Jump to content

Chiptuning 1.4TSI


nnw
 Share

Postare recomandată

ma refeream sa caut alt loc de unde sa iau aer care sa fie mai pazit , sa nu mai exista riscul de a aspira porcarii gen apa, praf sau alte obiecte de pe carosabil.

ma gandesc ca poate gasesc o alta varianta de a trage aer . peste o luna o sa am timp sa studiez mai profund acest aspect. Deocamdata incerc sa-i pacalesc pe astia sa-mi dea diploma. :vaidecapulmeu:

mihaiu ! ceva detalii despre modelul tau ? am vorbit cu cei de la forgemotorsport din anglia si au zis ca nu au nimica pentru motorul asta.

toate bune baieti si fete

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihaiu tu ce motor ai ?

"Our induction kit first the 160bhp/170bhp twincharged engine.The only thing we make for the 122bhp engine is a dump valve spacer FMDV14T."

Asta e ce mi-au scris cei de la forgemotorsport. Mihaiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi permit eu sa raspund in locul lui Mihaiu...

Are motor ca al nostru CAXA. Forge avea pe development blog CAI-ul respectiv, dupa care a disparut :).

Si eu le-am trimis mail astora de la Forge (acum vreo 2 sapt) dar nu am primit nici un rapuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lasa rex ca mi-au raspuns mie. sa pare ca romanii vand produse forge pe care ei nu le au ( sau nu le declara ). altfel nu inteleg cum un consultant forgemotorsport zice ca nu au asa ceva in productie. doar poate daca cei de la noi le vand ca fiind pentru 122 cp, desi ele sunt pentru 160 -170 cp. totusi din cate stiu eu turbina e putin mai mare la 1.4 tsi de 160 cp. ma gandesc ca poate are nevoie de un debit mai mare de aer decat cea de la motorasul nostru.

in fine. cand scap de facultate o sa ma interesez mai in detaliu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa arata CAI pt 1.4 tsi twincharge:

si asa cel pt 1.4 tsi turbo

Deci...

Vorbiti la Racing NICK, cereti CAI FORGE ca si al lui Mihai cu Seatul 1.4 TFSI din Timisoara.

Modificat de forceturbo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cati cai ti-au iesit la volant? 136.8 sau cat scrie acolo? Nu-mi dau seama din poza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Mihaiu poate ne intalnim si noi odata prin TM sa-mi arati cum suna filtru ala sport....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cand vrei, ma gasesti zilnic la Todorut.

Modificat de forceturbo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Pentru ca acum cateva pagini s-a discutat de puterea reala dezvoltata de motorul TSI de 122cp atasez mai jos graficul dyno facut cu softul STOCK, imediat dupa a doua revizie, la 25.000 km.

P.S. Se poate citi jos unde e facut graficul.

Modificat de rex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebare mare si tare.

Daca vreau un chiptunning pentru 1.4 tsi 122 cu dsg7 si sa optez pentru ceva mai multi cai decat varianta safe as putea face ceva modificari cu care sa aduc masina la niste conditii optime de utilizare? adik sa nu schimb cutia de viteze ma intereseaza. Voinea zicea ca as putea sa merg la ceva ceva 150 cp si 248 Nm . Ce ar trebui sa schimb pentru un soft ceva mai agresiv? Buba mea e cutia. asta mi-e clar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu masini (DSG 6) cu 391 NM si cica cutia nu rezista la mai mult de 350NM.

Oricum fiind DSG nu poti sa ii dai talpa la 2500 - 3000 RPM (unde e cuplul maxim) pentru ca schimba in inferioara. Vreau sa zic ca asa cum schimba cutia tu nu vei avea cuplu maxim (se poate sa fii spus prostii, daca e asa va rog sa ma corectati).

Cel mai bine e sa intrebi fiecare tuner (care te-ar putea interesa).

Modificat de rex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine. chestia asta e relativa ca oricum daca mergi pe D la 2500-3000 rpm ai 130-140 km/h intr-a 7-a. Altfel niciodata nu va sta la turatia aia. tot timpul te duce cat mai aproape de relanti. Eu unu am cam inceput sa nu mai merg pe D pentru ca ma enerveaza timpul ala mort generat de kick-down. Pana isi face el toate prostiile posibile gen schimbare de treapta supraalimentare eu deja pe tiptronic am schimbat de mult.

cica dsg7 ar fi limitat la 250 Nm. Sper sa nu :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai niste modificari necesare pt o putere mai mare, si fara costuri enorme, ar fi in primul rand sa schimbi aprinderea, cu un set de bujii sport ce functioneaza intr-un regim de temperatura mai mare.

mai schimbi si admisia de aer, si o schimbi complet cu una sport (nu numai filtru) si incep sa se miste lucrurile.

