Jump to content

Golf IV TDI GTI


eke

Postare recomandată

@roby87 : Unui moderator i-a fost mai usor sa foloseasca functia de ,,Delete" la anunt, in loc de functia ,,Edit"... lipsea din anunt, anul si situatia timbrului de mediu, care ulterior le-am mentionat prin raspunsul la intrebariile colegiilor.

 

Masina nu s-a vandut.

Link către comentariu
  • 2 months later...

Hello all, am cumparat racheta de la Andrei si m-am gandit sa continui topicul.

Deocamdata am lasat-o mecanicului in urma erorii de airbag in bord (cred ca e panglica, vagcomul a spus ca e la airbagul soferului).

Link către comentariu

Hmmm, și eu care mai vroiam sa o vad :(

Sa te poarte sănătos!

PS: faina mașină...

Link către comentariu

Ar fi si mai faina daca ii faci grila din fata neagra.O sa para mai agresiva.Multi km fara probleme!

Link către comentariu

Vreau sa-i las grila asa rosie. Neagra ar fi ok daca erau si bandourile negre...

Link către comentariu

Frumoasa si inteleapta achizitie! ;)

Sa o stapanesti sanatos si sa faceti multi km impreuna fara probleme.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Hello toata lumea,

Am o problema cu masinuta si pare sa nu se rezolve. Mi-a crapat plasticul de unde se face aerisirea circuitului de ambreiaj si mi-a curs lichidul de frana. Am schimbat plasticul (cel din poza), am schimbat oringurile din ambele parti si pe moment a parut sa fie ok treaba.

Cateva zile mai tarziu, presupun din cauza frigului (-5C), a facut din nou probleme, ramanand-u-mi pedala la jumatate de cursa dar cu ambreiajul debraiat. Cand m-am uitat, era din nou scurs uleiul pe langa unul din oringuri. Am schimbat din nou oringurile si lichidul de frana si nu am mai avut asemenea probleme de atunci. Nivelul lichidului de frana ramane constant.

De doua zile in schimb, cu motorul rece (pornirea de dimineata), plecarea de pe loc este violenta. Se comporta de parca ar debraia intermitent in timp ce eu tin pedala intr-o singura pozitie. Sunt 8 grade afara, deci nu e de la frig. Nu facea asa in noiembrie-decembrie cand era aceeasi temperatura. Nu face asa dupa ce se incalzeste.

Aveti idee ce ar putea fi? Ma gandeam la rulmentul de presiune si la slave cylinder (nu stiu cum se numeste in romaneste) dar nu vad de ce ar face asa doar la frig.

Pompa de ambreiaj e sachs si a fost pusa in 2014...

1.JPG

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

micutul a primit volan nou si panglica de airbag de A4 (cea veche era putin data peste cap)

12717515_550697481765975_721845085510196

Link către comentariu

Asa vreau sa-mi iau si eu numa rabdare sa am :) arata bine,legat de grila,nu vopsi negru,arata bine asa cum e,negru acolo nu are nici o legatura cu restul masinii,ar fi chici.

Link către comentariu
On 9/18/2014 at 5:46 PM, andrei_bv said:

V A L I : Mersi ! Iti doresc si tie asemenea :D.

 

Muale : Ok. Pretul pentru bureti este : 380RON/buc (pretul include reducerea de x% pt ca e masina mai veche de 10 ani) de la TESS Brasov.

 

Link către comentariu

Hello oameni buni,

Stie cineva de vreo varianta prin care as putea sa mut priza de bricheta pe un alt circuit astfel incat sa ii taie alimentarea cand iau contactul? Deocamdata e tot timpul alimentata si as vrea sa primeasca curent doar cu motorul pornit / contactul pus

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Eke a primit suspensii noi de GTi (arcuri, telescoape, flanse, protectii). Umpic ridicat de fata dar am inteles ca se mai aseaza considerabil in cam o luna.

A mai primit si etrier dreapta spate si urmeaza stanga spate (s-au cam terminat fondurile) :)

La drum se simte mult mai placut, la curbe/frane nu e diferenta mare fata de suspensia sport ce o avea inainte.

Acum mai ramane sa marit arcurile sport ce le-am dat jos...

IMG_20160318_124102.jpg

IMG_20160318_124136.jpg

IMG_20160318_131400.jpg

IMG_20160318_143057.jpg

IMG_20160318_150958.jpg

Link către comentariu
  • 2 years later...

Biele, segmenti, cuzineti, arbore came, garnitura chiulasa, tacheti, semeringuri, distributie, senzor pozitie arbore cotit, senzor pozitie arbore cu came, senzor turatie arbore cotit, oringuri injectoare, curatat egr. Cam asa arata anul asta pana acum. Urmeaza senzor cutie viteze (cel de vitezometru), pompa spalatoare faruri, dopuri noi pe sub masina, scut plastic lateral motor nou, bielete antiruliu, spirala volan... Cam astea pe aprilie. Pana la sfarsitul anului mai trebuie putina tinichigerie ca scoate pisica capul prin praguri...

Link către comentariu

Am citit tot topicul. Soarta fericita pentru acest rar ARL ca sa ajunga pe mana unui forumist. Sa l stăpânești sănătos. La cati km ă trebuit să faci astea la Motor?

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!