Jump to content

vibratii


alexica
 Share

Postare recomandată

Din cand in cand cand stau pe loc (la semafor de ex) simt cum vibreaza, usor ce-i drept, toata masina.

Niste colegi spuneau ca ar putea fi de la niste gunoaie in injector sau ceva de genul asta.

A mai avut cineva senzatia asta?

Are cineva explicatii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cand in cand cand stau pe loc (la semafor de ex) simt cum vibreaza, usor ce-i drept, toata masina.

Niste colegi spuneau ca ar putea fi de la niste gunoaie in injector sau ceva de genul asta.

A mai avut cineva senzatia asta?

Are cineva explicatii?

<{POST_SNAPBACK}>

Si eu am simtit acelasi lucru. Uneori vibreaza si volanul un pic. Daca te uiti la centura de siguranata din dreapta sau de la tine daca nu o porti, tie iti tremura bucata de metala care intra in mecanismul de inchidere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine nu s-a-ntamplat asa ceva

vibreaza usor toata masina cand ii dau cheie, ceea ce presupun ca e normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cumva are legatura cu aerul conditionat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pe mine ma zgaltaie cand stau la semafor. Cred ca e normal...Sa vedem ce mai zic si alti posesori Seat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cumva are legatura cu aerul conditionat?

<{POST_SNAPBACK}>

Posibil. Eu stau cu ac-ul la treapta a 2-a la 22 de grade indiferent daca e vara sau iarna.

Turatia motorului(cand dau drumul la ac) se ridica de la 800-900 la 1000 sau 1100.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil. Eu stau cu ac-ul la treapta a 2-a la 22 de grade indiferent daca e vara sau iarna.

Turatia motorului(cand dau drumul la ac) se ridica de la 800-900 la 1000 sau 1100.

<{POST_SNAPBACK}>

Sa opresti AC-ul, sa vezi ca tot vibreaza. Daca tii piciorul pe frana, primesti si masaj gratis la picior:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca nu AC da vibratii ca se intampla si cand e oprit

dar poate fi de la ventilatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cand in cand cand stau pe loc (la semafor de ex) simt cum vibreaza, usor ce-i drept
Eu zic ca este o "problema" specifica motorului 1.2 htp, care este in trei cilindri si care uneori da usoare vibratii la ralanti. Nu cred ca trebuie sa va faceti griji.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am observat chestia asta cu vibratiile. Daca asa face la toate...cred ca e normal :blink: . Eu abia am 200 km cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut sunt posesor de ibiza cam de 2 saptamani.La primul drum cu masina afara m-am cam dat la ea si afara ploua infernal, la intrarea in bucuresti la primul semafor relantiul oscila intre 700-900 ture ,cam dupa 3 semafoare sa linistit si de atunci nu a mai facut nimic.

Sa fi fost apa devina,o fi intrat la vreun contact electric???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate mai tremua unpic cateodata.Si 1.4 si 1.2. O explozie la un cilindru intarziata o fractiune de sec sau prea de vreme are ca rezultat o scuturatura mica ,abea sesizabla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu tine dar la mine facea rau de tot ,se rupea masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei atunci ai o bujie,o fisa distrusa sau injector infundat.Bujiile si fisele se verifica in 10 min.Ca sa cureti injectoarele dureaza ceva mai mult si mai si costa ceva (de la 1mil in sus) depinde unde o faci.Oricum este putin probabil sa fie de la injectoare.

Modificat de cipi2ooo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am observat fenomenul, dar de obicei se intampla cand porneste elctroventilatorul, si variatia turatiei este insesizabila. In rest, nici benzina nu e perfecta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mentionez a facut decat 5 minute dupa o vreme ploioasa de atunci nimic,doamne ajuta sa nu mai faca :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am si eu o problema similara, cred .. Cand pornesc motorul, daca nu e in viteza, masina trepideaza putin; turometrul scade in timpul asta putin sub 1000rpm si apoi revine.

Dar mi s-a intamplat de vreo doua ori si sa moara motorul ( nu era in viteza ). Cineva mi-a spus ca trebuie probabil schimbate bujiile. Masina insa are doar 7000km, se poate sa fie asta ?

O sa trec oricum si la service pentru verificare ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Apropo de vibratii, eu am patit o chestie mai putin obisnuita cred (cel putin asa au spus cei de la service). Concret, de fiecare data cand turatia motorolui era undeva intre 1700 - 1900 rpm (imediat sub 2000 sa zicem), se simtea o vibratie ciudata care parca venea de sub masina, din zona centrala, de undeva din fata, din zona motorului. Masina are 1 an si 2 luni, respectiv 15.000 km. Au ridicat-o la service si au zis ca e dus un tambur dintre cutia de viteze si motor, tambur care protejeaza tocmai impotriva unor astfel de vibratii. Cica n-ar fi avut voie sa se deterioreze asa tamburul ala si intra la reparatii pe garantie. Au comandat piesa si in cateva zile o schimba. A mai avut cineva o astfel de problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 cilindri? se poate si asta sa contribuie putin mai ales la turatie mica. cu cat mai multi cilindri, cu atat mai rotund la ralanti si mai silentios chiar.

