Jump to content

Golf 2 GTI 16V


cristip
 Share

Postare recomandată

hei, de ce mergi cu motorul subturat ? am mai citit pe undeva (cred ca pe VWVORTEX) despre "frica" unora sa-si tureze motorul, nu ai de ce, asta e un motor de turatie => tureaza-l frate, gandeste-te ca puterea maxima tu o obtii la 6100 de ture, deci ce sa cauti cu motorul subturat ???

stiu ca nu am fost de ajutor, dar iti dau un sfat: nu mai merge cu motorul subturat. :ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 163
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cristip

    66

  • scirocco

    27

  • Andi TDI

    18

  • CristiGTI

    17

si ziceai ca atunci cand aveai probleme cu incalzirea se intampla mai des, e normal pt ca uleiul se incalzea f tare si se subtia si deci nu mai reusea sa creeze presiunea necesara ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hei, de ce mergi cu motorul subturat ? am mai citit pe undeva (cred ca pe VWVORTEX) despre "frica" unora sa-si tureze motorul, nu ai de ce, asta e un motor de turatie => tureaza-l frate, gandeste-te ca puterea maxima tu o obtii la 6100 de ture, deci ce sa cauti cu motorul subturat ???

stiu ca nu am fost de ajutor, dar iti dau un sfat: nu mai merge cu motorul subturat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce frumos trage si face la 3500-5500 ... wow, dar vorba ta cu alarmele ... :salut: imi vine sa ies afara si sa o calc ... noroc ca sunt la lucru :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o problema cu franele (discuri ventilate fata, discuri spate).

La testul ITP a iesit cam 30-40% mai slab pe dreapta (pe ambele punti).

Am pompa frana noua, lichid frana nou, placutele in stare buna, mecanismele merg ok. Un pic cam uzate (subtiri) discurile de pe fata, in rest ok. Cauciucurile sunt cu profil diferit pe dreapta (fata & spate).

Discurile spate erau ruginite pe interior (???!!!) Le-am dus la rectificat, nu se prea vad rezultate.

Cum as putea sa le echilibrez ?

Cauciucuri la fel ? Cumparat discuri noi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sunt discurile, sunt etrierele !! si eu am aceasi prob pe spate ... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sunt discurile, sunt etrierele !! si eu am aceasi prob pe spate ...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cilindrul din etrier e blocat si nu mai face toata cursa, faptul ca e discul mai subtire nu face altceva decat sa sporeasca efectul. schimba discurile (sunt relativ ieftine chiar noi) si vezi daca iti mai face problema asta .. :ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cilindrul din etrier e blocat si nu mai face toata cursa, faptul ca e discul mai subtire nu face altceva decat sa sporeasca efectul. schimba discurile (sunt relativ ieftine chiar noi) si vezi daca iti mai face problema asta ..
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

join the club maaan !!! :salut:

A mea deja cred ca e numai caroseria veche, si nici aia toata ...

o tona de bani !!!! dar ... ata ete ! :ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

