Jump to content

Golf 2 GTI 16V


cristip
 Share

Postare recomandată

ETKA inseamna (sper ca nu scriu gresit pentru ca germana este pentru mine o limba foarte straina) Electronishe TailKatalog adica Catalog electronic pentru componente.

Aceasta baza de date exista in format on line si anume ETKA on line sau in format CD.

ETKA exista pentru fiecare concern auto (deci nu este o chestie specifica VW).

Te ajuta la identificarea reperelor (din schema explodata) la obtinerea codurilor, si pentru dealeri si a preturilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 163
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cristip

    66

  • scirocco

    27

  • Andi TDI

    18

  • CristiGTI

    17

multumesc frumos ....

dar din cate am vazut (sper sa nu ma insel) ... tu ai formatul pe cd ... pot sa intru si eu in posesia lui? binenteles ...tu spui ce, cum cat, cand ...etc

:scratch:

CristiGTI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am 2 switch-uri separate ! nu unul cu 2 pini ! :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu, dar poti sa inlocuiesti pe cel de presiune inalta, cu cel care contine sonda de presiune si senzorul de presiune inalta (de unde si cei doi pini).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am priceput. 10x. am sa ma interesez dupa ce imi schimb tot ansamblul ala !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentary consumption indicate (with models with multi-function announcement)

MFA button press.

Ignition switch on.

Ignition switch off.

Ignition switch on.

MFA button release.

Engine start.

Now one can leaf with the MFA button by momentary consumption, oil temperature and outside temperature.

Ei, eu am incercat acest lucru si am fost surprins de ce prostii o inceput ala sa-mi arate. La km/h o valoare pana in 30 si am mers cu mai mult de 30km/h :lol: si consum l/100km imi arata un numar care crestea foarte repede pana pe la 11000 sau 12000 si apoi o lua de la 0 din nou. Iar la restul nu mai prostii. Nu inteleg ! Stie careva detalii ? :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat si eu la golfu' meu

pun contact >>> tin reset >>> iau contact>>> pun contact>>>dau drumu la reset

imi apare asa

1 --- 3838

2 --- 1

3 --- 12270

4 --- 4

5 --- ? nu mai tzin minte

6 --- incepe de la zero si ajunge la cam 4000/km

7 --- rpm (merge ok) in timp real

8 --- 3,4km trip

1;2;3;4;5?;si 8 nu se modifica deloc in timpul mersului

1.eu am o problema cu kilometrajul (merge aiurea de tot, oscileaza aiurea intre "0"(20km/h) si 150-160---chiar si cand stau pe loc!) decand am ramas fara baterie

2.unde este senzorul de viteza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna intrebarea cu senzorul de viteza ... si n-am raspuns la ea din pacate! am cautat si eu ... poate ne ajuta altcineva ! daca vrei sa vezi ce am vazut eu (adika sa se schimbe valorile) cand faci chestia cu open sesame :rr: , de fapt inainte de a incepe pune chestia aia pe poz 1. Eu am 2 poziti la memory switch. daca pui pe 1 si faci press,ing on,ing off, release, eng on da niste rezultate, iar daca e pus pe 2 si faci aceleasi chestii da alte rezultate. daca citesti de la linkul ala iti si spune ce da la fiecare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna intrebarea cu senzorul de viteza ... si n-am raspuns la ea din pacate! am cautat si eu ... poate ne ajuta altcineva ! daca vrei sa vezi ce am vazut eu (adika sa se schimbe valorile) cand faci chestia cu open sesame :D , de fapt inainte de a incepe pune chestia aia pe poz 1. Eu am 2 poziti la memory switch. daca pui pe 1 si faci press,ing on,ing off, release, eng on da niste rezultate, iar daca e pus pe 2 si faci aceleasi chestii da alte rezultate. daca citesti de la linkul ala iti si spune ce da la fiecare.

nu mai conteaza... :rr: mi-am facut masina varza azi la bastion :rr: :( :( :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai sunt niste detalii despre MFA si aici http://www.myscirocco.com/scirocco/mfa/eng...els/mfa_01.html

eu le-am incercat pe GTX-ul meu 16V dar au niste valori complet aiurea

fara legatura cu ce zic aia pe site.

