Jump to content

Golf 2 GTI 16V


cristip
 Share

Postare recomandată

as putea sa-ti trimit 2-a capitole despre 16V KR si despre injectia lui (Bosch K-Jetronic) din manualul Golf-Jetta de Haynes. Eu mi-as lua si o cutie de 16V, nu stiu ce sanse ai sa poti sa-l legi la o cutie de Skoda 1.3.

success si sa ne spui cum trage animalutzul achizitionat (cam scump :scratch:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 163
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cristip

    66

  • scirocco

    27

  • Andi TDI

    18

  • CristiGTI

    17

nu e cam mult ? eu am dat 150 euro pe al meu, dar numai motorul fara injectie si restul ... fara cutia de 16V eu zic ca dai banii degeaba ... si mai ai nevoie de modifcari si la supensia fata, planetare, discuri de frana, fuzete ... daca vrei sa mai si opresti dupa aia masina ...

BAFTA !

:ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam! Pai modificari la fuzete nu am nevoie pentru ca masina mea are motorul pe spate,si tractiunea e tot pe spate.Iar eu pun motorul pe cutia mea originala.Asa ca...Iar la frane deja mi-am facut modificari majore,etrieri cu 4 pistonase fiecare,alte discuri,pompa de frana cu diametru mai mare,etc,plus ca urmeaza sa pun si pe spate discuri cu etrieri.Sistemul de racire e si el modificat(radiator fata),Suspensiile sunt super tari,rotile sunt ff. late.Pretul motorului este cam mare intradevar dar deocamdata sa vad ce-mi mai zice si prietenul din Germ.Poate gaseste unul mai ieftin.Chiar si asa motorul fiind de afara...eu zic ca e mult mai bun decat unul cumparat de aici.Astept pareri... :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

600 e mult pentru un KR, desi sunt motoare grozave. La 400-450 cumperi din Romania un ABF (2.0 16V). La care mai merge si un chiptuning :scratch:

Oare nu incape VR6?

Oricum transplantul e interesant... :D Bomba pe roti! :21:

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa,la motorul ala nu numai ca imi da tot ce e legat de el, mai da si cutia,nu stiu ce de pe la directie,pompa de frana,si alte tampenii care pe mine nu ma intereseaza.De aceea e la banii astia,si motorul separat nu-l da.Asa ca...mai caut...

wabbit vr6 incape dar e mult prea puternic si atunci mai mult ca sigur ca va ceda cutia.Eu mai mult as prefera ceva pe carburator de 1.8L;2.0L.Si e si mai usor de pus pe masina,de reglat,scap si de multe fire,etc.Dar ce.....de la ce masina?Astept pareri.... :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cate stiu eu, KR nu e pe carburator ... e injectie Multipunct K-Jetronic .... si stiu ca din asta am eu pe masina :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cate stiu eu, KR nu e pe carburator ... e injectie Multipunct K-Jetronic .... si stiu ca din asta am eu pe masina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul KR are injectie CIS (Continous Injection System) care este una si aceiasi cu K-Jetronic (denumirea in germana). Injectia este de tip mecanic (fereastra de injectie nu este controlata de calculator).

Motorul KR are injectie CIS multipunct (injectia poate fi multi sau monopunct, nu injectoarele).

Injectie multipunct = inaintea supapei (supapelor) de admisie ale fiecarui cilindru se afla un injector. KR = 4 cilindrii => 4 injectoare

Injectie monopunct = un singur injector plasat in galeria de admisie. (nu sint sigur, dar mi se pare ca de la vw golf 2, motoarele digifant sunt monopunct)

:scratch:

Cristi(viitor)GTI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristiGTI mersi ... stiam ca-s 4 injectoare bata-le sa le bata eu credeam ca injectia multipunct se refera la altceva (adica injectorul spray-eaza prin mai multe puncte)...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol:

da, acu' ca stiu si eu ce e injectia mono si multipunct pot sa-ti spun :

* K-Jetronic e multi-punct, e si pe motoare 8V 1.8 (cod RP) si 1.8 16V (cod KR)

* Mono-Jetronic e monopunct pe 1.8 8V (cod EP)

* digijet e multipunct - pe motoare 1.3 (cod NZ)

* digifant e multipunct (versiunea computerizata a lui K-Jetronic) - pe 1.8 (cod PBX si PF)

dar daca K-Jetronic de pe KR nu e controlata de computer, cum e controlata cantitate de benzina injectata ? Doar in functie de RPM ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand calci pedala de acceleratie si motorul incepe sa "suga" aer mai mult, in cutia filtrului de aer acolo unde la motorul PL este si debitmetrul de aer, exista o clapa (gen taler) care basculeaza in functie de aerul aspirat. (este contrabalansata de greutatea proprie si de un arc tensionat reglabil - care regleaza CO-ul la ralanti).