Eu zic ca daca la turatie mai mare e rotund, prea mare importanta nu are :P.Daca nu cumva e un defect de design :P la ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are nici o legatura eu stiam ca motorul in 3 cilindrii este mai echilibrat decat cel in 4 :( .. eu merg de cand am cumparat masina numai cu efix..nu am dat drumul la ac pana acum.. nu am nici o vibratie...singurul lucru care ma enerveaza este ca atunci cand plec de pe loc cu motorul mai putin turat vibreaza volanul lucru observat si la trecerea peste denivelarile luate cu ambele roti in acelasi timp... dar vibratia este micuta in limite acceptabile... in rest doate bune si frumoase...isi merita banii din plin

Modificat de Toma Aurelian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul in 3 cilindri este cel mai greu de echilibrat si de aceea vibreaza. Cel mai usor de echilibrat motor este cel in 6 cilindri. Asta o stiu de la mecanici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa ma motivez... :( http://www.e31.net/engines_e.html si http://vwforum.ro/index.php?showtopic=5364

este posibil ca motorul in 3 cilindrii sa aiba anumite vibratii la relantii...chestia asta tine de cati consumatori ai porniti si calitatea benzinei... noi aici nu discutam de un motor in care si-a bagat un mecanic roman mana :( ... exista motoare in 3 cilindrii diesel .. se stie ca dieselul are vibratii mult mai puternice si totusi :(...

Modificat de Toma Aurelian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat bujiile, pun numai benzina de 100, am schimbat toate filtrele si uleiul si cu toate astea am o vibratie la relanti.Aceasta nu este din mersul motorului.Este o vibratie inegala sio o simt cel mai bine in scaun, la spate in dreptul suportului lombar.Nu e o nebunie.Am tot fost atent destul de mult timp.Nu stiu de la ce ar putea fi.Turatia nu se modifica in momentul acestei vibratii.La Laguna aveam aceeasi problema se simtea chiar mult mai rau dar in schimb se modifica si turatia.Nu stiu ce sa zic.Cu Laguna am avut problema asta de cand am luat masina iar acum la 100000 km trebuie sa segmentez (zice Cobalcescu) manca ulei ca dracu dar acum de vreo 10000 km de la revizie nu a mai mancat deloc.In fine.Cert e ca se simte in scaunul soferului la spate, iar turatie nu variaza absolut deloc.Ciudat...ce ziceti??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toma Aurelian, ai crezut gresit. Nu au nimic vibratiile la relanti cu benzina sau altceva (in cazul in care motorul functioneaza normal, evident)Ce ai citit tu acolo nu ai citit complet, sau nu ai inteles. Motorul in 3 cilindri/4 timpi chiar are vibratii mari la ralanti, mai mari decat 4 cilindri!! Are vibratii end-to-end mari, in jurul cilindrului din mijloc. Ne referim la motoare cu cilindri in LINIE(cele mai comune). Daca vorbim de alte designuri se schimba mult treaba, boxerul fiind cel mai echilibrat, chiar daca are el multe alte probleme, mai ales daca e racit cu aer :hainoroc:

Vibratiile la 3 cilindri constituie o problema cunoscuta si firme gen Honda testeaza folosiri de suporti umpluti cu lichid si niste bobine facute in asa fel sa contrabalanseze aceste vibratii. Nu intru in detalii, insa in principiu cu cat ai mai multi cilindri reduci numarul vibratiilor IN GENERAL. Ideea e ca ai mult mai multe explozii pe o rotatie si atunci se "simt" mai putin in volant.Sa luam un exemplu extrem, cand ai un cilindru, vibratiile sunt enorme si volant cu inertie cat mai mare sa micsoreze socul exploziei cilindrului!Cand ai mai multi cilindri, se imbunatatesc lucrurile putin cate putin.. Daca poti pune acei cilindri OPUSI , te apropii de situatia in care cilindrii "imping" in directii opuse simetric si vibratiile sunt minime cand ai numar egal de cilindri opusi. Poti sa ii pui in v, boxer si chiar in stea la avioane mai mult (poate si altundeva, dar nu stiu eu).

Si din cate stiu eu DA, la motoarele in 4 timpi/3 cilindri este o perioada de 1/4 de ciclu in care nici un cilindru nu face combustie. Asta contribuie la dezechilibre pe volant/arbore cotit si deci vibratii....

Un specialist in motoare sa ma corecteze daca am explicat ceva gresit insa din cate stiu eu asa stau lucrurile.

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai eu nu te contrazic pt ca nu sunt expert dar din cate am vazut motoarele in 3 cilindrii sunt mai exchilibrate decat cele in 4 ...

1. Nu. Pistoanele, cand sunt la PMS, sunt in contratimp. Adica unul e pe aprindere, altul pe evacuare. Deci 1 singura aprindere. Altfel nu se poate, pt ca s-au dezechilibra motorul. Sunt 2 aprinderi numai la V8.

Da este corect 110% ceea ce ti-am spus. Si este corect si cu echilibrajul motoarelor. Cele in 3 cilindri se echilibreaza mult mai usor fata de cel in 4 cilindri.

Dar poate nu stii, VW are motoare in 5 cilindri. Acolo e mai interesant cu echilibrajul.

Nu are rost sa intram in amanunte prea tehnice de echilibraj. dar iti pot spune ca la motoarele cu multiplu de 3, 4, 5 se face cel mai bun echilibraj. deci la 6,8,10,12 ai cel mai bun echilibraj.Mai bun este daca pistoanele sunt in V sau stea sau W. Cel mai slab echilibraj este la motorul cu 1 si 2 cilindri, dupa care vine motorul cu 4 cilindri. Dupa cel cu 4 se afla cel cu 3 cilindri. DPDV al echilibrajului, cel mai bun este V12. Vei observa ca f multe masini de super lux au motoare V12.

VW a scos si W12, care este f bun ca echilibraj.

Modificat de Toma Aurelian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!