Jump to content

Golf 2 GTI 16V


cristip
 Share

Postare recomandată

Din cate stiu, pe 2.0 merge chiulasa de la 1.8T mmmm....T U R B O :( Iti mai lipseste un T4 :D Este insa drept ca V6... si numele e mai fain :bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 163
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cristip

    66

  • scirocco

    27

  • Andi TDI

    18

  • CristiGTI

    17

Bloc 2.0, chiulasa 1.8 16V (KR sau PL) + CIS-E. Cica ar fi mai "tare" decat 2.0 16V cu Digifant (adica ce are Golf 3 GTI 16V).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... si cine se baga sa faca modificarile enumerate de tine ? :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai... pe blocul de 2.0 intra fara modificari chiulasa de 1.8 16V. Folosesti galeriile de la 1.8. Sistemul de injectie nu-i greu de schimbat (tu il ai deja :) ) Nu sunt necesare modificari la ambreiaj. Mie o sa-mi fie mai greu, ca eu am Motronic, si deci trebuie sa schimb mai multe chestii... O sa fie o vara plina :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu din pacate am CIS, nu CIS-E so ... ;(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... de fapt, si cu CIS-ul poti, desi se pare ca CIS-E iti da ceva mai mult... Nu poti pune Digifant. Injectoarele de Digifant intra doar in chiulasa de 2.0 De aia am pus CIS-E in postul precedent. Eu o sa incerc pe vara asta sa pregatesc un motor... Si daca nu mere... Il chem pe taica-meu :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema mea n-are legatura cu cele discutate piuna acum de voi, dar sunt disperat si mi-ar prinde bine niste pareri avizate. Golful meu 2 gti 16v, din '87, si-a "trimis" TOT uleiul din baie - in vasul de expansiune si prin tot sistemul de racire cu apa. S-au emis doua ipoteze: ori granitura de chiulasa arsa(piscata, etc), ori radiatorul de apa-ulei (ala de pe filtrul de ulei) spart. Motorul acum e desfacut, garnitura de chiulasa n-are nici pe dracu, e perfecta, iar "oil-cooler"-ul nu poate fi testat daca e sau nu spart. Cum, pe unde putea sa-mi intre uleiul TOT in sistemul de racire al motorului ?

A, s-a mai emis o ipoteza, zicea cineva ca in motor exista ceea ce se numeste flotar (floter?), si ca si acolo s-ar putea ca uleiul sa fi scapat in apa.

Daca stiti ceva, nu ma salvati pe mine, dar salvati o masina care sta intr-un garaj in loc sa alerge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... de fapt, si cu CIS-ul poti, desi se pare ca CIS-E iti da ceva mai mult...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun venit 16vlv! :scratch:

Mai mult ca sigur ca este radiatorul de ulei. Eu am mers o vreme fara el (cand am cumparat masina nu avea) si dupa ce am pus nu am sesizat nici o diferenta de temperatura a uleiului. Din pacate nu poti decat sa pui altul in loc si sa vezi daca mai baga uleiul (baga si tu un ulei romanesc pt teste, numai bine speli si motorul :) sau incearca fara el daca nu vrei sa dai banii pe altul fara sa fii sigur. Oricum alta garnitura de chiulasa trebuie ! Daca era garnitura, cu motorul pornit daca te uitai in borcanul de apa, trebuiau sa fie bule ... asta inseamna ca e dusa garnitura ...

BAFTA !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ cristip:

Eu inca ma chinui cu o lista de cat mai completa de piese, si o sa o pun aici. De fapt, iti trebuie mai mult decat blocul. Din cate am mai aflat, iti trebuie tot motorul de 2 litri. Din motorul tau actual folosesti numai chiulasa si injectia. Inca nu m-am lamurit cum sta treaba cu aprinderea. Daca gasesti un motor ABF, va trebui sa pui pe el placa de presiune si discul de la vechiul motor (sunt de diametre diferite). Cutia de III GTI 16V (2Y), desi este grozava, iti da o gramada de dureri de cap la montare. (Ambreiaj cu comanda hidraulica, cabluri intre maneta schimbatorului si cutie... si ar mai fi) In plus, cred ca pentru o treaba bine facuta, motorul ar cam trebui reconstruit.