Prin miscarea ei de basculare apasa asupra pistonasului central din distribuitorul de combustibil (de unde pleaca si liniile de alimentare ale injectoarelor). Asa se modifica cantitatea de combustibil injectata, in functie de aerul admis si nu de RPM.

La KE-Jetronic, pozitia talerului este masurata de un potentiometru atasat de ax, care trimite ECU informatia despre aerul admis. ECU, in functie si de semnalul primit de la sonda Lambda, trimite semnala de modificare a presiunii de injectie (regulatorul de presiune in rampa care este atasat de distribuitorul de combustibil), dar in rest circuitul mecanic functioneaza identic ca la K-Jetronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca de obicei .... nimic de spus/adaugat/completat dupa raspunsurile lui Andi ....

:ok: :ok: :ok:

:lol:

Cristi(viitor)GTI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baiatul asta e toba !!!! :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

unde e localizat la motorul 16V senzorul de temperatura apa (water temperature sender) ? mie imi face fite, mai tot timpul e la zero dar din cand in cand se plimba intre min si max aleator.

l-am vazut pe manual dar acolo sub distribuitor e o varza de cabluri si mufe si nu l-am putut identifica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt mai multe acolo, nici eu nu stiu care e exact (sunt vreo 3 la mine), unul e si pt pornirea la rece din cate stiu eu ... poate ne da Andi o mana de ajutor ... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este senzorul cu un singur fir (cred ca este maro). Daca face contact de masa si/sau se slabeste indicatorul de bord o "ia razna"

senzortempPLKR.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andi, de unde ai luat poza asta ? in Bentley ne este versiunea KR de la 1.8 GTI 16V :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imaginea este luata din Haynes.

Aceiasi imagine o gasesti si in manualul service VW.

Din pacate in Haynes nu exista si poza pentru locatia senzorului.

P.S. Vezi ca ai primit ceva pe mail

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana acum la ora 16 ... nu am primit nimic la pascutc@hotmail.com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Este senzorul cu un singur fir (cred ca este maro). Daca face contact de masa si/sau se slabeste indicatorul de bord o "ia razna"

Andi, uite eu nu l-am gasit dar m-am dus la un electrician, l-a facut merge

ok dar dupa ce am plecat din service am observat ca pe computerul de bord (MFA) temperatura uleiului nu mai functioneaza, adica e "-- : --" tot timpul (si dupa ce motorul e cald). Am cautat pe manual dar nu gasesc la 16V oil temp. sender decat la un 8V, acolo e in capul radiatorului de ulei. Asa e si la 16V ? Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e in capul radiatorului, acolo sunt 2 supape de presiune pt presiunea de ulei din bord. la KR 16v, sensorul de temp ulei este in spate dreapta cum te uiti la masina (adica spre locul soferului)... cel putin asa cred ca eu dupa ce am scos firul din el, nu mai imi arata nici mie temp ... bafta ! :ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e in capul radiatorului, acolo sunt 2 supape de presiune pt presiunea de ulei din bord. la KR 16v, sensorul de temp ulei este in spate dreapta cum te uiti la masina (adica spre locul soferului)... cel putin asa cred ca eu dupa ce am scos firul din el, nu mai imi arata nici mie temp ... bafta ! :ok:

da, m-am uitat, firele sunt bine infipte, cred mai degraba ca au iesit din bord ca a mai iesit si cablul de kilometraj...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

putin probabil, daca ti-ar fi iesit din bord nu mai mergeau mai multe chestii. in bord iti intra 2 mufe mari ... cel mai probabil s-a defectat sonda ... :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
putin probabil, daca ti-ar fi iesit din bord nu mai mergeau mai multe chestii. in bord iti intra 2 mufe mari ... cel mai probabil s-a defectat sonda ...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!