supapelor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer nu cred ca au cum sa fie segmenti (asta in caz ca nu s-au aliniat ).... dar orice ar fi trebuie sa dai jos chiulasa si verifici daca supapele etanseaza bine.... (nu cred ca se pune problema schimbarii chiulasei sau a supapelor; in cel mai bun caz sa fie nevoie sa refaci scaunele supapelor)

dar si 9 bari mi se pare ff putin; nu mai zic de 6 bari...la toba in spate ,cu motoru pornit merge regulat sau bajbaie

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La testul de compresie de azi, facut la serviceul autorizat Skoda, compresia a fost 14 bari pe cilindrii 1 si 2 si 10 bari pe cilindrul 3.

Pentru ca nu am cunostinte chiar atat de vaste, va intreb cam care ar putea fi cauza pentru care supapele nu mai sunt etanse. Poate fi din cauza benzinei sau e un defect de fabricatie? Masina nu a fost niciodata fortata si nu a mers la curse cu ea, e condusa de o femeie, mai mult prin oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu ma intreb dc sunt asa mari diferentele intre teste.... de precizat ca compresia se ia cu acc la fund

posibil sa fi fost un defect de fabricatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum, acum e tardiv sa discutam despre defect de fabricatie, masina nu mai e in garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Problema s-a dovedit a fi una nu foarte grava, una din supapele de evacuare de pe cilindrul 3 nu inchidea etans, astfel incat avea foarte multe depuneri si era neagra. Chiulasa nu are nimic grav, se va curata impreuna cu supapele. La sugestia mecanicului se vor schimba 6 supape, 4 de pe evacuare si 2 de pe admisie, toate 4 de pe cilindrul 3 si 2 supape de evacuare de pe cilindrul 1, una din ele fiind cam neagra, probabil urma aceeasi problema. E cumva o problema legata de fiabilitatea acestui motor, avand in vedere ca masina a fost condusa de o femeie, deci nu a fost fortat motorul, s-a condus in regim normal, chiar moderat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 years later...

Stimati colegi, am facut astazi un test de compresie cu urmatoarele rezultate:

La rece cyl 1: 12. 5 , cyl 2: 6 cu insistente 9, cyl 3: 12, cyl 4: 12,5

La cald 80 C cyl 1: 13 cyl 2: 9, cyl 3: 12,5 cyl 4: 12.5

Am pus apoi un pic de ulei in cyl 2 a rezultat 13,8.

Va rog respectuos sa imi dati sfaturi. Masina este un Audi A3 2008  1.8 TFSI 160 CP cod motpr CDAA  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ai o problema mecanica acolo.Acum..ca sunt supape,cilindru,uzura..pina nu ai de unde sa stii pina nu demontezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logica îmi spune că dacă ai pus ulei în cilindru şi s-a îmbunătăţit compresia problema este la segmentul de compresie al cilindrului respectiv.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Poate in topicul asta gasesti mai multe informatii despre motorul tau 1,8 TSI/TFSI:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!