Jump to content

my golf 4 variant


theoane

Postare recomandată

very soon it will be the time to change the tires......... :icon_thumright:

Link către comentariu
  • 1 month later...

nu am mai deranjat de mult pe aici...acum cateva zile am facut schimbul de lichid de frana, am pus trw, va urma schimbul uleiului la transmisie...ulei de actiune :)

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Felicitari :icon_thumright: Ti-a iesit bine plafoniera!

Link către comentariu

ms...manerul de deschidere a usii, cel care initial a fost cromat, se vede mai bine ziua, maine am sa fac poze pe lumina sa vezi despre ce vorbeam

o poza care imi place mult

post-28711-1273172854_thumb.jpg

Link către comentariu

astazi am umblat la dogbone....

am tot cautat pe net sa inlocuiesc bucsele cu unele de la powerflex sau superpro sau tot suportul cu totul.

Mai toata lumea recomanda pt disesel bucse de la superpro...de ce? ele sunt identice la forma cu cele oem (cele de culoare albastra) si nu pe cele de la powerflex (cele galbene). duritatea lor este identica de 70 shore, numai forma difera, bine si pretul 190 fata de 100 lei. Cele de la powerflex sunt mai mari si cand se schimba trebuie comprimat suportul.

Apoi am dat peste acest link :

http://www.google.ro/imgres?imgurl=http://...%26tbs%3Disch:1

astazi am facut acelasi lucru numai ca in loc de un distantier de plastic am pus 2 de cauciuc cu o grosime de 3..4 mm deci un total de 6 sau 8 mm.

bucsele au intrat mai fortat, a trebuit sa imi las greutatea corpului la montaj dar rezultatul este ...........deci ma lasat fara cuvinte.

directia mai precisa, accelerare la fel, nu mai e senzatia aia ca se ridica masina la accelerare si ca fuge motorul de sub tine la o frana puternica.

DECI GO4IT :))

post-28711-1273237734_thumb.jpg

post-28711-1273237744_thumb.jpg

Link către comentariu
ms...manerul de deschidere a usii, cel care initial a fost cromat, se vede mai bine ziua, maine am sa fac poze pe lumina sa vezi despre ce vorbeam

o poza care imi place mult

pt circoloco

http://img27.imageshack.us/img27/431/img2098a.jpg

http://img535.imageshack.us/img535/5476/img2099k.jpg

http://img265.imageshack.us/img265/5333/img2100eh.jpg

http://img232.imageshack.us/img232/9219/img2102e.jpg

post-28711-1273239536_thumb.jpg

Link către comentariu

Chiar imi place cum au iesit clantele. Felicitari. Ma bucur ca ai rezolvat si cu "osul" :icon_thumright:.

Link către comentariu

Frumos ,imi plac acum manerele cum le-ai facut.Keep the good work. numai bine si drive safe :)

Link către comentariu
Frumos ,imi plac acum manerele cum le-ai facut.Keep the good work. numai bine si drive safe :icon_thumright:

ms...poate faci si tu o prezentare a masinii :icon_cool:

Link către comentariu
  • 3 months later...

Mai bine lasai emblema argintie ca negrul ala parca nu e de acolo, vezi ca ti-am trimis un pm ca am o grila fara emblema pentru tine daca te intereseaza.

In rest masinuta este frumoasa si ingrijita, cat mai multi km fara evenimente nedorite

Link către comentariu
  • 4 months later...

update de iarna...

incaltata cu anvelope pirelli sotozero si schimbate discurile fata ate powerdisc impreuna cu placutele tot ate.

fff multumit si de frane si de anvelope

Link către comentariu
  • 5 months later...

Ce ai zice de colantarea/vopsirea stalpilor de la usi ? Colantarea e pe termen scurt, te anunt de pe acum :)

Link către comentariu

vad pe pagina 3 ca i-a avut negrii. de ce au re-devenit gri...doar el ne poate spune

Link către comentariu

salut...

stalpii i.am avut negri dupa cum a remarcat colegul Muale dar nu prea imi placea cum arata, dadea impresia de masina lungaaaa :blink: , sincer la o berlina sta bine, mie cel putin nu.mi place si la variant stalpii negri

Link către comentariu
  • 1 month later...

salutare..ca sa mai aduc la viata topicul.

Am schimbat la ea un rulment drepata fata marca SKF, o bieleta directie stanga RUVILE, rulmentii si flansele de la amortizoare LEMFORDER, bieletele antiruliu tot LEMFORDER si bucsele de la bara de torsiune pe original.

A...si inca ceva butonul, manerul de deschidere al cotierei tot pe original. In rest motorina si cat mai putine investitii in masina. De acum doar strict intretinere fara alte upgrade.uri.

