Jump to content

instalatie climatronic passat b4


tianu
 Share

Postare recomandată

Am urmatoarea situatie a firelor:

Mufa nr 1 - Neidentificata inca

Mufa nr 2- + contact (15)

Mufa nr 3 - senzor temperatura exterioara

Mufa nr 4 - conectare pe tablou in slotul N iar firul negru/rosu trece printr-o sigurantza.

Mufa nr 6 - Neidentificata inca

Mufa nr 7 - Masa

Mufa nr 5 - Cititor presiune instalatie ac . Aici am o dilema , senzorul are 4 fire iar mufa asta din habitaclu are 5 fire (alb, maro/gri, verde/albastru, verde, albastru). Care este explicatia?

Ce alte mufe mai trebuie ? M-as duce maine sa recuperez instalatia ramasa pe masina insa deja am taiat de p[e ea mufele de la FAN control module, de la Alternator, de la senzorul de pe conductele de ac.

Multumesc frumos

post-13364-1275219809_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De pe ce masina ai luat instalatia, an fabr, tip motor sa vad daca am schema.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte greu de instalat daca ai taiat sarmaraia dupa cum arata in poze. Foarte greu si urmeaza multe innadituri.

Mufa 1 e pentru diverse informatii pentru climatronic, inclusiv iluminarea display-ului, semnalul de viteza si altele. S-ar putea dupa culorile firelor reface conexiunile. Pe ea sunt prezente: + pe contact, + pentru iluminare, semnal viteza, si inca vreo 2 semnale.

Mufa 4, obligatoriu sa pui siguranta de 30A, daca se poate originala.

Mufa 5 - nu trebuiau taiate firele, fac parte din instalatia electrica de la climatronic de la compartimentul motor care trebuia recuperata COMPLET. Se monteaza in locul fostei instalatii pentru racire radiatoare. De asemenea are si mufe si cablaraie pentru releul pentru 2 viteze al ventilatoarelor de la radiator.

Mufa 6 - nu stiu nici eu ce e dar ala taiat e conectorul pereche si mai mult ca sigur deja il ai sub bord.

Mufa 7 - in conectorul stelat de pe stalp, cercul interior.

Instalatia de la motor, daca o urmaresti tragand de cablul de la radiator, si scotand mufele rand pe rand, ai sa observi ca intra FIX in locul unde acum ai un singur FIR in peretele de foc. Pana si garniturile de cauciuc se potrivesc. Este total independenta de motor.

ALEKS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am recuperat instalatia de la motor, am pus-o sus insa:

Am ramas cu o mufa alba cu 2 pini la motor (ma refer aici la cupla pentru temperatura lichid de racire ) care nu stiu unde se conecteaza. sonda de apa are 4 fire la mine.

iar inauntru am ramas cu :

o mufa MAMA albastra cu un fir maro/alb,

o mufa rosie cu un fir rosu/gri (parca) si

o mufa gri, cu fir maro / albastru.. astea unde vin? multumesc frumos

post-13364-1275372002_thumb.jpg

post-13364-1275372006_thumb.jpg

post-13364-1275372010_thumb.jpg

Modificat de RedFighter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM pus sus cam tot ce era de pus, mai am de incarcat cu freon si de pus un furtun de vacuum acolo de la pompa la furtunasul verde.

Am intampiant o problema care sper din tot sufletul sa se rezolve odata cu punerea furtunasului de vacuum. problema consta in: Indiferent daca este "apasat"sau nu, butonul de dezaburire parbriz, clapeta aceea nu se misca deloc nici sus nici jos, aceeasi problema o am la partea de sus, unde clapeta este inchisa. Oare odata cu conectarea vacuumului, se vor remedia aceste probleme, daca nu, ce e de facut?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca flapsurile dirijoare de aer sa mearga, trebuie conectat circuitul vacuumatic.

Electronic este doar flapsul de dirijare a aerului cald/rece si cel de pe admisie.

ALEKS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus tot absolut sus si am bagat si freon, din pacate nu ma pot bucura inca deplin de cliamtronic. Dupa mai mutle teste am constata ca modulul climastronic nu scoate plusul pe pin 21 catre senzorul de preisune, implciit castre compresor, Dac aii dau un plus extern acolo, merg toate cele. Pe vag com nu am nicio eroare. Am testta si am observat ca imi vede motorul pornit, dar mai departe nus tiu ce sa mai zic. Are cineva vreo ideE?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am pus releul de AC. nu am nicio eroare pe vag-com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Comanda pentru compresor este transmisa prin FCM situat sub vasul de expansiune.Poate acolo nu vine semnalul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pun si eu aici o intrebare pentru cunoscatori

In demaraj (accelerare ) AC -ul se decupleaza?....sau mai precis , FCM-ul decupleaza compresorul de clima ?