Luci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie la consum imi da povesti ... in rest pare sa fie cum zic astia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai oameni buni !!! nu exista chiar nimeni in Timisoara (sau imprejurimi) care sa stie ce e sub capota la un motor KR (1.8L GTI 16V) ??? si sa regleze injectia aia k lumea sa nu mai inmi consume 16% in mers normal (pana in 3000 de ture schimbat vitezele) in oras ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi, cand am avut eu Golf II (motor P1.8 16V,motor PL) imi consuma 11 cand era reglata bine (asta dupa ce am schimbat injectoare, debitmetru aer, mi-am lustruit pistonasul distribuitorului si am schimbat fisele la bujii).

Inainte tot 16 imi consuma si mie.

Cel mai bine au reglat-o cei de la Vifor - Bosch Service. Era unul si prin Timisoara la iesrea spre Lugoj (parca TEMECO ii zice) ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, mai este acel Temeco si acuma dar NU VOR SA IA MASINA IN SERVICE ! Cica e prea veche si nu au specificatii ! :? :x :x :x :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci cel mai bine este sa o reglezi singur. Incerc sa caut ce documentatii mai am ramase de la Golf-ul meu si cu aparatura minima il poti regla (mai ales ca motorul tau nu are sonda lambda si regulator electric de presiune)

Iti trebuie un indicator de presiune de benzina (manometru)

Lampa stroboscopica

Multimetru electronic (impedanta mare de intrare) de preferinta analogic (cele digitale au rata de esantionare cam mica si nu sunt bune pentru asa ceva)

Tester de compresie

Mai stiu un service VW (am facut faculta in Timisoara dar nu imi mai aduc aminte numele strazilor).

Sap sa aflu adresa si o postez: Dupa brainstorming-uri acerbe strada se numaste Lidia iar service-ul cred ca BADER si acum pentru siguranta:

Vii pe Brancoveanu dinspre gara treci de Rebreanu si unde se ingusteaza bulevardul (dupa magazinele tip bazar) o faci la stanga pe ultima straduta. Acolo este un service care lucra VW-uri la greu acum 6 ani cand am plecat din Timisoara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lampa stoboscopica mai putin ... manometru fac rost , multimetru am digital :salut: iar compresia (daca te referi la compresia motor) am masurat-o si e 10.5 pe toti 4 cilindri.

Am sa merg pe Lidia sa vad de acel BADER. Sper ca nu te referi la acelasi Bader cand explici cu Brancoveanu ;) Acolo unde explici tu cu Brancoveanu, este un service dupa ce treci de Rebreanu dar la dreapta si se numeste BC Golf ... dar nu prea mai lucreaza! Au autobuze si fac transport, se pare ca e mai rentabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi, ce-ti povestesc eu este din memoria de acum 6 ani prin care am tot rascolit. (pe vremea aceia aveam o dacie de 15 ani si nu prea ma interesau service-urile VW)

Daca stii o harta on-line a Timisoarei, posteaza adresa si iti spun exact unde este service-ul acela. (apropos, daca ai vre-odata nevoie de adrese din Bucuresti gaseti harta on-line la http://www3.pmb.ro/webgis/index.htm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite adresa pe harta

harta_timisoara.jpg

Exact unde se ingusteaza Brancoveanu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sa trec sa vad .... merci oricum. am vb cu cineva care aduce motoare de masini din Germania sa vad daca poate sa-mi aduca un VR6 cu tot ce tine de el la un pret rezonabil ... si pun un VR6 pe el ! :study:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

habar n-am. am primit numarul de la Alex.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi, din cate stiu eu, in afara de motor iti trebuie : cutie de viteze, planetare, frane, ECU, inclusiv turometrul (ai doi cilindri in plus)... si ar mai fi. Eu ma orientez (pentru cand o sa am bani) spre un 2.0 16v 150CP, (cutia de viteze e aceeasi, se pare), iar cu restul de bani... mai gasim ceva de facut :study:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ca tre' schimbate toate ... dar din ala mai poti scoate mult mai multi CP decat din cel de 2l 16V ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!