Jump to content

Golf V 1.9 TDI


Cily

Postare recomandată

fusta de gti e undeva in 3 mil .. 3,5 mil max max la porsche.. daca nu uit intreb eu maine ..:P

Link către comentariu
  • Replies 321
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Cily

    133

  • lucianwwl

    44

  • Riddler

    29

  • gbrgeorge

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Publicat (modificat)

@Minu multumesc pentru cuvintele frumoase si pentru incurajari.

@ Riddler e complicat de explicat. Totul se leaga de evenimentul care s-a desfasurat luni si marti legat de masina mea, eveniment care este descris pe topicul "Intalniri in Pitesti".

@31RZV atat mi s-a pus 380 Ron spoiler de GT.

@ Auras ai perfecta dreptate. Si de accea azi o sa fac un schimb pe schimb intre un spoilerul meu normal cu gaura pentru carlig si un spoiler normal fara gaura pentru carlig. Momentan las evacuarea asa stock.

Cateva poze cu mine demontand la masina impreuna cu prietenii de pe forum din Pitesti.

post-24248-1242826687_thumb.jpg

post-24248-1242826694_thumb.jpg

post-24248-1242826699_thumb.jpg

post-24248-1242826705_thumb.jpg

Modificat de Cily
Link către comentariu

eu zic ca e mai mult si ca cel la 380 ron nu e original e de producator!

Link către comentariu

Depinde de adaos firmelor

ETKA "mea" imi arata urmatoarea situatia:

1. OEM GT spoiler for models with towing facility (Cod: 1K6 807 433 A 9B9) = 64.52 Euro

2. OEM GTI spoiler for models with towing facility (Cod: 1K6 807 433 B 9B9) = 72.12 Euro

3. OEM GT spoiler simple (Cod: 1K6 807 521 A 9B9) = 59.38 Euro

4. OEM GTI spoiler simple (Cod: 1K6 807 521 D 9B9) = 66.44 Euro

....deci toate se invart pe-acolo in mare, depinde acum ce vrea colegu' Cilly :)

P.S.: 9B9 de la coada inseamana "satin black", daca se vrea "primed" se pune GRU :))

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Publicat (modificat)

Momentan nu mai pun nici un spoiler nici de GTI, nici de GT. Ala de GT chiar nu are nimic in plus fata de ceea ce am eu acum. In acest moment am spoiler normal de Golf TDI fara usita pentru carlig. L-am spalat aseara dar nu prea se vede negru. O sa il mai curat astazi inca odata sa vad cum arata mai exact pe lumina.

Ma concentrez pe finalizarea proiectului cu volanul sport din piele cu comenzi. :D

Modificat de Cily
Link către comentariu
Publicat (modificat)

Eu credeam ca maine rezolv macar claxonul si comenzile. Se pare ca e problema mare, in sensul ca nu gasesc calculator coloana volan compatibil cu comenzile care sa suporte comenzile pe volan! Nu gasesc la persoana care accepta sa mi-l schimbe, de la care l-am cumparat odata si nu il mai cumpar inca odata.

Mai multe informatii pe topicul Volan sport.

Modificat de Cily
Link către comentariu
Publicat (modificat)

Sa fac o mica recapitulare:

In momentul achizitiei CIL-ul a avut urmatoarele dotari:

-10 airbag-uri (pentru cunoscatori doar 6)

-ABS si ESP

-geamuri electrice fata-spate

-oglinzi electrice si incalzite

-semnalizare oglinzi

-RCD 300 cu 6 incinte acustice

-aer conditionat climatic

-cotiera fata cu compartiment frigorific

-torpedou frigorific

-oglinzi si bandouri laterale in culoarea caroseriei

-jante de tabla 15' + capace

- kit reparatie

- pachet iarna format din:

- scaune incalzite

- spalatoare faruri

- duze incalzite

In cei doi ani de cand o am am facut urmatoarele upgrade-uri:

- leduri S6 replica in cele doua grile din bara

- Xenon AM pt faza scurta

- becuri tehnologie led pentru pozitii fata, cele doua plafoniere si iluminare portbagaj

- detector radar Beltronics

- manson din piele pentru schimbator AM

- senzori parcare AM

- folie omologata spate si luneta, folie "semiomologata fata"

- becuri Philips Blue Vision H7 pentru faza lunga

- manere exterioare "cromate"

- pleoape far

- subwoofer activ FOCAL

- boxe spate MTX

- DVD player 2DIN ( GPS, bluetooth,USB,TV)

- Bord computer maxidot( BC+) -

- Cruise control

- remapare (Chip tuning)

- Jante OEM Zandvoort 17 " cu anvelope Michelin Pilot Primacy 225/45/17

- volan multifunctional Golf GT

In viitorul apropiat sau departat ar urma:

- vopsire etriere si tot ce mai e in zona rotii, in afara de janta, placute de frana si disc de frana, in culoarea silver sau black

- vopsirea sau schimbarea bandourilor de pe usi

- evacuare GT sport si vopsirea spoiler-ului in culoarea caroseriei

- polishare profesioanla a tuturor reperelor de caroserie.

