Jump to content

Chiptuning 1.4TSI


nnw
 Share

Postare recomandată

de putut se poate... intrebarea e ce intelegi tu prin cat mai multi cai? si ce vrei tu de la masina? 200 cp cred ca n-ai sa obtii doar din chiptuning la motorasul de 1.4 tsi de 122 cp. cu sau fara dsg7.

mie mi s-a oferit un soft care aducea 23 cp in plus si 28 NM. banuiesc ca tu vrei mai multi cai de atat. nu cred ca tine la dsg7. dar asta e parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

cum zice bungallooo, un soft cu doar 20 sau maxim 25CP si doar 30Nm sunt foarte ok pentru DSG7 (PS: si eu tot DSG7 am pe PLUSul sotiei . Astept cu interes sa faca 2-3000km si va scriu pe topic aici despre). Modificarea va fi , pentru cine nu stie deja, de la TCM Turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

normal ca ma aproba Dragos avand in vedere ca el este unul dintre cei pe care i-am consultat in legatura cu remaparea masinii mele.

inca am retineri din cauza cutiei. poate odata trec pe la voi pe la birou sa imi explici mai exact ce implica modificarea pentru cutie. cutia va sti sa gestioneze surplusul de putere obtinut fara sa se umble la softul ei? mie unu sincer mi-e frica de altceva.

sa nu pice ceva la cutie din cauza vreunui defect din fabrica si sa zica oamenii ca nu ma despagubesc pentru ca am soft. altfel eram demult client TCM Turbo.

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar ca nu vreau 200 cai, ca doar nu-s tampit, ci in jur de 150 dupa remapare, iar ca si cuplu, 250 Nm (deci +50Nm) , cat are si 1.8 TSI de 160CP, tot cu DSG7 (pe Octavia 2).

Din moment ce DSG7 tine 250Nm pe 1.8TSI, nu vad care ar fi problema. Teoretic cutia trebuie sa tina cam cu 20%-30% mai mult, dar este limitata din soft (limitare care evident se poate scoate, dar nu asta ma intereseaza).

Practic daca gasesc un soft care sa scoata 250Nm si minim 145-150CP ar fi OK pt mine.

Acum am cum se vede si in semnatura o Astra H 1.9 CDTI 150 CP stock remapata la ~190 CP (cuplul de la 320Nm la ~390-400Nm) si vreau s-o schimb cu o Ocavia noua, dar nu ma pot hotari intre 1.8 160CP si 1.4 125 CP, DSG7. Diferenta e cam de 1200EUR, si daca 1.4 se poate remapa corespunzator, practic va avea performante apropiate de 1.8. Repet, DSG7 tine 250Nm stock, nu e nici un risc.

Apropo, cate kg are un golf V cu 1.4 dsg7? Octavia are 1300 fix cica.

Modificat de modream
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam atatea are si Golf V.

Eu 1,8 TFSI mi-as lua, pentru ca nu ma intereseaza consumul si taxele asa mult ca si performantele.

Remapat 1,4 se apropie de 1,8 TFSI. Dar nu il ajunge. La fel si cu 1,4 TSI 160cp. Practic dupa ce imi pun CAI si cu soft-ul care il am sper sa ajung la performantele 1,4 TSI 160cp (dar consider ca sunt mai mici sanse sa nu ajung decat sa ajung).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca :

1.4 tsi 125 cu dsg7 (remapat) nu va avea aceeasi reactie ca un 1.8 tsi 160 cp cu dsg7(stock) plus ca daca vreodata vei vrea mai mult de la cel de 1.4 va fi costisitoare urmatoarea interventie. In schimb motorul de 1.8 tsi va avea rezerva de putere disponibila.

Eu unu acum daca as fi in postura de a-mi alege dinnou motorizarea as alege fara sa clipesc cel putin 1.8-ul daca nu 2.0 ( dar ala deja e mai scump cu mult).

Gandeste-te ca 1.4-ul va fi dus undeva aproape de limita lui (doar din remapare) pe langa cel de 1.8 care va fi relaxat .

Acum tu trebuie sa te gandesti ce vrei "on the long run". Sincer eu pentru 1200 euro as opta pentru cel de 1.8. Gandeste-te ca remapare mai costa si aia cel putin 300-400 euro. Si pe deasupra daca iti cumperi masina noua pierzi si garantia. Si cel mai important garantia la dsg

Asta e rationamentul meu. Sper ca te ajuta cu ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

De ceva timp e disponibil si softul ABT pt 1.4 TSI / 122 CP, 200 Nm > 160 CP, 250 Nm.

