Jump to content

Golf 2 GTI 16V


cristip
 Share

Postare recomandată

Regulatorul de ralanti are un motorash care obtureaza in functie de comanda ECU-ului un bypass pe circuitul de aer al clapetei de acceleratie.

El se poate infunda, se pot "uza" lagarele sau se poate arde bobinajul.

In acel moment circuitul de aer nu mai este regulat de ECU in functie de sarcina motorului si respectiv ralantiul variaza odata cu diferitele sarcini care apar (alternator, aer conditionat, motor rece). Alte probleme nu apar.

valva reglare relanti : bosch 0-280-140-505).

throttle air bypass valve

la paneuro era undeva pe la 300$.

pentru CIS-E un algoritm de reparare este prezentat la adresa:

http://www.scirocco.org/tech/16v/ciseidle/...se_idle_p1.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 163
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cristip

    66

  • scirocco

    27

  • Andi TDI

    18

  • CristiGTI

    17

eu tocmai am refacut motorul de vreo saptamana dar nu am avut timp

sa circul decat prin oras cu el si azi i-am bagat 20l de benzina de 98 si

foarte foarte ciudat imi creste relanti-ul cu vreo 100-150 RPM !

chiar, e normal ca daca e scoasa din viteza sa existe o diferenta semnificativa de rpm daca e apasat sau nu ambreiajul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. merci pt link, dar eu dupa cate stiu eu am CIS nu CIS-E

2. si eu o oarecare variatie de turatie cand calc ambreiajul dar numai cand motorul e rece. atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. merci pt link, dar eu dupa cate stiu eu am CIS nu CIS-E

2. si eu o oarecare variatie de turatie cand calc ambreiajul dar numai cand motorul e rece. atat.

CristiP te-am rezolvat cred :)

am un PDF fix cu ce iti trebuie tie :

VW Golf & Jetta

Chapter 4 Part C

Fuel and Exhaust system:

K-Jetronic Fuel injection - 16 valve engines

Injection system: K-Jetronic, continuous injection system (CIS)

Application: 1.8 Litre (code KR) engine

Idle Speed: 950 +- 50 RPM

contine:

Diaphragm pressure switch - testing

Exhaust system - inspection, removal and refitting

Idle speed - adjustment

Idle speed stabilization system - testing

Inlet manifold - removal and refitting

Overrun cut-off valve - testing

Throttle valve switch - testing

ti-l trimit pe mail

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-am facut un consum dupa 400km din care in jur de 80% prin oras si mi-a iesit 11,4 !!! O adevarata imbunatatire !!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tot umblat eu pe acolo la reglaje... dar din pacate se pare ca la mine e stricat FEI-ul ca nu da la toate testele din Haynes corect. Daca ala ar merge corect, ar trebui sa consume si mai putin daca nu o calci !

La mine indiferent daca o calc sau nu, cand e cald motorul, uleiul este pe la 96-100 grade... au fost si 106 ... :censur:

Am intrebat mai multi mecanici si au zis ca e ok, in manual Bentley spune ca de la 80 grade e motorul la temperatura normala de functionare.

Cine mai stie ce sa zica ... BTW, stiti unde gasesc piese de Golf 2 GTI 16V ??? Ca prin Tm nu prea se gasesc ... caut acel FEI sa vad cam cat e prin schrot ... :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Temperatura uleiului maxim admisa este 120

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am primit/gasit niste documentatie din manualul Haynes despre cum se testeaza acelk FEI ... si din pacate nu da la toti pasii la fel ca in manual (tensiune, rezistenta ...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am primit/gasit niste documentatie din manualul Haynes despre cum se testeaza acelk FEI ... si din pacate nu da la toti pasii la fel ca in manual (tensiune, rezistenta ...)

si io ma stresez cu uleiul, daca prin doua-trei stopuri cu motorul cald

imi creste de la 88-90 la 96-98.

eu eram stresat sa nu depaseasca 90, dar am listat pe scirocco-l@scirocco.org si un tip care raspunde intotdeauna bine a zis:

"90C? For Oil temp? That's great!! Mines usually between 100-115. "

altu' :

"90 deg C for oil might be a bit low...

AFAIK you want the oil temps @~100 deg c so as to drive any water in the oil out through the Crankcase breather"

hehe :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-am facut un consum dupa 400km din care in jur de 80% prin oras si mi-a iesit 11,4 !!! O adevarata imbunatatire !!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu la 960 fara idle stabilisator ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

950+-50 este turatia data de carte. Mie imi sta cam pe-acolo, in functie de cita benzina am in apa. Reglajul cel mai bun mi l-a facut un meserias din SIbiu care a umblat mai int

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Din pacate nu te pot ajuta ca si eu cam am nevoie de asa ceva pe fata ... pe ale mele nu scrie nimic :) si pe la toamna tre' sa le schimb ... :)

Alti bani, alta distractie ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

eu cred ca ar fi mai buna o discutie cu plansa in fata .... :bounce:

27090898.jpg

:salut:

Cristi(viitor)GTI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde ai luat poza asta ? Oricum e pe invers :salut: ! Eu am inhectia pe partea cealalta .... poate e de la versiunea americana ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

habar n-am de unde am luat poza ....

o fi motorul de scirocco ....

:salut:

Cristi(viitor)GTI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum e faina reprezentarea ... inchipuie-ti un model 3d care se poate roti , misac samd ... ar fi bestial.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut asa ceva ... in realitate ... era un motor la care blocul, camasile etc erau din plastic transparent .... vedeai pistoanele, supapele ... era bestial ...

:salut:

Cristi(viitor)GTI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut si eu asa ceva... era un motor de porsche :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite si KR-ul ....

27293253.jpg

:scratch:

Cristi(viitor)GTI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Linkul ala de la poza nu prea exista sau nu e accesibil azi ... :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu il vad .... :scratch:

:rr:

Cristi(viitor)GTI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, se pare ca e o problema la mine acasa pe dial-up ...

De unde faci rost de ele ? Poate e si vreun model 3D ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare posesori de Golfuri!Am si eu niste intrebari la voi,daca ma puteti ajuta va multumesc mult!.Mi-a gasit un prieten din Germania un motor de Golf 16V KR 1,8L 136cp.Motorul nu-l iau pentru al pune pe Golf ci pentru a face un trasplant pe Skoda mea.Cehii pun astfel de motoare pe masinile lor,incepand de la 1,3L;1,6L si pana la cele de Octavia1,8L-20V.Intrebarile mele sunt:Ce fel de injectie foloseste acest tip de motor si cat de fiabila este?;Ce diametru are volant?;In cate prezoane se prinde de cutia de viteza?;Ce greutate are motorul (aproximativ)?;La cate grade sta motorul inclinat?;Electromotorul este montat pe motor?;Multumesc!si astept si alte sfaturi care m-ar putea ajuta.

P.S Motorul are 130.000km,pret 600euro complect echipat,doar sa-l pui pe masina.Nu stiu daca in pret e si calculatorasul ca banuiesc ca o sa am nevoie si de el.Numai Bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!