Jump to content

Chiptuning 1.4TSI


nnw
 Share

Postare recomandată

Am facut cam 7000km cu noua roata compresor, totul merge ceas, este ca si cum asa ar fi venit masina din fabrica ! Vreau sa imi exprim si satisfactia legata de performante, cu toate ca turbo-lag-ul se simte altfel la ture mici, face spool-up un pic mai intarziat de la pozitie normala in talpa, odata ce este in spool-up trage ca nebuna pana in 6000 fara sa se simta lipsa cuplului dupa 4000, in stricta comparatie fata de compresorul de fabrica impreuna cu chip.

Pe final vreau sa multumesc baietilor de la Exelixis Motorsport pentru o lucrare "jos palaria" cat si TCM-Turbo pentru un soft care consuma putin/fuge destul de bine/nu a spart motorul :). Recomand tuturor aceasta modificare, mai ales ca daca dintr-un motiv sa strica turbo-ul este foarte ieftin de inlocuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

http://vwforum.ro/index.php?showto...p;#entry1354601

Aici graficul dyno^^, de notat ca functioneaza sub cererea de presiune din ECU, adica odata ce va fi reglat actuatorul, probabil la 1100mbar, va scoate ~160-165-170 cp - si sigur se poate si mai sus in orice caz, cu conditia sa schimbi o parte din evacuare(cat-back) si sa adaugi un fmic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

am si eu o intrebare: exista vreun coleg de forum care a facut tuningul la tsi 140 CP? Dupa o prima privire aproape +50% putere ar necesita ceva schimbari si pe la ambreiaj... Avem un coleg care a facut un tuning la 140 Cp 1.4 TSi? sunt interesat de un astfel de tuning dar as dori sa invat si din experienta unor colegi daca este posibil....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

:emthup: pt link.

Calculam sa vad cat ar costa un Stage 2 direct. Partea proasta e ca nu am gasit nicaieri un dyno cu cel de 122 stg2 :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cere-le baietilor unde vrei sa faci softul(banuiesc ca Revo) Undeva trebuie sa fi facut cineva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe 1.4TSi de 180CP, cele mai bune rezultate le-a dat ITG. Se pare ca s-au scos si 10-15CP cu acest filtru si soft Revo stage 1, ceea ce indica ca cel stock era foarte restrictiv !

Modificat de fuscobal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

legat de filtru sport, eu am pe 1.4 TSI 160 CP doar filtru de la ITG fara modificarea admisiei si e ok , se simte o diferenta urca mai repede in ture dar mica diferenta , nu am vrut sa modific tot traseul desi ma bate gandul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. a mai facut cineva remapare a motorului de 1.4tsi ? ma intereseaza daca a schimbat cineva evacuare cu una cat-back sau turbo-back(nu stiu exact daca se poate pe motorul acesta)...am gasit ceva pe http://shop.revotechnik.com/products/494/supersprint-cat-back-exhaust-system-for-seat-leon-14-tsi.aspx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu eu, singurii tuneri care au mai mult decat Stage 1 pentru motorul tau sunt acestia (scumpi si buni):

http://www.bb-automo...-tsi/index.html

Daca nu esti dispus sa platesti tarifele de la B&B ai optiunile:

1) Alegi un Stage 1 de la un tuner cunoscut care are reprezentanta si-n Romania. Poti sa-l combini si cu un cold air intank.

2) Mergi la un tuner din Romania care vrea sa se bage la un proiect si sa-ti faca un soft custom pentru modificarile hardware pe care le vrei tu (de exemplu evacuare turbo-back).

Cat-back poti sa-ti montezi in orice conditii, chiar si stock, pentru ca nu are influenta decat la sunet si exista mai multi producatori care fac evacuari pentru motorul tau (Blue Flame, Supersprint, custom etc). Turbo-back nu am vazut pentru motorul tau (doar pentru variantele de 160/180 CP), dar orice se poate face custom daca asta iti doresti.

Un exemplu de modificare custom pentru motorul tau este de la etuners, care i-au instalat un compresor:

http://www.etuners.g....php?s=13&t=197

Modificat de volvol
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat-back chiar nu prea face mare lucru cand vine vorba de performante. Un turbo-back schimba situatia si asta se face custom pt 1.4tsi. Se inlocuieste catalizatorul stock cu unul hi-flow. Oricum sincer nu mi se pare ca merita cat-back la cati bani costa.

mOFO a facut si modificari la turbina cam ca in linkul prezentat de volvol. Pentru rezultate si mai bune vara, upgrade de intercooler.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un clip gasit pe net. golf 122->164.5 hp versus scirocco 160 hp stock

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Partea proasta e ca nu am gasit nicaieri un dyno cu cel de 122 stg2 :(

Nici n-ai sa gasesti fise dyno cu stage 2 pt. 1.4 TSI (92kw) pentru ca nu este scos pe piata de niciun tuner. Din pacate turbina nu permite si nu sunt multi care modifica acest motor...eventual daca este cineva cu "bigturbo"... :icon_bounce:

Apropo, mOFO, ai fisa dyno sa-o vedem si noi? :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Intrebare: vreau sa montez un intercooler supimentar la 1.4 TSi si intreb unde sa pun sonda temp/presiune?

Dupa turbina pana in intercoolerul suplimentar sau dupa el, adika inainte de intercoolerul masinii?

E vorba de intercooler tip Leon si pot sa il montez oricum in/out.

post-54742-0-20967800-1337953472_thumb.j ///post-54742-0-26877900-1337953504_thumb.j

Modificat de BiCos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

inainte de intercularul masinii, eu il am pe flansa de imbinare din admisia motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

cosmin 74 : da si tu mai multe detalii ce ai facut masina ca si modificari si dc se poate poti pune si niste poze,eventual pasii de urmat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am facut nimic, am radiatorul curatat/vopsit dar nu am gasit loc pentru el. Am calculat si faptul ca o tubulatura in plus (vreo 3l cubi) o sa intarzie boostul in admisie, laaaaaaaaaaaaaag.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am pus niste poze dar nu mai stiu unde mi se pare ca la tuning motor 1,4 tsi.intercolerul a fost montat in grila radiatorului in dreapta jos.diferenta e pot spune mare. motorul merge mult mai aerisit. acum ma-m obisnuit cu el .urmatoarea schimbare ar fi o evacuare fff bine calculata .pe mine nu ma intereseaza zgomot ci performanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Pentru performanta mergi pe turbo-back fara catalizator si pastreaza diametrul original al evacuarii ca sa si limitezi putin din zgomot. Iti recomand oricum o intermediara si o finala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

O intrebare: in urma chiptuningului stage 1 se simte nevoia ca masina sa primeasca benzina de calitate superioara, cu cifra octania 100?

Voi din care alimentati?

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu alimentez numai cu petrom 99+ dupa resoftare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deatfel normal sa treci la o benzina mai buna...

Ce plus de putere ai obtinut in urma resoftarii REVO, cai si Nm?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!