Pret 1.190 euro, membrii forumului - 5% !

Atasat si graficul Dyno !

Numai bine !

1K0_114_160_CAXA_Schalter_D.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evident ca imi dau seama ca 1.4 remapat n-ar egala 1.8 stock... Treaba sta asa la mine: conduc de vreo 3 ani masina din semnatura remapata, si am ajuns la concluzia ca la maxim oricum n-o folosesc decat poate 10% din timp - in depasiri in forta, in rest cam la 60-70% maxim, la drum normal. Plus ca acum mai am si unul mic in familie si m-am mai lasat de "forje" cel putin cu el in masina :). Imi doresc cel mai mult DSG-ul...pentru comoditate, de putere si cuplu crede-ma ca (nu zic ca sunt satul), dar sunt suficient de satisfacut, in sensul ca am vazut ce se poate face si ce placere produc :) si nu le mai consider o necesitate stringenta. In momentul de fata consider ca e mai important sa am o cutie automata performanta, o navigatie, un scaun cu reglaje electrice si memorie de ex, sau xenon de fabrica decat o acceleratie de 7.5 secunde pana la suta, si de aia cred ca economia pe care as face-o la motorizare as putea-o investi in alte "gadgeturi" pe masina. Plus ca, prin remapare pot recupera o mare parte din puterea si cuplul facute ecomonie la inceput. Nu mi-e frica de faptul ca am sa fortez motorul/cutia asa, pentru ca, repet, maximul nu-l solicit de la masina decat 10-15% din timp. Crede-ma ca daca am avea drumuri decente si autostrazi cred ca mi-ar fi suficient o masina care ca prinda doar o viteza de croaziera de 160km/h si atat (nu prea m-ar interesa si in cat timp prinde viteza asta, un 11-13 secunde au majoritatea). Dat fiind tara in care traim, totusi e bine sa ai o masina mai puternica, pentru ca poti evita astfel anumite incidente in trafic. Am fost acum cativa ani obsedat de performante, dar intre timp le-am experimentat si nu mai sunt doar in cautarea lor, vreau un echilibru intre confort, performante si pret.

Salut

De ceva timp e disponibil si softul ABT pt 1.4 TSI / 122 CP, 200 Nm > 160 CP, 250 Nm.

Pret 1.190 euro, membrii forumului - 5% !

Atasat si graficul Dyno !

Numai bine !

La banii astia iti dai seama si tu cred, ca mai bine iau direct 1.8 tsi 160, ca exact aia e diferenta :)

Plus ca si Revo are soft cam identic si costa la jumatate....

Poate ai gresit moneda si e RON in loc de EUR :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il cam egaleaza pe 1.8 TSI stock, cel putin eu vs un passat cc in treapta a 2-a eram egali, s-au parca ma duceam putin in fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Mofo dar conteaza si cum a mers omu. Daca nu i-a dat blana tot degeaba sau cine stie cum a schimbat.

Plus ca Passat-ul CC e putin mai greu. Stii bine ca sunt multi factori care influenteaza performantele.

Modificat de bungallooo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

De ceva timp e disponibil si softul ABT pt 1.4 TSI / 122 CP, 200 Nm > 160 CP, 250 Nm.

Pret 1.190 euro, membrii forumului - 5% !

Atasat si graficul Dyno !

Numai bine !

Sunt convins ca soft-ul ABT este unul dintre cele mai bune, dar aceste grafice dyno sunt o insulta la adresa toturor care si-au urcat macar 1 data masina pe dyno. Nici gand sa arata asa graficul dyno stock.

modream nu a gresit moneda. Dar e de tinut minte ca la ABT ai garantie (la putini tuneri ai garantie, si pretul reflecta aceast lucru).

Daca folosesti masina 10% din timp la capacitate maxima, sa stii ca conduci foarte foarte sportiv. Eu zic ca 1,8 TFSI e de preferat unui 1,4 TFSI.

