Jump to content

Chiptuning 1.4TSI


nnw
 Share

Postare recomandată

Salve

da, este doar filtrul, dar am scos si capacul de la cutie si pot spune ca se simtea undeva intre 4500-6000 cuplul mai sustinut chiar si cu cel stock, cu kn-ul nu am apucat sa mai pun capacul la loc sa fac test.Oricum o alegere ieftina pentru o crestere atat de mare, si aici ma refer si la soft, care a facut cea mai mare diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul K&N este in locul celui stoc (ma refer acelasi dimensiuni) sau este kit custom??? Cat a costat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da este in locul celui de fabrica, poate un pic mai mic la dimensiuni, iar pretul pe undeva la 330 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Acel kit pare mai mult un CAI. Oricum, acelasi lucru face si airbox-ul de fabrica, eventual ii dai capacul jos si atunci chiar nu vad de ce ar trebuii inlocuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel kit pare mai mult un CAI. Oricum, acelasi lucru face si airbox-ul de fabrica, eventual ii dai capacul jos si atunci chiar nu vad de ce ar trebuii inlocuit.

salut

cred ca mai bine e cu capac deoarece trage aer cald de la motor mai ales vara cind temp motorului e f ridicata.admisia in filtru e mai buna cu capac deoarece trage aerul rece din grila fata e oricum mai rece decit ce e sub capota.e o solutie buna fara capac daca ai capota cu fanta de racire sa bata direct pe filtru

p.s. e parerea mea

va salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un lucru care imi place e ca are certificare TUV, deci cred ca nu avem nevoie de aprobarea RAR pentru montarea unui astfel de filtru/CAI.

De ex la BMC CDA scrie clar ca nu e pentru drumurile publice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este la fel ca cel BMC pentru mine iese din discutie, temperatura in timpul veri va trebuii masurata si vazut exact, iar el trage aer rece prin portul din grila chiar si cu capacul scos pentru ca aerul intra fortat prin spoiler/grila (daca te uiti atent la cutia filtrului vei observa ca are deja o deschidere prin care trage aer cald de la motor).Avand masina in service cateva saptamani a trebuit sa pun capacul la loc mai mult din pricina garantie, inca nu este demontat, si se simte ca se tureaza o idee mai lent; masina oricum trage f bine cu soft si filtru indiferent daca este montat sau nu capacul de la filtru.

Singurul dezavantaj constatat de mine este ca sunetul motorului/turbine este muult mai accentuat, cel putin in intre 1200-2000 rpm, chiar zgomotos as spune:D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi arunca o cantitate infima de ulei prin acele orificii odata cu eliberarea de boost, cred ca de la faptul ca am ulei 0w30(adica f subtire).In rest zgomotul era ok ) si iarasi, parca facea boost mai repede in unele situatii cu acel forge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este la fel ca cel BMC pentru mine iese din discutie, temperatura in timpul veri va trebuii masurata si vazut exact, iar el trage aer rece prin portul din grila chiar si cu capacul scos pentru ca aerul intra fortat prin spoiler/grila (daca te uiti atent la cutia filtrului vei observa ca are deja o deschidere prin care trage aer cald de la motor).Avand masina in service cateva saptamani a trebuit sa pun capacul la loc mai mult din pricina garantie, inca nu este demontat, si se simte ca se tureaza o idee mai lent; masina oricum trage f bine cu soft si filtru indiferent daca este montat sau nu capacul de la filtru.

Singurul dezavantaj constatat de mine este ca sunetul motorului/turbine este muult mai accentuat, cel putin in intre 1200-2000 rpm, chiar zgomotos as spune:D.

salut

asta cu sunetul inseamna ca respira mai bine? se poate incerc si eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

oameni buni cu suflet bland,

imi puteti spune si mie daca vreunul(vreuna) dintre voi stie pe cineva cu motorasul asta si cu un dsg 7 care sa fi facut o remapare?