eu am ramas pana acum doar la soft, dar nu as putea spune ca este suficient...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am gandit la CAI dar nu stiu inca daca voi opta pentru asa ceva pentru ca nu prea vad pe unde sa trag aer astfel incat sa nu-mi intre apa la motor. nu stiu. pai bujiile alea pot sa le schimb pur si simplu sau trebuie modificat si ceva pe la soft ? afecteaza cumva alte componente ale motorului ? masinii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa aproape 4 luni de utilizare si cca. 5500km parcursi ma gandesc tot mai mult sa schimb evacuarea stoc cu evacuare sport. Poate sunt eu demodat dar imi lipseste sunetul motorului. Trebuie sa calc serios sa am parte de ceva sunet de motor (din fericire motorul suna bine nu ca un 1,4 chinuit). Dar numai dupa terminarea garantiei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Gata si soft-ul marca TCM Turbo.Am parcurs in jur de 100km cu el si primele impresii sunt ca motorul este mult mai vivace, trage fara probleme de la ture mici in orice treapta, iar acum cu a/c on si 4 persoane trage respectabil :-D.Pedala iarasi se apasa muuult mai putin ca inainte pentru a obtine un 60km/h legal in mod economic.

Am testat putin si consumul, acum la 65km/h constant consuma 3,6-3,7 L/100km, iar inainte era undeva pe la 4,2-4,5, asadar consum mai scazut in regim de mers economic fata de soft stock.La mers tare este invers in schimb, creste cu ~1L, dar mers tare nu gluma. Per total foarte multumit de alegerea facuta, fiind prima masina cu soft, nu stiam la ce sa ma astept dar s-a schimbat total, in bine.

PS:Am cerut un soft mai agresiv fata de cel normal, sunt convins ca asta am primit, valorile ar fi undeva pe la 154cp, cuplul nu il stiu, dar acum te tine lipit de scaun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata si soft-ul marca TCM Turbo.Am parcurs in jur de 100km cu el si primele impresii sunt ca motorul este mult mai vivace, trage fara probleme de la ture mici in orice treapta, iar acum cu a/c on si 4 persoane trage respectabil :-D.Pedala iarasi se apasa muuult mai putin ca inainte pentru a obtine un 60km/h legal in mod economic.

Am testat putin si consumul, acum la 65km/h constant consuma 3,6-3,7 L/100km, iar inainte era undeva pe la 4,2-4,5, asadar consum mai scazut in regim de mers economic fata de soft stock.La mers tare este invers in schimb, creste cu ~1L, dar mers tare nu gluma. Per total foarte multumit de alegerea facuta, fiind prima masina cu soft, nu stiam la ce sa ma astept dar s-a schimbat total, in bine.

PS:Am cerut un soft mai agresiv fata de cel normal, sunt convins ca asta am primit, valorile ar fi undeva pe la 154cp, cuplul nu il stiu, dar acum te tine lipit de scaun.

salut

multi km in continuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam asa sa fie, urmeaza filtrul si cat-back :P .

Modificat de mOFO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai niste modificari necesare pt o putere mai mare, si fara costuri enorme, ar fi in primul rand sa schimbi aprinderea, cu un set de bujii sport ce functioneaza intr-un regim de temperatura mai mare.

mai schimbi si admisia de aer, si o schimbi complet cu una sport (nu numai filtru) si incep sa se miste lucrurile.

eu am ramas pana acum doar la soft, dar nu as putea spune ca este suficient...

un set axe came sport~300-400 euro scoti ~15-20 de cai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ai gasit axe pentru motorul nostru ? Se poate un link ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ai gasit axe pentru motorul nostru ? Se poate un link ?

salut

nu am gasit inca mai astept ,nu am nici o graba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

nu am gasit inca mai astept ,nu am nici o graba.

te anunt cind gasesc sau daca stie cineza din colegi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ai gasit axe pentru motorul nostru ? Se poate un link ?

salut

pina la urma ce problema ai avut cu motorul ca am scapat firul dv?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, s-a prajit vechiul DV, eroare in bord, scanat cu vag com, schimbat dv, facut sa mearga de austrieci.

Astazi am apucat sa pun si filtrul K&N, diferenta in bine, se simte in acceleratie ca motorul respira mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, s-a prajit vechiul DV, eroare in bord, scanat cu vag com, schimbat dv, facut sa mearga de austrieci.

Astazi am apucat sa pun si filtrul K&N, diferenta in bine, se simte in acceleratie ca motorul respira mai bine.

salut

filtrul e k&n in cutie?model e -2014 sau kit extern.eu l-am preferat pe cel in cutie ca intra fortat aer din fata din grila ,kitul trage aer cald de la motor iar daca il montezi in bara riste alte probleme apa etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!