- inlocuirea schimbatorului ( voi pune un schimbator complet OEM)

Indiferent ce masini voi mai avea in viata, aceasta va ramane garantat masina mea de suflet din mai multe motive.

Modificat de Cily
Link către comentariu

Cily, multumim pentru recapitulare, ne-ai terminat de tot. Masina arata f. bine, si are tot ce-i trebuie pe ea. Te-ai descurcat de minune. Cred si eu ca va ramane masina ta de suflet...

Sau oare canapeaua din spate are vreo contributie? :P :)

Mai zi-ne de chiptuning-ul ala, da-ne ceva detalii: cati CP ai acum, cat cuplu, cate secunde acceleratia de la 0 la 100 Km/h, etc.

Succes in continuare !

Link către comentariu

Si mai ales cati km ai facut de atunci, cat are masina, cum tine ambreiajul, si care e senzatia fata de inainte :)

Link către comentariu
Publicat (modificat)

D-l Minu canapeaua din spate nu are nici o legatura cu faptul ca tin enorm de mult la aceasta masina. :)

Legat de chip tuning, varianta pe care am facut-o este cea Safe. Cel care mi-a facut remaparea mi-a spus ca am undeva intre 135 si 140 CP. Masina este cu totul alta, urca mult mai bine in ture. Aceleratie 0-100 km/h am scos in jur de 10,5-10,7 secunde. Depinde de sofer si de cronometru. :lol: Inainte era cel putin cu o secunda mai mult, scoteam aproximativ 12 sec.

Din momentul in care am facut remaparea, am parcurs aprox. 10 000 KM. Cu ambreiajul discutia e complicata. Parerea mea e ca ambreiajul poate sa pice usor si daca ai si daca nu ai remapare. Depinde enorm de modul de exploatare al masinii.

Oricum acum regret ca nu am facut mult mai devreme remapare. Dar niciodata nu e prea tarziu. :)

Modificat de Cily
Link către comentariu
Publicat (modificat)

Multumesc @Sol pentru aprecieri.

Volanul in 3 spite este cu totul altceva decat volanul in 4 spite, arata mult mai cool, parca este si mai mic ca dimensiune.

Modificat de Cily
Link către comentariu

Primul lucru care vreau sa il fac este " vopsire etriere si tot ce mai e in zona rotii, in afara de janta, placute de frana si disc de frana, in culoarea silver sau black

"

Pe langa faptul ca in orasul Pitesti nu am gasit inca spray special pe care sa scrie " Brake Caliper" ( aproximativ ca acel din poza) nu sunt foarte hotarat nici la culoare. Daca ati avea CIL-ul meu voi ce culoarea ati alege pentru etriere: Negru, argintiu sau rosu?

post-24248-1243583074_thumb.jpg

Link către comentariu

Eu as merge pe rosu la culoarea etrierelor indiferent de masina si culoare cu rosu da bine pe toate, mai ales pe masina neagra. Poti sa te uiti la prezentarea masinii mele si ai sa vezi cand am vopsit etrierele cand am luat masina aveam jante pe 16 dar in stilul jantelor tale, fara negru pe ele si poti sa iti faci cat de cat o idee despre cum arata.

Ieri am fost pe la magazinele care stiu ca se ocupau de comercializarea de spray-uri duplicolor de etriere si surpriza peste tot am gasit numai culoarea galben, ma tenta sa il iau, dar am zis sa astept sa aduca rosu pana la urma ca trebuie sa le refac, doarece cand le-am vopsit nu am vopsit tot etrierul, ci doar suportul de la placute, de nu m-a dus capul sa intreb.

Din ce am inteles culoarea rosie de la duplicolor nu prea se gaseste aceasta nefiind disponibila nici macar in depozitul de unde se fac livrarile.

Sfatul meu este ori le faci rosii, ori nu le mai vopsesti deloc.

Modificat de Auras
Link către comentariu

Eu unu as alege culoarea negra ;)

E un coleg pe-aici care are un A3, culoare ca a ta... si-a vopsit etierii negri + are jantele argintii (ca ale tale) = combinatie faina :D

Oricum iti dai seama ca la culoarea asta , doar cei care au ochi si cunosc un etier vopsit vor observa diferentele, dar in caz ca folosesti culoarea rosu/albastru/galben/portocaliu/etc. atunci ele se vor vedea imediat :P

Depinde si ce vrei ;)

Modificat de Riddler
Link către comentariu

eu as alege argintiu ... asa sunt de fabrica!

practic etrierii ar arata ca noi desi masina ar avea mai multi ani vechime!

rosu, cred ca merge la masinile cu putin tuning ...

