Jump to content

Chiptuning 1.4TSI


nnw
 Share

Postare recomandată

LOL storm. Ma gandesc ca un state of the art Maha de peste 150.000 lire sterline masoara "acceptabil" :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumim de informatii Adrian ( ar fi bine sa aiba vreo 10 caluti in plus fata de ce zice producatorul ).

La fel este povestea si la TSi-ul de 140 care in varianta de serie dezvolta considerabil mai mult decat declara VW.

Dar TSI de 140cp testat tot pe la 138-140 cp ajunge.

http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=739

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ce daca e maha,orice dyno poate fi pacalit...din cauza tempteraturii exterioare...de ex faci dynoul la 2-3 grade evident ca o sa iasa mai mult decat trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Power, puterea masurata de dyno-urile RRI este cea de la roata, defapt scrie si acolo "wheel power". In schimb puterea declarata de producatori este puterea la volant, numita si putere la motor. Dar intre motor si roata exista pierderi de putere datorate transmisiei si trenului de rulare, asadar puterea la motor este mereu mai mare decat cea de la roata. Cu alte cuvinte daca acel TSI a scos la roata 138 Bhp, la motor va avea considerabil mai multa putere, ceea ce confirma inca o data afirmatia mea din mesajul precedent si transparenta noastra cand vine vorba de publicarea rezultatelor inregistrate pe dyno-urile noastre de inalta acuratete :)

Sper ca explicatia mea de mai sus nu este prea greu de urmarit.

@Storm, ca sa nu deviam in off-topic (cu tine este mereu foarte usor) am sa-ti ignor mesajele rautacioase, atat acum cat si pe viitor :-)

Modificat de Adrian@superchips
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu asta a fost intentia mea sa fiu rautacios:) ,am incercat sa imi expun punctul de vedere din cele citite pe net acum nu vad de ce te-ai supara sincer :)

In dynoul prezentat de power scrie clar : Stated engine performance: Engine power 103 (140 / 138) iar cu softul facut de firma respectiva: powertrain performance Wheel power 102 (138 / 136) ,cu alte cuvinte stock 138/140 cai la volant iar cu softul lor 136/138 cai la roata.

Chiar nu vad de ce incerci sa denaturezi lucrurile asta e adevarul asta trebuie aratat

Modificat de 5TORM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LOL, firma respectiva nu face soft-uri, este producatoare de dyno-uri! Good one Storm, asta a fost pe langa tare de tot :)

Powertrain performance, este puterea ce o masoare dyno-urile RRI, la roata.

Stated engine performance, este ceea ce declara producatorul !

*edit, inainte de a ma contrazice din nou gratuit, citeste ce este scris pe site-ul RRI.

Modificat de Adrian@superchips
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca Adrian are dreptate :) ( recunosc ca azi am mai invatat ceva ), deoarece tot pe acelasi site, alte masini au diferente mari intre wheel power si engine power.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La TSI-ul de 140 cp a incercat cineva? am vazut ca softul de la revo ajunge la 205 cp ...oare e safe?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adriane o fi facand ei dynouri dar imi este foarte clar din acel grafic... ca masurarea in whp este cu un soft tunat pentru ca este imposibil ca o masina sa scoata si la volant a si la roata aceeasi putere cu acelasi soft.Uitati-va cu atentie in grafice inainte sa aruncati cu ceva in mine:)

Modificat de 5TORM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Storm, este greu sa spui am gresit ? :-)

Am sa explic cat se poate de clar, daca vrei sa intelegi bine, daca nu ... nu :-)

Pe fisele individuale de la fiecare masina de pe website-ul RRI

Powertrain performance, este puterea ce o masoara dyno-urile RRI, la roata.

Stated engine performance, este puterea declarata de producator, in cazul de fata VW. Aceasta nu este masurata, este folosita ca termen de comparatie pentru rezultatul masuratorii pe dyno-urile RRI.

Asadar 138 Bhp la roata (in cazul TSi-ului de 140) sunt considerabil mai multi Bhp la motor, masina fiind 100% stock.

