Jump to content

Chiptuning A4 1.8T


ryso
 Share

Postare recomandată

Salut. Vreau sa fac chiptuning pe un A4 1.8t model 2005. Nu stiu ce firma sa aleg, am inteles ca cei mai buni ar fi APR, Revo si Giac. Exista furnizori pentru asa ceva in Romania?

Am gasit la noi Upsolute si DimSport in care nu prea am incredere. Nu vreau sa ma trezesc cu fum dupa mine sau cu motorul mergand aiurea.Masina are ~10.000km si vreau sa mai astept pana la 15.000.Dupa cum am spus nu prea as vrea sa fac comopromisuri asa ca la ce sa ma astept dupa tuning? Zgomotul motorului este mai puternic? Finetea are de suferit? Daca nu fortez in treptele inferioare o sa am probleme cu ambreiajul? Va rog nu va dati cu parerea. Am nevoie de opinii avizate, eventual din experientele personale. TNX.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

in doua luni (spre sfarsitul lunii august) este preconizata trecerea la remaparea de masini noi EDC16 si EDC16+ si a motoarelor pe benzina (1.8T, 2.0TFSI etc)

Pana atunci nu pot sa va dau referintele lui Markus Gerz (firma TCM Turbo - firma care e in spate la multe alte firme din Germania)

Pana sa fac benzinare si 2.0TDI, 1.9dTI Fiat si alte motoare noi pot doar sa va zic www.aspad.ro sau www.dimsport.ro . Incercati ce modifica si ei dar sunt convins ca vwforum tuning e superior concurentilor , iar la pret incercam sa ramanem cel mai jos )

mai citeste si ce s-a scris aici -> http://vwforum.ro/index.php?showtopic=4594

citeste si linkul din semnatura mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intereseaza-te de firma MTM din Germania.. e super cunoscuta si din cate stiu eu e cea mai buna pt tuning audi :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ryso: lasa Giac, APR, Revo, MTM ca n-o sa-i vezi pe la noi prea curand si mai bine mai astepti putin pana isi ia voinea scula sa faca si 1.8T si iesi mai bine; si asa ai putin kilometri ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK Cred ca o sa il astept pe Voinea :screwy: Dar nu mi-ati zis la ce sa ma astept dupa chiptuning... Am citit ca pentru unele dieseluri apar probleme cu ambreiajul (de.. nu poate sa tina atata cuplu :unsure: )Totusi nu cred ca e cazul la 1.8t deoarece cuplul va creste cu 60 NM (pana pe la ~285). Daca o sa ingrijesc masina, nu o s-o fortez aiurea + benzina buna, etc. o sa i se micsoreze durata de viata? HAIDETI NU A FACUT NIMENI CHIPTUNING LA 1.8T????

Modificat de ryso
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu faci liniute zilnic nu vei avea probleme cu ambreiajul.

Fuscobal a avut chiptuning la Octavia 1.8T 150cp dus la 196cp si n-a avut probleme cu ambreiajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presupun ca nici durata de viata a motorului nu o sa scada considerabil...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

cine zice ca durate de viata a motorului scade prin chiptuning se inseala.

durata de viata scade prin exploatare gresita. Motorul meu de exemplu are doar 140.000km dar a avut de la 10.000 powerbox. Pe la 60.000 s-a facut chiptuning urmat de chip din alta parte, apoi din alta parte si acum facut chiar de mine prin Markus Gerz (TCM Turbo) . Nu am absolut nici o problema si am avut si versiuni mai rele si versiuni mai bune de chip.

Exploatare aiurea a motorului, schimburi de ulei la peste 20.000km, coxuri aiurea date fara motiv si oprire insantanee a motorului duc la uzuri care fac sa piarda motorul din viata lui. Aceste exploatari incorecte uzeaza motorul si cu softul original in ECU si cu cel de tuning (care oricum la o versiune normala de tunng respecta tolerantele pieselor din motor).

O versiune tuning_race are ca rezultat o usoara uzura, dar oricum, cu ulei bun, filtre curate si cap din partea soferului nu apar uzuri nici cu astfel de modificare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exploatare aiurea a motorului, schimburi de ulei la peste 20.000km]

Woooow STOP.

La audi exista Long Life Service - ajungi cu schimbul de ulei la 60.000 daca nu ma insel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia e altceva, voinea se referea la fixed time/distance service, adica intervale fixe de service.

Iar la LL schimbul nu se face la 60.000km ci maxim 60.000 km in functie de cum este exploatat motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

exact cu ti-a raspuns toni.

si in general cei care exploateaza masina sportiv prefera schimburi de ulei la 10-12.000km . (in loc de 15.000 cum cere fixed distance service)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Daca banii nu sunt o problema si eu iti recomand MTM - din cite stiu Heinz Golner (pilote de raliuri) pune la cale reprezentanta in RO.

Daca vrei caut un contact de al lui.

In cea ce priveste tuningu - nu pot sa-i inteleg pe cei care nu o fac la motorele 1.8t. Mi se pare un salt asa de mare - ca face toti banii.

Trebuie sa vezi daca e vreo chestie cu garantia - se pare ca MTM are ceva intelegere cu VAG dar nu sunt sigur de asta si nici daca Porsche Romania il recunoaste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!