DRIVE SAVE

Link către comentariu
  • 2 months later...

salut baieti..

ca sa mai sterg praful de pe aici va informez ca am schimbat bucsele de la bacula, ambele cele mari le.am pus de cupra, tt, r32 adica pline, iar cele mici normale, toate pe lemforder [(45 + 15 lei)x2]

Manopera a fost facuta personal si a durat 3 ore.

Ca o prima parare cum se spune pe aici ca sunt prea dure si ca zgaltaie......... bullshit. Nici pe departe sunt identice ca si confort , sincer ma asteptam sa fie ceva mai tari.

Un sfat pt cei care mesteresc singuri.

Inainte de desfacerea pivotului din cele 3 suruburi da.ti cu vopsea cu spreiul sa marcati pozitia exacta a pivotului si la montare daca se pune pe aceesi pozitie nu mai e nevoie de facut geometria rotilor.

Daca mai sunt anumiti pitici ca nu e ok geometria este recomandat ca dupa 1000-2000 km sa faca.

Link către comentariu
  • 5 months later...

si.........a venit si primavara...pe la unii mai mult pe la altii mai putin.

Va urma in cele din urma trecerea cea asteptata la rotile de vara.

Am renuntat la rotile vechi bbs rs 722 pentru bbs montreal 2.

In rest nimic la masinuta, de schimbat un cablu de la frana de mana care imi face pb cand e cu minus afara si poate gasesc un electronist bun sa repar webasto.ul....a fost nasol fara el in iarna asta.

img5779d.jpg

Modificat de theoane
Link către comentariu

verifica pe sub masina unde trece cablul de frana sa nu ai camasa rupta. de obicei atarna (e primul cablu ce se vede in spate la roata cand te uiti din lateral sub masina); intra apa in camasa si ingheata si ramai cu frana de mana trasa.

am patit-o si eu iarna trecuta cand am facut prostia sa ridic frana in parcare.

jantele vechi imi placeau f mult,poate in alta culoare.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

verifica pe sub masina unde trece cablul de frana sa nu ai camasa rupta. de obicei atarna (e primul cablu ce se vede in spate la roata cand te uiti din lateral sub masina); intra apa in camasa si ingheata si ramai cu frana de mana trasa.

am patit-o si eu iarna trecuta cand am facut prostia sa ridic frana in parcare.

jantele vechi imi placeau f mult,poate in alta culoare.

camasa rupa la cablu nu este, cand am dat roata jos mansonul acela de cauciuc care e pe cablul de la frana era desprins, cred ca pe acolo a intrat apa, am patit.o dupa ca am fost la spalatorie

jantele vechi le pastram pt singurul fapt ca nu prea am vazut in aceesi combinatie de culori, si cand le.am cumparat le.am luat ca au fost ieftine. Acum le.am luat pe cele care imi placeau, stiu ca la 3 din 5 masini sunt jantele astea dar le.am dat alta culoare, putin mai inchisa :icon_cheesygrin: .

In weekend ma apuc de refacut lipiturile la broasca si schimbat un switch si poate schimbam si rotile....daca mai e timp :icon_redface: .

In rest am activat martorul centura in bord, si trebuie sa imi schimb pompa de apa de la webasto.

Timp si bani sa fie :icon_bounce:.

Inca ceva: sambata trecuta am schimbat flansele de la amortizoare, am pus oem si inaltatoare fata.

Modificat de theoane
Link către comentariu

cum se manifestau flansele la tine? eu am sesizat un zgomot ciudat si banuiesc, ca ele ar fi de vina.

martorul la centura...doar ca sta aprins cateva secunde de la pornire,nu? nu merge sa simta centura si sa piuie...

urmeaza sa rezolv si eu un switch la usa spate (singurul ramas neatins)- bine,nu rezolv eu ca nu ma pricep

Link către comentariu

cum se manifestau flansele la tine? eu am sesizat un zgomot ciudat si banuiesc, ca ele ar fi de vina.

martorul la centura...doar ca sta aprins cateva secunde de la pornire,nu? nu merge sa simta centura si sa piuie...

urmeaza sa rezolv si eu un switch la usa spate (singurul ramas neatins)- bine,nu rezolv eu ca nu ma pricep

mai ce sa zic de flanse.... le.am schimbat ca au crapat, nu au fost montate corect (service autoplus, langa santierul damen).

In general cand treci peste denivelari ele bat. Eu am pus oem 140 lei ambele, rulmetii sunt lemforder si au 9 luni vechime. Ca si forma cele lemforder difera de cele oem, cele oem sunt mai solide...M.am ars cu piesele AM, de acum numai piese OEM pun pe masina.

La mine va fi primul switch schimbat :lol:

Legat de martorul de centura indiferent daca ai sau nu centura pusa el sta aprins 6 secunde, fara sa piuie.

poze cu flansele montate prost, stramb:https://picasaweb.google.com/102960018678876715274/FlanseLemforder?authkey=Gv1sRgCKDvvK-_wLPuEQ

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!