Cum am spus, ianinte de a contrazice, fii bun si citeste ce scrie pe pagina lor de web.

Acesta este site-ul lor (fac dyno-uri, nu soft-uri) : http://www.rototest.com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu numai ca e stock, dar e folosita benzina de 95. si nu vad de ce ar fi asta un caz special, cand restul nu sunt.

@4bidden, softurile nu sunt facute la intamplare, inca mai au in ele protectii. problema e ce faci tu cu masina cand ai asa multi cai, cum ai grija de ea, lucru valabil si cand e stock.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta am inteles mane...dar 138 whp inseamna cam 160-170 de cai la volant ...e foarte foarte dubios ca o masina de 140 de cai sa scoata 20-30 de cai in plus decat declara fabricantul

LE:singura explicatie pe care o vad este sa fi masurat iarna sau cel putin la o temperatura exteriora foarte mica

LLE: http://www.rri.se/index.php?DN=34

Toate masinile testate de ei au valori mult prea mari la roata...un gti scoate 193 de cai la roata cu soft original ce gluma :coffee_lol: toate dynourile dau 150-155 whp ei dau 193 ya right

Modificat de 5TORM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca esti fan TDI, credeam ca esti constient ca multe TDI-uri au mai multi cai putere (evident la motor) decat declara producatorul VW. Nu este nimic nou sub soare, cum unele masini dau mai multi cai, asa sunt multe altele care dau mai putini ...

Site-ul RRI este un bun studiu de caz, cu mentiunea ca RRI masoara puterea la roata si o compara cu cea declarata de producator la motor.

BTW, pe dyno-ul nostru "modest" din UK, TSi-ul de 140 a aratat 163 Bhp la motor, lucru confirmat se pare de cei 138 Bhp masurati la roata de RRI.

Edit la Edit-ul tau: Din cate vezi puterea este masurata lde RRI oarecum atipic a butucul rotii, jantele si anvelopele fiind date jos. Corect ar fi sa spuna, putere la butucul rotii, deoarece multa lume prin puterea la roata intelege puterea pusa de anvelope pe asfalt. Si evident prin jante si anvelope se mai pierd ceva cai :coffee_lol:

I'm out, Sarbatori Fericite !

Modificat de Adrian@superchips
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da stiu cum fac ei dyno ...tu vrei sa zici ca se pierd mai multi cai prin jante/cauciucuri decat prin transmisie?Scuza-ma dar eu stiu exact invers prin transmisie se pierd cei mai multi cai ...evident ca si prin roti dar nu chiar asa multi ca prin transmisie.Putem dezbate pe tema asta mult si bine oricum nu o sa ajungem la un rezultat....Cel mai corect e sa se faca un dyno in romania sa vedem exact rezultatele ,cred ca ar fi mai corect in romania cu benzina noastra cu conditiile climatice de la noi .Sunt absolut sigur ca rezultatele vor fi altele

Modificat de 5TORM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum doresti.

Golf 1.4 TSi de 140 Cp cu software Revo Technik. Masina este din Romania, masurat pe un dyno din Romania si foloseste benzina din Romania. Si culmea, masina dupa soft a aratat cat am spus si noi, 205 Cp. http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...st&p=951263

Sunt curios sa aud parerea ta daca este exact sau inexact acel dyno, sau daca "s-a umblat" la rezultate :-)

Cat despre pierderile de putere prin jante si in special anvelope, ar fi cazul sa mai aprofundezi un pic problema. Prin aprofundare evident nu inteleg sa lecturezi diverse forumuri unde isi dau cu parerea X si Y in calitate de experti autointitulati :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca este destul de corect dynoul avand in vedere ca mi s-a spus cum a fost instalat si mai ales de cine.