Intreb asta ca anul trecut mi sa stricat FCM_ul si nu mai cupla treapta 2 la ventilator si deci AC-ul decupla ...l-am studiat putin si am pus treapta 2 -a sa cupleze ori de cate ori cuplez AC-ul (un strap pe circuitul electronic al FCM-ului )acum totul functioneaza normal doar ca cel putin in oras cu Ac cuplat consumul a crescut in jurul lui 8 si in mod normal fara AC consum 6 sau mai putin.

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se decupleaza la accelerare. Treapta a doua de ventilator este un consumator foarte mare 250W fata de treapta unu de 80 W.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

releul de la AC manual stiti ce cod are, numar sau ceva de identificare, o poza eventual ca in galati nu gasesc deloc la dezmembrari un releul asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am si eu o intrebare la cei care si-au montat clima sau unu care stie...cum as putea desface o bucata din teava de la clima, pt ca mi s-a gaurit de la frecarea unui furtunas in apropierea robinetului de umplere(vezi in poza), fara sa ma chinui prea mult. intr-o parte am vazut ca e acel "modul" negru care din cate am inteles tevile sunt stranse cu un imbus...sper sa fie asa si sa nu ma chinui prea mult....dar in partea celalta? de unde as putea sa o desfac?trebuie sa scot toata teava dintr-un capat in celalalt? sau mai e vreo solutie pe parcurs la o imbinare sau ceva...?

clima.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate scoate din spatele locului amrcat, de la itnrarea tevilor in comaprtimentul interior, intr-o carcasa neagra de palstic, exista o imbinare cu imbus parca :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aia ziceam si eu...ca e imbinarea aia cu imbus in carcasa....dar in partea cealalta de unde as putea sa o desfac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat pe niste imagini si am vazut ca mai sunt 2 suruburi care tin piesa prinsa de conductele evaporatorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai mai jos, ajung direct in "filtrul" acela de sub aripa :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aham...merci...sper sa nu intampin greutati prea mari...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti! Am o mica( mare) problema! M-a lasat compresorul de clima la masina, aveti cumva idee unde gasesc ceva mai ieftin dar si bun? Stiu ca-i cam utopic dar incerc si asa! :icon_thumleft: Nici nu reusesc sa-l identific exact, codul de pe el este SD7V16, am gasit un site care are compresoare de vanzare, noi, dar la acest cod au o multime de compresoare, de tot felul. Cum il gasesc pe cel bun?Multumesc1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare,

N-am mai scris demult pe forum.

Climatronicul merge perfect si face fata cu brio chiar si la 30 grade (mai mult n-a fost inca la Iasi, cred). Se simte totusi ca ia din puterea motorului cand porneste compresorul. E mai greu in depasiri -- nu mi-am inchipuit ca se simte atat de tare.

Totusi n-am legat 2 lucruri si nici nu cred ca am sa le leg fiindca nu le gasesc (senzorul de temperatura exterioara si firul verde-gri de la temperatura apei). Merge perfect si fara alea, cel putin pana la toamna cand instalatia de clima automata o sa tina cont de temperatura agentului de racire si a mediului ambiant pentru a opri sau nu compresorul.

Am sa vad cat de bine-si merita banii toata instalatia pe un drum mai lung (la mare de exemplu, saptamana care vine).

ALEKS

Modificat de ALEKS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut o problema tare ciudata zilele trecute ....daca aveam AC-ul cuplat si fortam (depasiri etc)crestea temperatura motor ,decuplam si revenea la 90 chiar daca o fortam ,treapta 2 a cupleaza la ventilator ...si acum problema cea mare , dupa ce crestea temperatura si revenea ca decuplam AC-ul ,motorul nu mai tragea aproape deloc l-am dus si la 130km/h dar mi-a trebuit aproape 3 min.Am depasit un TIR pe 1/2 km . Daca opream si o lasam 2-3 min revenea la normal.Ce logica are calculatorul ,daca creste temperatura 'taie gazul' ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

releul de la AC manual stiti ce cod are, numar sau ceva de identificare, o poza eventual ca in galati nu gasesc deloc la dezmembrari un releul asta

am revenit dupa ceva timp. am luat un releu AC de la unix galati, dar fara numar pe el.

a mers dar... din pacate trebuie sa schimb ventilatorul principal. am 2 ventilatoare pe radiator si principalul il actioneaza cu o curea pe cel de al doilea. am fost la electrician a schimbat fazele. cind sa plece a iesit fum din ventilator. le-a pus cum erau la inceput si a functionat cind a ajuns la temp max a apei. explicatia e ca am o faza in scurt si ventilatorul e capsat. deci tb schimbat. acum faza e ca nu se cunoaste codul deloc. m-am uitat pe site la unix si nu stiu ce sa aleg. am fost pe la vreo 2 magazine si mi-au cerut codul neaparat pt ca sint de diferite puteri, diametre (asta il masor)...

cum imi dau seama de ce anume imi trebuie ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Ati observat cumva urmatorul comportament la climatronic: daca diferenta intre temperatura prescrisa si temperatura din afara este mai mare sau egala cu 10 grade, compresorul se opreste. Mai ales ca acum e frig afara...

ALEKS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!