sau daca stiti mai multe detalii privind limitarea acestei cutii! gen Nm sau Cp. pentru ca am primit de la colegul Mofo un link acum vreo 1-2 saptamani in care unii ziceau ca defapt limitarea de 250 Nm este relativa si ca poate fi depasita printr-o anumita metoda de pacalire a TCM-ului. din pacate nu mai am link-ul . oricum erau niste baieti din state si din germania care vorbeau din cate imi aduc aminte. personajul principal isi facuse un stage 2 de la Superchips si dusese motorul asta cu dsg7 la aproape 200 cp dar dupa 7 zile a trecut la stock pentru ca cica nu ar avut efectul dorit din cauza faptului ca surplusul de putere venea la turatii foarte mari.

problema pe care mi-o pun eu este in felul urmator. daca intradevar exista o limita relativa la 250 dar defapt cutia duce la mai mult de atat inseamna ca un soft care sa obtina un cuplu de 24* Nm ar fi in afara oricarui pericol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranta nici cu un soft de 250 NM nu v-a crapa cutia, in schimb cum spunea si 5torm, tie iti este recomandat un soft care sa scoata toti caii disponibili iar cuplul sa ramana limitat pentru a proteja cutia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oameni buni cu suflet bland,

imi puteti spune si mie daca vreunul(vreuna) dintre voi stie pe cineva cu motorasul asta si cu un dsg 7 care sa fi facut o remapare?

sau daca stiti mai multe detalii privind limitarea acestei cutii! gen Nm sau Cp. pentru ca am primit de la colegul Mofo un link acum vreo 1-2 saptamani in care unii ziceau ca defapt limitarea de 250 Nm este relativa si ca poate fi depasita printr-o anumita metoda de pacalire a TCM-ului. din pacate nu mai am link-ul . oricum erau niste baieti din state si din germania care vorbeau din cate imi aduc aminte. personajul principal isi facuse un stage 2 de la Superchips si dusese motorul asta cu dsg7 la aproape 200 cp dar dupa 7 zile a trecut la stock pentru ca cica nu ar avut efectul dorit din cauza faptului ca surplusul de putere venea la turatii foarte mari.

problema pe care mi-o pun eu este in felul urmator. daca intradevar exista o limita relativa la 250 dar defapt cutia duce la mai mult de atat inseamna ca un soft care sa obtina un cuplu de 24* Nm ar fi in afara oricarui pericol.

salut

stai linistit cu soft la motor cu dsg ca nimeni daca iti crapa cutia nu o mai repara fa buz+beck si ia alta varianta de motoriyare care sa te satisfaca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off topic: cosmin daca buy-back-ul n-ar insemna o pierdere substantiala de bani crezi ca ar mai opta lumea pentru chiptunning? la masina mea asa cum e facuta pierd in momentul de fata cel putin 6000 euro. oare se renteaza?

on-topic: ceva argumente pentru alegerea dezvoltatorului de soft ? la cine recomandati sa-l fac? tcmturbo? revo ?

m-ar interesa si o oarecare garantie a faptului ca nu-mi vor pica piese de pe masina avand in vedere ca e inca in garantie ! garantia data de tcm turbo am inteles din ce este scris pe site ca ar fi la soft si nu la masina in sine. adica ei garanteaza ca softul merge nu ca nu-ti buleste masina.

as vrea sa stiu daca am inteles bine si daca de exemplu revo acorda garantia faptului ca softul nu afecteaza masina avand in vedere ca este inca in garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off topic: cosmin daca buy-back-ul n-ar insemna o pierdere substantiala de bani crezi ca ar mai opta lumea pentru chiptunning? la masina mea asa cum e facuta pierd in momentul de fata cel putin 6000 euro. oare se renteaza?

on-topic: ceva argumente pentru alegerea dezvoltatorului de soft ? la cine recomandati sa-l fac? tcmturbo? revo ?

m-ar interesa si o oarecare garantie a faptului ca nu-mi vor pica piese de pe masina avand in vedere ca e inca in garantie ! garantia data de tcm turbo am inteles din ce este scris pe site ca ar fi la soft si nu la masina in sine. adica ei garanteaza ca softul merge nu ca nu-ti buleste masina.

as vrea sa stiu daca am inteles bine si daca de exemplu revo acorda garantia faptului ca softul nu afecteaza masina avand in vedere ca este inca in garantie.

salut

imi cer scuze pt greseli am reinstalat windows si scriam in ro nu eng.