PS: etrierii rosii au cam devenit o tendinta a cocalarismului, e doar o parere personala!

Link către comentariu

as propune sa folosesti tot rosu ,nu pentru ca am ales si eu aceasta culoare , si ca vopsea initial am luat si eu produsul care il ai in poza(era un rosu foarte aprins) dar pana la urma am ales vopsirea cu pensula (cu o vopsea rosie pe care am cumparato dintr-un mag de vopsele si mi-au preparat ei sa reziste la temperaturi ) ,cu spreiu se cam gazeaza totul in jur chiar daca imbraci discurile si placutele eventual daca alegi varianta cu demontarea ar fi mai ok .

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Multumesc pentru pareri. Trei culori am propus, trei pareri diferite am primit. :)

Problema e ca eu nu am gasit inca, acest spray special in Pitesti, pe care sa scrie "Brake Caliper". Am gasit un spray vopsea marca Prevent, pe al carui prospect scria ca se foloseste pentru vopsirea suprafetelor metalice cu temperaturi ridicate.( ceva de genul asta scria)

Eu nu vreau tuning "agresiv". Ramane sa reusesc sa gasesc acest spray special. Raman totusi la varianta black sau silver. Am eliminat varainta red.

Din cate am mai studiat problema se pare ca ar merge si varianta ca etrierii sa fie vopsiti tot cu vopsea speciala, dar cu pensula.

Late EDIT: @ Calint mersi pentru sfat. Demontarea etrierelor este complicata, in sensul ca exista riscul sa curga lichid de frana, chiar daca se pun doape. Si tocmai am facut schimbul de lichid de frana luna trecuta.

Modificat de Cily
Link către comentariu

daca ramai la varianta red si ai drum prin cj iti fac cadou un sprey red aceiasi marca cu ce ai tu in poza.

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Mersi, Calin pentru amabilitate. :)

Prea curand nu se intrezareste un drum spre Cluj. Acel tub de spray nu costa enorm, mai intai trebuie sa gasesc si spoi sa imi aleg si culoarea. Efortul depus este mult mai mare ca valoare decat pretul materiei prime pentru aceasta operatiune. Oricum nu ma grabesc. Intr-un final vreau sa iasa ceva frumos.

Modificat de Cily
Link către comentariu

In sfarsit am gasit spray-ul special pentru etriere, marca Duplicolor, la doua firme de piese auto din Pitesti. Momentan aveau pe stoc culorile: galben, albastru si verde. Patronul unui dintre cele doua firme mi-a promis ca inceara sa aduca saptamana viitoare si alte culori.

Link către comentariu

Verde??? Interesant, avand in vedere ca la ei pe site nu gasesti culoarea asta. Inseamna ca mai pot spera sa gasesc pe undeva albastru inchis. Daca aduce "patronu'" un albastru mai inchis, zi-mi si mie pls :icon_cool:.

Pentru masina ta, preferintele mele ar fi in ordine: rosu, negru, silver.

Bafta.

Link către comentariu

Cily, daca as fi in locul tau, mi-as vopsi etrierii in culoarea rosu aprins, sa fie vizibili de la distanta. Mai ales ca dau impresia ca ai alergat masina si ai incins apoi franele pana s-a inrosit metalul. Cum s-a mai spus, rosul da bine pe orice culoare.

A doua varianta ar fi galbenul, dar e musai sa mai ai o tenta de galben pe undeva pe masina (vreo dunga din fata pana in spate, ceva stickere "tribal" pe lateral in culoarea galben, sau niste inscrisuri cu logourile firmelor pe care le-ai folosit pentru a tuna masina, evident tot in galben).

In schimb, sub nici o forma nu as alege negrul (pentru ca nu-l vede nimeni si se prafuieste imediat - poate doar daca vrei sa adopti stilul "sleeper" ar mai merge) sau argintiul (Lucian, etrierii noi sunt argintii, dar si pe cei vechi daca-i speli calumea cu diluant si-i freci cu periuta, devin ca noi; nu-i o solutie sa-i vopsesti argintii, de fiecare data cand se murdaresc).

Acum, tu faci cum vrei, dar asta-i parerea mea.

P.S. Lucian, de cand etrierii rosii dau tenta de "cocalarism"? Doar pentru ca multa lume are asa ceva?

Link către comentariu

@Minu interesanta parere.

Ai vorbit serios cu "vreo dunga din fata pana in spate, ceva stickere "tribal" pe lateral in culoarea galben, sau niste inscrisuri cu logourile firmelor pe care le-ai folosit pentru a tuna masina, evident tot in galben" ? Asa ceva nu as face decat daca as fi platit. ;)

Ideea e ca pe langa etrierul propriu-zis as mai vrea sa vopsesc si cam tot ce este in zona rotii in afara de discul de frana si placutele de frana, in mod special fuzetele. ( cred ca la ele ma me refer, nu sunt sigur 100% :P).

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!