eu am un mecanic care se ocupa cu partea mecanica :)) de la mine iar pt reglatre avans este o firma aici care m-i la reglat. cei de la vw au zis ca nu pot lua o masina mai veche de doi ani la reparat !!!!!!! asa ca ... un mare minus la cei de la VW (ambele reprezentante din TM)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am un mecanic care se ocupa cu partea mecanica :) de la mine iar pt reglatre avans este o firma aici care m-i la reglat.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ce priveste reglajul motorului, eu am noroc de un tip in SIbiu care a lucrat (si a fost premiat la un concurs Bosch - are diploma pe perete) in Germania. Cind am luat masina, la relanti facea ca dracu, in sensul ca ridica si cobora non-stop intre 800-1100 rpm. Omul mi-a reglat nu-stiu-exact-ce cu lampa stroboscopica, mi-a reglat avansul (miscarea aia din delcou) si in final a bagat un fel de surubelnita subtire in gaurica din cintarul de aer (?!) si de-acolo a finalizat un reglaj perfect. Acum motorul toarce frumos la 950rpm, tevile de esapament - albe, trage nemaipomenit. Toate operatiunile au fost facute sub "supravegherea" unui aparat Bosch pe al carui monitor oscilau niste chestii verzi. Anyway, problema s-a rezolvat, si de asemenea si altele, eu am incredere ca omul e un "tatic". Treceti prin Sibiu si vi-l prezint !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ce priveste reglajul motorului, eu am noroc de un tip in SIbiu care a lucrat (si a fost premiat la un concurs Bosch - are diploma pe perete) in Germania. Cind am luat masina, la relanti facea ca dracu, in sensul ca ridica si cobora non-stop intre 800-1100 rpm. Omul mi-a reglat nu-stiu-exact-ce cu lampa stroboscopica, mi-a reglat avansul (miscarea aia din delcou) si in final a bagat un fel de surubelnita subtire in gaurica din cintarul de aer (?!) si de-acolo a finalizat un reglaj perfect. Acum motorul toarce frumos la 950rpm, tevile de esapament - albe, trage nemaipomenit. Toate operatiunile au fost facute sub "supravegherea" unui aparat Bosch pe al carui monitor oscilau niste chestii verzi. Anyway, problema s-a rezolvat, si de asemenea si altele, eu am incredere ca omul e un "tatic". Treceti prin Sibiu si vi-l prezint !

man, imi iau concediu si vin cu 16vlv-ul meu cand e liber tipul respectiv!

cum facem ?

p.s. am fost sambata la un tip ce a dat anunt ca vinde piese de 16vlv, avea aproape doua motoare 16v in bucati, daca aveti nevoie de piese, va spun telefonul :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-as bucura sa te rezolve omul si pe tine, dar la el numai cu programare cu o saptamina inainte te poti duce. Eu pot vorbi cu el oricind, trebuie sa-mi spui tu insa cam in ce perioada ai avea luber. Nu tre sa uitam ca vin sarbatorile si toate se cam "inghesuie" in perioada asta.

In ce priveste omul cu piesele alea multe, e interesant, as vrea numarul lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stefan Militaru

Salut,

Avansul pot sa-l reglez eu cu stroboscopul cu indicator de avans digital.

Ma refer la avansul initial de 6 grade (cel din link-ul de mai sus). Mai pot sa verific daca e montata bine cureaua de distributie. Asta daca ajungi prin Bucuresti.

Spor la treaba,

Stefan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut!

Am si eu o mica problema la computerul de bord: imi arata totul cum trebuie cu o singura exceptie - consumul. Cand pornesc motorul imi arata 99,9%, daca merg putin, scade, dar daca merg in continuare continua si se stabilizeaza pe la 0,3%

La Multi Ani!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce an e computerul ? Mai lasa-l si tu, ca are o virsta. Crezi ca al meu merge brici ? Desi, as avea om care sa-l faca; simptomele dedscrise ded tine sunt prezente si la mine. In plus la mine nu mai functioneaza corect cele doua pozitii ale butonului, cu privire la datele inregistrate de computer si redate pe diplay. Asta e. Vezi ca au avut loc discutii pe tema asta si s-au dat solutii, site-uri, sfaturi, tot ce vrei. Banuiesc ca daca folosesti butonul de search si cuvintul cheie potrivit, gasesti usor topicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

pe KR-ul meu pun SuperPlus de la Petrom.

Din cate am citit pe net, VW recomanda pt. acest motor benzina cu sau fara plumb cu cifra octanica 98

OT... am vorbit cu un tip (pilot raliu: Relu Hanea) care s-a uitat putin pe la motorul meu si a zis ca nu e KR ca alea au scris pe motor W-DOHC-16V "16V" cu rosu !

Vi se pare la obiect afirmatia ? eu din cate 16v-uri am vazut pe net nici unul nu avea scris cu rosu chestia aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum ai spus si tu ... e pilot .. nu mecanic! deci habar nu are ce vorbeste! si la mine e scris cu albastru si sigur e KR !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine la fel: albastru. PLus ca, uita-ti-va la pozele alea desenate cu motorul KR unde tot cu albastru ... o fi zis si omu' la noroc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!