repet! e alegerea ta nu umbla la masina, cutiile hidramate sint fragile ,nu ai ce face cu banii?vorbeam cu cineva in spania nici acolo nu le repara nimeni le schimba la dezmembrari.la noi inca nu au ajuns la dezmembrari.

schimba evacuarea,filtru.sa sti ca cei din fabrica calculeaza fiecere piesa.masinile tunate sint facute de la a la z cu pistoane imbracate ceramic, axe came titan,pistoane forjate,supape titan, pompe ulei debit marit,intercooler ulei,etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bungallooo, sunt deja multi tuneri care ofera soft optimizat pentru 1.4 tsi 122 + dsg7, ma gandesc ca nimeni nu lanseaza asemenea lucruri pe piata fara sa fi testat inainte, in special nemtii si cu atat mai multe firmele cu renume, sportec, abt, mtm, revo, tcm, superchips etc etc.Parerea mea ca fara chip si doar cu o evacuare si un filtru nu faci mare lucru, fiecare modificare avand rolul ei, raspuns mai bun, putere mai mare.

Garantia ca masina nu se va strica dupa remap nu iti va da nimeni in RO, sau poate ca iti va da dar pentru o suma exagarata de bani.Oricum sunt multe persoane care au DSG6 unii pe TDI alti pe TFSi majoritatea avand cuplul motor cu mult peste ce a declarat producatorul si nimeni nu pare sa se fi plans pana acum din cate am citit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

de cei de la DIMSPORT ce parere aveti? si-a facut cineva chiptuning la ei? sau macar ati auzit ceva cuvinte de lauda? o zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

parerea mea e ca este periculos sa chip-uesti 122cp cu dsg7. de ce? foarte simpu: celelalte motoare de 1.4(140cp si 170cp) au fost comercializate numai cu cutia DSG6. de ce??? as vrea sa stiu si eu....:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta-i un lucru pe care momentan eu nu il confirm deoarece in UK s-au montat deja pe 1.4 TSI 160 cp cat si pe 1.8 TSI 160 cp aceasta cutie DSG cu 7 trepte.Daca ar fi sa presupun, as spune ca probabil nu au avut pregatita platforma pentru a o monta si pe cele de 140 / 170; trebuie sa ne reamintim ca DSG7 a aparut f tarziu fata de TSI-urile de 140/170, si tarziu fata de cel de TSI 122.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. De ex cand mi-am luat eu masina nu exista DSG7. Nici macar nu era preconizat.

Daca ar fi existat DSG7 pe G5 140 si 170 sigur era montat.

Daca te uiti G5 170 si G4 160 au cam aceleasi date tehnice si una era cu DSG 6 si cealalta cu DSG 7 (240 NM, 0-100 in 7,9 resp 8,0; numai caii declarati difera 170 resp 160)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate ma gandesc eu la tsi-ul de 122 s-ar putea sa fi pus dsg-ul 7 pentru ca nu poate fi dus doar din chip la puteri apropiate de ceea ce s-ar putea obtine dintr-un tsi de 140 respectiv 170 neavand turbina mare si compresor .

oricum ma gandesc ca se mai poate scoate ceva din motor si cutie avand in vedere ca nici-un producator n-ar monta o componenta ale carei limite sa fie foarte apropiate de regimul de functionare al masinii. e clar ca de exemplu daca se strica ceva la ecu si motorul solicita mai tare cutia aceasta este prevazuta sa suporte. zic si eu.

oricum in cazul in care pana in februarie nu va fi nici-un coleg de pe forum care sa-si fi facut chiptunning-ul pe dsg va voi anunta eu ce si cum . zic asta pentru ca n-am gasit pe nimeni care sa-si fi facut. bine ca nici n-am prea mai cautat in ultimul timp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca urmeaza sa-ti faci chiptuning, iti recomand un dyno before&after, pentru a vedea adevaratul castig de putere, nu doar cel declarat :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Ma intereseaza si pe mine daca se poate face chiptuning cu limitare de cuplu la 250 Nm si cai cat mai multi pentru DSG7. Exista acest sost in RO, sau se poate "customiza" unul deja existent ?

Cutia trebuie si ea reprogramata in cazul asta ?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!