Jump to content

Chiptuning 1.4TSI


nnw
 Share

Postare recomandată

mihaiu, precizeaza si modificarile, din cate vad eu pe acolo exista filtru si dv forge. Soft optimizat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar CAI, dezvoltat de FORGE pt 1.4 92 kw.

DV e cel de fabrica, am avut spacer dar l-am dat jos ca suna ca o pacaleala...

Masina nu e resoftata.

Modificat de forceturbo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihaiu, te rog da mai multe detalii despre CAI Forge: de unde l-ai luat, cu cat, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dyno MAHA, putere la roata 89.9 bhp...

doar atat?? 30 de cai pierdere ...pfff

si daca ai face chip la 165 bhp, ar scoate pe dyno 130 ??? :evil:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihaiu, te rog da mai multe detalii despre CAI Forge: de unde l-ai luat, cu cat, etc

racing nick. 922 lei.

E singurul CAI dezvoltat special pt 1.4 tfsi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil fara CAI in jur de 80-85 ...pretty good.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce parere ai despre CAI ? merita investitia ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se face resoftare si daca CAI dedicat, merita.

Modificat de forceturbo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si n-a mai zis nimeni nimic de 1.4 tsi 122cp DSG 7 :-(

Chiar n-a facut nimeni?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) oricat de rusinos ar fi. trebuie sa intreb. Mai rusinoasa e ingoranta decat nestiinta. Ce inseamna CAI ?

Multumesc anticipat pentru raspuns si scuze de offtopic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAI= cold air intake; adica spre deosebire de short ram, trage aer rece, de preferat din bara, sau in orice caz din afara compartimentului motor.

la mine isi trage aer din fanta pt proiector.

scuze de offtopic

Modificat de forceturbo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: foarte tare poza. mersi frumos. mersi frumos de raspuns. am primit PM si de la Rex. :D

Nu stiu daca am loc pentru toata chestia aia la mine . Vad ca tu ai leon. oare la mine incape monstrul ala ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, incape. Diferenta e ca pe GTSport nu se poate lua aerul de la proiectore pentru ca nu exista fante. Pentru acest lucru exista, in schimb, grilele RLine care sunt prevazute cu fante uriase pentru aer :)).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da. m-am gandit. doar ca sunt putin sceptic avand in vedere tot praful din Bucuresti si nu numai.

De grile m-am interesat. Sunt deja pe lista. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aveti grija cu CAI-ul pe ploaie:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai? care e treaba ? aspira vapori de pe asfalt ? ma gandesc ca sunt facute cu mai mult cap de atat.

a desfacut care un sistem dinasta sa vada cum arata? ma gandesc ca are ceva gen filtru de vapori, bariera de vapori.

eu unu m-as baga daca n-ar fi complicata curatarea filtrului. ceva gen 2-3 luni o curatare de o ora n-ar fi moarte. inca 2-3 luni si ma apuc de treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu de vapori trebuie sa iti fie teama ci de vreo balta mai sanatoasa cum gasesti peste tot in tara minunata. Daca trage apa pe admisie e foarte probabil sa trebuiasca alt motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai sa ne zica colegu Mihaiu daca el a avut vreo neplacere de genul asta. Ma gandesc ca poate pot orienta gura tubulaturii de aspiratie in asa fel incat sa nu am probleme de genul asta. si la urma urmei este totusi distanta mare si cel putin o curbura pana la filtrul propriu zis. Si mai e si mama gravitatie care ar cam impiedica apa sa urce. Desi la viteza mare ar exista riscul sa urce. dar daca stau sa ma gandesc nu cred ca intru eu asa tare in balti care sa ajunga pana la proiectoare. totusi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand mai toate sistemele gen CAI nu sunt road legal deci e clar ca nu sunt facute pentru strada pt orice conditii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si intrebarea vine de la sine. atunci cum aflu daca un sistem este sau nu "road legal" ?

si mai departe... stie cineva de unde pot afla care ar fi cea mai buna varianta pentru motorasul meu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intri la producator pe pagina si ar trebui sa scrie langa produsul respectiv sau la faq

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bungallooo: nu conteaza cate coturi sunt. Daca intri intr-o balta de 30-50cm incat tubulatura sa fie scufundata in apa trage de acolo ca o pompa sumersibila si adio motor. De ce nu pui o admisie Evoms dar aspira de sus din spatele farului? Stiu ca multa lume e multumita de ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar exista riscul de a ajunge apa la motor...

Ce sa zic, marg cu grija pe ploaie... si la balti trec cu 2 km/h :))

Modificat de forceturbo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda . nu mi-a gresit cu nimica masina. cautam alternative.

Putin cam periculos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista alternative la CAI...

Modificat de forceturbo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!