Dar vezi tu ...cu soft masina scote aprox 143 de cai la roata....ceea ce mi se pare foarte normal si corect ...ce ziceai mai sus?Ca e normal sa scoata cu softul de fabrica 138 de cai la butuc?Inca o chestie dupa cum vezi in acel dyno temperatura exterioara este de 10 grade acum nu stiu daca dynoul d-nului Moise stie sa tina cont si de temperatura exterioara cred ca dansul ne poate preciza cel mai bine.Nu exista masina care sa traga la fel si vara si iarna sau macar iarna si primavara deci dupa parerea mea daca dynoul nu tine cont de temperatura exterioara(de genul sa dea acelasi rezultat si la temperatura mai mare) aceasta masurare e putin irelevanta din cauza ca a fost facuta la o temperatura foarte mica.E absolut normal ca la temperatura mica masina sa scoata mai multi cai si la temperatura mai mare mai putini.Vw face motoarele ca in ORICE conditii sa scoata cel putin caii declarati,de ce crezi ca se face update de soft cand iti iei o masina din germania si o aduci in romania..iti dau alt exemplu am un cunoscut cu un rs4 cumparat din dubai ,acea masina e facuta sa scota 420 de cai la 60 de grade afara,evident ca in romania nu exista alt rs4 sa il bata,nici makar alea cumparate din germania .ii bate chiar pe unii care au evacuare si soft a lui este 100% stock.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt putin offtopic... dar nu cred ca este RS4 stock cu 420 de cai (indiferent de vremea de afara).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu, dyno-urile rri.se sunt destul de respectate in general.

REVO nu sunt singurii care au obtinut pe dyno ~140 CP pentru TSI 122. Sunt si alte companii de profil care au obtinut rezultate similare, in plus exista useri care detin TSI 122 pe una din masinile gruplui VW si le-au pus pe dyno-uri obtinand aceleasi rezultate.

Situatia este similara pentru TSI 140, 170 si TSI/TFSI de 200 CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la ei toate dau mult peste cat zice fabrica uita-te in top10 acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Top 10-ul lor mi se pare foarte rezonabil. Da, toate masinile de acolo au in principal (pentru ca nu poti calcula ci doar estima din moment ce nu stii procentual cat se pierde si la ce turatie) mai mult decat declara fabrica. Asta era si ideea unui Top 10 :P

Capul listei e tinut de masini cu motoare pe benzina turbo, pentru ca este evident mai usor si necostisitor pentru fabrica sa ii ofere un surplus unui motor supraalimentat turbo decat unuia aspirat. E una sa declari la un motor aspirat 150 de cai si sa aiba in realitate 180 si alta la un turbo unde asta ar presupune modificari doar din soft.

Masinile aspirate care sunt in top, oricum au ceea ce numesc ei power rate si torque rate in general subunitar (spre deosebire de unele turbo vreau sa zic) si sub 0.94-0.93 ceea ce oricum inseamna ca au mai multi CP la volant decat declara producatorul, insa evident procentual, mai putin decat cele supraalimentate. Presupunem asta pentru ca este mult mai plauzibil decat a presupune un randament absolut excelent pentru tot ceea ce inseamna trasmiterea puterii de la volant la anvelopa astfel incat sa se piarda asa de putin pe "traseu", cred ca nu trebuie sa explic si de ce. :icon_thumright: Si asta in contextul ideei (exprimate mai sus) ca este mai remarcabil ca producatorul sa echipeze cu un motor aspirat care scoate mai mult la volant decat declara ei si prin prisma faptului ca ala e un Top 10, e evident de ce aspirate cu power si torque rate in zona 0.92-0.87 etc. ocupa locul pe care il ocupa.

Sper ca m-am facut inteles.

Si dupa cum am spus, nu numai rri.se semnaleaza puteri mai mari la volant decat ceea ce declara producatorul pentru unele modele. Sunt useri, companii de tuning s.a.m.d. care au obtinut rezultate similare.

Referitor la 2.0 TFSI care se adusese in discutie - ma uitam acum cateva zile pe vwvortex si lumea avea dyno-uri stock pe TFSI (nu noul rebranduit TSI care are MED 17 si alte cate mici diferente) cu aproximativ ~195 WHP. Si din nou, cum nu putem presupune ca s-au pierdut doar 5 cai in subansambele care transmit puterea la roata, e clar ca la volant scoate ceva de genul ~220 daca nu mai mult.

