Jump to content

Golf 2 GTI 16V


cristip
 Share

Postare recomandată

  • Replies 163
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cristip

    66

  • scirocco

    27

  • Andi TDI

    18

  • CristiGTI

    17

Si eu tot cu albastru am...Si tot KR estem :colors:

inca o chestie de 16V:

Recent facut o prostie ffff. mare ... completand nivelul de ulei am uitat

sa pun capacul la loc. Dupa vreo 30 km (!!!) mi s-a parut ca bate ceva ciudat la motor, iar dupa vreo 40 a inceput sa se cante greierele de presiune ulei, imediat am oprit pe dreapta si am realizat catastrofa, vreo 2 litri de ulei imprastiati pe motor. Am reusit sa achizitionez 3L de ulei nasol de tot (romanesc) si m-am tarat pana in Cluj... De atunci am sch. uleiul (Castrol GTX 3 10W40 si fitrul de ulei - Bosch) ... Dar tot se mai aude o bataie nasola pe undeva pe langa cureaua de distributie... (la ralanti cam de 2 ori pe secunda).

In afara de bataia aia, motorul merge ca inainte.

ce se putea intampla ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Langa cureaua de distributie adica in chiulasa? O fi un tachet hidraulic? Alarma de presiune de ulei porneste la presiuni mici, poate ai mers destul de mult ci presiune mica in chiulasa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Langa cureaua de distributie adica in chiulasa? O fi un tachet hidraulic? Alarma de presiune de ulei porneste la presiuni mici, poate ai mers destul de mult ci presiune mica in chiulasa...

drequ stie, tachetii sunau destul de bine inainte de faza asta, nu cred ca e de la ei (i-am inlocuit recent)

anywayz, nu-mi place de loc cum suna... o sa-l duc la doftor :?

oricum mersi de sfaturi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar putea sa fie si un ax cu came, desi m-ar mira sa crape asa usor. Sau sa fie pur si simplu coincidenta? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tachet care s-a blocat din lipsa uleiului ... 250.000 lei tachetu + manopera si esit ca nou ! :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi dear,

Uite cum se potrivesc problemele de 16 valve, minca-le-ar tata !

Cristi (si nu numai), si mie-mi bate usor un tachet. Noi avem tacheti hidraulici care nu pot fi reglati, dar (nu sunt mecanic!) nu stiu daca POT FI SCHIMBATI CITE UNUL. Adica, si eu pot sa-mi schimb doar tachetul ala care bate, si costa numai 250.000 lei ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da! dar pt asta tre sa fi constient ca trebuie scoti axele jos si ca dupa aia tre sa pui distributia inapoi ceea ce nu iti recomand (din proprie experienta :)) sa o faci tu singur si nici macar un mecanic fara experienta. Eu la al meu am incercat sa pun singur distributia si desi totul era la semn, cand am pornit-o am indoit o groaza de supape si m-a costat reparatia de m-a luat dracu, asa ca ATENTIE !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16vlv, am o intrebare la tine ... in poza atasata poti sa te uiti la tine si sa-mi spui si mie unde duce cablul ala ? ala este socul electric dar la mine sunt trase 2 fine in cabina si tre sa fac eu cu mana contact pt soc ... :D tre sa mearga la un releu ceva ... ma poti ajuta ? :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ma insel, ai mai lansat intrebarea asta, parca e si un topic. Daca e asa, atunci inseamna ca am incercat sa te ajut, da' n-am reusit deloc, pentru ca m-am uitat la masina mea si ti-am zis ca cele doua fire care pleaca din mufa aia se ascund intrun furtun care "colecteaza" mai multe fire electrice din motor, iar furtunul se pierde undeva inspre cockpit, probabil intra in masina, acolo unde fiecare fir din furtun se duce unde trebuie. Imi pare tare rau, dar mi-e imposibil sa-mi dau seama unde se duc cele doua fire. Mai da-mi niste detalii, ca ma mai uit odata si poate reusim. O fi cele doua fire de culori unice ? Daca da, as putea sa vad, cred, unde se duc ele, DAR NUMAI DACA GASESC LOCUL-GAURA PRIN CARE INTRA TOT ACEL FURTUN IN MASINA. o sa ma mai uit si miine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da! dar pt asta tre sa fi constient ca trebuie scoti axele jos si ca dupa aia tre sa pui distributia inapoi ceea ce nu iti recomand (din proprie experienta :D sa o faci tu singur si nici macar un mecanic fara experienta. Eu la al meu am incercat sa pun singur distributia si desi totul era la semn, cand am pornit-o am indoit o groaza de supape si m-a costat reparatia de m-a luat dracu, asa ca ATENTIE !

eu am desfacut tot motorul in toamna si am inlocuit doar 3 tacheti care erau "uzati"... m-am zgarcit sa-i inlocuiesc pe toti 16 ca si asa ma costat o groaza toata afacerea... si merge super, adica dupa calculatorul de pe www.scirocco.org/gears e identic, verificat in viteza 5:(3050 RPM ~ 100 km/h, 4000 RPM ~ 130 km/h), si consumul la fel, mers prin afara lejer cam 6.5%, mai tare 7-8%.

Am observat ca la peste 140 km/h se comporta ciudat, cred ca din cauza aerului fals pe care-l trage, merge cumva in rafale (zvacniri).

a, btw, weekendul asta am facut un drum de Baia Mare, 16v-ul a mers super pana cand am ajung inapoi in Cluj in fata garajului nu a mai pornit, are curent dar nu invarte alternatorul, verificat cabluri baterie->alternator (merge calculator, centralizata, faruri, etc) dar nu face nimic, nu invarte alternatorul... am impins-o in garaj... habar n-am ce poa' sa aiba :D

am mai patit faza asta, eram in Braila dar atunci era cablul dintre alternator si baterie, cu aceleasi simptome, si a pornit. acu se pare ca e alt cablu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ceva pe la contact; daca ai alarma s-ar putea ca releul ce intrerupe curentul la electromotor sa fie blocat ... sau cel mai naspa caz: electromotoru' ! :D BAFTA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ceva pe la contact; daca ai alarma s-ar putea ca releul ce intrerupe curentul la electromotor sa fie blocat ... sau cel mai naspa caz: electromotoru' ! :( BAFTA

nu, azi dimineata m-am uitat mai atent, era tot un fir smuls (sta destul de bine cand e bagat in mufa, nu stiu cum a iesit asa singur :( )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:-o bine ca ai gasit !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!