Este un proiect destul de mare, dar chestia asta au facut-o mai multi, si satisfactiile... :ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai astept sa vad cum iti mere tie ... :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai oameni buni !!! nu exista chiar nimeni in Timisoara (sau imprejurimi) care sa stie ce e sub capota la un motor KR (1.8L GTI 16V) ??? si sa regleze injectia aia k lumea sa nu mai inmi consume 16% in mers normal (pana in 3000 de ture schimbat vitezele) in oras ??

dunno, 16V-ul meu tot cu cod KR consuma intr-o vreme si 9 prin oras, si prin afara 6.7. Acum are cam 20-25 prin oras, de aia l-am dus la doctor, arata super bine, pe langa furtune, set garnituri si alte maruntisuri am avut de schimbat 3 tacheti hidraulici si suporturile motor, toate 3 erau distruse. Nu stiti ce tip de suport fata motor se potriveste ca nu gasesc nicaieri asa ceva ;)((

abia astept sa vaz cum o sa mearga

luci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era sa te trimit in Timisoara la ProMotor sa-ti iei suportul ;) dar am vazut ca esti din Cluj si m-am razgandit ;). Suportul l-am schimbat si eu (3 milioane) si eu am schimbat si toti tachetii (4 mil numai tachetii) ... no change ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

mi-am facut un consum dupa 400km din care in jur de 80% prin oras si mi-a iesit 11,4 !!! O adevarata imbunatatire !! :ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat aveai inainte? ce imbunatatiri ai facut de ai ajuns la acest consum?

:lol:

CristiGTI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11,4 la GTI 16v este un consum bun in oras. Mai ales daca il faci "pe bucati mici". Mie pana se incalzeste motorul, imi trece de 25.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si mie ... dar eu am observat ca imi indica la bord cam cu 2 - 2,5 litri mai mult la consum ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristip ...am sa ma mai interesez prin vecini ....

:lol:

CristiGTI

PS: desi nu sunt sigur ... banuiesc ca uzinele dacia din pitesti au produs mai multe sonde (unele mai performante decat altele) de-a lungul timpului .... deci ... in anul de gratie 2000 cand respectivul vecin si-a facut chestia asta, a folosit o reductie (sau ceva de genul asta) .... acum nu zic nu .... poate tu ai sonda castigatoare ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda ...

am citit aiurea ultimul tau post de pe pagina 1 (crezand ca sunt pe ultima pagina ...adica 4) si am simtit nevoia sa-ti raspund ....

:lol:

CristiGTI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am o alta problema: exista la mine un regulator de aer al carui treaba este ca sa mentina relantiul la o anumita turatie indiferent daca e motorul rece/cald si atunci cand decelerezi turatia sa nu cada brusc (sau asa cred eu). Ei, eu sunt la al doilea care s-a stricat si vreau sa va spun ca unul nou este 461 euro ... no comment here ... dar sa dau 40 euro pe altul din schrot (asta daca gasesc ca am cautat dupa cel pe care-l am acuma de numai eu stiu...) si sa mearga 3 luni ... Opinii ? Idei ?

Merge si fara ... dar exista vreun risc daca merg fara el? Ce se vede e ca nu mai sta relantiul k lumea cand e motorul rece, atat ! :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa arata si motorul meu:

IMAGE_006.jpg

Regulatorul este in dreapta galeriilor de admisie si are un furtun care merge pana in stanga de tot in filtrul de aer!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

d-aia vrei sa vinzi masina? :12:

no offence

:salut:

CristiGTI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa o vand pt dupa cum vezi e scumpa de intretinut ... si eu tre sa bag bani in curand in altceva ... in ce va baga si Dragos in urmatorii ani :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regulatorul de ralanti are un motorash care obtureaza in functie de comanda ECU-ului un bypass pe circuitul de aer al clapetei de acceleratie.

El se poate infunda, se pot "uza" lagarele sau se poate arde bobinajul.

In acel moment circuitul de aer nu mai este regulat de ECU in functie de sarcina motorului si respectiv ralantiul variaza odata cu diferitele sarcini care apar (alternator, aer conditionat, motor rece). Alte probleme nu apar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!