BTW, Paste fericit! :)

Modificat de MindBlank
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand o avea golf5 stock 195 de cai la roata or sa zboare porcii.Terminati cu aberatiile astea ca nu intereseaza pe nimeni cati cai are masina la butuc,la etrier, la prezoane sau la planetare pe noi ne intereseaza la roata sau la volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Explica, te rog, cum ai pus intercooler-ul...

Intercooler-ul este, la tsi 122 in spatele motorului si e racit cu apa. Te rog spune si ce ai facut cu tevile de la racire.

Sanatate!

sal

am scos doar teava de la turbina la admisie pe care se afla si debitmetru si am montat un intercooler de la dezmembrari de vw- audi in stare buna in stinga jos era un mic loc am luat deferite parti comp din intercooler de la dezmemebrari pe care trebuie sa le adaptezi pe masina sa nu aiba coturi dar ce e mai greu trebuie facuta o flanse din metal pe care sa montezi debitmetru de aer ,amicul meu sa chinuit o zi intrega numai la ala ca sa-l poata prinde in admisie dif e f sesizabila altceva nu am scos din motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Storm, cand ai spus ca nu intereseaza pe nimeni, cred ca te-ai referit exclusiv la tine. In alta ordine de idei, din mesajele pe care le-ai scris pe acest topic mi-am facut o idee cat stii tu despre dyno si masurarea puterii (sau mai exact cat nu stii), nu de alta dar fiecare post a fost o mica perla. Si nu, nu trebuie sa scrii reply la fiecare mesaj daca nu ai nimic de spus.

@cosmin74, excelenta solutia cu intercooler-ul suplimentar. Practic acum ai un Twin Intercooler System, bravo!

@MindBlank, foarte adevarat ceea ce ai afirmat in privinta noului MED17 2.0 TSi, care este destul de radical diferit fata de vechiul MED9 2.0 TFSi, cu toate ca VW declara aceleasi cifre pentru ambele (200 Cp si 280 Nm). Noul 2.0 TSi beneficiaza printre altele de noi injectoare si o noua pomba de benzina, astfel conferind motorului un "fueling" net superior variantei precedente :)

Atasez un grafic dyno cu puterea la volant pentru noul MED17 2.0 TSi de pe Scirocco atat in varianta standard cat si cea Superchipped (masurat la Superchips HQ din UK, care pentru carcotasi, este folosit drept etalon la masinile care partricipa in VW RACING UK)

P.S. 217 Bhp ~ 220 Cp, 262 Bhp ~ 265 Cp.

scirocco_2.0_tsi.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care fapte ?asta e problema ca nu sunt fapte si zici niste aberatii de imi e rusine sa le citesc cum poti sa faci referire la un dyno facut iarna si sa zici uite da la fel ca in anglia....este nu e ignorantza e nesimtire no offence.Poate poti sa iti pacalesti prietenii sau clientii cu deastea nu ma intereseaza ce si cum dar nu poti sa pacalesti un intreg forum.

Pentru ceilalti care nu stiu ....iarna ...ORICE masina are mai multi cai decat vara,din cauza aerului dens si compresat datorita presiunii atmosferice scazute .Pentru cei care au ceas de turbo e foarte usor de observat ca iarna turbina va face presiune mai mare si spikuri mult mai mari decat de obicei....

Asta e o lectie elementara ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nadir@boosted.ro

un client Revo din ploiesti care are un 1.4 tsi si-a facut soft si pe dynoul MAHA. pe care din cate stiu Voinea il lauda (banuiesc ca Dragos nu este vreun habarnist si stie el dc il lauda), al dealerului din TCM din ploiesti masina a scos FIX 209 cai in conditia in care REVO UK declara 205 cai.

clientul s-a declarat multumit el m-a sunat si mi-a spus. acum ce pot sa mai zic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!