Modificat de rex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce se refera garantia ? Adica daca-mi crapa motorul mi-l platesc ei ? :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de la tuner la tuner. Daca vrei garantie intreaba la ABT, MTM, B&B, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tu ai zis ca ai garantie :beerchug: Dar nici unul nu ofera garantie la masina ta, ci garanteaza ca softul lor este bun. Ceea ce, in caz ca iti crapa turbina, sau altceva, nu inseamna nimic, doar ca ei pot sustine ca nu e de la ei. Nici dealerul n-o sa-ti ofere garantie, ca ai masina remapata, si practic n-ai facut nimic. Deci, treaba asta cu garantia este (cel putin la noi) praf in ochi. Si Revo ofera garantie, si la ei costa cu 50% mai putin remaparea. Imi mentin parerea ca pretul este prohibitiv, practic reprezinta diferenta de pret la dealer intre cele 2 motoare. N-are nici un sens in cazul asta sa faci tuning.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu gresesc: ABT, MTM ofera garantie pentru piesele care se strica din cauza chipului. Acum cum dovedesti tu ca turbina s-a stricat din cauza chip-ului, nu stiu.

Revo au garantie ca soft-ul e bun. Eu am ales aceasta solutie si sunt foarte foarte multumit (deocamdata). Eu am si Revo Select Plus si pot oricand trece de la soft-ul performance la cel stock (si alte functii).

Cel mai important pentru tine, daca vrei chip, e sa stii ce vrei si sa te interesezi peste tot. Orice ti-am spune noi, tu trebuie sa iei decizia.

Eu m-am interesat peste tot si am ajuns la soft-ul care il vezi in semnatura, dar nu toti suntem identici :blah_:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant ce-mi spui. Cum poti sa comuti intre cele 2 softuri (stock si custom) la Revo ? Si ce functii suplimentare ai ? Cat a costat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este cazul sa fac reclama aici. Daca vrei, vorbim pe Mail/mess/etc...

Acum m-am uitat pe site-ul ABT si nu am gasit nimic in legatura cu garantia.... poate la MTM am vazut... nu mai stiu.

Oricum, daca te intereseaza cum e cu garantia, eu mail la ABT, MTM, etc te ajuta mai mult decat 2 pagini aici :blah_:.

LE: am mai multe informatii cu privire la Revo Select Plus daca click pe semnatura mea (stiu ca sunt multe pagini, dar gasesti acolo ce te intereseaza (sper).

Modificat de rex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ceva pareri despre un dispozitiv de genul asta : http://www.powersystemusa.com/US/product_f...mp;type=Essence ?

Eu am tot unul similar pe masina de aproape 2 ani (greenbox de la dtuk )si se comporta excelent, nici o problema .

Avantajul ca este nedetectabil si pastrezi garantia in caz de ceva...si performantele date acolo sunt f bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din punctul meu de vedere:

1. Pret cam mare

2. Grafic dyno inexistent

3. Nu am prea mare incredere in Power box-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt singurul care vede ca acolo scrie Diesel Motor ??

Nu prea stiu ce sa zic. PowerBox-ul la benzinare din cate stiu eu nu este prea eficient. Dar nu prea pot sa argumentez cu ceva date tehnice. Pure Hear-Say

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scrie scrie, dar mai scrie si Jetta 1.4 TSI 122 & co.Curios este ce face defapt acel box, o pacali la fel ca la motoarele TDI temperatura motorinei sau este ceva mai complex, cum este remparea(cat si unele box-uri mai avansate); tind sa cred ca modul de lucru al acestui box, ca si complexitate, nu este acelasi cu cel al unei remapari, lucru care imi pare a fi oarecum un dezavantaj tinand cont de pret.

Modificat de mOFO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Hai sa reinviem putin topicul.Maine ma duc sa ridic masina care va primi (tot maine ^_^) turbina modificata pe partea rece, compresor marit impreuna cu acele ?bearings?, practic transformata intr-o turbina hybrid. Dupa acest upgrade as vrea sa anulez si catalizatorul inainte de a merge la remapare, dar stau in cumpana din prisma faptului ca nu voi reusi sa montez un traseu de evacuare custom ci doar anularea.Aici si intrebarea daca ar merita s-au nu doar acest lucru ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre ce compresor vorbesti tu ? 1.4 TSI 122(5) nu are si compresor, doar turbina....I-ai adaugat tu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbo-ul este formata din 2 parti, compresorul de pe admisie(denumita si partea rece), si turbina de pe evacuare. Practic s-a marit diametrul palelor de la compresor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am luat-o, prima impresie, s-a schimbat sunetul dramatic, acum nu mai suna a ventilator de PC :icon_thumright:.La performante nu am apucat sa testez prea mult, dar din ce am observat este mult mai liniara cand urca in ture si se simte clar putere in plus s-au cuplu cel putin. Luni urmeaza soft + dyno run.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!