Jump to content

problema


emil
 Share

Postare recomandată

mi se opreste motoru cand pun o franez mai brusc, si nu ma refer la frane puse la viteze mari... :) ce-o fi oare?

Modificat de s_c
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate sa ai in servo frana o membrana sparta ,astfel cand calci frana ii dai aer mult in admisie inecandul ,de aia se opreste (e una din situatii) :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar trebui verificat furtunul de vacuum de la servofrana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

sunt mai multe probleme. ar fi din vacum sau de la senzorul de la clapa de acceleratie. Din pacate aceiasi problema o am si eu:( . Panarama aia de senzor coste 14 mil in magazin sau 150 euroi SH.... o poti rezolva prin marirea turatiei la relanti dar nu e o solutie pentru ca iti va creste consumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt mai multe probleme. ar fi din vacum sau de la senzorul de la clapa de acceleratie. Din pacate aceiasi problema o am si eu:( . Panarama aia de senzor coste 14 mil in magazin sau 150 euroi SH.... o poti rezolva prin marirea turatiei la relanti dar nu e o solutie pentru ca iti va creste consumul.

<{POST_SNAPBACK}>

cred ca asta e si la mine, daca ii cresc turatia nu mai moare....sper sa nu fie totusi asta ca am incurcat-o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Da relantiul iti sta bine, ca la mine cand se incalzeste motorul scade pana se opreste...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da relantiul iti sta bine, ca la mine cand se incalzeste motorul  scade pana se opreste...

<{POST_SNAPBACK}>

la tine este mai usor decat crezi..... se rezolva cu o bere si o ora de lucru.... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi se opreste motoru cand pun o franez mai brusc, si nu ma refer la frane puse la viteze mari... :)  ce-o fi oare?

<{POST_SNAPBACK}>

nu stiu ce sa spun, pana nu vad, nu imi dau cu parerea..... 0722 373 944,l suna-ma si stam de vorba....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
nu stiu ce sa spun, pana nu vad, nu imi dau cu parerea..... 0722 373 944,l suna-ma si stam de vorba....

<{POST_SNAPBACK}>

Salut, aveam un furtunas in spatele carburatorului iesit...l-am depistat si l-am pus cu ajutorul lui "Bizonul", m-am uitat la el si am vazut ca nu erau puse bine furtunasele, acum merge snurrrrrrr.

Vreau stopuri ca ale tale :P

Modificat de bmarianm6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal, am aceasi problema, ciudat este ca se manifesta destul de rar, o data pe luna, cam asa. dar cand zic ca o turez, nu e vorba ca e ceva de la acceleratie si ca nu mai moare....e vorba ca pot so las libera, fara sa pas pe nici o pedala...si mai aveam si 140...si tot murea...desi napasasem frana sau ambreiaj.daca stau mereu cu picioru pe acceleratie, nu mai moare. ce o fi? injectoarele??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi filtru de BEnzina !!! sau Motorina depinde ce ai !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi filtru de BEnzina !!!  sau  Motorina depinde ce ai !!

<{POST_SNAPBACK}>

Am skimbat filtru de motorina...pompa de motorina e si ea buna...si totusi....:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ambro, daca tre s-o tii din ambreiaj sa nu moara este foarte probabil sa traga aer pe circuitul de alimentare. Dupa cum spui pare a fi o problema a circuitului de alimentare. Vara mai merge dar cand o veni frigul si incep sa se contracte si sa se dilate diferit materialele o sa ai probleme majore si la pornire si in mers. Ar fi bine sa verifici saibele de cupru (le inlocuiesti sau le refaci planeitatea) si colierele de prindere de la furtunasele de pe circuit.

Cand e rece motorul, cum porneste? Merge rotund la relanti? Trebuie sa o tii din pedala sau nu? Ceva mai multe detalii ar ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci la relanti dimineata merge perfect...dar deja daca fac mai mult de 30-40 km continuu apar problemele. Sau, foarte rar...cand o pornesc, incepe imediat problema...si incepe sa vibreze toata...dand sa moara....vibreaza grav d tot zici ca saren aer...si o las un minut cam asa...si vibratiole se opresc..si apoi pot sa plec cu ea. Referitor cu ambreiaju...daca mi se intampla problemna asta in mers....nu conteaza neaparat ambreiaju...tiuam zis...cum iau picioru de pe acceleratie si nui mai dau motorina, moare. Chiar daca iau o secunda, ca sa skimb vitezxa...moare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gresit eu. Am scris ambreiaj in loc de acceleratie.

Raman la aceeasi parere ca pe undeva trage aer in circuitul de alimentare. Mai ales ca vibreaza de sa sara motoru de pe suporti. (Banuiesc ca trebuie sa o turezi zdravan ca sa o tii in functiune in momentele alea.) Daca la pornire se comporta normal inseamna ca la rece circuitul e cat de cat etans. Cum incepe sa se incalzeasca si se dilata materialele, incep si problemele. Daca nu te pricepi sa verifici circuitul de alimentare mergi la un mecanic. Ar fi bine sa verifici si pompa de motorina totodata. Din cauza uzurii apar probleme de obicei la capac in partea de sus.

Si ar fi bine sa o faci acum cat e cald. Cand o veni iarna nu prea te mai trage atza sa umbli prin fierataniile alea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, in momentele naspa...o turez foarte mult. si din nou exact...dupoa ce merg mult cu ea...bine..eu ii si dau blana adesea...si sencinge mai mult..atuncia sunt problemele. am sa ma duc. merci frumos...pompa nu este, am verificayto, filtrul lam skimbat. ar mai putea fi doar un injector.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeva teste simple cu motorul cald, stind pe loc - ralanti :

- Accelereaza din pirghia de pe pompa si verifica ce vine pe conducta de motorina - portiunea transparenta ( sper ca ai ) dintre filtru si pompa. Apar bule de aer ?

- Verifica in jurul injectoarelor - ai cumva motorina ? Supureaza ?

- In momentul in care are problemele, trage shocul. Isi revine ?

Cind trepideaza , la rece , cit este turatia ? Ai shocul tras ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeva teste simple cu motorul cald, stind pe loc - ralanti :

- Accelereaza din pirghia de pe pompa si verifica ce vine pe conducta de motorina - portiunea transparenta ( sper ca ai ) dintre filtru si pompa. Apar bule de aer ?

-  Verifica in jurul injectoarelor - ai cumva motorina ? Supureaza ?

- In momentul in care are problemele, trage shocul. Isi revine ?

Cind trepideaza , la rece , cit este turatia ? Ai shocul tras ?

<{POST_SNAPBACK}>

Masina mea nu are turometru, are un mare ceas in loc de turometru :P Uite chestia cu shocu nam incercat....ma crezi ca de atatia ani nu lam tras o sinmgura data? Nu sunt bule de aer pe furtunul transparent...la injectoare...nu stiu...:Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema asemanatoare am avut si eu, motor de 1,6 carburator.

Iesise furtunasul de vacum de pe filtru de aer care duce in spatele carburatorului la jiglorul de relantiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!